što će nam električni auti nakon čišćenja motora?
Od srijede kreće nova runda državnih poticaja za k
- poruka: 63
- |
- čitano: 14.207
- |
- moderatori:
vincimus
Zbog ovakvih slika prestao sam vjerovati u futurističku budućnost sličnu Star Trek-u.
To kad jednom vidiš, više ti ne ide iz glave, a SF više nema čar.
što će nam električni auti nakon čišćenja motora?
Tko se bude opirao čišćenju motora tom će Šoštar pročistiti i glavu, gurnut će cijevi Genijatora u nosnice i pustit praskavac direktno u mozak.
Hmm. Tesla Model 3 212,588 - 80,000 = 132,588kn
18,000 eura?
Bi li poticaji čekali 2-3 godine dok dodjem na red je jedino pitanje.
Hmm. Tesla Model 3 212,588 - 80,000 = 132,588kn
18,000 eura?
Bi li poticaji čekali 2-3 godine dok dodjem na red je jedino pitanje.
Ne znam bas da ces moc dobit teslu za 212.000. To bi bila bagatela s poticajem
Hmm. Tesla Model 3 212,588 - 80,000 = 132,588kn
18,000 eura?
Bi li poticaji čekali 2-3 godine dok dodjem na red je jedino pitanje.
Ne znam bas da ces moc dobit teslu za 212.000. To bi bila bagatela s poticajem
Model 3 osnovni model je $35,000, što kad se prevede u kune je 212,000kn.
Naravno, to je cijena bez PDV-a. A PDV ide na ukupnu cijenu, a ne nakon poticaja (?).
Što nas opet, nakon poticaja dovodi do 25,000 eura (185,735) za potpuno električni auto s baterijom od 50kWh i širokorazvijenim superpunjačima (u HR ih već ima 6, do kraja godine 8).
-ako se uvede čišćenje genijatorom.. tad će jedino preostati električni, ostali će biti neispravni..
-ako je glavna ideja čisti zrak, tad je genijator s do 95% vjerojatno iznad električnog footprinta pogotovo hibrida.. :)) ali opet se vraćamo na prvi red, čišćenje koje će ubijati klasične motore.. pa su elektro jednostavno nužda..
Za tu cijenu bilo bi suludo kupit ista drugo. Al da imas garazu s uticnicom :)
Znači nasa drzava subvencionira kupnju automobila stranih proizvođača !!??...
Kad bi me barem netko ustipnuo da se probudim iz ove nocne more
Vidim da se poticaj daje i za elektricne bicikle, kazu da dosta manje zagadjuju od klasicnih
Ne treba davati glupe poticaje nego osloboditi BEVove PDVa a plug in hibride 50% PDVa i bok. Bez kvota i bez stajanja u redu u posti na granici u ponoc.
Model 3 osnovni model je $35,000, što kad se prevede u kune je 212,000kn.
Naravno, to je cijena bez PDV-a. A PDV ide na ukupnu cijenu, a ne nakon poticaja (?).
Što nas opet, nakon poticaja dovodi do 25,000 eura (185,735) za potpuno električni auto s baterijom od 50kWh i širokorazvijenim superpunjačima (u HR ih već ima 6, do kraja godine 8).
Samo što je taj osnovni model bajka za malu djecu. Model 3 koji se trenutno proizvodi košta oko 50000 USD, a za te pare si uzmem BMW 330e. Svakodnevne vožnje obavim na struju, kad idem na duži put se ne zamaram lokacijama punjača. Ne može bolje.
Ili, ako baš jako želiš čisto električni auto uzmeš i3(S) ili nešto od jeftinije konkurencije drugih proizvođača. BMW je čisto za primjer jer Tesla kakti želi konkurirati toj klasi s Modelom 3. Dodatni plus je što vrlo vjerojatno ništa osim Tesle ne treba beskonačno dugo čekati.
Vidim da se poticaj daje i za elektricne bicikle, kazu da dosta manje zagadjuju od klasicnih
Imaš pravo :-)
Inače, a čemu služe ovi poticaji ? Da ljudi koji ionako imaju dovoljno novaca kupe električne automobile s više dodatne opreme ? Možda bi bilo bolje te novce uložiti u električni javni prijevoz (u neki od gradova gdje nema tramvaja)
Nije skroz vezano za ovu temu ali nedavno sam pričao s poznanikom koji želi graditi pasivnu kuću. Njih troje a kuća od 350 m2. Nema što, skromno, u skladu s Prirodom :-)
Inače, a čemu služe ovi poticaji ? Da ljudi koji ionako imaju dovoljno novaca kupe električne automobile s više dodatne opreme ? Možda bi bilo bolje te novce uložiti u električni javni prijevoz (u neki od gradova gdje nema tramvaja)
Upravo tome. Ma ni ne mora biti električni javni prijevoz, običan dizelski gradski autobus troši od cca 20 do 50 l/100 km. U njega stane 90 do 150 ljudi pa računaj. Električan, neelektričan, zelen ili zimzelen auto ne može biti bolji od toga, pogotovo ako uračunamo smanjenje opterećenja prometnica, brži protok, blablabla. No nebitno, to nije tako fancy pa je bitnije davati pare (ili popuste) bogatima. Onda ćemo biti u električnoj gužvi, to je daleko bolje nego neelektrična gužva.
eo, svečano obećajem da ću, ak mi se dogodi kakvo sranje, uzeti električna invalidska, umjesto dizelskih.
Ovo su poticaji za bogate, obični građani nemaju tu što tražiti.
Model 3 osnovni model je $35,000, što kad se prevede u kune je 212,000kn.
Naravno, to je cijena bez PDV-a. A PDV ide na ukupnu cijenu, a ne nakon poticaja (?).
Što nas opet, nakon poticaja dovodi do 25,000 eura (185,735) za potpuno električni auto s baterijom od 50kWh i širokorazvijenim superpunjačima (u HR ih već ima 6, do kraja godine 8).
Samo što je taj osnovni model bajka za malu djecu. Model 3 koji se trenutno proizvodi košta oko 50000 USD, a za te pare si uzmem BMW 330e. Svakodnevne vožnje obavim na struju, kad idem na duži put se ne zamaram lokacijama punjača. Ne može bolje.
Ili, ako baš jako želiš čisto električni auto uzmeš i3(S) ili nešto od jeftinije konkurencije drugih proizvođača. BMW je čisto za primjer jer Tesla kakti želi konkurirati toj klasi s Modelom 3. Dodatni plus je što vrlo vjerojatno ništa osim Tesle ne treba beskonačno dugo čekati.
Da, slažem se u potpunosti. Ali ono što me od BMW-a ili bilo kojeg drugog proizvođača odbija, je to što nemaju superpunjače. A još k tomu, osnovni Model 3 može preći realnih 300km, dok BMW i3 150km(?).
Kad BMW razvije auto koji izgleda normalno, a ne kao futuristička pegla i uloži u superpunjače, onda možemo o nečemu pričati.
Samo što je taj osnovni model bajka za malu djecu. Model 3 koji se trenutno proizvodi košta oko 50000 USD, a za te pare si uzmem BMW 330e. Svakodnevne vožnje obavim na struju, kad idem na duži put se ne zamaram lokacijama punjača. Ne može bolje.
Ili, ako baš jako želiš čisto električni auto uzmeš i3(S) ili nešto od jeftinije konkurencije drugih proizvođača. BMW je čisto za primjer jer Tesla kakti želi konkurirati toj klasi s Modelom 3. Dodatni plus je što vrlo vjerojatno ništa osim Tesle ne treba beskonačno dugo čekati.
Da, slažem se u potpunosti. Ali ono što me od BMW-a ili bilo kojeg drugog proizvođača odbija, je to što nemaju superpunjače. A još k tomu, osnovni Model 3 može preći realnih 300km, dok BMW i3 150km(?).
Kad BMW razvije auto koji izgleda normalno, a ne kao futuristička pegla i uloži u superpunjače, onda možemo o nečemu pričati.
Superchargeri su tragikomični: treba razvijati standardiziranu infrastrukturu, ne vendor specifičnu. A do toga je jako dalek put.
uvijek lajkam kada država potiče one grane industrije koje mi nemamo.
-imamo manufakturu.. al da. :))
ma država nam je baš super, kul. Oaza sreće i blagostanja.. ovo je budućnost! .. ili to ili genijator ili .. nešto treće jer ljudi su bića koja nemaju granice.
Koji dobar električni gradski auto mogu isprobati i kupiti tu sad, u Hrvatskoj? S uključenim popustom?
Koji dobar električni gradski auto mogu isprobati i kupiti tu sad, u Hrvatskoj? S uključenim popustom?
Možda ti ovo pomogne: https://autostart.24sata.hr/magazin/ovo-je-top-10-najjeftinijih-elektroauta-koje-mozete-kupiti-u-hrvatskoj-3978
Koji dobar električni gradski auto mogu isprobati i kupiti tu sad, u Hrvatskoj? S uključenim popustom?
Možda ti ovo pomogne: https://autostart.24sata.hr/magazin/ovo-je-top-10-najjeftinijih-elektroauta-koje-mozete-kupiti-u-hrvatskoj-3978
Skupi su. A hybrid s emisijom CO2 manjom od 50 g/km? Gledao sam neke hybride, ali svi imaju veću emisiju.
Skupi su. A hybrid s emisijom CO2 manjom od 50 g/km? Gledao sam neke hybride, ali svi imaju veću emisiju.
Evo, imaš BMW 330e https://www.bmw.hr/content/dam/bmw/marketB4R1/bmw_hr/topics/pricelists-brochures/pricelists/BMW_Pricelist_3_Series_Limousine_M3_Limousine.pdf.asset.1521648320173.pdf
Kaže 44 g/km... Zanimljivo da jedan mali Yaris ima toliko više emisije, ne bih to nikako očekivao.
Odustajem. S obzirom koliko godišnje radim kilomentara, ovo mi se nikad ni približno ne bi isplatilo :D
Pazi, ako želiš 40k kn za hybrid, mora biti plug-in hybrid. A to je kod nas jedino Toyota Prius Plug-in sa 36g emisijama
Odustajem. S obzirom koliko godišnje radim kilomentara, ovo mi se nikad ni približno ne bi isplatilo :D
Vjerojatno
Pazi, ako želiš 40k kn za hybrid, mora biti plug-in hybrid. A to je kod nas jedino Toyota Prius Plug-in sa 36g emisijama
A šta je 330e? Space shuttle?