čovjek lijepo i logično objasni zašto je nemoguće imati reach 100% i onda se opet isčuđava zbog toga... nevjerojatno
a to da fejs i takve stranice nemaju budućnosti o tom potom, mislim da autor ne vidi baš cijelu sliku a pametuje
evo da objasnim zašto je u nekim slučajevima oglašavanje na fejsu bolje nego recimo oglašavanje na googlu ili na televiziji, prednost facebook stranica je da ako imaš 1000 lajkera onda točno znaš kojih 1000 sa fejsa su zainteresirani za tvoje usluge
recimo da prodaješ (sad karikiram) kroasane
1. TV: kad bi reklamirao te svoje kroasane na televiziji onda nemaš pojam tko će to vidjeti platit ćeš masu para da te kroasane vide i oni koji ih ne mogu smislit i oni koji ih obožavaju, negativna stvar je: rasipanje love bez veze na onu ekipu koja ne voli kroasane
2. Google: ok sad ideš svoje kroasane oglašavati na googlu, to je već malo bolje jer ako netko traži kroasane velika je vjerojatnost da ih voli i to je super, plaćaš oglašavanje samo onima koji vole kroasane i tu google ima prednost u odnosu na TV, Jumbo plakate, Flyere... i sve što ide na oglašavanje shotgun metodom
3. Facebook: e sad dolazimo do prednosti Facebooka, prvo već imaš ljude za koje znaš da vole kroasane (onih 1000 što je lajkalo stranicu), i druga prednost u odnosu na google: mogućnost da gurneš pod nos te kroasane ekipi iako ih trenutno ne traže niti im se jedu, znači imaš ljude koji vole kroasane i platiš da im iskoči oglas za kroasane, pa naći će se od tih koji ih vole neki koji će ih i kupiti kad si im ih već spomenuo. Na google ih moraju tražiti, na fejsu ne, ti nađeš njih a znaš da ih vole, a opet i ako ih požele sami tražiti imaju te među lajkovima, lako te nađu.
Eto zato mislim da FB stranice neće propasti i isplatit će se i malim tvrtkama jer nude drugačiji pristup konzumentima.