Hejteri na aparatima..
bezveze. ubrzanje nikada nije ni bilo upitno. sve ostalo jest.
Hejteri na aparatima..
Svaki put kad čujem glupe i negativne komentare o Rimcu, samo priupitam osobu gdje je njen električni supercar, pa da usporedimo. Nikad ga nemaju
da li filmski kriticari snimaju filmove? da li ti moras biti chef kako bi u restoranu smio procijeniti valja li jelo? da li se sustic u podrumu potajno bavi litografijom samo kako bi mogao reci da je neka graficka spora?
pouka za tebe: da bi ispao pametan, ne smijes biti priglup.
Ovaj sam par puta vozio davno u prvoj firmi. Puni se 8 sati, vozi 12 sati, 1,5 tone tereta, ubrzanje do 40 km/h u par sec. Čini mi se isplativije od Rimčevog.
Svaka čast, odi na cars and coffee s tim onda
Uz nešto tuninga napraviš elektro hummera od njaga.
svatko od nas bi to učinio na njegovu mjestu (uz tzv. "džemal bijedić" uvjet: "daj men' da malo voz'm").
Hejteri na aparatima..
Mislim da većini "hejtera" smeta način na koji je firma Rimac steknula financijska sredstva. Također ne možeš pozitivno pričati o nekakvom automobilu ako ga nitko nikad nije vidio na cesti, u radu izvan kontroliranih uvjeta. Nitko niti nema dokaze da se on doista prodao u XY primjeraka, osim pisanog "prodali smo ga bogatašu u Emiratima".
Trebaš li se čuditi zato što su ljudi vrlo skeptični jer nikakvi dokazi o performansama ovog auta ne postoje (odnosno nisu postojali do prije 10ak dana)?
Kuzim da ne mozemo proci preko porijekla imovine i Rimac (Mate) se mozda igra s tim jer si fura globalizaciju u glavi, no jednog dana jedna vlast bi ga mogla pritisnuti za to. Ja bih se pozabavio s tim prije nego tvitom o dokazivanju kako kompanija posluje sad. Cist racun - duga ljubav. Cak i da preseli proizvodnju i sto vec, ne moze pobjeci daleko ako ga drzava tereti za nesto.
Njegovih 8 auta su sigurno prodana, neznam zasto ljudi ocekuju da ce ih viđati po cesti ili da ce doci u ruke nekom bezveznjaku ko Lovrecu da napravi "test". Nije mi ni jasno preispitivanje da ih je napravio jednog. Ili dva. Glupost.
Imao je par kratkih videa s nekim pojedincima koji su opisali vožnju. Nije napravio to na visini jednog Paganija, ali Rimac je i puno slabiji na tome. Nije mu ni sila za ovaj model. Ionako je to pokazni (concept) model. Iduci kojeg navodno sprema bi trebao biti spreman za vecu seriju i tu nema isprike.
Ja sam rekao da ukoliko nije neka Rimceva odgovornost za ovaj krs, da ce dobiti najbolju mogucu reklamu i dobiva je. Cekajte da se pojavi emisija na Amazonu i tek ce biti hype na njega i njegovu kompaniju. Jos kad dođe Aston... Regera je vec rasprodana...
Ja zelim da uspije. Zelim zbog ljudi koji rade za njega i industriju koju stvara. Ne mora postati Bosch za outsourcing ili Pagani, ali imati "rijec" u ovoj industriji je fantazija.
Ali on nema nikakvu "rijec". On je egzotican bogataski sincic korumpirane istocno europske drzavice, bas kao i klinjo u Emiratima koji je slozio onaj Jeep s 2000 konja koji je poderao Hammonda u prvoj sezoni. To samo hrvaticima izgleda kao dostignuce.
Hejteri na aparatima..
Mislim da većini "hejtera" smeta način na koji je firma Rimac steknula financijska sredstva. Također ne možeš pozitivno pričati o nekakvom automobilu ako ga nitko nikad nije vidio na cesti, u radu izvan kontroliranih uvjeta. Nitko niti nema dokaze da se on doista prodao u XY primjeraka, osim pisanog "prodali smo ga bogatašu u Emiratima".
Trebaš li se čuditi zato što su ljudi vrlo skeptični jer nikakvi dokazi o performansama ovog auta ne postoje (odnosno nisu postojali do prije 10ak dana)?
Sumnjam da po cesti vidiš nešto pretjerano Bugattija, al' isto vjeruješ da postoje? 12 ljudi je bilo na misecu u momentu slijetanja, bez publike uživo, pa i dalje znamo da su bili tamo. To što se auti od milju eura ne parkiraju ispred lokalnih birceva i kladionica, nije dokaz da ne postoje.
Također, fascinantno je kako nam smeta porijeklo nečije imovine tek kad napravi nešto korisno s njom. Da je uložena u vile i jahte, birali bi ga za sabor idući mandat. Hrvatski jal.
Ako oni nisu onda kvragu! Nema reviewera ili kompanije koja nije ponekad usporedila ili se pohvalila njihovim misljenjem. Istina, nece se zbog njih Corolla prestati raditi, ali niti ce zaljubljenik u automobile pomisliti na Corollu kao prvi izbor. Recimo Zonda. Kult Zonde je krenuo s Hammondovim reviewom. Kasnije su samo potvrdili.
So how much is a positive verdict in Britain’s bestselling Sunday broadsheet worth? About 7,000 cars, according to one large manufacturer. That’s the number of extra vehicles it expects to sell if one of its cars gets a rare five-star review in The Sunday Times. A spokesman for the company, who asked to remain anonymous, said that the Clarkson effect doesn’t stop there. It helps bring more people into showrooms and paints the rest of their range in a good light. As an added bonus, Clarkson recommends the cars he likes to friends, who then go and buy one. One upmarket car maker witnesses an 800% increase in website visits if a particular model is well reviewed by Clarkson.
When Top Gear was revived on October 20, 2002, the first episode featured Clarkson testing — and raving about — the Citroën Berlingo Multispace family car. Before the show Citroën had sold 200 cars that month. Eleven days later it had sold 800 and was having to import extra cars to meet demand. “There was a massive uplift on the back of that,” says Marc Raven, of Citroën. “We couldn’t quite believe it.”
“What he says has a huge impact,” agrees Alun Parry, from Suzuki. “Jeremy gave four stars to the Swift in 2010 and the same to the Swift Sport in 2012. Sales of that car were 105% of the target for the year. You can’t say that was all down to Jeremy, but when he likes a car, it certainly gets a lot of people talking about the brand.”
Pa znalo se kak ubrzava, to nikad nije bilo pitanje, neg je upravljanje bilo upitno... A ne vidim ni rijec o tomu... I ultra siguran jer je ovaj izaso sa slomljenom rukom il cim vec? Ima na uzivo sa hrvatskih prometnica, lik je u r8 sletio na slicnoj brzini, od auta nis ostalo, on shebo koljeno, auto se nije zapalil, jel to znaci da je puno sigurniji? Kolko sam vidio u evo magazinu su isto nahvalili brzinu, ali su popljuvali kocenje, 3 vrste kocenja i da nekad blokira il kaj vec... I random restart sustava im bio par puta tokom testiranja.. Meni to bas i ne zvuci tolko sigurno
Nego, kaj nije nikom cudno to kaj se rimac hvalil da se svi podaci u realtimeu mogu ocitat izvan auta, a sad je odjednom auto tolko unisten da se nis ne vidi? Ne vjerujem bas da se u realtimeu moze, a nigdje da nisu spremljeni podaci, pogotovo kod takvog testiranja?
Pa odi u Emirate i Kuvajt, siguran sam da ce naci stotine Rimaca koji su "korisno potrosili novac".
Ali on nema nikakvu "rijec". On je egzotican bogataski sincic korumpirane istocno europske drzavice, bas kao i klinjo u Emiratima koji je slozio onaj Jeep s 2000 konja koji je poderao Hammonda u prvoj sezoni. To samo hrvaticima izgleda kao dostignuce.
ludi ste više sa bogatim sinčićem, dečko je frik i genijalac, ako možete bolje dajte
koliko je HDZ/SDP ekipa spržila novca ovih 25 godina da je samo 10% tog iznosa iskoristila pa napravili nešto NO1 na svjetskoj razini tko zna gdje bi bili, najvjerovatnije daleko ispred Rumunjske i Bugarske koja nas prestiže
Hejteri na aparatima..
Taj golf cart se ne može uspoređivati sa pravim sportskim automobilima. A "hejtanje" si možeš nabiti tamo gdje sunce ne sija.
Ali on nema nikakvu "rijec". On je egzotican bogataski sincic korumpirane istocno europske drzavice, bas kao i klinjo u Emiratima koji je slozio onaj Jeep s 2000 konja koji je poderao Hammonda u prvoj sezoni. To samo hrvaticima izgleda kao dostignuce.
ludi ste više sa bogatim sinčićem, dečko je frik i genijalac, ako možete bolje dajte
koliko je HDZ/SDP ekipa spržila novca ovih 25 godina da je samo 10% tog iznosa iskoristila pa napravili nešto NO1 na svjetskoj razini tko zna gdje bi bili, najvjerovatnije daleko ispred Rumunjske i Bugarske koja nas prestiže
Genijalac koji je isao na VERN? Say what??
da li filmski kriticari snimaju filmove? da li ti moras biti chef kako bi u restoranu smio procijeniti valja li jelo? da li se sustic u podrumu potajno bavi litografijom samo kako bi mogao reci da je neka graficka spora?
pouka za tebe: da bi ispao pametan, ne smijes biti priglup.
Ja ne pricam o komentarima ljudi iz autoindustrije koji se bave time i imaju iskustva (pgotovo o onima koji bi, uz sredstva kojima Rimac raspolaze, bili sposobni napraviti ovakav auto), govorim o ljudima koji imaju negativne komentare koji se ne baziraju na nicemu nego na ljubomori. Ukoliko je Clarkson imao negativne komentare, njih bi uvrstio u kritike od osobe koja ima iskustva s automobilima. Ukoliko od neke osobe cujem "ma daj, taj Rimac je ovakav, onakav, nema on pojma" onda tu osobu nazivam ljubomornom.
Pouka? Pa nije ovo basna da moram izvlacit pouke haha
Stvarno postajemo društvo koje oprašta, čak i veliča, sve osim uspjeha...
Valjda gotovo svaka domaća osoba koja je na bilo koji način konkretno uspjela u onome što radi ispada da je državni neprijatelj broj jedan, i da bi je trebalo satrati, na bilo koji način.
Hejteri na aparatima..
Svaki put kad čujem glupe i negativne komentare o Rimcu, samo priupitam osobu gdje je njen električni supercar, pa da usporedimo. Nikad ga nemaju
boo hoo. nemam ni tatu koji je pokrao par stotina ili desetaka milijuna bilo čega pa mi dao love da se igram
Stvarno postajemo društvo koje oprašta, čak i veliča, sve osim uspjeha...
Valjda gotovo svaka domaća osoba koja je na bilo koji način konkretno uspjela u onome što radi ispada da je državni neprijatelj broj jedan, i da bi je trebalo satrati, na bilo koji način.
Mali je egotriper i narcis. Da je normalan ne bi imao ništa protiv njega, ovako, ne bi se sa njime ni rukovao a kamo li ulazio u posao sa njime. Što se tiče Koncepta Jedan, taj auto je samo za drag race, ako i to. To ne može biti sportski autombil europskog tipa. Možda Amerima možeš prodati muda labudova jer njihovi sportski autombili su generalno upravljivi ko Rimčev C1... i.e. kamion ima bolje vozne sposobnosti.
boo hoo. nemam ni tatu koji je pokrao par stotina ili desetaka milijuna bilo čega pa mi dao love da se igram
Ha čuj, ugrubo, bolje i to nego da je pošmrkao sav novac koji mu je tata dao. Ovako barem nešto radi i zapošljava nekoliko ljudi.
boo hoo. nemam ni tatu koji je pokrao par stotina ili desetaka milijuna bilo čega pa mi dao love da se igram
Ha čuj, ugrubo, bolje i to nego da je pošmrkao sav novac koji mu je tata dao. Ovako barem nešto radi i zapošljava nekoliko ljudi.
Kako ide, neće ta baraka biti dugo otvorena.
Stvarno postajemo društvo koje oprašta, čak i veliča, sve osim uspjeha...
Valjda gotovo svaka domaća osoba koja je na bilo koji način konkretno uspjela u onome što radi ispada da je državni neprijatelj broj jedan, i da bi je trebalo satrati, na bilo koji način.
Ne postajemo, nego jesmo... čudi me uopće da je Rimac uz sve to još uvijek ovdje.
Stvarno postajemo društvo koje oprašta, čak i veliča, sve osim uspjeha...
Valjda gotovo svaka domaća osoba koja je na bilo koji način konkretno uspjela u onome što radi ispada da je državni neprijatelj broj jedan, i da bi je trebalo satrati, na bilo koji način.
Ne postajemo, nego jesmo... čudi me uopće da je Rimac uz sve to još uvijek ovdje.
A zbilja je čudno... što se nije vratio u svoju voljenu Hercegovinu... ili Istambul.
Koliko znam njima je većina prihoda iz sistema koje razvijaju za druge proizvođače automobila. Od pojaseva, in-car entertainment systema, čukica itd., a ne od proizvodnje vlastitog automobila.
Dosta teksta na ovu temu nije napisano trezveno i hladne glave. Treba stvari promatrati iz više perspektiva. Za nas sve u Hrvatskoj bi dugoročno bio prisutan veliki plus ako Rimac uspije. S jedne strane bi imali rijetku priliku imati high-tech tvrtku i high-tech profil zaposlenih koji rade kod nas, a s druge bi strane to mogao biti nukleus za daljnje širenje moderne tehnologije i tvrtki slične orjentacije koje bi se nadovezale kao 3rd party opskrbljivači. Država bi naravno imala više koristi od priljeva dodatnog novca, i bili bi svi zajedno u win-win situaciji.
O njegovom ocu, podrijetlu novca i sličnim špekulacijama ne bih komentirao, jer je za naš pravni sustav očito do sada sve bilo čisto, a mi možemo samo nagađati, što je opet čisti gubitak vremena.
Nismo mu toliko ljubomorni nego ne kopčamo zašto je tako velika stvar. Ali ja ne kopčam ni one pametne klupe pa eto, možda je problem u meni.
Tip je napravio električni auto kada to malo ljudi radi. Super. Elekrični auti su se vozili i prije 100 godina.
Tipa se diže u nebesa kao poslovnog i kreativnog genija. Tip je dobio pare na poklon i našao si hobi. Puno ljudi može osmisliti auto i slagati ga nekoliko godina, samo jako malo ljudi ima luksuz da ne moraju biti zauzeti preživljavanjem.
Uopće to nije jal. Samo ne dijelim mišljenje da je genije. Ja sam učio elektrotehniku i informatiku. Mogao bih s dovoljno vremena napraviti auto. Ne smatram ni sebe genijem.
Ako uspijeva zaraditi dobro na tim autima, super. Ima neki poslovni nos, odlično. Ja samo ne vidim što je toliko spektakularno.