Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta otpala

poruka: 81
|
čitano: 14.466
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta otpala".
16 godina
offline
Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta otpala

Imao sam "cast" letit u ovoj plasticnoj kanti na prvom komercijalnom letu.  Srecom let nije bio dugacak (Las Vegas - Phoenix) jer mi se cinio jako bucan i puno se tresao kao da nema niakakvu zvucnu izolaciju.

 

Bilo bi im najbolje da citavu flotu recikliraju i puste AirBusu da pokriju trziste.

Eventualno svaki supak dobije hemoroid.
Moj PC  
9 1 hvala 0
8 godina
offline
Re: Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta ot
borgware kaže...

Imao sam "cast" letit u ovoj plasticnoj kanti na prvom komercijalnom letu.  Srecom let nije bio dugacak (Las Vegas - Phoenix) jer mi se cinio jako bucan i puno se tresao kao da nema niakakvu zvucnu izolaciju.

 

Bilo bi im najbolje da citavu flotu recikliraju i puste AirBusu da pokriju trziste.

 FAA će već smisliti neki način da MAX ostane u službi. Boeing trenutno traži izuzeće zbog pogrešnog dizajna nacele motora koja se može raspasti prilikom odleđivanja pa piloti moraju odoka procjenjivati koliko dugo smiju uključivati odleđivanje... U slučaju otpadanja lopatice turbine, zaštita je preslaba i šrapneli mogu ubiti putnike, već je bio jedan poginuli. Problemima nema kraja....

Ja rekoh
10 godina
offline
Re: Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta ot
Maske su propisno ispale? E onda dobro.
 
29 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta ot
Rjesit ce to sljedeci sw update.
Those damn scientist people have been promising global warming for years now. But when I go outside it's still very cold. I want the global warming like they promised NOW! I hate being col
Moj PC  
25 1 hvala 0
10 godina
offline
Re: Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta ot
Steta sto u pitanju nije ruski avion da se dobro nasmijemo i ponovimo gradivo o kvaliteti, drustvenom uredjenju i slicno.
 
38 0 hvala 0
15 godina
offline
Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta otpala

", samo minutu nakon polijetanja i na visini od oko 5 kilometara,"

Ne. Climb rate od 15000ft/min? To je putnički zrakoplov, a ne naš Mig21.

Na grafu od FlightRadar24 se vidi da se incident dogodio 8 minuta nakon polijetanja.

 

 
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta ot
Ja ne znam čemu tolika halabuka - imali su malo jaču klimu i to je to.
To se treba gledati ko neočekivan benefit a ne mana u dizajnu.
C c c - ove nove generacije - nikad zadovoljne…
Computers will never take the place of books. You can't stand on a floppy disk to reach a high shelf. -- Sam Ewing
 
1 0 hvala 0
2 godine
offline
Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta otpala

Čim čujem vijesti o Boeingu zadnje vrijeme sjetim se one stare pjesme Kraftwerka, Boing Boom Tschak.

Poruka je uređivana zadnji put ned 7.1.2024 10:39 (notloB).
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
Re: Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta ot
borgware kaže...

Imao sam "cast" letit u ovoj plasticnoj kanti na prvom komercijalnom letu.  Srecom let nije bio dugacak (Las Vegas - Phoenix) jer mi se cinio jako bucan i puno se tresao kao da nema niakakvu zvucnu izolaciju.

 

Bilo bi im najbolje da citavu flotu recikliraju i puste AirBusu da pokriju trziste.

 Vidiš, neobično - moje iskustvo je bilo sasvim drugačije... Inače daleko najčešće me dopadne A320 (jer uglavnom idem na europske letove), a prije nekoliko godina, bilo je to nedugo nakon opoziva zabrane, prvi put sam letio s 737 Max na liniji Zagreb - Istanbul (tek sam na ukrcaju vidio o kojem se avionu radi i odmah s Dragom razmijenio par šaljivih "oproštajnih" poruka - prije polijetanja, tada me izenadilo da su uopće opet u funkciji, pa sam se krenuo raspitivati jel to sve regularno ).

 

 Bio je to potpuno nov primjerak (Turkish Airlines), po svim detaljima u kabini (osobito sjedalima) moderniji od starih razdrmanih A320-tki (koje koristi CA, o raznim low coast kompanijama da ne govorim), tiši i ugodniji. Bio mi je to jedan od najugodnijih letova (u ekonomskoj klasi).

...
15 godina
offline
Re: Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta ot
trolaslavonska kaže...
Maske su propisno ispale? E onda dobro.

 

Da je Bora Čorba bio u njemu, slomio bi mu krila. 

I thought that I heard you laughing I thought that I heard you sing I think I thought I saw you try But that was just a dream That was just a dream
15 godina
offline
Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta otpala

bio bi red da kroejša erlajnz sad pokupuje jedno 20 komada tog poluproizvoda od bojnga i tako pomogne posrnuloj američkoj bratskoj i prijateljskoj i savezničkoj i bla avioindustriji. nije to neka lova, dovoljno je da se 2-3 viđenija člana stranke na fuksiji mjesec-dva suzdrže od krađa. jadnim amerima bi to puno značilo. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put ned 7.1.2024 15:59 (Ajar).
Moj PC  
7 5 hvala 0
11 godina
offline
Re: Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta ot
Vozio sam se sada sa Croatia Airlines avionima. Osobno mislim da su krš od aviona. Doduše mislim na ove manje, ne na velike. Neznam kakvi su ovi veliki. Ali ovi manji, majko mila. Bucni, klaustrofobicni. Toliko su zujali pri polijetanju i slijetanju, mislio sam da ce da izginemo vu vodu.
Moj PC  
1 0 hvala 0
6 godina
offline
Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta otpala

nije kvar nego feature

mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
5 0 hvala 0
14 mjeseci
offline
Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta otpala

ma užas! meni se evo upravo raspala suvenirska boing majica, nema ni punih 10 godina da je stara! ako su im majice takve, kakav onda može bit avijon???

Poruka je uređivana zadnji put ned 7.1.2024 12:57 (nadimka nemam).
 
1 1 hvala 0
15 godina
offline
Re: Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta ot
nadimka nemam kaže...

ma užas! meni se evo upravo raspala suvenirska boing majica, nema ni punih 10 godina da je stara! ako su im majice takve, kakav onda može bit avijon???

 tko ti kriv, kad si je iš'o prati. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
16 godina
offline
Re: Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta ot
Miro kaže...
 

 Bio je to potpuno nov primjerak (Turkish Airlines), po svim detaljima u kabini (osobito sjedalima) moderniji od starih razdrmanih A320-tki (koje koristi CA, o raznim low coast kompanijama da ne govorim), tiši i ugodniji. Bio mi je to jedan od najugodnijih letova (u ekonomskoj klasi).

Usporediti novi 737 i 20+ godina staru 320-icu je malo smiješno.

Danas se 737-ica i 320-ica ne mogu uspoređivati po ničemu, 737 je ipak katastrofalno zastario zrakoplov. Vrijeme je Boeingu napraviti nešto novo, ovako će stvarno potonuti do kraja.

Endymon kaže...
Vozio sam se sada sa Croatia Airlines avionima. Osobno mislim da su krš od aviona. Doduše mislim na ove manje, ne na velike. Neznam kakvi su ovi veliki. Ali ovi manji, majko mila. Bucni, klaustrofobicni. Toliko su zujali pri polijetanju i slijetanju, mislio sam da ce da izginemo vu vodu.

Dash je izvrstan zrakoplov za kompaniju kao što je Croatia. Pitanje je kako će to izgledati kad cijelu flotu zamijene A220.

14 godina
offline
Re: Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta ot
Miro kaže...
borgware kaže...

Imao sam "cast" letit u ovoj plasticnoj kanti na prvom komercijalnom letu.  Srecom let nije bio dugacak (Las Vegas - Phoenix) jer mi se cinio jako bucan i puno se tresao kao da nema niakakvu zvucnu izolaciju.

 

Bilo bi im najbolje da citavu flotu recikliraju i puste AirBusu da pokriju trziste.

 Vidiš, neobično - moje iskustvo je bilo sasvim drugačije... Inače daleko najčešće me dopadne A320 (jer uglavnom idem na europske letove), a prije nekoliko godina, bilo je to nedugo nakon opoziva zabrane, prvi put sam letio s 737 Max na liniji Zagreb - Istanbul (tek sam na ukrcaju vidio o kojem se avionu radi i odmah s Dragom razmijenio par šaljivih "oproštajnih" poruka - prije polijetanja, tada me izenadilo da su uopće opet u funkciji, pa sam se krenuo raspitivati jel to sve regularno ).

 

 Bio je to potpuno nov primjerak (Turkish Airlines), po svim detaljima u kabini (osobito sjedalima) moderniji od starih razdrmanih A320-tki (koje koristi CA, o raznim low coast kompanijama da ne govorim), tiši i ugodniji. Bio mi je to jedan od najugodnijih letova (u ekonomskoj klasi).

Malo mi je nategnuto usporedjivati novi Boeing i +20 godina stare Airbuse. Fer usporedba bi bila recimo sa A320neo (iako ih ima vec i preko 10 godina starih).

Huh, sad sam vidio da nisam jedini kojem je to nategnuto.

I was born like this, I had no choice. Willie Nelson
Poruka je uređivana zadnji put ned 7.1.2024 15:54 (Zg1004).
16 godina
offline
Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta otpala

Uvijek sam tvrdio da Lada treba raditi putničke avione.

 
4 0 hvala 0
8 godina
offline
Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta otpala

Kvaliteta Vindija.

Prosječno glup i umjereno lud
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
Re: Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta ot
Zg1004 kaže...
Miro kaže...
borgware kaže...

Imao sam "cast" letit u ovoj plasticnoj kanti na prvom komercijalnom letu.  Srecom let nije bio dugacak (Las Vegas - Phoenix) jer mi se cinio jako bucan i puno se tresao kao da nema niakakvu zvucnu izolaciju.

 

Bilo bi im najbolje da citavu flotu recikliraju i puste AirBusu da pokriju trziste.

 Vidiš, neobično - moje iskustvo je bilo sasvim drugačije... Inače daleko najčešće me dopadne A320 (jer uglavnom idem na europske letove), a prije nekoliko godina, bilo je to nedugo nakon opoziva zabrane, prvi put sam letio s 737 Max na liniji Zagreb - Istanbul (tek sam na ukrcaju vidio o kojem se avionu radi i odmah s Dragom razmijenio par šaljivih "oproštajnih" poruka - prije polijetanja, tada me izenadilo da su uopće opet u funkciji, pa sam se krenuo raspitivati jel to sve regularno ).

 

 Bio je to potpuno nov primjerak (Turkish Airlines), po svim detaljima u kabini (osobito sjedalima) moderniji od starih razdrmanih A320-tki (koje koristi CA, o raznim low coast kompanijama da ne govorim), tiši i ugodniji. Bio mi je to jedan od najugodnijih letova (u ekonomskoj klasi).

Malo mi je nategnuto usporedjivati novi Boeing i +20 godina stare Airbuse. Fer usporedba bi bila recimo sa A320neo (iako ih ima vec i preko 10 godina starih).

Huh, sad sam vidio da nisam jedini kojem je to nategnuto.

 Čovjek je opisao svoje putničke dojmove, ja svoje - to je poanta posta (iznosimo osobna iskustva), a usporedba s drugim avionom (s kojim sam najčešće letio) je samo tu da pojasnim na čemu se bazira to moje osobno iskustvo. Nisam krenuo pisati neku recenziju Maxa pa da je sad tu nešto "nategnuto"...

 

...
14 godina
offline
Re: Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta ot
Feudalac kaže...
borgware kaže...

Imao sam "cast" letit u ovoj plasticnoj kanti na prvom komercijalnom letu.  Srecom let nije bio dugacak (Las Vegas - Phoenix) jer mi se cinio jako bucan i puno se tresao kao da nema niakakvu zvucnu izolaciju.

 

Bilo bi im najbolje da citavu flotu recikliraju i puste AirBusu da pokriju trziste.

 FAA će već smisliti neki način da MAX ostane u službi. Boeing trenutno traži izuzeće zbog pogrešnog dizajna nacele motora koja se može raspasti prilikom odleđivanja pa piloti moraju odoka procjenjivati koliko dugo smiju uključivati odleđivanje... U slučaju otpadanja lopatice turbine, zaštita je preslaba i šrapneli mogu ubiti putnike, već je bio jedan poginuli. Problemima nema kraja....

 Na staru godinu je izašla vijest da na kormilu "ispadaju" matice.

 

Opet ih treba prizemljiti, te reciklirati.

14 godina
online
Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta otpala

Citava poanta ovih novih Boeinga, koliko kuzim, je da se baziraju na starom modelu, samo s novim motorima i, eventualno, novim displejima. Jer je to jeftinije nego razvit citavu novu platforumu. Moje iskustvo letenja u novim Airbus vs Boeing je nemjerljivo na strani Airbusa. CA uopce ne upada u tu jednadzbu. Prvo sta je 85% flote Bombardieri stari 35godina na pedale, a drugo sta ova 2 Boeinga sta imaju su jednako stara i jos losije odrzavana.

 

Osobno, ako budem moga izbjec Boeing na buducim putovanjima, hocu.

Obalo suncana, ti moj si cijeli svijet
 
1 1 hvala 0
18 mjeseci
protjeran
offline
Re: Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta ot
Antonic kaže...

Osobno, ako budem moga izbjec Boeing na buducim putovanjima, hocu.

 Kako točno izbjegavaš tip aviona na letu koji bookiraš mjesecima prije?

14 godina
online
Re: Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta ot

Reka sam ako budem moga. Vecina mojih putovanja su last minute jer mi je takav posao. A vise manje u EU. Tako da mogu vidit koji avion je najcesce na kojoj liniji... zna se promijenit, ali najcesce lete isti avioni na istim prugama.

Obalo suncana, ti moj si cijeli svijet
16 godina
offline
Re: Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta ot
Qui-Gon-Jinn kaže...
Antonic kaže...

Osobno, ako budem moga izbjec Boeing na buducim putovanjima, hocu.

 Kako točno izbjegavaš tip aviona na letu koji bookiraš mjesecima prije?

Čim se može rezervirati zna se i tip zrakoplova.

Iako sam u zadnjih godinu dana letio cca 30-ak puta sa 737 MAX-om u principu idem i ja za onim "If it's Boeing I'm not going".

16 godina
offline
Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta otpala

i ovaj dio je napravljen u Spirit Aero, firma, koja ima jake probleme sa kakvočom svojih proizvoda za Boeing. Sa njihove stranice: .Spirit AeroSystems produces the 737 MAX fuselage, pylon, thrust reverser and engine nacelle at its Wichita, Kan., facility and the wing leading edge at its Tulsa, Okla., facility.

 

Napomenimo, Boeingovi avijoni imaju probleme baš sa svim djelovima koje proizvodi Spirit, započevši od manjka zakovica nadalje..

 

Over the past year, Spirit AeroSystems has been linked to other issues affecting the production of Max jets. In April, Boeing notified regulators of a problem with fittings at the rear of the plane’s fuselages, and in August, it disclosed that a set of holes on a rear bulkhead had been improperly drilled. In both cases, the FAA said there was no immediate safety concern.. (via Washington Post)

 

Da o ludim stvarima koje se dešavaju u fabrici Dreamlinera u Sjevernoj Karolini ni ne gubimo rječi. (bilo par dokumentaraca na tu temu).

 

Boeing je tako duboko u banani, da nije za povjerovati. Skoro kompletan proces sastavljanja avijona promjenili su tako, da nema šansi desetelječa da to poprave. A smijali su se problemu A380 sa kablovima....

Plamene zore bude me iz snaFabrička jutra, dim iz dimnjakaPesma se ori, mladi radniciČelicna jutra, hitam fabrici.
 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta ot
Antonic kaže...

Citava poanta ovih novih Boeinga, koliko kuzim, je da se baziraju na starom modelu, samo s novim motorima i, eventualno, novim displejima. Jer je to jeftinije nego razvit citavu novu platforumu. Moje iskustvo letenja u novim Airbus vs Boeing je nemjerljivo na strani Airbusa. CA uopce ne upada u tu jednadzbu. Prvo sta je 85% flote Bombardieri stari 35godina na pedale, a drugo sta ova 2 Boeinga sta imaju su jednako stara i jos losije odrzavana.

 

Osobno, ako budem moga izbjec Boeing na buducim putovanjima, hocu.

 ako CA znači Croatia Airlines, malo si pobrkao stvari, odavno nemaju oni Boinga u floti....

 

https://www.croatiaairlines.com/hr/flota

Plamene zore bude me iz snaFabrička jutra, dim iz dimnjakaPesma se ori, mladi radniciČelicna jutra, hitam fabrici.
8 godina
online
Re: Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta ot
Antonic kaže...

Citava poanta ovih novih Boeinga, koliko kuzim, je da se baziraju na starom modelu, samo s novim motorima i, eventualno, novim displejima. Jer je to jeftinije nego razvit citavu novu platforumu. Moje iskustvo letenja u novim Airbus vs Boeing je nemjerljivo na strani Airbusa. CA uopce ne upada u tu jednadzbu. Prvo sta je 85% flote Bombardieri stari 35godina na pedale, a drugo sta ova 2 Boeinga sta imaju su jednako stara i jos losije odrzavana.

 

Osobno, ako budem moga izbjec Boeing na buducim putovanjima, hocu.

 Nije toliko stvar cijene razvoja nove platforme nego je do cendravih prijevoznika koji uporno ne žele zapošljavati nove pilote tj kapetane jer ne mogu istovremeno drzati dva ili vise aktivnih type certificationa - ako je netko certificiran za 737, ne moze "istovremeno" letjeti i sa A320. Prijevoznici ne zele certificirati pilote za novi tip - ne zele kupiti novi tip - Boeingu se ne isplati projektirati, razvijati, certificirati i proizvoditi novi tip, zato uporno nadograđuju platformu iz 70ih i tko ima type certificate sa 737-800 (NG) moze "samo" sa difference training prijeci na 737 MAX.

 

Loše održavanje? Nije da branim Croatia Airlines ali ono, nije to HŽ da se popravci vrše kako se tko sjeti i sa alatom koji ima pri ruci. Osim osnovnih stvari ne vjerujem da ih oni uopće odrzavaju nego se salju van na servis.

14 godina
offline
Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta otpala

Ukrali su HŽ slogan, putovanje s pogledom :D

Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Novi problemi za Boeing 737 Max: usred leta ot
Nuclear_Phoenix kaže...

 Nije toliko stvar cijene razvoja nove platforme nego je do cendravih prijevoznika koji uporno ne žele zapošljavati nove pilote tj kapetane jer ne mogu istovremeno drzati dva ili vise aktivnih type certificationa - ako je netko certificiran za 737, ne moze "istovremeno" letjeti i sa A320. Prijevoznici ne zele certificirati pilote za novi tip - ne zele kupiti novi tip - Boeingu se ne isplati projektirati, razvijati, certificirati i proizvoditi novi tip, zato uporno nadograđuju platformu iz 70ih i tko ima type certificate sa 737-800 (NG) moze "samo" sa difference training prijeci na 737 MAX.

 

Loše održavanje? Nije da branim Croatia Airlines ali ono, nije to HŽ da se popravci vrše kako se tko sjeti i sa alatom koji ima pri ruci. Osim osnovnih stvari ne vjerujem da ih oni uopće odrzavaju nego se salju van na servis.

"Problem" je i u prijevoznicima i u Boeingu. Unifikacija flote je štednja, promjena zrakoplova je investicija dijelom u zrakoplove dijelom u školovanje, malo je pilota koji imaju certifikate za više zrakoplova, a jako malo i za Boeing i za Airbus (neovisno o modelu).

Jedna od ključnih stvari kod prodaje je baš školovanje, Boeingova jaka točka je bila baš mogućnost prijelaza na novi model bez znatnog školovanja, što je i dijelom dovelo do problema zbog čega su dva pala. A taj dio priče i je razlog zašto je 737-ica još u igri, iako realno nema previše veze s modelima starim 15+ godina, kamoli starijim.

 

CA itekako ima svoj servis, dapače dobro radi (i dosta je stručan). Uz svoje servisira i Lufthansu, Condor, Thomas Cook, mislim da sam vidio i Eurowings i druge. Vjerojatno će osim A320 serije sad raditi i na certifikaciji za A220.

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice