Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena... izdvojena tema

poruka: 4.140
|
čitano: 1.285.818
|
moderatori: Lazarus Long, vincimus, pirat, XXX-Man
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
bunker kaže...

 

Ihush, slazem se da bi slovo zakona trebalo biti polaziste u ovakvim temama, no neslazem se sa tvojim stajalistem da netreba pokazati i druge moguće scenarije.  Pa kaj nije za kupca povoljnije da zna sve moguće scenarije nego da krene u unaprijed izgubljenu bitku. Mozemo zabijati glavu u zemlju, a mozemo i reći kupcu da mu konkretni pristup u konkretnom problemu mozda i nije najbolji put te da bi svoja pravo bolje i brze ostvario na neki drugi nacin... 

 

Znas da inspektorat vise nepostoji te da su ih razbucali po ministarstvima shodno djelokrugu, te da prica vise nije jednostavna kao dok su svi bili tamo u novom zgb... I ti , i ja, i svi u svom poslu uvjek imamo vise izbora nacina postupanja i svi ti izbori će biti unutar zakonskog okvira. No neki od tih izbora mogu biti vrlo nepovoljni i dugotrajni za krajnju stranku. Nemislis da je dobro da on zna i te moje moguće scenarije pa da prilagodi svoj nastup u smjeru koji je njemu u konkretnom slucaju najpovoljniji znajući pritom i moje mogućnosti za bilo koji scenario... ? 

 

😀

 -bla-bla.. bla. O čemu? :)

-naravno da postoji, mingo radi svoj posao (i sam sam se iznenadio, izuzetno korektno, kontaktiraju telefonom pak i po završetku 'spora' + zamole za email kao 'papirnati trag'..).

-najbrži, najbolji pristup, upravo onako kako predviđa zakon, kupac-trgovac. (ne ono što često trgovci preporučuju 'u servis'.. time samo pbrebacuju svoj posao na druge kao i odgovornost koju žele izbjeći).

 

sosta kaže...
sandokan111 kaže...

siljo90 kaže...
Tu sam rekao da me to ne zanima i da provjeri sta je s time danas do 15h i da zelim novi ili povrat novca. Ako me danas ne nazovu, napisat cu prijavu i gotovo.

 Trebao si to i ranije

 Zanima me treba li prije prijave dati prigovor trgovcu i čekati njegovo očitovanje od 15 dana?

 -na svaki upit/žalbu i sl. druga strana ima rok, 15 dana.. to je DO 15 dana. Kad se želi otezati, može se čekati posljednji dan, ali u zakonu je predviđena i ''formulacija'' da ih npr upozoriš na zakon, da im odrediš razuman rok itd.. tj svaka strana postavi zahtjev, 'cjenkaš se'.. tj ako nešto ne zatražiš, tad nećeš dobiti.. Obrnuto treba čitati 15 dana, ako u tom roku ne odgovore, automatizmom su krivi i moguće sankcije zbog kršenja zakona, jer zakon predviđa rok 15 dana. Ne treba čekati, nego na vrijeme upozoriti, kontakritari inspektra-mingo, knjigu žalbi i sl.

-kad ih se pritisne, anticipirajući takvo otezanje, kad im sasvim logično kažeš da oni odgovor mogu dati odmah, da rok postoji kad postoji neki opravdani razlog, npr neradni dani, viša sila.. i tad može biti i duži. Ozbiljna firma naprotiv, nema nikakvog razloga otezati, svaki djelatnik nrp serviser na svom poslu ima neke dnevne zadatke.. i on mora raditi (inače ga firma ne treba), nešto mora raditi, ako ne stigne, tad treba zaposliti još ljudi itd..

-ne treba čekati, obično gubljenje vremena, čak i kad nije namjerno, desi se.. kad cimaš, nazoveš telefonom, sve se obavi brže, ako ništa drugo samo da te se riješe :))

-pri tome ne treba biti nepristojan, treba imati papirnati trag, imena osoba, vrijeme-datum, radni nalog, stanje.. i tad nitko nema pokriće zašto npr ne odgovara recimo tjedna dana ili zašto ne otkanja kvar. Imaš potreban dio? ako imaš, popraviš, ako nemaš naručiš u oba slučaja se zna konkretno potrebno vrijeme ili razlog čekanja npr dostava komponente, ali to nije nedefinirano nego se zna kao vozni red autobusa.. + moguća iznenađenja/kašnjenja koja su tad recimo opravdana. To je jedino razumno, kao što za sve postoji razuman rok, dostava pizze, gradnja kuće.. i može sve samo treba znati i pokušati. (uzaludno je tu njurgati).

 

R36 kaže...
ihush kaže...

vidi, citat.. ''trgovac vam ne može osporavati prava iz jamstvenog lista bez računa, jer je ...'' ..

na drugom mjestu je također za račun,.. pošto se zakon odnosi na sve robe/usluge ne definira sve detaljno, ali se za teh.robu i fiskaliziran račun ne mora imati račun, jer postoji njegova kopija.. kao i garancija itd. samo je poželjno-preporuka, upravo zbog lakšeg dokazivanja. Tu dodaj račune (termo tisak-kasa) koji izbljede nakon par mjeseci.. jednostavno, sad je sve to problem trgovca.

 

nema više 'dobre volje', nego zakoni, ako želimo uređeno društvo, tako mora biti i trgovac nije sveta krava dok ovaj skup zakona postoji upravo zbog ZAŠTITE POTROŠAČA. :)

 

evo za (malo prije spomenuto, ambalaža..) AMBALAŽA NE SMIJE BITI UVJET KOD REKLAMACIJE ILI POVRATA KUPLJENOG PROIZVODA! itd..

-ne govorim napamet, nego pratim zakone i praksu. Upravo zato picajzlasto-cjepidlačim, jer kupac mora znati svoja prava, zakone i trgovac ih mora poštivati, neovisno o 'dobroj volji' (mada je to realno najbolji recept, kad govorimo kao ljudi, no zakon to ne pozna, zakon je samo ono što piše..)

 

garantni list.. nije nužan, tj kupac može tražiti u pisanom obliku, ako ga npr izgubi i dalje vrijedi itd.. vidi 1., 2. ..

 Ovo što si stavio za citat, ambalažu, garantni list...

 

Aj stavi samo članak zakona ili točku zakona ili neki pravilnik gdje to lijepo piše.

 

Jer ove članke možeš okačit mačku o rep.

 mingo.hr

-pao s kruške? Koji je tvoj problem? :) zašto bi išta kačio mačku o rep ili misliš da baš toliko trkeljam bez podloge? :))

-znaš li što je zakon, tko ga donosi, tko ga tumači? Ne tumači ga trgovac, nego npr mingo (nadležna tijela, agencije i sl), pa ako trgovac misli/tumači drugačije, tad je u krivu, tad krši zakon. Jasnije? :)

 

Avensac kaže...

Ako odnesem mobitel na službeni servis, i nakon povratka mobitel i dalje ne bude ispravan, tj kvar nije otklonjen. Koliko dugo ja moram trpjeti to njihovo servisiranje?

 

Negdje sam čitao da se 3 puta popravlja (servisira), pa onda tek ide povrat novca/novi uređaj.. Uzmite u obzir da mobitel nije kupljen u trgovini u hr, nego preko njemačkog Amazona. I tko bi meni u tom slučaju napravio povrat novaca (novi uređaj čisto sumnjam jer se ne proizvodi više..)?

 -ništa se ne mora, možeš tražiti odmah, možeš svašta.. ali moraš tražit, ne šutjeti dok ti ne prekipi. Ako nešto tražiš, možda dobiješ. Možda.. kad se kvar ponavlja, kad se servis oteže, tad po predviđenim pozitivnim zakonima-praksi, imaš pravo tražiti novo ili povrat npr po osnovi materijalnog nedostatka. Npr preporuka je nikako nešto novo (tek kupljeno, dan-dva..) ne prijevljivati pod jamstvom u servis, nego inzistirati na novom-zamjeni ili povratu. Može se dobiti, ali tek ako se zatraži. Ako je kvar nakon nekog vremena, tad normalno to odrađuje ovlašteni servis, ali kupcu se preporuča da sve obavlja kroz trgovca, jer s njim ima ugovorni odnos, kod njega će dobiti novi-povrat.. ili izuzetak kad je stvarno brže u servis (ne kao što se gore navodi kad te se žele riješiti, nego kad je to stvarno brže, u interesu kupca..).

-nema zakona koji će oganičit broj kvarova.. pa opet, u svakom zakonu postoji i neka doza razuma, može se, no zakon obuhvaća sve robe i usluge, nije specifičan, tumačenje ..

-stvar je samo u tome, da ako si u pravu, tad je i zakon obično na tvojoj strani, ali samo ako ga znaš primijeniti i ako zatražiš. Ako šutiš, ništa se neće samo od sebe popraviti. Jednako se pretpostavlja da je trgovac-servis ''normalan'' da nema neku nedefiniranu želju opstruirati tvoje pravo (jer nema smisla-razloga, tj pod jamstvom..) .. i kad to recimo želi-radi, tad se može posumnjati u njegove poslovne sposobnosti ili nešto na ''sivo''.. jer bez razloga otežavati jamstveno pravo je besmisleno a razlog bi indicirao u kojem grmu leži zec (kad već gore spominju mačku) :))

 

-sve nekako papirnato-formalno, npr telefonski razrgovor treba zapisati, vrijeme, imena. Sve ponoviti emailom, ponoviti ako treba.. i tad se lako vidi otezanje ili je objektivno-opravdano neko duže čekanje. Kad dođeš u trgovinu na kasu ponekad čekaš na red, kad dođeš u restoran čekaš konobara.. može biti gužva, ako je gužva recimo da je opravano-logično, ali ako nije gužva što je tad? Nerad-namjerno? .. Normalnim trgovcima to nije interes, kao ni kupcu neko maltretiranje. Oboje žele novac-robu i obostrano zadovoljstvo. Tad je sve OK, tad se svaki problem riješi za par minuta ili telefonom (istina, ponekad ih se mora 'probuditi' džonom u dupe.. ili inspektorom).

 

btw, za razne robe, možeš tražiti zamjensku dok je na servisu, npr auto, mob, lap.. i možda/često dobiti. Tad baš nikakvog razloga za otezanje nema, kao što ti se i sve vrijeme na servisu računa kao produljenje jamstva + svaka nova komponenta koja je neispravna je novi račun-garancija itd. npr pokvaren mob, dobiješ novi s novim računom-garancijom ili povrat novca (pa za isti novac kupiš gdje-što želiš i imaš novu garanciju..).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sri 1.8.2018 20:19 (ihush).
7 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

 

@ihush

 

Svi zakoni,clanci,uvjeti ...na koje se pozivaš, vrijede naravno i za kupnju automobila, jel tako....? Ili zakon specificira za koje artikle vrijedi ?...  😀

 

https://www.kia.hr/jamstvo

 
0 1 hvala 0
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Avensac kaže...

Uzmite u obzir da mobitel nije kupljen u trgovini u hr, nego preko njemačkog Amazona. I tko bi meni u tom slučaju napravio povrat novaca (novi uređaj čisto sumnjam jer se ne proizvodi više..)?

 Imao sam bas slucaj osobno s amazonom. U 2 god mi se mis kvario 3 puta, svaki put su poslali novi prije nego sam im stari vratio. Nakon treceg puta sam ih upozorio da je to treci put, da dokle tako, i rekli su da se slazu, da to nema smisla i da je najbolje da mi vrate pare a da ja kupim neki drugi proizvod. I vratili su mi pare. Da stvar bude gora, proizvod sam dobio na promociji uz kupnju nekog drugog proizvoda (znaci platio sam proizvod X neku svotu novaca uz koji se dobije mis FREE, znaci nema cijene misa na racunu) i svejedno su mi vratili pare, punu cijenu misa kao da sam ga zasebno kupio, sto upucuje i na to da je u promociji cijena vec bila ukljucena/kompenzirana putem amazona/dobavljaca/trgovca/kogagod, a sto je jos jedan dokaz kako trgovci znaju varat i pricat da si ti nesto zaradio, ili kad ljudi ne razume da je garancija itekako uracunata u cijenu proizvoda.

bunker kaže...
Ja ti pricam bas iz ciste prakse

  Pricas gluposti u rangu kojem sam ti vec napisao. Kao da tu lupetas da si vidio bigfoota po velebitu. Nit dokaza nit logike u tvojim pricama osim "cuj bajo, ja sam ti stari vuk ja ti znam kako je to u praksi pusti ti sto zakon kaze".

A koliko nista ne razumijes je jasno jer mi pricas o rocistima kao temeljna/kojekakva policija, znaci vjerojatno nesto iz kaznenog prava, sto nema nikakve veze s trgovackim pravom :) Ni prvi policajac ni zadnji koji nezna tko mu glavu nosi i di je kapu izgubio.

bunker kaže...
To kaj ti neznas koliko para treba da zapocnes privatni progon

Ja sam upravo naveo koliko treba. Ajde daj mi opisi kako si dosao do cifre od 5000kn za tuzbe vezane uz rekalmacije proizvoda. Evo pretvorio sam se u uho.

bunker kaže...
I kad god opet pocnes teoretizirati, ja ću te pitati da li ti zakoni i ta reala vrijede i za mnoga zvucna imena

Opet bajas i pricas o glupostima. Ajde spomeni horvatincica, mamica, sanadera ili tako nesto pls da umrem od smijeha.

Poruka je uređivana zadnji put sri 1.8.2018 21:39 (sandokan111).
7 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

 

@sandokan

 

Za kape neznam jer u krim policiji to nije dio sl opreme. A kako sam zadnjih par godina prije umirovljenja radio puno na kriminalu vezanom uz internet, tako sam nakon umirovljenja nastavio raditi u it branši. Srećom zakon o braniteljima omogućuje da primam i plaću i mirovinu.

 

Nebudem hranio tvoju potrebu za svadjom i prepucavanjem, pa ti nebum potanko odgovarao na sve tvoje izljeve.

 

Da si upućeniji u pravo, znao bi da javno spominjanje imena moze biti skupa igra po tvoj dzep.  No kad si ih vec spomenuo, za njih nevrijede zakoni ili... kod njih nepali tvoja taktika zakon-i-tocka ... ??  Njihove mehanizme nemreju koristiti i drugi...?  I naravno, isto pitanje i za tebe: novi automobil spada pod sve ovo kaj tu vec tjednima baljezgas ili se na aute neodnose ti zakoni, jamstva, povrati, zamjene... ?

 

 

 
0 2 hvala 0
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
bunker kaže...

 

@ihush

 

Svi zakoni,clanci,uvjeti ...na koje se pozivaš, vrijede naravno i za kupnju automobila, jel tako....? Ili zakon specificira za koje artikle vrijedi ?...  😀

 

https://www.kia.hr/jamstvo

 - .. i? o čemu se radi, što želiš reći?

npr, daju sedam godina jamstva.. (naj)više u EU kako sami reklamiraju (jer to je reklama, brand.. image). Pitaš li npr vrijedi li jamstvo duže-kraće? Zaon ga ne propisuje ali kad je takva reklama, tako piše, tad je to 'zakon', tj dio ugovora i tad se ne može kia sutra predomisliti i reći 'sorry, zekali smo se..' -zar ne? To je zakon, a sam zakon ne propisuje detaljno sve robe (jer ne može) nego generalno.

