Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena... izdvojena tema

poruka: 4.140
|
čitano: 1.287.185
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Po svoj prilici strc brc nesto napravljeno samo da te rjese. Povrat ti nece sad proc kad je laptop popravljen... preuzmi i vidi tamo dal ima ostecenja btw, po mogucnosti ako lako provjeris da li je kvar uklonjen tamo odmah provjeri.

 
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-provjeri sve prije preuzimanja.. moguće da nisu ništa napravili. Ako preuzmeš stvar, oni su 'čisti' .. mada je očigledno da te zavlače.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
6 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Zna netko program koji simulira malo teže zahtjeve na laptopu pa da vidim da li laptop radi ispravno ili trokira?

 
0 0 hvala 0
12 godina
odjavljen
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
magnifico kaže...

Zna netko program koji simulira malo teže zahtjeve na laptopu pa da vidim da li laptop radi ispravno ili trokira?

 Kad sam ja prije koju godinu malo učio o overclockanju znam da su bili aktualni prime95 (za procesor) i memtest ako se ne varam ( za ram ),a za grafu heaven benchmark ili 3dmark benchmark, ali je free verzija nesto limitirana ako se dobro sjecam pa provjeri ima li sve opcije koje ti trebaju..

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

ako si prije imao probleme tad ti ne treba neki dodatni stres-soft (prime zna ubiti i isrpavan HW, preoptereti.. kao da običan auto šalješ na trku). jednostavno, radi ono što si inače radio i ako se problem pojavi tad nisu ništa napravili-popravili, samo odugovlačili.. i eventualno pobrisali nakupljenu prašinu nakon stojanja na polici mjesec i po (možda ti to naplate, jer niej uključeno u garanciju, ima takvih.. najs) :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
7 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Pozdrav ljudi,

 

Molim vas za savjet jer sam već luda...

 

Prije par mjeseci na R1 kupila sam laptop od preko 7000 kn, Asus Zenbook u trgovini MALL hr

 

Nakon mjesec dana primjetila sam kvar, doduše mali, ali za tu cijenu želim da bar prvih godinu dvije radi besprijekorno. Uglavnom touchpad je s jedne strane malo "izašao" nekih milimetar dva je s jedne strane onako izbočen. Radi normalno na svim dijelovima, ali osjetim razliku. Uglavnom odnesem ja njega na reklamaciju (imam jamstvo 2 godine), očišćenog, u vlastitoj futrolici. S likom na šalteru zajedno popunim listić i opis svega, odnese laptop, dobijem potvrdu na mail da je zaprimljen...

 

Nakon cca mjesec dana javljaju mi da je uređaj gotov i da dođem po njega. Dolazim po njega, on zapakiran u neku čudnu kutiju (i sam radnik tamo iskomentira kak mu je čudno), otvaram ga a on isti kakav je bio samo deset puta prljaviji, pun nekih mrvica, pizdarija... Ugl. touchpad isti kakav je bio. Naravno ispadnem kreten jer ne poslikam to sve, NE DOBIJEM NIKAKVE papire nakon svega toga. Zovem ih u centralu, kažu mi da se javim mailom sa brojem naloga. Javljam se na mail a oni ko roboti mi na svaku odgovaraju: "donesite uređaj na reklamaciju..."

 

Uglavnom sad su mi već pojeli živce debili. Potreban mi je laptop za posao a već je ovako bio mjesec dana tamo a ništa na njemu nisu napravili, samo su ga zaprljali. Ne vjerujem im više da ga opet šaljem a i sad mi je već debelo potreban i ne mogu si dopustit još mjesec dana bez njega.

 

Zanima me koja su moja prava? Mogu li tražiti novi uređaj (oni kažu da ne mogu, te "donesite ga na reklamaciju")? Povrat novca?? Koji je proces?

 

Hvala!

 
0 0 hvala 0
16 godina
moderator
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Napravila si kardinalnu grešku - što si preuzela nepopravljeni laptop, jer si preuzimanjem i, pretpostavljam, potpisom potvrdila da je laptop popravljen. Posudi računalo od nekog drugog, a ovo vrati na servis. Ne vidim što drugo bi mogla napraviti.
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Kerala kaže...
Zanima me koja su moja prava? Mogu li tražiti novi uređaj (oni kažu da ne mogu, te "donesite ga na reklamaciju")? Povrat novca?? Koji je proces?

 1. Ponovo saljes na reklamaciju

2. Uzela si na r1, samim time, za tebe vrijede neka druga pravila.

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...
Kerala kaže...
Zanima me koja su moja prava? Mogu li tražiti novi uređaj (oni kažu da ne mogu, te "donesite ga na reklamaciju")? Povrat novca?? Koji je proces?

 1. Ponovo saljes na reklamaciju

2. Uzela si na r1, samim time, za tebe vrijede neka druga pravila.

 + privjeriti garanciju.. jer velik dio trgovaca (nedozvoljeno, siva zona) ograničava garanciju na 1god.. ako je kupljeno na pravnu osobu (ne vrijedi zakon o zaštiti potrošača.. kvaka-22.. jer se odnosi na osobu-kupca osim ako zakonodavać ne promijeni tumačenje).

 

-nikad ne preuzimati reklamirano, ako nije otklonjen uzrok reklamacije, odnosno, tražiti odgovarajući zapisnik (ako postoji neki dokaz za priču koj bi i djelatnik potvrdio, papir je ipak najželjeniji dokaz), trebalo je tad napraviti takav zapisnik, koji bi opisao stanje. (kao i slika koja bi to potkrijepila).

ili, tužiti za prijevaru, zavaravanje, da nisu ništa napravili, ali to treba dokazati..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
11 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Kad se proizvod uzima na firmu kakva je garancija...isto je trajanje po komponentama ili?

razorblade
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

mora pisati.. ono što piše, vrijedi.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
12 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Pozz.

Zanimalo me "Worldwide" jamstvo za Apple proizvode pa su mi na Apple Support Comunity rekli da samo MacBook ima "WW" support a da iPhone i iPad imaju jamstvo samo u zemlji u kojoj su kupljeni. https://discussions.apple.com/message/32445106?ac_cid=mh123456#32445106

 

Međutim, nađem broj tel. za Europu (Irska, Fridayevo susjedstvo) 0800 222 427 i lik mi kaže da Worldwide vrijedi za SVE Apple proizvode. Npr. kupiš bilo koji njihov proizvod u SAD-u i moš ga reklamirati Apple-u kod nas ako se pokvari u garantnom roku.

 

Nadam se da smo se Irac i ja shvatili... Bar sam shvatio od njega da je jamstvo samo na jednu godinu.

Nisam ja ništa prčko.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-uzalud takvi tel pozivi.. jer ako nije na papiru.. :) imaš npr .. klik.

-stvar je što svaki proizvod može biti pod tom garancijom ako to odluči šef, kao i to da roba ovisi o distributeru-uvozniku i dealu kojeg sklopi u firmi sa šefom, cijena-direktno povezano s garancijom. Zato možeš dobiti različite odgovore, zato EU ima 2god odgovoronos trgovca (neovisno o garanciji proizvođača, ne miješati te dvije stvari) kao što svaki proizvođač može imati neovisnu 'akciju' -garanciju, uvijete, npr registraciju online za produljenje (ne može biti uvijet za osnovnu garanciju) itd..

prilikom kupnje, čitaš papire, jedino to je sigurno + EU .. a kod nas baš ništa, čak i ako je zakon-papir, često je pod 'možda' jer svaki serviser tumači kako mu odgovara ili misli da zna.. :)

 

npr jarancija je 1-god.. ali je 2.god EU, trgovac. Slično... efektivno ali ne i pravno. + ako nisi kupio u EU, tad se taj zakon ne primjenjuje, jer nije unutar EUa prodana roba, pa time nema ni takve obveze. ... -jasnije?

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 24.10.2017 18:48 (ihush).
12 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Hvala ihush.

I sad, da vjerujem likovima sa Apple Community??

Nisam ja ništa prčko.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Spiridon kaže...

Hvala ihush.

I sad, da vjerujem likovima sa Apple Community??

 -ja ne bi, ako nisu iz EU/Cro.. jer preko bare i tu nije isto. Misli globalno, djeluj lokano! nije eko nego RL :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Spiridon kaže...

Hvala ihush.

I sad, da vjerujem likovima sa Apple Community??

 Zanemari "apple community" kako ti je rekao ihush. Kontaktiraj distributera. Ponekad "worldwide" ima exclusion list :) :) takodjer. Svasta se tu nadje, al bitno je da se uvijek reklamira "globalni". :)

8 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Da li je netko kupovao mobitel sa www.clove.co.uk???? Kakva je situacija sa garancijom? Hvala

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Kupio sam Smartwatch Moto360 marke Motorola. Prijavio sam kvar na satu mailom i whatsup-om te potkrijepio slikama. Odnio sam sat par dana prije isteka garancije (znači unutar garancijskog roka) ali mi je vlasnik rekao da on mora slat sat u Njemačku (jer Motorola više nama zastupništvo u Hrvatskoj) i da se boji da neće priznat garanciju jer neće stići u Njemačku u garantnom roku. Da bi me kontaktirao mjesec dana nakon slanja sata tj. prošli petak, da su vratili sat iz Njemačke i da mu nisu ništa obrazložili, ali da sat nije popravljen niti je priznata reklamacija, jer sumnja da je kvar mehanički, ali da ne zna, jer ih mora tražiti mailom da službeno obrazlože. Kvar na satu: mrlje na ekranu, te se zadnjih mjesec dana ekran gasio i sat nije reagirao dok se nije stavio na punjač, a kad bi se stavio na punjač pokazao je da ima još baterije i opet je radio neko vrijeme. Molim Vas za savjet jer mi je vlasnik reako da si mogu doć po sat. (Nije mi ništa ponudio, samo je rekao da reklamacija nije priznata te da on sumnja na mehanički kvar). Bojim se ako odem uzet sat da gubim prava na povrat novca ili na novi sat. Hvala unaprijed na svakom savjetu.

 

P.s. poslao sam upit i u Centralni informacijski sustav za zaštitu potrošača, ali mi još nisu ništa odgovorili.

 

 
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
marq23 kaže...

Kupio sam Smartwatch Moto360 marke Motorola. Prijavio sam kvar na satu mailom i whatsup-om te potkrijepio slikama. Odnio sam sat par dana prije isteka garancije (znači unutar garancijskog roka) ali mi je vlasnik rekao da on mora slat sat u Njemačku (jer Motorola više nama zastupništvo u Hrvatskoj) i da se boji da neće priznat garanciju jer neće stići u Njemačku u garantnom roku. Da bi me kontaktirao mjesec dana nakon slanja sata tj. prošli petak, da su vratili sat iz Njemačke i da mu nisu ništa obrazložili, ali da sat nije popravljen niti je priznata reklamacija, jer sumnja da je kvar mehanički, ali da ne zna, jer ih mora tražiti mailom da službeno obrazlože. Kvar na satu: mrlje na ekranu, te se zadnjih mjesec dana ekran gasio i sat nije reagirao dok se nije stavio na punjač, a kad bi se stavio na punjač pokazao je da ima još baterije i opet je radio neko vrijeme. Molim Vas za savjet jer mi je vlasnik reako da si mogu doć po sat. (Nije mi ništa ponudio, samo je rekao da reklamacija nije priznata te da on sumnja na mehanički kvar). Bojim se ako odem uzet sat da gubim prava na povrat novca ili na novi sat. Hvala unaprijed na svakom savjetu.

 

P.s. poslao sam upit i u Centralni informacijski sustav za zaštitu potrošača, ali mi još nisu ništa odgovorili.

 

Poprilicno si to nejasno napisao. Vlasnik je rekao da dodjes po sat ? Pa zar nisi ti vlasnik ? Prijava preko 'whatsup-a' ?!?!?! Malo mi to neozbiljno. Ok, na stranu to. Kome si prijavio kvar i koji je odgovor bio ?

Tko je u biti taj 'vlasnik' ? Fizicko lice ili neki obrt ? Ako je obrt valjda si dobio neki papir gdje pise kojeg si datuma predao sat (gdje se vidi da je predan u garantnom roku), jer lako je moguce da on nista nije napravio.

Reklamacija nije priznata, ali on ne zna zasto ?!?!? Ovo kao u rubrici vjerovali ili ne.

13 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Sat je kupljen preko webshopa, ''Vlasnik'' je vlasnik dućana/webshopa. Imao sam broj telefona od vlasnika dućana (mali dućan u prizemlju kuće). Prijavio sam kvar mailom te potkrijepio slikama, pa me zamolio da mu slike pošaljem i na whatsup. Kvar sam prijavio vlasniku dućana te sam sat i donio u njegov dućan. Odgovor je bio da ga on mora slat sat u Njemačku, jer se Motorola povukla iz Hrvatske i više nema ni njihovih servisa ni dućana kod nas. ''Vlasnik'' je vlasnik obrta / prodavač, svejedno. Imam dokument da sam predao sat na reklamaciju u garantnom roku.  Ovo dalje si shvatio. Javio mi je da su mu vratili sat i da nije popravljen, ali i da nije obrazloženo zašto nije popravljen, ali će im on poslat mail i pitat zašto nisu obrazložili i zašto su vratili sat. Prvo što sam i ja pomislio je da nije ni slao sat. Koji mi je korak za činiti? zvat ga i prijetit se zaštitom potrošača, kakav pisani dokument? Dali postoji kakva špranca za to? Šta da ti kažem, kad sam i ja ostao paf. Znam da na satu nema mehaničkog kvara,sat ima touchscreen i jedan gumb. Sat možda ima jednu crticu na okviru...očuvan je...

7 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Pa ni jednoj trgovini nije cilj da ti odbiju jamstvo - to im je losa reklama.

 

Ako dobije odgovor sa servisa zasto je jamstvo odbijeno od strane Motorole (Lenovo), on je cist.

 

A moguce je da Lenovo vise ne pokriva jamstvo starije Motorola uredjaje.

 

I koji uredjaj imas?

 

https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=7682&idPhone2=7683&idPhone3=7684

 

Jamstvo je 12 mjeseci na Moto 360, tako da je vrlo vjerovatno da ti je jamstvo odavno isteklo (uredjaji su iz 2015.).

Poruka je uređivana zadnji put sri 22.11.2017 13:18 (Čitatelj).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Imam Moto 360 prve generacije. Provjerio sam garanciju, dvije godine vrijedi.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
marq23 kaže...

Koji mi je korak za činiti? zvat ga i prijetit se zaštitom potrošača, kakav pisani dokument? Dali postoji kakva špranca za to? Šta da ti kažem, kad sam i ja ostao paf. Znam da na satu nema mehaničkog kvara,sat ima touchscreen i jedan gumb. Sat možda ima jednu crticu na okviru...očuvan je...

Mislim da ti je najbolje mjesto za sva pitanja : https://forums.lenovo.com/t5/Motorola-Community/ct-p/MotorolaCommunity .

 

13 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Oprosti, možda sam u krivu, ali mislim da je na trgovcu da si istražuje zašto nisu uvažili reklamaciju. Ja sam donio sat sa greškom na ekranu u garancijskom roku, u dućan u kojem sam kupio sat. Ja ovdje ustvari molim za pomoć i idući korak u slučaju ako ti prodavač ne uvažuje reklamaciju. Jer ako njemu nisu ništa obrazložili, onda on nema ni dokaz da je slao sat za Njemačku.

7 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Na Motorolinim stranicama pise jamstvo 12 mjeseci (jedna godina).

 

Provjeri jamstvo ovdje:

https://motorola-global-portal.custhelp.com/app/mcp/service/p/2815,9141//

 

U Austriji i Njemackoj je takodjer jamstvo 12 mjeseci, s mogucnoscu doplate jamstva na 24 mjeseca.

 

Po tome ti je tvoj uredjaj prve generacije, dok je jos Moto spadao pod Google, ne Lenovo. Tesko da ce ti uci pod jamstvo igdje.

https://support.google.com/store/answer/6080454?hl=en

 

Po meni, pocni stedjeti za novi uredjaj. Jamstvo je kao i kod iPhona, godina dana. Jos uredjaj iz 2014. proizveden od Googla,

od firme koja vise ne pripada Googlu i Motoroli, nego Lenovou.

 

PS - Kupi ti sebi lijepo Nokia sat, on ce ti raditi dugo i pouzdano, i jamstvo je pravo, nema zezanja.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
marq23 kaže...

Oprosti, možda sam u krivu, ali mislim da je na trgovcu da si istražuje zašto nisu uvažili reklamaciju. Ja sam donio sat sa greškom na ekranu u garancijskom roku, u dućan u kojem sam kupio sat. Ja ovdje ustvari molim za pomoć i idući korak u slučaju ako ti prodavač ne uvažuje reklamaciju. Jer ako njemu nisu ništa obrazložili, onda on nema ni dokaz da je slao sat za Njemačku.

Pa dok ti cekas mozda bi mogao prema serijskom broju uredjaja od njih saznati nesto vise. Tipa. Jel' bio uopce uredjaj na servisu i zasto nije servisiran, odnosno zasto nije popravljen/zamjenjen...

U tom slucaju mozda mozes nesto direktno preko njih srediti. Je, jedno veliko mozda, ali tko ne pita..., a kaze narod da nema glupih pitanja, vec samo glupih odgovora.

Ne znam sto bi bio drugi korak jer nisi dobio nista od osobe kojoj si predao uredjaj, vec je sve na bazi rekla-kazala.

13 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Sada ulazimo duboko u krivu ulicu, da pojednostavim...kupio sam uredjaj u Hrvatskoj preko webshopa, uredjaj ima dvije godine garancije i počeo se kvariti. Donio sam uredjaj u dućan gdje je kupljen, u garantnom roku. Prodavač odbija reklamirati uredjaj. Kome prijaviti, što činiti? 

15 godina
odjavljen
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
marq23 kaže...

Sada ulazimo duboko u krivu ulicu, da pojednostavim...kupio sam uredjaj u Hrvatskoj preko webshopa, uredjaj ima dvije godine garancije i počeo se kvariti. Donio sam uredjaj u dućan gdje je kupljen, u garantnom roku. Prodavač odbija reklamirati uredjaj. Kome prijaviti, što činiti? 

Imas drzavni inspektorat..., ako je to sada konacna verzija toga sto se odvilo.

13 godina
neaktivan
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Mrgud Veliki kaže...
marq23 kaže...

Oprosti, možda sam u krivu, ali mislim da je na trgovcu da si istražuje zašto nisu uvažili reklamaciju. Ja sam donio sat sa greškom na ekranu u garancijskom roku, u dućan u kojem sam kupio sat. Ja ovdje ustvari molim za pomoć i idući korak u slučaju ako ti prodavač ne uvažuje reklamaciju. Jer ako njemu nisu ništa obrazložili, onda on nema ni dokaz da je slao sat za Njemačku.

Pa dok ti cekas mozda bi mogao prema serijskom broju uredjaja od njih saznati nesto vise. Tipa. Jel' bio uopce uredjaj na servisu i zasto nije servisiran, odnosno zasto nije popravljen/zamjenjen...

U tom slucaju mozda mozes nesto direktno preko njih srediti. Je, jedno veliko mozda, ali tko ne pita..., a kaze narod da nema glupih pitanja, vec samo glupih odgovora.

Ne znam sto bi bio drugi korak jer nisi dobio nista od osobe kojoj si predao uredjaj, vec je sve na bazi rekla-kazala.

 Upravo zato i molim za pomoć jer nisam dobio ništa, upravo zato i pitam šta mi je činiti ako prodavač ništa ne obrazloži nego samo kaže da dođem po sat. To i je poanta. Što činiti ako nešto doneseš na reklamaciju a prodavač ti kaže da dođeš po to i da ti u servisu nisu priznali reklamaciju bez obrazloženja.

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
marq23 kaže...

Sada ulazimo duboko u krivu ulicu, da pojednostavim...kupio sam uredjaj u Hrvatskoj preko webshopa, uredjaj ima dvije godine garancije i počeo se kvariti. Donio sam uredjaj u dućan gdje je kupljen, u garantnom roku. Prodavač odbija reklamirati uredjaj. Kome prijaviti, što činiti? 

 -godinu ili dvije? Ne mješaj garanciju (stvar proizvođača + distributera za konkretno tržište/regiju koju pokriva) i odgovornost trgovca za ispravnost-nedostatke, 2god. (za vrijedniju robu, nedefinirano.. može za bilo što i nema veze s garantnim rokom, čak i po isteku roka ako je par dana u pitanju..).

 

-garanciju imaš, trgovac je posrednik, reklamiraš, dalje nije tvoja briga.. i tražiš od trgovca ispravan uređaj, novi-identičan/zamijenu ili novac. Ostalo te ne zanima. Ako to trgovac odbije, inspektorat-prijava.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice