BMW odgađa masovnu proizvodnju električnih automob

poruka: 39
|
čitano: 13.143
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "BMW odgađa masovnu proizvodnju električnih automob".
16 godina
offline
Re: BMW odgađa masovnu proizvodnju električnih aut
Sroljo the second kaže...
Aldo kaže...

 I jedan i drugi su muljatori, ali ponešto od Muskove tehnologije se ipak koristi u stvarnom svijetu, dok Rimac još uvijek prodaje samo bajke i prepakirane kineske baterije...

 

 

Ako roba nije iz Kine, onda je "fake".

Kinezi rade što god hoćeš, samo je pitanje cijene, reci kolik para i dobiti ćeš za "toliko para". Takvo skaliranje kvalitete od šrota pa do bolesno kvalitetnih stvari nemre nitko delati. Kinezi rulaju 100%.

Ovo za Rimca ne znam odakle čupaš, ali ako te veseli, Bože moj. Meni bi bilo drago da dečko uspije zaokružiti svoj brand i što bolje ga naplatiti.

 Ma daj, Rimac sam po sebi sere, a sad ga je bome i pretjerao... 150 komada je već prodao? http://www.index.hr/vijesti/clanak/ctwo-rasprodan-rimac-u-samo-tri-tjedna-prodao-150-primjeraka-novog-bolida/1035378.aspx
Jesi li zbilja toliko naivan?

14 godina
neaktivan
offline
Re: BMW odgađa masovnu proizvodnju električnih aut
ihush kaže...

+ kad već spominjem buseve, povezati s naslovom.. ili pitati se zašto bmw odgađa?..

moguć odgovor, busevi, da se njima isplati, već bi imali takve ev-buseve.. (kao što sad po usa rade šlepere..). Pošto za sad ne vidim da se vlasnici buseva trgaju oko ev teme, sumnjam da u osobnom automobilu to ima smisla, računica, isplativost, praktičnost.. bmw je poznat po osobnim automobilima, ne po busevima, zato odgađa. Što kaže MAN i sl.? Što kaže ZET (bus kao i tramvaj)... pa ništa, ne govori se o tome, a moglo bi.. imalo bi više smisla za sad od osobnog EVa.

Vezano za buseve, odavno postoje električni busevi aka trolejbusi

 

Ali ako ćemo o ovima što se ne kače na žicu, testira se to pomalo

MVG: http://www.muenchen.de/aktuell/2017-11/mvg-setzt-ersten-eigenen-elektrobus-ein.html

BVG: https://www.morgenpost.de/berlin/article213261759/Die-BVG-sucht-einen-alltagstauglichen-Elektrobus.html

MAN (kad ga već spominješ) isto ima neku priču za futur drugi: https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-11-13/man-s-583-000-electric-urban-bus-to-test-cities-spending-plans

 

Solaris ih odavno ima na sajtu, sad ne znam točno tko ih sve koristi, Nürnberg, Hannover, tako nešto, par desetaka barem ih je u prometu (tako pročitah negdje nekad, ako se ne varam) https://www.solarisbus.com/en/vehicles/alternative-drives/urbino-electric

 

Kad se priča o el. vozilima, meni definitivno daleko više smisla imaju gradski busevi nego auti. Za zagađenje izvan grada tak' nebitno, a ionako je vrlo poželjno izbaciti promet iz grada zbog gužvi, tako da je potrebno razvijati javni prijevoz, a ne da se svatko vozi u svom el. autu po centru i onda smo kao puno postigli kaj se tiče ekologije, zagađenja, blabla.

 

Ima i ponešto el. kamiona u testiranju

MAN: https://www.truck.man.eu/de/en/eTruck.html (naravno, manji kamioni za kraće relacije, nitko nije blesav da radi el. šleper )

Mercedes: https://electrek.co/2018/02/21/mercedes-benz-all-electric-truck-eactros/

 

Hibridnih buseva odavno isto ima, u Budimpešti sam se vozio u Volvu 7900 https://index.hu/belfold/budapest/2014/04/08/28_hibrid_hajtasu_busz_jon_budapestre/

 

Previše u zadnje vrijeme čitam tvoje postove, već vidim da i moji počinju gubiti glavu i rep i smisao i pamet. Samo još fali da počnem pisati natuknice umjesto paragrafa

 

edit: a mogao sam i pročitati članke prije nego ih linkam... BVG (Berlin) je testirao el. buseve još od 2015... no nebitno, smisao je isti. Zapravo ni ne znam šta sam htio reći.

 

A šta ZET kaže... hahahah, rađe nemojmo u tu temu ulaziti

Poruka je uređivana zadnji put čet 29.3.2018 16:49 (Mirko935).
8 godina
neaktivan
offline
Re: BMW odgađa masovnu proizvodnju električnih aut
Recimo meni bi bilo fora da iskoristimo sunce, tipa da krov bude napravljen sa elektricnim panelima (nez kako se tocno zove) i da se na neki nacin baterija puni tako. To je samo nekakva moja ideja, ne bi morali stajat nigdje i bezbrizno bi putovali na more, ako je sunce naravno. :D
 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: BMW odgađa masovnu proizvodnju električnih aut

elektricnih buseva ima jako puno po aerodromima (vozio se u par njih).

moguce da je razlog to sto na aerodromu nema neki veliki radijus kretanja i nema bas potrebe za par stotina buseva kao sto imaju gradovi.

a i bolje je CO2 footprint na sto  aerodromi (pretpostavljam) paze

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
8 godina
offline
Re: BMW odgađa masovnu proizvodnju električnih aut
https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/road-charges-your-electric-car

Možda bi nešto ovakvo moglo riješiti problem punjenja. Jasno, treba imati neki izvor struje za takvu cestu (solarni paneli, cijena se uračuna u cestarinu/vinjetu)
 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: BMW odgađa masovnu proizvodnju električnih aut
Ne možeš prodati kamion na kojem u radnom vijeku treba barem jednom zamijeniti dio koji košta skoro kao cijeli novi kamion. Baterija ide do kraja i uz nju se baca i ostatak kamiona. Ili je baterija igračka za dostavu kruha po kvartu od 3 do 6 ujutro
Ja rekoh
15 godina
offline
Re: BMW odgađa masovnu proizvodnju električnih aut

-nije važno koliko nešto košta ako se isplati, zarađuje više.. a to je jedan od osnovnih argumenata EV, cijena/potrošnja po km. Ako je isplativo, tad je i radni vijek nekog dijela ili čitavog vozila sporedan.. no ako nije isplativo, tad je još manje moguće to (isplativost) reklamirati na osobnom vozilu (čist omjer korištenja, ako stoji parkiran ili vozi..).

-baterija može biti zamjenski-potrošni dio, kao guma .. kao printer toner, kao sve ostalo u bizu i jedini biz kriterij je, ako radi, cijena. (ako radi je osnovni preduvijet).

tak da može se.. pa po tome što vidimo na cestama, rekao bi da još nije vrijeme/isplativo. Dok su to npr aerodromi već napravili (ali oni imaju sasvim drugačiji kriterij, npr nema tehničkog-registracije.. njihova računica ima sasvim druge parametre od klasičnog cestovnog transporta kao i kriterije npr nagib autobusa, dvostruka vrata itd..

 

tramvaji su tu odavno, zašto nisu ostala vozila (dok trolejbus eliminira bateriju..).. je pitanje, ili nam netko nešto ne govori. Kao i elektro-dizel lokomotive.. ne vidim zašto šleper ne bi imao agregat i bio EV.. agregat + rezervar klasičnog goriva.. -zapravo 'vidim'. Tad bi bilo preočigledno da se ništa bitnog ne mijenja (omiljena zelena tema, ekologija..) ali, EV bi bio iskoristiljivij.. niža potrošnja/optimalnija. Istovremeno bi eliminirali problem baterije tj mogle bi biti daleko manje nego kao zamjena rezervara.. i to bi prijevoznici odmah koristili, isplatilo bi im se. No nije smisao industrije nuditi nižu cijenu eksploatacije, autoind ne zarađuje od manje potrošnje.. zarađuje ako skuplje proda vozilo. Ako je vozilo skuplje, onda opet ušteda na razlici potrošnje goriva nije isplativa za prijevoznika.. kvaka-22.. i vrtimo se u krug. Biz želi zaradu, autoindustrija nema koristi ako se mi sutra vozimo đabe.. ima samo ako to naplati, a tad se mi ne vozimo đabe.. dodati tome stvarni isnteres države (porezi) vs proklamativnih-zelenih.. i imamo i dalje stanje, više reklama-PRa nego nešto opipljivo.. i naslov je tad očekivan. odgađa se..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put čet 29.3.2018 23:47 (ihush).
14 godina
neaktivan
offline
Re: BMW odgađa masovnu proizvodnju električnih aut
Deutsch kaže...
Recimo meni bi bilo fora da iskoristimo sunce, tipa da krov bude napravljen sa elektricnim panelima (nez kako se tocno zove) i da se na neki nacin baterija puni tako. To je samo nekakva moja ideja, ne bi morali stajat nigdje i bezbrizno bi putovali na more, ako je sunce naravno. :D

 Ima tu ljudi koji bi ti mogli dati konkretne brojke za panele, ali AFAIK na tako maloj površini ne bi mogao skupiti dovoljno energije za išta korisno.

Feudalac kaže...
Ne možeš prodati kamion na kojem u radnom vijeku treba barem jednom zamijeniti dio koji košta skoro kao cijeli novi kamion. Baterija ide do kraja i uz nju se baca i ostatak kamiona. Ili je baterija igračka za dostavu kruha po kvartu od 3 do 6 ujutro

 Nisam siguran što točno želiš reći. Možda jer još nisam popio kavu...

ihush kaže...

-nije važno koliko nešto košta ako se isplati, zarađuje više.. a to je jedan od osnovnih argumenata EV, cijena/potrošnja po km. Ako je isplativo, tad je i radni vijek nekog dijela ili čitavog vozila sporedan.. no ako nije isplativo, tad je još manje moguće to (isplativost) reklamirati na osobnom vozilu (čist omjer korištenja, ako stoji parkiran ili vozi..).

-baterija može biti zamjenski-potrošni dio, kao guma .. kao printer toner, kao sve ostalo u bizu i jedini biz kriterij je, ako radi, cijena. (ako radi je osnovni preduvijet).

tak da može se.. pa po tome što vidimo na cestama, rekao bi da još nije vrijeme/isplativo. Dok su to npr aerodromi već napravili (ali oni imaju sasvim drugačiji kriterij, npr nema tehničkog-registracije.. njihova računica ima sasvim druge parametre od klasičnog cestovnog transporta kao i kriterije npr nagib autobusa, dvostruka vrata itd..

 

tramvaji su tu odavno, zašto nisu ostala vozila (dok trolejbus eliminira bateriju..).. je pitanje, ili nam netko nešto ne govori. Kao i elektro-dizel lokomotive.. ne vidim zašto šleper ne bi imao agregat i bio EV.. agregat + rezervar klasičnog goriva.. -zapravo 'vidim'. Tad bi bilo preočigledno da se ništa bitnog ne mijenja (omiljena zelena tema, ekologija..) ali, EV bi bio iskoristiljivij.. niža potrošnja/optimalnija. Istovremeno bi eliminirali problem baterije tj mogle bi biti daleko manje nego kao zamjena rezervara.. i to bi prijevoznici odmah koristili, isplatilo bi im se. No nije smisao industrije nuditi nižu cijenu eksploatacije, autoind ne zarađuje od manje potrošnje.. zarađuje ako skuplje proda vozilo. Ako je vozilo skuplje, onda opet ušteda na razlici potrošnje goriva nije isplativa za prijevoznika.. kvaka-22.. i vrtimo se u krug. Biz želi zaradu, autoindustrija nema koristi ako se mi sutra vozimo đabe.. ima samo ako to naplati, a tad se mi ne vozimo đabe.. dodati tome stvarni isnteres države (porezi) vs proklamativnih-zelenih.. i imamo i dalje stanje, više reklama-PRa nego nešto opipljivo.. i naslov je tad očekivan. odgađa se..

Što se tiče aerodroma, mislim da je tamo promet jednom autobusu ipak daleko jednostavniji nego gradski promet pa nije baš potpuno usporedivo.

 

Dizel-električni vs "obični" dizel šleper je pitanje mjenjača, tj. prijenosa, kao i kod lokomotiva. Budući da kamioni ionako imaju (u pravilu) 12-brzinske mjenjače, nije problem držati motor u optimalnom režimu, tj. broju okretaja tako da ne bi bilo naročite koristi od zamjene tog mjenjača elektromotorima. 99% vremena bi radio potpuno isto kako sad radi uz (vjerojatno) dosta višu cijenu.

Kad smo kod dizel-elektrike i lokomotiva itd., postoje i dizel-hidraulične lokomotive: https://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_locomotive#Diesel%E2%80%93hydraulic

Ne koriste se više puno, osim za ranžirne i slične manje lokomotive, ali ima i iznimaka: https://en.wikipedia.org/wiki/Voith_Maxima

Poruka je uređivana zadnji put pet 30.3.2018 10:00 (Mirko935).
14 godina
offline
Re: BMW odgađa masovnu proizvodnju električnih aut
Deutsch kaže...
Recimo meni bi bilo fora da iskoristimo sunce, tipa da krov bude napravljen sa elektricnim panelima (nez kako se tocno zove) i da se na neki nacin baterija puni tako. To je samo nekakva moja ideja, ne bi morali stajat nigdje i bezbrizno bi putovali na more, ako je sunce naravno. :D

 Po vrlo jakom suncu bi dobio možda 2,5kW, i to u slučaju da cijeli automobil prekriješ panelima, na samom krovu bi dobio max 1-1,5kW. Za sasvim laganu vožnju ti treba bar 10kW.

Poruka je uređivana zadnji put pet 30.3.2018 11:27 (jozef).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice