Naravno... tko se razumije u flashanje, taj zna i rootati, staviti crackanu aplikaciju ako treba.
Iphone korisnici će dati 7 000 kn za mobitel i ima se može se. Nije bed dati 1 ili 10 dolara za neki app.
Naravno... tko se razumije u flashanje, taj zna i rootati, staviti crackanu aplikaciju ako treba.
Iphone korisnici će dati 7 000 kn za mobitel i ima se može se. Nije bed dati 1 ili 10 dolara za neki app.
Makar sam ja na iOS-u, sjećam se jedne aplikacije na androidu za praćenje kuda se hoda ili trči, vozi bicikl!
Bila je free i bila je vrhunska, ali ju na iOS-u nisam mogao pronaći, čini mi se da se je zvala TrackingID!
Što se dotikavle iOS aplikacija, moj skromni subjektivan dojam, prije svega, kao da su i dizajnerski ljepše napravljene, ali i kvalitetnije uopće generalno!
istina da su jabucari laksi na posezanju novcanika opcenito, ali ima tu jos nekih "sitnica" koje su se redovito pojavljivale kada sam koristio ios;
- dosta app-ova je bilo free na android dok su se iste na ios placale
- opcenita it nepismenost/neinformiranost korisnika koji ni ne znaju da to sto su platili mogu dobiti free putem druge aplikacije ili os-a (misle da se to placa i na androidu i drugim ios aplikacijama)
- puno osnovnih funkcionalnosti na ios-u je nedostajalo i to su programeri (naravno pametni ljudi) znali fino iskoristiti i prakticki natjerati ljude da kupe nesto sto su inace imali free na windows/symbian/android uredajima, par primjera sto sam i ja kupio; app za prijenos svih vrsta datoteka sa i na uredaj i baratanje sa njima, web preglednik sa osnovnim funkcionalnostima tipa spremanje stranice, download menagerom, flash podrskom itd., glazbeni player u koji ubacujem glazbu kako zelim (bez glupih itunes-a).. i sl.
dosta toga je ios s vremenom dobio napokon.. ali kuzite poantu..
hbga ne kužim poantu,
ali mi se čini da korisnici iOSa malo drugačiji mentalni sklop i da im je normalno kupiti neku apps i platiti 1-2-3 $ programeru koji je na tome radio, dok android korisnicima je normalno skinuti krekanu apps iako ona koštala pivu, kavu, dve, tri.. ali to je takav mentalni sklop valjda
ja osobno imam sve appse koje koristim kupljene, nema ih brdo, ali one koje su korisne i koje koristim i kupim jer netko stoji iza tog razvoja, a dolar, dva je stvarno nikakva lova za taj trud i podršku
Jedna jako bitna stavka je izostavljena iz zaključka i daje krivu percepciju o količini zarade koja se zapravo vrti.
Reklame.
Aplikacija na Apple Store je ili free ili platiš
Google Play store ili je free ili platiš ali postoji i treća kategorija aplikacija koje su besplatne međutim koriste in app oglašavanje i time i Google-u i "aplikacijiama" zarađuju.
Takve aplikacije možda nikad ne kupiš ali novac se i dalje vrti. Naravno to ne ulazi u kalkulaciju prometa prodanih aplikacija, to je poseban kanal specifičan za Google Play store.
U redu je statistički prikazati da je lova od (čiste) prodaje na strani iOS-a, ali zažmiriti na ovo gore i iz toga izvesti zaključak na način kao da se lova vrti samo na iOS platformi je na razini "IT business rubrike" Storyja i Glorije.
Evo odmah nakon pisanja ovog zguglao Google Play sore ads revenue i kliknuo na prvi rezultat koji mi se pokazao, već letimičan pogled na diskusiju daje naslutiti da se na reklami s obzirom na količine aplikacija i aktivnih uređaja lako zavrti ogromna lova koja ove prodajne statistike pojede za doručak:
https://www.quora.com/How-much-does-Google-pay-per-advertising-of-an-Android-app
upravo to
vecina njih ne zna da nije samo uredaj skuplji (ios) nego i koristenje istog za iste stvari..
jos dodaj neke stvari koje na ios ne postoje (ako nije jailbrejkan), tipa kodi, torrent klient i sl., i da odma odabijem ove sto ce poceti o "krekovima i savjesti" kodi nije nikakva malverzacija nego player, bez granica..
hbga ne kužim poantu,
ali mi se čini da korisnici iOSa malo drugačiji mentalni sklop i da im je normalno kupiti neku apps i platiti 1-2-3 $ programeru koji je na tome radio, dok android korisnicima je normalno skinuti krekanu apps iako ona koštala pivu, kavu, dve, tri.. ali to je takav mentalni sklop valjda
ja osobno imam sve appse koje koristim kupljene, nema ih brdo, ali one koje su korisne i koje koristim i kupim jer netko stoji iza tog razvoja, a dolar, dva je stvarno nikakva lova za taj trud i podršku
sta sad ispada da na free aplikacijama nije nitko radio i ne zasluzuje nista? govori se o tome da na iosu moras kupit nesto dok je to isto na drugoj platformi free, ili ako nije bas to isto onda je 99% slicno..
ako nisi skuzio nigdje se ne spominju krekane aplikacije, za ceg se odmah jabucari hvataju..
Aplikacija na Apple Store je ili free ili platiš
Brdo iOS appova je free i financira se putem reklama, obično se nudi opcija da platiš(in app purchase) pa se reklame maknu. 95% igara koje imam su na tu foru ali ima i dosta appova.
Ja sam imam Android ne bi mi padalo na pamet kupovati aplikacije kada ih mogu skinuti besplatno s interneta. To je problem. Kaže mi jedan kolega prije dva tjedna, čuj imam jednu super navigaciju koja ima lokacije policije. App je stvarno super. I gledam ja na App storu ona košta ko suho zlato, ali on mi kaže pošaljem ti link, skineš je besplatno. Ali ja mu kažem, nemam Android, imam iPhone. To tamo tako ne funkcionira. Uglavnom, ako imaš mogućnost skidati aplikacije naravno da pada mogućnost prihoda. Isto tako puno android korisnika su osnovni korisnici koji ni ne stavljaju mogućnost skidanja plaćenih aplikacija.
Kad budem zaradjivao od Android i iOS aplikacija, onda cu puštat firnajz na ovakve vijesti. Do tada, BMK...
Znači zaključak je da je u iOS-u lova jer 66% korisnika kupuje aplikacije?
Zbog tog zaključka je statistika oruđe manipulatora...
Zbog jednostavnije računice recimo da imamo 100 korisnika mobilnih uređaja. Njih 30 koristi iPhone, 70 ih koristi Android.
Od tih 30 iPhone-ovaca ih 66% kupuje aplikacije, to je 19,8, zaokružimo to na 20 korisnika. Od 70 Android-ovaca ih 34% kupuje aplikacije što je 23,8 ili da zaokružimo na 24.
Dakle, 20 kupaca imaju kod iPhone-ovaca, a 24 kod Android-ovaca. I zaključak članka je da je lova u iOS-u?
Znači zaključak je da je u iOS-u lova jer 66% korisnika kupuje aplikacije?
Zbog tog zaključka je statistika oruđe manipulatora...
Zbog jednostavnije računice recimo da imamo 100 korisnika mobilnih uređaja. Njih 30 koristi iPhone, 70 ih koristi Android.
Od tih 30 iPhone-ovaca ih 66% kupuje aplikacije, to je 19,8, zaokružimo to na 20 korisnika. Od 70 Android-ovaca ih 34% kupuje aplikacije što je 23,8 ili da zaokružimo na 24.
Dakle, 20 kupaca imaju kod iPhone-ovaca, a 24 kod Android-ovaca. I zaključak članka je da je lova u iOS-u?
Matematika ti je u rangu kako to vidi mali Ivica. Lova je veća na iOS-u, googlaj službene podatke o isplaćenim zaradama za developere.
Što se oglasa tiče, mislim da je negdje početkom prošle godine zarada od oglasa na Google Playu prešla zaradu od oglasa na iOS-u, no odnos nije ni približno tkav kakav je kod zarada na app storeu.
Iz osobnog iskustva znam da puno ljudi koristi ilegalno skinute aplikacije i to im je primarni razlog zašto koriste Android jer je puno lakše ukrasti aplikaciju. Na Androidu se jedno vrijeme vrtilo puno aplikacija koje su bile besplatne i financirale se putem oglasa samo zato jer nije postojala mogućnost za developere da na njemu zarade (nije bilo moguće otvoriti dev account za zemlje tipa Hrvatski i sl. - zapravo moglo se otvoriti account ali ne i isplatiti zaradu)
Naravno... tko se razumije u flashanje, taj zna i rootati, staviti crackanu aplikaciju ako treba.
Iphone korisnici će dati 7 000 kn za mobitel i ima se može se. Nije bed dati 1 ili 10 dolara za neki app.
Znači, ideja je dati 8k kn za Samsung i onda krasti aplikacije od dolar ili dva?
Hmm, ne vidim gdje je on napisao da će uzeti android od 8k kn, barem android možeš naći za 200kn doslovce
hbga ne kužim poantu,
ali mi se čini da korisnici iOSa malo drugačiji mentalni sklop i da im je normalno kupiti neku apps i platiti 1-2-3 $ programeru koji je na tome radio, dok android korisnicima je normalno skinuti krekanu apps iako ona koštala pivu, kavu, dve, tri.. ali to je takav mentalni sklop valjda
ja osobno imam sve appse koje koristim kupljene, nema ih brdo, ali one koje su korisne i koje koristim i kupim jer netko stoji iza tog razvoja, a dolar, dva je stvarno nikakva lova za taj trud i podršku
Odlično je to kad ti po svom ajfonu procjenjuješ da ja za 80% korisnika mobilnih uređaja na ovoj planeti, uopće, "normalno skinuti krekanu aplikaciju".
Odnosno, ti po vlastitom stadu / iskustvu procjenjuješ mentalni sklop 80% korisnika "onih drugih" (izvan tvoje "majmunje sfere").
http://www.cracked.com/article_14990_what-monkeysphere.html
To što ti sa tim "mentalnim sklopom" ne znaš za Cydiu i čitave generacije jailbreak iOS usera, dok je još ajfon bio podnošljva i rel. dovoljno proširena platforma...
Ja sam npr kupio odličan Drastic DS (Nintendo DS emulator) za Android, tog (ni sličnog) nema niti će biti na iOS (osim ako ga ne jailbrakeaš > Cydia > dolazimo na početak priče).
Glede ovog iz članka:
Stoga ni ne čudi što se pojedine aplikacije najprije razvijaju za iOS platformu pa tek onda i za Android, iako ni to nije uvijek slučaj. Primjerice, neke aplikacije nikada ne dobiju svoju Android inačicu poput npr. aplikacije Affinity Photo koja postoji za macOS, iOS i Windows okruženja, ali ne i za Android.
^ to je isto ono kad po nekom svom "pojedinom" stablu mjeriš šumu
Sad ću ja jednako "šorom" parafrazirati:
Primjerice, neke aplikacije nikada ne dobiju svoju iOS inačicu poput npr. aplikacije Gravit Designer koja postoji za macOS, ChromeOS, Linux i Windows okruženja, ali ne i za iOS.
Adobe, Autodesk i da sad ne nabrajam - većina "ozbiljnih" firmi nudi appse podjednako i za iOS i za Android.
Affinity (ex Serif), doduše, ubija Adobe sa svojim Designerom (kojeg također nema za iOS, ni za Android) kao jeftinijom a bar jednakovrijednom alternativom Illustratoru (uz spomenuti a besplatni Gravit) - no to se ne odnosi i na Affinity Photo koji naprosto nije potpuna zamjena ni za GIMP, Kritu a kamo li Photoshop!
Usporedite samo plug-inove za A. Photo i npr G'MIC za GIMP/Kritu (a to je samo jedan plug-in!) - da čak ne spominjemo tisuće za Photoshop.
"A plug-in to bring G'MIC capabilities to the image retouching and painting software GIMP and Krita. More than 450 filters are already available, sorted by category (Artistic, Black & white, Colors, Contours, Deformations, Degradations, Details, Film emulation, Frames, Layers, Light & shadows, Patterns, Rendering, Repair, Sequences, etc.)."
Evo samo jedan primjer, iz prve, koji pokazuje bedastoću zaključka autora članka:
PAINT VR (slično kao Googleov Tilt Brush) 3D painter, po želji za npr Oculus Rift / Go, Samsung Gear, Google Daydream itd.
Komercijalna aplikacija koje nema niti će biti za iOS!
A sad par odličnih Android appsa (mahom komercijalnih) koje nikad nećete doživjeti na iOSu...
Tasker - za izradu svojih macroa/batcheva, odn. snimanje automatiziranih taskova (koje čak možeš ako želiš pretvoriti u aplikaciju; u teoriji, čak i prodavati).
UCCW - Ultimate custom widget ili sličan mu Minimalistic Text: Widgets - da si napraviš / doradiš svoj vlastiti widget po želji.
SetCPU - to si na iOS-u primoran kroz "update" - ali samo u verziji da ti uspori uređaj kad to i ne želiš...
Naravno, npr Nova Launcher je izlišno i hipotetski spominjati za iOS, u bilo kojoj varijanti.
Koja je to app? Ne mogu skuzit iz skracenice..
Gle, svaka čast "automatizatoru" poput Workflow. ali s Taskerom možeš neusporedivo više nego li s Workflow.
Znači, ne samo "rikordati" svajpanje itd po ekranu već uz "Tasker App Factory" i pluginove stvarati potpuno nove aplikacije (koje možeš i prodavati) i druge primjene.
Nisam se igrao s time, samo sam čitao o nekim stvarima koje ljudi rade s tim.
Baci oko na "službeni" popis plug-inova, profila itd; odn. - probaj ovako nešto s Workflow ili bilo čime na iOS:
- programirati Arduino s moba, ili putem "AutoRemote" upravljati s Raspberry Pi, Alexom, Google Home itd.
SetCPU i slično naravno radi samo na rootanom Androidu, ali dobar dio jeftinijih tableta možeš rootati bez problema (neki tako i dolaze ako se ne varam) - odn. overklokati/downklokati po želji. Odnosno: klinci mogu igrati igrice namijenjene za skuplji hardware, ili možeš produžiti trajanje baterije za npr čitanje e-knjige.
NE. Ideja mi je kupiti Xiaomi Redmi uređaj solidne kvalitete za 1.400 kn i skinuti krekane aplikacije koje trebaju. Mobitel smije koštati do 1.800 kn, laptop do 4.000, desktop računalo do 6.500 kn. To su neke postavke iznad kojih nikad ne mislim ići.
Lako za mobitel i laptop, ok cijenovne granice.
Ali desktop PC više ne možeš kupiti za 6,5k a da nije teži drlog, čak se više ni osrednja konfa ne može kupiti za tu lovu.
Do čega je to došlo....
Matematika ti je u rangu kako to vidi mali Ivica. Lova je veća na iOS-u, googlaj službene podatke o isplaćenim zaradama za developere.
Što se oglasa tiče, mislim da je negdje početkom prošle godine zarada od oglasa na Google Playu prešla zaradu od oglasa na iOS-u, no odnos nije ni približno tkav kakav je kod zarada na app storeu.
Iz osobnog iskustva znam da puno ljudi koristi ilegalno skinute aplikacije i to im je primarni razlog zašto koriste Android jer je puno lakše ukrasti aplikaciju. Na Androidu se jedno vrijeme vrtilo puno aplikacija koje su bile besplatne i financirale se putem oglasa samo zato jer nije postojala mogućnost za developere da na njemu zarade (nije bilo moguće otvoriti dev account za zemlje tipa Hrvatski i sl. - zapravo moglo se otvoriti account ali ne i isplatiti zaradu)
Komentar ti je u rangu kako ga piše mali Ivica koji voli pametovati.
Članak kaže "Ovog puta proučavali su odnos između broja ukupno preuzetih i broja plaćenih aplikacija na navedenim platformama."
Ne vidim da se igdje spominju "službeni podatci o isplaćenim zaradama za developere", a pošto komentiram sadržaj ovog članka ne vidim potrebito da idem googlati "službene podatke o isplaćenim zaradama za developere".
Puno ljudi koji koristi Android ne znaju ni prebaciti fotke sa mobitela na računalo, a još veći broj onih koji ne znaju skinuti apk sa neta i instalirati ga. Piratske aplikacije koriste klinci koji moraju sve isprobati (kao uostalom i na PC-u) i dio onih koji se razumije u to što radi. A mislim da dobar dio od ovih drugih i kupe aplikaciju ako im se pokaže dobra. Sada sam baš pogledao što imam instalirano na mobu, jedna je piratska aplikacija, Sygic od prije par godina, koji je sada i upitno koristan baš zato što su mu karte zastarjele. Išao sam ga isprobati i program kao program radi OK, ali za moje potrebe navigiranja ima sasvim dobrih besplatnih alternativa (Waze) pa je, eto, ostao instaliran piratski Sygic bez da sam ga na kraju kupio.
Samo iz brojeva koji se spominju u članku. Činjenica je da u postotku više iOS korisnika kupuje aplikacije nego android korisnika. No android korisnika je više i mada je postotak na strani iOS-a više primjeraka bude prodano na Androidu, opet, po brojevima/postotcima koji su u članku, ja sam samo uzeo broj od 100 korisnika zbog jednostavnijeg izračuna.
Mobitel smije koštati do 1.800 kn, laptop do 4.000, desktop računalo do 6.500 kn.
Za mobitel i desktop jos ok, ali laptop za 4k kn ima smece od ekrana i ako cijenis vlastite oci neces to uzimat...
Komentar ti je u rangu kako ga piše mali Ivica koji voli pametovati.
Članak kaže "Ovog puta proučavali su odnos između broja ukupno preuzetih i broja plaćenih aplikacija na navedenim platformama."
Ne vidim da se igdje spominju "službeni podatci o isplaćenim zaradama za developere", a pošto komentiram sadržaj ovog članka ne vidim potrebito da idem googlati "službene podatke o isplaćenim zaradama za developere".
Puno ljudi koji koristi Android ne znaju ni prebaciti fotke sa mobitela na računalo, a još veći broj onih koji ne znaju skinuti apk sa neta i instalirati ga. Piratske aplikacije koriste klinci koji moraju sve isprobati (kao uostalom i na PC-u) i dio onih koji se razumije u to što radi. A mislim da dobar dio od ovih drugih i kupe aplikaciju ako im se pokaže dobra. Sada sam baš pogledao što imam instalirano na mobu, jedna je piratska aplikacija, Sygic od prije par godina, koji je sada i upitno koristan baš zato što su mu karte zastarjele. Išao sam ga isprobati i program kao program radi OK, ali za moje potrebe navigiranja ima sasvim dobrih besplatnih alternativa (Waze) pa je, eto, ostao instaliran piratski Sygic bez da sam ga na kraju kupio.
Samo iz brojeva koji se spominju u članku. Činjenica je da u postotku više iOS korisnika kupuje aplikacije nego android korisnika. No android korisnika je više i mada je postotak na strani iOS-a više primjeraka bude prodano na Androidu, opet, po brojevima/postotcima koji su u članku, ja sam samo uzeo broj od 100 korisnika zbog jednostavnijeg izračuna.
U principu želiš reći da si matematički točan, ali to što je taj izračun baziran na pogrešnim pretpostavkama nema veze.
Ovo što se tiče Androida i krađe aplikacija ti govorim iz prve ruke, znam dosta ljudi koji su kupili jeftini Android uređaj prvenstveno jer ih je zanimalo ukrasti aplikaciju za navigaciju (slično kao i ti). Da bi stvar bila interesantnija nakon toga skidaju crackane aplikacije samo zato jer mogu, a ne zato jer ih trebaju i nakrcavaju uređaje nepotrebnim stvarima. Ne kažem da to rade svi korisnici Androida, ali ima takvih i zato je prodaja za Android isto manja
Mobitel smije koštati do 1.800 kn, laptop do 4.000, desktop računalo do 6.500 kn.
Za mobitel i desktop jos ok, ali laptop za 4k kn ima smece od ekrana i ako cijenis vlastite oci neces to uzimat...
Najbolji su mi likovi koji kupe laptop za 2999 kod Peveca ili sl. sa FreeDOS, onda stave gore crackane Windowse, crackani antivirus i sve ostalo po redu.
Ja nigdje nisam rekao da zato što je korisnika Androida više = veća zarada. Niti članak to ne govori. Članak kaže da u postotku veći dio korisničke baze iOS-a kupuje aplikacije u odnosu na korisnike Androida. I to stoji, nigdje nisam rekao da se ne slažem sa tim. Ali to je postotak. Broj osoba koje kupuju je zapravo veći na Androidu baš zato što je baza androidaša veća. O tome govorim.
Tj. 66% je veliki postotak, ali ja bih radije 34% od 70 nego 66% od 30 jer je konačna vrijednost veća u prvom slučaju, a ovo su upravo brojevi iz tablice od ukupnog broja downloada koliko ih otpada na Android (70%), a koliko na iOS (30%) i od ukupnog broja prodanih aplikacija koliko je tih prodaja bilo na Androidu (34%), a koliko na iOS-u (66%).
U principu želiš reći da si matematički točan, ali to što je taj izračun baziran na pogrešnim pretpostavkama nema veze.
Ovo što se tiče Androida i krađe aplikacija ti govorim iz prve ruke, znam dosta ljudi koji su kupili jeftini Android uređaj prvenstveno jer ih je zanimalo ukrasti aplikaciju za navigaciju (slično kao i ti). Da bi stvar bila interesantnija nakon toga skidaju crackane aplikacije samo zato jer mogu, a ne zato jer ih trebaju i nakrcavaju uređaje nepotrebnim stvarima. Ne kažem da to rade svi korisnici Androida, ali ima takvih i zato je prodaja za Android isto manja
Vidi gore. Ako su te pretpostavke pogrešne onda su i tablice u članku pogrešne.
Mislim da to rade klinci, isto kao što sam nekada davno i ja morao imati svaku igru skinutu i "u arhivi" bez obzira to da li bi ju ikada pokrenuo. Mislim da to nije većina korisničke baze.