Sancta Domenica - Iskustva

poruka: 546
|
čitano: 375.003
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
10 godina
neaktivan
offline
Re: Sancta Domenica - Iskustva
Mozda zato jer prije vracanja nekog proizvoda treba ovlastena osoba utvrditi uzrok kvara, nemoj se ljutit ali ja osobno radim sa tehnikom i znam sto ljudi sve uspiju napraviti, presutiti a jos bi se na kraju i svadali...
Jbga svatko sebe zeli zastiti, evo moj zadnji slucaj, covjek hoce vratiti samsung j5 2017 godina, kao dok telefonira prekida mu veza, a na mobitelu se vide tragovi koristenja (izgreban ekran,kuciste), sta bi ja sad trebao njemu promjeniti mob, a ne ne, neka ide na servis pa neka netko drugi koji je ovlasten utvrdi uzrok kvara.... Naravno nije to islo tako lako, vrijedanje deranje itd....
 
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: Sancta Domenica - Iskustva
Htjeo sam samo reci da nisu trgovci krivi, nego postoji procedura a uostalom treba proucit malo i zakon o potrosacima, svaki uredaj koji se pokvari ili ima materijalni nedostatak mora ovlastena osoba utvrditi a ne kupac ili trgovac, a kasnije se ide dalje....
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Sancta Domenica - Iskustva

Znam. U sklopu trgovine imaju i servis. Serviser je preuzeo radni nalog i drugi dan napisao da je senzor promijenjen. Ali cim sam ga isprobao nije radio. Odmah po paljenju. Nato mi je receno da ga jos testiraju makar posto nije do softvera, ako je senzor novi, ostaje jos samo maticna ploca. Sumnjam da to mijenjaju vec bi trebali dati novi uredjaj jer nova maticna ionako nosi novi IMEI i to vise nije isti uredjaj. Mislim da na zapadu odmah dobivas drugi mob. Novi ili refubrished. Kod applea je tako a mislim da i samsung ide tim stopama. Ovo da kupis novi mob i krepa nesto i onda si 2 tjedna bez moba, nismo vise  u 20. stoljecu. 

Samsung Galaxy S9
10 godina
neaktivan
offline
Re: Sancta Domenica - Iskustva
A koliko je star uredaj?
 
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Sancta Domenica - Iskustva

Kupljen 26.5.2018. a u servis zaprimljen 13.6.2018.

Znaci koristio sam ga 19 dana..

Rok za zamjenu ili vracanje je 14 dana. Peh

Samsung Galaxy S9
Poruka je uređivana zadnji put uto 19.6.2018 7:39 (ivanm75).
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: Sancta Domenica - Iskustva
Ako si dobio radni servisni zapisnik da na uredaju je promijenjen senzor ,imas pravo na povrat ili zamjenu uredaja, u prvi 6mj za kvarove ili prikrivene nedostatke odgovara trgovac, zaprijeti im inspekcijom( posalji im mail da imas sluzbeno)
 
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: Sancta Domenica - Iskustva
Ako si dobio radni servisni zapisnik da na uredaju je promijenjen senzor ,imas pravo na povrat ili zamjenu uredaja, u prvi 6mj za kvarove ili prikrivene nedostatke odgovara trgovac, zaprijeti im inspekcijom( posalji im mail da imas sluzbeno)
 
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Sancta Domenica - Iskustva

A servis je njihov, u sklopu trgovine imaju servis, i je odobren od samsung hrvatska..

 

https://www.bug.hr/vijesti/zagrebu-otvoren-samsung-experience-store-arena/157463.aspx

 

"Samsung Experience Store Arena Zagreb, smješten na više od 200 četvornih metara trgovine na prvom katu trgovačkog centra Arena Centar, treći je u svijetu, nakon Toronta i Bruxellesa, s potpuno novim konceptom uređenja koji će svim zainteresiranima ponuditi unaprijeđeno iskustvo kupovine i isprobavanja široke lepeze proizvoda Samsung. Riječ je o ekskluzivnom prodajno-savjetnom centru gdje se zaljubljenici u nove tehnologije mogu upoznati sa Samsungovom vizijom budućnosti u kojoj nemoguće postaje moguće.

Također, u prostoru Samsung Experience Store Arena moguće je predati bilo koji Samsung telefon ili tablet  na popravak, pri čemu je neke popravke moguće odraditi na licu mjesta, u svega sat vremena."

 

sad sam dobio info da ga testiraju, štogod to značilo. možda se nadaju da bude proradilo u nekom roku, možda traže odobrenje za drugi uređaj, neću biti dosadan već sam poslao 5 mailova i zvao 5 puta. rekao mi je lik da kad bude status riješen da će me odmah kontaktirati, jer ak popravak nije uspio iz prve, očito da se i neda popraviti, samo odugovlače jer po zakonu našem dragom imaju 45 dana za popravak ili zamjenu.. 

taj zakon o zaštiti potrošača bi trebalo mijenjati na 5 dana.. a možda je već promijenjen, nisam istraživao..

ak netko ima link, nek stavi. zakon o zaštiti potrošača, rok za popravak uređaja u jamstvu, zamjena i slično..

Samsung Galaxy S9
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Sancta Domenica - Iskustva
ivanm75 kaže...
samo odugovlače jer po zakonu našem dragom imaju 45 dana za popravak ili zamjenu.. 

 Nemaju, tako nesto ne postoji.

ivanm75 kaže...
nisam istraživao..

ak netko ima link, nek stavi. zakon o zaštiti potrošača, rok za popravak uređaja u jamstvu, zamjena i slično..

 Imas drugu temu, al vec ti je napisano iako ne detaljno, mogao si novi traziti prije popravka jer se uredjaj ne smije kvariti u roku od 6mj od kupnje. Sad cekas, ako ti se ne da cekat salji prigovor inspekciji.

12 godina
offline
Sancta Domenica - Iskustva

Da sam znao za to, trazio bih. A gdje pise da u roku 6 mjeseci se mob ne popravlja?

Ak moze link od teme?

Prosle godine mi je na iphone 7 krepao taptic engine nakon 3 mjeseca ali je preko istylea uredno zamijenjen cijeli prednji panel. 

Koji je uopce rok.za popravak mobitela pod garancijom? Tjedan dana, dva? 

Samsung Galaxy S9
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Sancta Domenica - Iskustva
ivanm75 kaže...

Da sam znao za to, trazio bih. A gdje pise da u roku 6 mjeseci se mob ne popravlja?

Ak moze link od teme?

Prosle godine mi je na iphone 7 krepao taptic engine nakon 3 mjeseca ali je preko istylea uredno zamijenjen cijeli prednji panel. 

Koji je uopce rok.za popravak mobitela pod garancijom? Tjedan dana, dva? 

Link na temu tema

ZOO, clanak 400.

Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka

ZOO, clanak 410.

(1) Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku može po svom izboru:

1) zahtijevati od prodavatelja da nedostatak ukloni,

2) zahtijevati od prodavatelja da mu preda drugu stvar bez nedostatka,

3) zahtijevati sniženje cijene,

4) izjaviti da raskida ugovor.

 

Znaci biras jedno do ta 4, ti si trebao izabrati 2).

Nedostatak ≠ garancija. Ti si predao uredjaj pod garanciju. I dalje se to mora obavit u roku koji svakako nije 45 dana, nisam pratio detaljno da pogledam koliko ti je vremena proslo.

12 godina
offline
Sancta Domenica - Iskustva

Doso sam po mob i promjenjen je senzor. Sad radi normalno. Zasto nije radio prvi put ne znaju ili ne zele mi rec. Kaze pogreska servisera i ispricao mi se 5x.

Samo da opet ne krepa.

Samsung Galaxy S9
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Sancta Domenica - Iskustva

Pozz... 

 

 

Riknuo mi je ps4 nakon udara groma... 

 

 Odnio sam u ZELDU u Osijek. OD tamo su poslali u Santu Domenicu. I rekli kroz mijesec dana ce se javiti.. Evo proslo je 2 i pol mijeseca nitko nista ne javlja, kad nazovem vicu da jos nisu stigli ? Sta je radit ? Hvala 

Finger Up :)
Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
protjeran
offline
Re: Sancta Domenica - Iskustva

Napiši "pisani prigovor trgovcu", dakle ZELDI, guglaj kako se piše taj obrazac, to im pošalji na mejl i napiši da se žališ na rok popravka, moraju ti odgovoriti u roku 15 dana.

Ako ti se ne sviđa odgovor ili i dalje odugovlače, podnesi prijavu inspektoratu, možeš online.

Poruka je uređivana zadnji put ned 26.8.2018 17:05 (bill_jobs).
9 godina
offline
Re: Sancta Domenica - Iskustva
razermario kaže...

Pozz... 

 

 

Riknuo mi je ps4 nakon udara groma... 

 

 Odnio sam u ZELDU u Osijek. OD tamo su poslali u Santu Domenicu. I rekli kroz mijesec dana ce se javiti.. Evo proslo je 2 i pol mijeseca nitko nista ne javlja, kad nazovem vicu da jos nisu stigli ? Sta je radit ? Hvala 

 Salji odma prijavu trznoj.

https://prijava.mingo.hr/CD/prijava.jsp

Opisi slucaj i prijavi TRGOVCA (neznam sto je zelda, ako je to trgovina gdje si kupio, nju navedi). Tamo ti sve pise sto i kako.

Mozes i pismeno al ovako ce ti bit lakse.

7 godina
protjeran
offline
Sancta Domenica - Iskustva

Udar groma spada u visu silu i ne podlijeze osnovnom jasmtvu bilo kojeg elektricnog uredjaja, osim ako dodatno jamstvo nije dokupljeno prilikom kupnje ili u roku 30 dana.

Obicno tako jamstvo kosta nekih 80-140kn za dvije godine. Jesi probao nazvati tamo u servisu u Zg? Mozda imaju krivi kontakt broj pa te ne mogu kontaktirati - a uredjaj te ceka mozda i nepopravljen,

jer Sony nikako ne priznaje takve kvarove u jamstvo (Sony je bas Pain in the Ass kompanija oko svega).

 

Usput, sta ta Zelda ima sa Sancta Domenica?

 

http://www.zelda.hr/hr/Opci-podaci-i8.html

 

Otvori novu temu ako vec ne postoji.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 26.8.2018 21:43 (Čitatelj).
Moj PC  
1 0 hvala 1
11 godina
offline
Sancta Domenica - Iskustva

Danas su me bas zvali. Iz Zelde u Osijeku gdje sam i predo sony. Rekli su da se ne isplati popravljati da je nesta na maticnoj otislo... Al uz taj pokvareni sony dam jos 1300 kn da ce mi poslati novi ps4 pro verziju ? tko tu koga ' 

Finger Up :)
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
offline
Sancta Domenica - Iskustva

Ja inače imam vrlo loše zadnje iskustvo.

Doduše, nije ništa ozbiljno za mene i moj đep, ali ipak se osječam blesavo po pitanju toga.

Inače, to mi je dosad bio N1 dučan (u Splitu dvije poslovnice), gdje sam doslovce ostavljao brdo novaca.

Sve što sam trebao, uzimao sam kod njih, a i navedene sam gurao preporukama među rodbinom i prijateljima.

 

Prošli tjedan uzmem preko weba PS4 PRO, jer sam htio iskoristit popust od 10%, kojeg dobiješ preplatom na newsletter.

Tražio sam da navedeno pokupim sam u jednoj od poslovnica (stavio pod napomenu, na savjet njihovog zaposlenika), jer mi je u tom trenutku to bilo najzgodnije i najviše mi pasalo.

Sve prošlo uredno, na njihovu dojavu otišao i osobno podignuo naručenu robu.

 

E sad, u petak naručujem mobitel i na isti način iskorištavam kod za popust od 10% (u ovom slučaju sestrin, što je moje poptuno pravo).

Isto tražim da osobno pokupim u poslovnici, jer mi radi osobnh stvari ne paše slanje i čekanje 2-5 radnih dana (tako nešto).

Na navedeno mi se javlja lik i kaže da oni tako ne funcioniraju i da ili stoniranje ili slanje dolazi u obzir (a zanimljivo da ekspresnu dostavu, koja bi navodno trebala bit besplatna i isti dana, ni za lijeka u ponudi).

Zanimljivo, objašnjavam mu da sam prije 4 dana na isti način već kupovao kod njih, a on se i dalje pravi mutav.

 

Isto tako zanimljivo, nigdje na njihovim web stranicama ne piše to što on govori.

Kako si mogu dopustit da jedan dan je takva prodaja dopuštena, a drugi navodno nije??

Gdje je tu ozbiljnost nekog renomiranog shopa, kao što su oni ??

Tim više, jer sam u ovom slučaju u pitanju ja, koji je doslovce brdo novaca ostavio u njihove dvije poslovnice u Splitu (ne preko weba).

 

Naravno, otkazao narudžbu i zahvalio Bogu što su u ST otvorili SvijetMedia i Instar.

Uz neke druge dučane, opet imam izbora.

Ali zaista tragedija da se radi toga moram okrenit drugim shopovima, jer su oni doslovce nesposobni/neozbiljni, a i nezainteresirani za zadržavanje klijentele.

 

Eto, ništa specijalno, ali sam čisto htio podijelit s vama.

Poruka je uređivana zadnji put uto 28.8.2018 20:46 (zabranjeniples).
Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Sancta Domenica - Iskustva
razermario kaže...

Danas su me bas zvali. Iz Zelde u Osijeku gdje sam i predo sony. Rekli su da se ne isplati popravljati da je nesta na maticnoj otislo... Al uz taj pokvareni sony dam jos 1300 kn da ce mi poslati novi ps4 pro verziju ? tko tu koga ' 

 Koliko si platio to sto si predao? S toliko novaca sada "baratas". Ne znam cijene tih ps-ova, ali vidi koliko kosta ta ps4 pro i da li ono sto imas na racunu da si platio ovaj pokvareni + 1300kn odgovara cifri. Ako ne odgovara (prelazi je) onda ti se ne isplati. Ako ne odgovara (manje je ili isto) onda ti se isplati. Na tebi je da izaberes. Ako ti to nista ne odgovara, imas pravo na povrat novca, onoliko koliko si platio taj proizvod koji si predao na racunu, bez ikakvih umanjivanja, zamjena za "slicno po performansama" i slicne gluposti koje se znaju cut.

Poruka je uređivana zadnji put uto 28.8.2018 21:09 (sandokan111).
7 godina
protjeran
offline
Sancta Domenica - Iskustva

Kako ce dobiti povrat novca kad mu je jamstvo odbijeno? Udar groma ne prolazi kod ni jednog proizvodjaca u jamstvu.

 

Ja bi ponudu prihvatio. Ali ne za 1300kn nego za 800kn, tolika je razlika u cijeni novog PS4 i PS4 PRO konzole.

I naravno ocekujes pun boundle sa novim kontrolerom itd. A njima ostane stari za dijelove, njima dobro, tebi dobro.

Moj PC  
0 0 hvala 0
6 godina
protjeran
offline
Re: Sancta Domenica - Iskustva
Čitatelj kaže...

Kako ce dobiti povrat novca kad mu je jamstvo odbijeno? Udar groma ne prolazi kod ni jednog proizvodjaca u jamstvu.

 Zašto lupetaš? Kako će oni znati zbog čega je pregorila neka komponenta? Ti doneseš na servis i kažeš: playstation mi više ne radi, a oni nek traže razloga.

Ne mogu oni dokazati jel tvornička greška pa je nešto izgorilo ili je udar munje.

 

I ja ne vidim gdje piše da mu je jamstvo odbijeno??

Nude mu bolji model uz nadoplatu, da mu je jamstvo odbijeno ne bi mu ništa nudili.

 

http://dukedantalion.weebly.com/
12 godina
offline
Sancta Domenica - Iskustva

Jamstvo je logicno odbijeno, a vidi se da nista ne znas o elektronici kada mislis da se udar groma ne prepozna...

 
0 0 hvala 0
6 godina
protjeran
offline
Re: Sancta Domenica - Iskustva
ivanzu kaže...

Jamstvo je logicno odbijeno, a vidi se da nista ne znas o elektronici kada mislis da se udar groma ne prepozna...

 Vidi se da ti ništa ne znaš o životu, ne postoji udar groma jer je grom zvuk, ono što udara je munja, osnove fizike.

I normalno da se ne može ustanoviti šteta na taj način niti ti možeš na bilo koji način znati kako će izgledati koja komponenta uslijed toga, uopće ne moraju biti vizualni znakovi.

Lupaš bezveze, isto kao i ovaj iznad.

http://dukedantalion.weebly.com/
12 godina
offline
Sancta Domenica - Iskustva

Ne pametuj, jako se lako sazna posto se znaju vrijednosti na kojoj mosfet i diode probijaju.

 
0 0 hvala 0
6 godina
protjeran
offline
Re: Sancta Domenica - Iskustva

Da da, evo skužili su da je došlo do probijanja dioda radi udara munje, zato mu i nude novi PS4 pro za 1300 kn..... :facepalm:

Stvarno si bistar.

http://dukedantalion.weebly.com/
9 godina
offline
Re: Sancta Domenica - Iskustva
Čitatelj kaže...

Kako ce dobiti povrat novca kad mu je jamstvo odbijeno?

 Gdje pise da je odbijeno? Ne bi dobio ponudu da nadoplati za ps pro da je odbijeno, stoga molim bez gluposti.

ivanzu kaže...

Jamstvo je logicno odbijeno, a vidi se da nista ne znas o elektronici kada mislis da se udar groma ne prepozna...

 Gdje je to logicno? Logicno je da nije odbijeno, osim ako taj ps koji su ponudili kosta 1300kn. Ali posto pise "nadoplatiti" ocito ne kosta toliko. Stoga ne, jamstvo nije odbijeno. Citati s razumjevanjem drugi puta.

7 godina
protjeran
offline
Sancta Domenica - Iskustva

Pa pise uz zamjenu za pokvareni PS4 + nadoplata - dakle uredjaj je pokvaren i od Sonya nije popravljen.

Zasto? Jer ne podlijeze jamstvu. Inace bi dobio ili popravljen ili novi PS4 - jer nije nestasica konzola.

Moj PC  
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Sancta Domenica - Iskustva

Pa jer je to app metoda kao i metode "slicnih performansi". Jamstva ili ima ili nema. Ako ga nema dobije frisku figu, znaci dobije racuna za popravak konzole, ili kupuje novu konzolu, ne dobije "nadoplatu za novu konzolu". Ako jamstva pak ima, onda dobije novce natrag, a nase trgovine ne vole davat novce pa onda idu app metodama gdje se daju "slicne performanse" ili "nadoplate" koje cesto nisu postene pa kad dodas nadoplata + cifra na racunu dobijes novi proizvod +  ekstra kao dodatni profit za trgovinu.

 
0 0 hvala 0
7 godina
protjeran
offline
Sancta Domenica - Iskustva

Nek vidi sta pise na radnom nalogu od servisa, pa nek odluci. Al vjerujem ako nema jamstva, da mu se ne isplati prodati PS4 u dijelove,

nego ga prodati trgovini u zamjeni za novi.

 

Na Sonyjevom radnom nalogu sve pise, dali je popravljeno, zasto nije, te moguce opcije. No s obzirom da nije isao direktno preko servisa,

nego preko trgovine, nije mogao niti komunicirati sa servisom, jer trgovina ima radni nalog, a ne vlasnik, sto je veoma glupo.

 

Eventualno moze preko serijskog broja konzole provjeriti status kod sluzbenog servisa (treba vidjeti tko u HR radi za Sony konzole).

Poruka je uređivana zadnji put sri 29.8.2018 11:29 (Čitatelj).
Moj PC  
0 0 hvala 0
6 godina
protjeran
offline
Re: Sancta Domenica - Iskustva
Čitatelj kaže...

Pa pise uz zamjenu za pokvareni PS4 + nadoplata - dakle uredjaj je pokvaren i od Sonya nije popravljen.

Zasto? Jer ne podlijeze jamstvu. Inace bi dobio ili popravljen ili novi PS4 - jer nije nestasica konzola.

 Meni nije jasno odakle tebi takvi besmisleni zaključci da ne podliježe jamstvu? Pa nije popravljen jer se ne isplati popravljati, ide direktno zamjena za drugi proizvod.

Nude mu bolji uređaj od njegovog ako nadoplati!

Da su mu poništili jamstvo onda mu ne bi ništa nudili, jel to toliki problem za shvatiti?

Možda nema obične verzije konzole na lageru i sad oni traže način da ga namire, a da mu ne vraćaju novce jer to nitko ne voli raditi.

 

On može reći da ne želi Pro verziju i tražiti povrat novca ako već nema modela kao što je njegov.

U svakom slučaju nek se čovjek dogovori s trgovinom, to je njegova stvar jel želi nadoplatit ili povrat novca.

 

http://dukedantalion.weebly.com/
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice