Onda to mogu napravit odma pa da kupac ima ugodno iskustvo s njima, a ne da se mora to provlacit kroz forume i zalbe
Jesi ti procitao sto se dogodilo? Znaci ti radis na pultu, prodas stvar koja je tvornicki zapecacena i nije ostecena ambalaza. Nakon par sati ti dodje kupac i kaze da je fizicki ostecen ekran. Ti ces sad vjerovat kupcu na rijec da on to nije napravio? Ajde daj molimte. Ne vjerujem ja kao sto nitko od nas ne bi vjerovao.
S druge strane, njegova ljutnja je potpuno jasna jer nitko ne kupuje proizvod da bi ga namjerno ostetio i vratio te je ljut jer mu se ne vjeruje na rijec.
Stvar je da su u tim trenucima oboje u pravu, ali nitko nema ovlasti da postupi na obostrano zadovoljstvo. Nit prodavac nit serviser vec uprava od linksa. Zbog toga se njima treba pismeno obratit. Oni ce dalje kao trgovina ovo sprovest kako znaju ali je cilj da kupac bude neostecen, kao sto je i bilo u ovom slucaju, ali nikakav drugi ishod ni na pocetku, ni na kraju se nije mogao ocekivat. To sto je on uvrijedjen jer mu ne vjeruju na rijec, e pa to je vec drugi par postola, ali svak od nas bi postupio na isti nacin. Bitno je da se to relativno brzo rijesilo u korist kupca i to je sve sto je bitno u ovom slucaju.
Nije u tom poanta - nije trebalo ni doći do tog koraka da od početka poštuju zakon. Pokazali su jako loš odnos prema kupcu i nakon ovog neću više nikad ništa kupiti kod njih, a bogme ni moji prijatelji.
Ti mi izgledas jako mlad po svojim reakcijama jer ubrzo neces imat gdje kupovat. Ne samo hardware vec i kruh i mlijeko. A to da ti prijatelji nece kupovat tamo, je mozes mislit ako nadju tamo nesto povoljno kako ce odbit kupit jer eto, ti si tako rekao :)