Microline - prodaja iskustva

poruka: 6
|
čitano: 6.857
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
Microline - prodaja iskustva

Ima li tko iskustva sa Microline servisom i prodajom i sa centrom IQ Zagria? Jesu oni povezani?

Više me zanima prodaja, cijene su djelomično povoljne, iako mali asortiman, no nekad imaju dobre akcije.

 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Re: Microline - prodaja iskustva

Itko?

16 godina
offline
Microline - prodaja iskustva

S Microline servisom imam loša iskustva, nitko ništa ne javlja kad je roba gotova.

Predao robu na servis, i za 12ak dana idem provjeriti status...kad ono gotovo bilo odmah drugi dan. pa HALO što je tako teško uzet prokleti telefon i nazvati stranku na mobitel??

 

Inače ne mijenjaju limiće od ploče ukoliko ne priložiš isti od svoje (a ploča ti je zamijenjena za drugi model)

 

 

 
0 0 hvala 1
16 godina
offline
Microline - prodaja iskustva

Moglo bi se reći da su povezani, Microline je samo veleprodaja, a Zagria je maloprodaja.

Ne mogu reći da imaju najbolji servis u HR, ali nije niti najgori ;-)

Kao što je kolega iznad naveo, ne jave ti kad je servis završen već ti moraš zvati, a ne znam da li krajnji kupac može pratiti status servisa online...

Prijatelj je tamo kupio Samsung laptop, sad je problem što na web-u piše da taj model ima jamstvo 24 mjeseca, a u jamstvenom listu (i na deklaraciji) piše 12 mjeseci, a to je naravno vidio tek kad je došao doma i sad čeka da mu se jave iz Zagrije.

Moj PC  
0 0 hvala 1
13 godina
neaktivan
offline
Re: Microline - prodaja iskustva

Gdje je točno taj servis? jel to iza centra iq ili gore na katu?

Jel se dugo čeka na reklamaciju i jel izdaju novi račun u slučaju zamjene robe za neku novu ili to se mora ići u trgovinu u kojoj je kupljeno?

16 godina
offline
Re: Microline - prodaja iskustva
Brian kaže...

Gdje je točno taj servis? jel to iza centra iq ili gore na katu?

Jel se dugo čeka na reklamaciju i jel izdaju novi račun u slučaju zamjene robe za neku novu ili to se mora ići u trgovinu u kojoj je kupljeno?

Na katu, iznad poslovnice IQ Centra, to je Microline servis. Ako ti robu zamijene za novu dobiješ novi račun od njih i za novi uređaj ti jamstvo vrijedi od dana izdavanja računa.

Ako ti ne mogu popraviti uređaj a nemaju nešto slično da ti ponude u zamijenu (ili se ti ne slažeš s ponuđenim) onda šalju financijsko odobrenje firmi u kojoj si kupio artikl, a ti dalje s njima rješavaš "spor".

Dosad nisam imao problema s reklamacijama, uglavnom su rješavane u roku od par dana, osim jednom kad sam reklamirao OCZ USB stick koji više nisu imali, tad sam čekao oko mjesec dana da naprave financijko odobrenje, ali nije mi bilo hitno tako da nisam "dizao frku". 

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice