Svako realno povecanje broja automobila, prema trenutnim ulaganjima, bez problema u deseterostrukoj kolicini prati postavljanje obnovljivih izvora energije. Dakle, struja za promet nije problem, a mogla bi biti i rjesenje jer se strukturiranjem cijena moze postici da se veliki spremnici energije poput baterije automobila pune kad je delta potraznje i generacije najveca. Npr, u slucaju da se deploya dovoljno solara, u podne. Parkiras auto na poslu i punis ga preko radnog vremena.
Dakle, fotovoltaicu, fototermo i ostale solarne elektrane, i okretanje cjenovne strukture, najjeftinije po danu u suncevom zenitu, najskuplja po noci, kad dolazi iz akumulacija, baterija, molten salt, hidro itd.
Kod nas se stalno razmislja o problemu kao da cemo svi sutra imati auto pa nece biti infrastrukture, a trenutni proizvodni kapaciteti su u par posto ukupne proizvodnje automobila, treba gledati 15-20 godina u buducnost, sto je dovoljno vremena da svaki stup javne rasvjete ima ne 250 ili 500 ili 1000W nego 250 ili 500 ili 1000 kW kabel, pa da se na svaki okaci po jedan, dva ili tri auta.
Ali treba i regulacija. Zato je dobro sto Kina sad radi, uvjetuje proizvodjacima ne da u ponudi moraju imati xy% elektricnih modela, pa imas neke preskpe compliance aute, nego da u PRODAJI moraju imati 15-20 ili 25% elektricnih automobila. Pa nek se oni smisle i politikom cijena i modela kako ce to izvesti. I to treba povecavati za 5% svakih 2-3 godine, tako da se za par desetljeca ICE u potpunosti zabrani.