 

-hoće li svaki kvar/uzrok biti pokriven jamstvom? Možda, možda hoće, možda neće, možda će opravdano neka šteta biti odbijena izvan jamstva, mada će reklame govoriti samo o ''lijepim stvarima'' dok su ona sitnija slova negdje zavučena. Kao btw, sad zakoni reguliraju i to i takav ugovor može biti osporen-odbačen itd.. ili zavaravajuća reklama. E vidiš, to je zakon, to je regulacija tržišta, odnosa, šerifa vs normalnih, navlakuša vs obostrano interesno zadovoljsvo..

 

- ili možda ne možeš tražiti npr zamjensko vozilo ukoliko je tvoje u kvaru? Ili što je tvoje poentiranje linkom, što link dokazuje?

vidi primjer, karikiran, ako se ugovorom dogovorim s drugom stranom, da mi uz auto mora isporučiti jagode s vrha fujija, tad je to ugovorni odnos, klauzula koja se mora ispoštovati ili može biti penala koji opet mogu biti definirani ili što već, pa tako recimo građevinari plaćaju svaki dan kašnjenja ugovorenog roka gradnje itd. mada zakon ne propisuje koliko brzo neka građevina mora biti izgrađena. Tak da, nikako mi nje jasno što čiljaš linkom.. :) ili što uopće dokazuješ u temi 's druge strane plota'.. :)))

 

kao btw, ovo je ipak IT forum, robe o kojima ugl raspravljamo su recimo pc komponente-računala, mob, .. manje ostalo kao auti koji su ipak specifična roba, npr nije nešto što se šalje paketom-poštom 'do vrata' i postoji npr teh.knjižica, ser.br šasije, registracija, vlasnik .. itd. KAo što ni oružje, gorivo, zlato .. nisu jednake robe, kao što je prehranbena ind specifična itd. pikule, auti, jaja&špek, VGA-CPU.. različite robe, time i različite zakonske pa i običajne-očekivane stvari kao jamstvo-servis koji ne postoji za one druge robe, dok za aute&bijelu teh. ako se ne varam (moguće izmjenjeno) proizvođač-distributer, na tržištu mora osigurati rezervne dijelove&servis 7 god nakon prodaje pojedinog modela-serije dok je to za PC neprimjenjivo ili smao za brandove koji su nerealno skuplji rezerni dijelovi izvan garancije (jer im je jeftinije dati novu npr VGA nego držati lager prastare-zastarjele serije.. ali za auto moraju, mada nije nezamislivo da jednog dana i auti postanu 'nepopravljivi' tj radi, pa ga baciš, kao mob koji uzmeš za 1kn na ugovor..). Usluge, kao npr vodoinstalaterski radovi, također postoji jamstvo tj kupac-naručitelj ga traži papirnato ako je oprezniji (lakše dokazivo) kao i račun za radove, jer u slučaju spora je to 'katastrofa' za dokazivanje, izvrdavanje i sl. No to nema neke posebne veze s ITom.. dok za soft za sad nema jamstva (osim ako imaš takav ugovor..). Pošto je soft nepoderiv, može biti vječan.. no zastarjeva, kompatibilnost, izmjene standarda.. i postane beskoristan-neupotrebljiv i sl. Roba, ali specifična pa kao i autorska djela postoje posebne stavke u zakonu koje to spomenu jer nisu sve robe i svi slučajevi ''isti''.

 

-što je nerazumljivo, netočno ili možda mingo ne zna dok trgovac zna bolje? Budi malo konkretniji ako može.. :))

 

btw, javno spominjanje imena javnih osoba nije kažnjivo, može biti vrijeđanje i sl. a svatko može svakog privatnom tužbom tužiti za bilo što, osim (uvjek neki izuzetak) nrp saborskih zastupnika koji imaju imunitet.. tako da, možeš tu reći Sanader, Michael Jasckson, Luka Modrić.. i nećeš zbog tog biti kažnjen, osim ako pri tome ne počiniš neko kazneno djelo. (ali to opet nije topic, pa ne vidim čemu dalje o tome..) :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put čet 2.8.2018 0:11 (ihush).
7 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

 

@ihush

 

Jbg.. i ti se upustas tumacenje svega iako nepoznas teren... Ni bed, dobri smo si pa te rado uputim : u ovom konkretnom spominjanju imena bi sandokan se debelo naplaćao ( vjerojatno dozivotno ovrha obzirom na broj i zvucnost spomenutih ) jer bi njihovi odvjetnici prilicno lako dokazali kontekst da ih se zeljelo prikazati kao osobe koje mogu nekaznjeno godinama krsiti zakone ( jer se kroz par prijasnjih komentara pricalo o tom modusu ) cime je njima trajno narusen ugled te su izlozeni teskim dusevnim patnjama bla bla bla... Zacudio bi se duzini i masti optuznog prijedloga....  A nesumnjas valjda da takvi kalibri u svakom urudzbenom imaju utjecaj....pa bi nas sandokan dobio suca kojeg nikako nezeli....

 

A sad na temu : danima pricas ovo: nema kemijanja, zakon je jasan, nema tu iznimaka, zakon vrijedi uvjek i za sve....  I kaj si sad poceo vrludati na moje jednostavno pitanje... Valjda si dosad navikao da mene nebudes dugackim plahtama teksta zbunio ili skrenuo...

 

Ajmo opet, sansa za popravni : zakon navodi ili nenavodi pojedinacno artikle  za koje vrijede jamstva-povrati-zamjene ili... ?

 

I btw, mob od 79 kn isto ima serijski broj... kao i skupocjeni ferari...

 
0 1 hvala 0
13 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...

sosta kaže...

Zanima me treba li prije prijave dati prigovor trgovcu i čekati njegovo očitovanje od 15 dana?

 Pa saljes prigovor trgovcu i trznoj odjednom, s tim da unutra opisi slucaj i zasto tek sad "pismeno" saljes prigovor trgovcu. Ali da, trebao si njima prije slati prigovor al nema sad vise vremena za cekanje, odma salji na obe instance i mozes komotno istu stvar poslat na obe adrese i dolje napisati da si poslao na obe instance.

 

Ne šaljem tek sad jer moj slučaj sa servisom usisivača u Harvey Normanu je na kraju riješen (dobio povrat novaca na kraju), taman sam krenuo proučavati što mi treba za prijavu, ali su me u međuvremenu nazvali iz trgovine.

Ovdje je navedeno sljedeće:

http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12489

 

3. PODNOŠENJE PRIJAVE U PODRUČJU ZAŠTITE POTROŠAČA

PRIJAVA TRŽIŠNOJ INSPEKCIJI

Sukladno članku 135. Zakona o zaštiti potrošača (“Narodne novine “br. 41/14, 110/15) tržišni inspektor će uzeti u obzir prijavu potrošača tek nakon što je potrošač iscrpio postupke podnošenja pisanih prigovora putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte, odnosno podnošenja reklamacije povjerenstvu u slučaju nezadovoljstva odgovorom pružatelja javne usluge na pisani prigovor. 

 

9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
bunker kaže...
u ovom konkretnom spominjanju imena bi sandokan se debelo naplaćao

 Koliko gluposti nalupetas u temi strasno nesto :) Cak sad mislim da i ne trolas da si bio policajac, valjda ona temeljna policija kojoj je doseg poznavanja zakona "molim vozacku" pa se uzivio da je imao znacku i moze nekog zaustavit na ulici i misli da je bitan :)

sosta kaže...

Ne šaljem tek sad jer moj slučaj sa servisom usisivača u Harvey Normanu je na kraju riješen (dobio povrat novaca na kraju), taman sam krenuo proučavati što mi treba za prijavu, ali su me u međuvremenu nazvali iz trgovine.

Ovdje je navedeno sljedeće:

http://potrosac.mingo.hr/hr/potrosac/clanak.php?id=12489

 

3. PODNOŠENJE PRIJAVE U PODRUČJU ZAŠTITE POTROŠAČA

PRIJAVA TRŽIŠNOJ INSPEKCIJI

Sukladno članku 135. Zakona o zaštiti potrošača (“Narodne novine “br. 41/14, 110/15) tržišni inspektor će uzeti u obzir prijavu potrošača tek nakon što je potrošač iscrpio postupke podnošenja pisanih prigovora putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte, odnosno podnošenja reklamacije povjerenstvu u slučaju nezadovoljstva odgovorom pružatelja javne usluge na pisani prigovor.

 Neznam sto pitas ako imas svoje misljenje pa ispravljas moje nakon sto si pitao. Izvukao si iz konteksta dio i sad iz nekog razloga nesto pokusavas obrnuti ili koja je poanta? Ponovno s tobom problemi oko forumske konverzacije. Moj odgovor je bio korisniku koji ceka 45 dana i jos ni nezna sto je s proizvodom. Ti si se ubacio i nastavio na to da li on sad treba pismeno poslat njima i cekat opet 15 dana da posalje trznoj. Ja sam napisao da NE. I sad ti u nekom pokusaju nekakve valjda diskreditacije ili cega vec obrces to za neki tvoj slucaj (a nisam tebi ni odgovorio sto se prijave tice nego njemu, cak pojma nemam o cemu pricas, ubacio si tog haveya usred niceg) i citiras mi da ce inspektor izac na izvid tek nakon sto je ovaj pismeno poslao prijavu prvo trgovini. Ako si poslao upit na moj citat njemu, onda se to odnosi na njegov slucaj.

 

I da, u ovom konkretnom slucaju to nije slucaj. On ako posalje prijavu sada odmah inspektor ce odmah izac i na izvid. Ne mora sad ponovno slat njima pismeno i cekat 15 dana da mu odgovore pa tek onda slat trznoj.

13 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Ajd oladi malo, problemi s mnom oko forumske konverzacije zato jer ti ne pratiš kome što odgovaraš.

Nisam ništa izvukao iz konteksta nego sam postavio pitanje treba li prije prijave imati pisani trag kako je navedeno u vodiču na mingo i ako ne zašto ne?

 

16 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

Malo offtopic jer pitanje nije vezano uz IT nego servis auta. Sogor ima problema da mu alternator ne puni akumulator i dal je auto na servis. Nakon par dana dobiva racun gdi je 700 kuna punjenje klime, 700 elektricar i 800 posel. Posto je bil dogovor da se pogleda kvar alternatora i napravi ponuda kak da rijesi problem bez da liku razbije glavu? Znaci frajer mu je napunil klimu o cemu nije bilo rijeci ni slova! Zatim elektricar je nekaj radil i 700 kn, a posel je 800 kn. Ne znam kaj je elektricar radil ako ne svoj posel i onda jos 800 za posel/ruke.

Da zbrojimo. Trazena je ponuda za popravak auta jer alternator ne radi i dobijen je racun za punjenje klime 700, posao elektricara 700 i posao 800.

Kud kaj kome da se obrati da se izbjegne tragedija?

Poruka je uređivana zadnji put čet 2.8.2018 11:46 (NEW_MAN).
15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena

-moguće su sve kombinacije, npr da plati samo ono što je naručeno-obavljeno (alternator, tad ništa..), za sve dodatne poslove protokol, prvo majstor navede, da ponudu, tek tad može raditi tj to je ugovor, razlika je samo ako je usmeni-pisani.. kod usmenog je problem dokazivanja. Ali, i obrnuto, svatko može naplatiti svoj rad, ima pravo. Staro tumačenje (nisam siguran danas, ali to je stari dio prava) kao za krađu, 'tko drugome otuđi, ošteti.. i stekne protupravnu imovinsku korsit' kao definicija krađe/štete itd. ima ista formulacija za korist, napraviš nešto, npr nacjepaš drva, okopaš vinograd.. i imaš pravo na naknadu, jer si napravio korisit ili da si mu nekako spasio npr auto od požara i sl.. dok recimo nalaznik novca/blaga ima pravo na 10% vrijednosti i sl.

-problem je u dokazivanju, ne isplati se natezati, jer traje dok svaki spor traje. Majstor se može naplatiti npr ovrhom dok ti to od nejga ne možeš, ili zadrži vozilo a ti tad možeš npr tražiti policijsku zaštitu i da ti osiguraju povrat tvoje imovine.. kao u filmovima bi morao imati neku sudski nalog (da si jamesbond-policajac imao bi sudca za to..), pošto bi tek sudskim sporom dobio takvo rješenje ako bi spor za tebe bio pozitivan.. a može biti i negativan, može biti nešto između-kompromis.

 

zato je vrlo važno u npr majstorskim poslovima imati ''papire'' (računi, ugovori, uvjeti..) kao u svakom drugom pravnom poslu. Papir je 'zakon' tj ugovoriti se može bilo što i tad je to bitna stavka, ono što bunker ne koprehenda, zakon je samo okvir-kostur.. jer ne može obuhvatiti svaku situaciju detaljno nego globalno, kao krađa, ubojstvo, prekršaj..

 

bunker npr ne razumije da u zakonu piše za prodaju na daljinu, pravo povrata 14 dana. (ne piše ništa više neo je iza točka..). Sve ostalo što maštoviti trgovci nadodaju je recimo maštovito.

-post iznad, gdje se navodi da prvo trebaš potrošiti sve zakonom predviđene instance, da, tako ideš npr na sud, pa na viši sud, pa na ustavni ili mešunarodni, svaki viši te odbija ako nisi prvo prošao niži. Prvo se kupac mora požaliti trgovcu, zatražiti.. i tek kad mu trgovac ne udovolji ili neki komrpimis.. tek tad može tužiti, jer do tad nema ničije krivice-greške. Tek kad je podnio žalbu trgovcu koju je trgovac recimo neosnovano odbio (može biti i opravdano-osnovano), može se žaliti dalje. Tako je i u ovom slučaju. Prvo se stranke dogovore, ako dogovora nema tek tad spor+dokazivanje.. i rezultat nikad nije siguran, (nećemo o RL situacijama kao Horvatinčić i sinkope.. kad netko ima novac ili poznanstva da su zakoni 'drugačiji'.. no tad se umješa viša instanca..).

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
7 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...
......

 Koliko gluposti nalupetas u temi strasno nesto :) Cak sad mislim da i ne trolas da si bio policajac, valjda ona temeljna policija kojoj je doseg poznavanja zakona "molim vozacku" pa se uzivio da je imao znacku i moze nekog zaustavit na ulici i misli da je bitan :)

.......

 

 

Ja ti kažem da je tvoj poveći problem ( kojeg očito nisi svjestan ) to da samo teoretiziraš i to vrlo površno.

 

Nisi pročitao ili nisi shvatio da sam napisao da sam radio u krim polici a ne temeljnoj  te da se radilo o sferi djela vezanih uz internetske prevare, cyber provale i sl..??

U prilogu ti je slika značke koju dobijemo svi kao uspomenu prilikom odlaska u mirovinu, s time da temeljna dobije značke temeljne a krim dobije značke krim policije...

( uklonio sam naravno osobne podatke i broj značke...) , i opet ću ti ponoviti da sve kaj pričam ima uporište u višedesetljetnom radu i praksi sa sudovima, inspektoratima, uvoznicima, distributerima, teleoperaterima , servisima  ( sa svima njima se usko surađivalo prilikom kojekakvih istraga ) , a to kaj sam sad trenutno u maloprodaji neznači da nastupam isključivo sa pozicije trgovca....

 

Prije nego postaviš novi niz glupih pitanja i teorija, zaviri u zakon o pravima hrvatskih branitelja koji omogućuje da legalno radim i primam i plaću i mirovinu....

 

I po treći puta si presokčio odgovor : svi ti zakoni glede jamstva-povrata-garancije vrijede na sve kupljene artikle ili zakon razdvaja za koje artikle to vrijedi te za koje nevrijedi ??

 

Iz tvoje izjave o tome tko misli da je ili nije bitan se već lagano naziru tvoji kompleksi pa mi je sad lakše zaključiti zakaj toliko uporno se nastojiš prikazati sveznajućim  iako si , baš kao i ja, posve mali i nebitan u ovom kutku svemira.... 

7 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...

...... Papir je 'zakon' tj ugovoriti se može bilo što i tad je to bitna stavka, ono što bunker ne koprehenda, zakon je samo okvir-kostur.. jer ne može obuhvatiti svaku situaciju detaljno nego globalno, kao krađa, ubojstvo, prekršaj.......

 

A ne kompa.... sad si potpuno promijenio retoriku : dosada si uporno tvrdio da je zakon zakon, da nema kemijanja, da u zakonu sve precizno piše i da se tu nema kaj naknadno tumačiti s bilo koje strane....  A sada preokrećeš priču prema onome kaj ja tvrdim odpočetka, zakon je samo nekakvo polazno teoretsko stajalište, a realna praksa se razlikuje od slučaja do slučaja te je itekako podložna tumačenjima i praksama svih onih koji su uključeni u lanac ( pa sve do samih inspektora ili čak i sudaca ukoliko dođe do suda ...a doći će do suda ako te izignoriraju sve dotadašnje instance.....)

 

 

12 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Toliko filozofija da to nisu istine.

 

Vidim da su tu dva pojednica popili svu pamet svijeta oko reklamacija i prigovora i citiraju sve i svakog osim zakon. 

 

Vidim da se vodila dovojba oko ambalaže da li se proizvod može vratit bez ambalaže i u zakonu o zaštiti potrošaća piše : 

 - članak 77, stavak 5 - Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Kako kupci ne bi imali problema s umanjenom vrijednošću povrata robe, potrebno je pažljivo otvorit ambalažu i čuvati je u nepromjenjenom stanju dok niste potpuno sigurni da je proizvod odgovarajuči.

Ambalaža je sastavni dio proizvoda i ako si dobio mob s ambalažom takvog ga i trebaš vratit.

 

A vi ako će te slušat ovu dvojcu i bacat ambalažu., slobodno. Pametnije vam je čuvat ambalažu 14 dana i onda je bacit.

 
2 0 hvala 0
7 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

 

Hr ima oko 15 000 zakonskih i podzakonskih akata, i nije rijedak slučaj da su neki od njih medjusobno sukobljeni. Tada se nacelno primjenjuje zakon koji je povoljniji za tuzenu stranu, i ukoliko je kupac tuzitelj, a trgovac tuzeni, primjeniće se onaj zakon koji je povoljniji za trgovca iako će u nekom drugom zakonu biti clanak koji ide vise kupcu na ruku....  No problem je kaj ovdje piskaraju osobe koje zgradu suda gledaju samo izvana ili na tv-u... Za vas su to inspektorati, mingo,ustanove, a za mene su to Pero,Anita i sl....

 
1 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sosta kaže...

Ajd oladi malo, problemi s mnom oko forumske konverzacije zato jer ti ne pratiš kome što odgovaraš.

Nisam ništa izvukao iz konteksta nego sam postavio pitanje treba li prije prijave imati pisani trag kako je navedeno u vodiču na mingo i ako ne zašto ne?

 Nemam sto oladit, ili namjerno provociras te pises kriptirane poruke, ili nemas veze kako se razgovara na forumu. Ne mozes ti citirat moj odgovor njemu, pitat nesto i pravit se da se to ne odnosi na moj odgovor njemu kao da sam tebi odgovarao, a nisam.

bunker kaže...
Ja ti kažem da je tvoj poveći problem ( kojeg očito nisi svjestan ) to da samo teoretiziraš i to vrlo površno.

Svak kome sam dao savjet tu na forumu moze doc reci ako je bilo krivo. Takodjer, iza mojih rijeci stojim i stoje clanci zakona. Iza tvojih stoje babaroge i "slusaj mene, ja to sve znam iz prakse, iako sve sto pricam je vec milion puta pobijeno i nema uporiste u zakonu, al mene poslusaj ja znam kako stvari stoje".

bunker kaže...
Nisi pročitao ili nisi shvatio da sam napisao

Nisi to nigdje napisao, al je i nebitno. Odgovorio sam ti na ovo vec. Kriminalno pravo i trgovacko pravo su dvije potpuno razlicite stavke, iako sam prilicno siguran da ni krim pravo neznas, al to je nebitni dio, ono sto je bitno, i dokazano je da blage veze nemas o trgovackom pravu, jer jos nisi objasnio odakle 5000 kn sudskih troskova.

bunker kaže...
I po treći puta si presokčio odgovor : svi ti zakoni glede jamstva-povrata-garancije vrijede na sve kupljene artikle ili zakon razdvaja za koje artikle to vrijedi te za koje nevrijedi ??

Nisam nijednom. Svaki puta si to pitanje postavio ihushu doslovno citirajuci ili navodeci njegovo ime, stoga ostavljam da ti on odgovori jer tako ide razgovor. A kako si sad mene prvi puta pitao, rado cu objasnit sto te zanima, da, zakoni vrijede za sve.

bunker kaže...
Iz tvoje izjave o tome tko misli da je ili nije bitan se već lagano naziru tvoji kompleksi pa mi je sad lakše zaključiti zakaj toliko uporno se nastojiš prikazati sveznajućim  iako si , baš kao i ja, posve mali i nebitan u ovom kutku svemira.... 

Nit sam sveznajuc, nit me briga sto ko misli, ali su mi smjesni trgovci i slicni lobisti koji bubetaju gluposti, a ja sam sucker za gluposti pa volim ismijavat glupost. Dokle god ti tupis gluposti ja moram odgovarat, tako to ide. Sto ces ti ili netko drugi mislit na kraju nije ni bitno, odgovaram da sebe zabavim, a ako nekome usput i pomognem super.

R36 kaže...

Toliko filozofija da to nisu istine.

 Nema filozofije, samo tvoj smjesan odgovor da "te clanke" moze bacit u smece, bez obzira sto su clanci s regulatornih tijela RH (gov.hr i mingo.hr). Bio je jednom jedan takav vec koji je takve gluposti pisao.

Sto se tice ambalaze i povrata nisi pratio dovoljno. Nije bilo samo rijeci o 14 dana povrata radi kupnje na daljinu (jer tada vrijede jos neka pravila u clancima koje sam citirao) vec je bilo rijeci i o povratu unutar garancijskog roka i roka za materijalne nedostatke, kada ambalaza vise nije potrebna. Nekad, tu i tamo, da se ukljucis u raspravu, treba i procitat vise od jednog posta povise sebe.

bunker kaže...

i ukoliko je kupac tuzitelj, a trgovac tuzeni, primjeniće se onaj zakon koji je povoljniji za trgovca iako će u nekom drugom zakonu biti clanak koji ide vise kupcu na ruku.

 Haha, ajde daj jedan, daj neki primjer :) Jos plasenja ljudi stvarima koje ne razumijes. "pojest ce te babaroga". A za bilokoje konkretno pitanje jos i dalje nemas odgovora. Daj neki citat zakona, daj objasni 5000kn sudskog troska, daj nesto osim "je to je tako u praksi ja znam".

Poruka je uređivana zadnji put čet 2.8.2018 13:26 (sandokan111).
7 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

 

Sandokan, no problemo, evo ti tarife odvjetnika za sastavljanje tuzbe ili prijedloga, vidi tbr7 za spor od 10000,1 kn

 

http://www.hok-cba.hr/hr/tarifa-s-objasnjenjima

 

( Naravno, znas li sam to sve sastaviti i parniciti se, tog troska nemas... Ukoliko si vjestak, sam si bus vjestacio uredjaj pa onda nemas niti tog troska ( kad si tuzitelj onda je teret dokazivanja na tebi, a onaj dio vjestacenja koji smo mi dotad bilo obvezni provesti je npr takav da je naš  Pero napisao da si ti kriv za neispravnost uredjaja )...a uz odgovarajuću papirologiji bus oslobodjen i onih cifri sudske pristojbe....)

 

I tak bu svaki pita, nisi ni prvi ni zadnji koji se nakon visednevnog blebetanja zapleo u svoju mrezu kontradiktornih i lako oborivih izjava...

 

😀

 
0 1 hvala 0
13 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
NEW_MAN kaže...



Da zbrojimo. Trazena je ponuda za popravak auta jer alternator ne radi i dobijen je racun za punjenje klime 700, posao elektricara 700 i posao 800.

Kud kaj kome da se obrati da se izbjegne tragedija?

Imaš članak 12 Zakona o zaštiti potrošača koji kaže da trebaš dobiti ponudu za uslugu veću od 500 kn.

 

sandokan111 kaže...
sosta kaže...

Ajd oladi malo, problemi s mnom oko forumske konverzacije zato jer ti ne pratiš kome što odgovaraš.

Nisam ništa izvukao iz konteksta nego sam postavio pitanje treba li prije prijave imati pisani trag kako je navedeno u vodiču na mingo i ako ne zašto ne?

 Nemam sto oladit, ili namjerno provociras te pises kriptirane poruke, ili nemas veze kako se razgovara na forumu. Ne mozes ti citirat moj odgovor njemu, pitat nesto i pravit se da se to ne odnosi na moj odgovor njemu kao da sam tebi odgovarao, a nisam.

 Pa iskreno ne vidim razliku između njegovog slučaja i mog kojem sam usput spomenuo. Kako stalno spomnješ prijavi inspektoru, a do sad nisam još slao nikakvu prijavu, a sad sam bio blizu toga, pa kad sam došao do vodiča na mingo, tamo je navedeno ono što sam citirao.

Ne kužim onda to, ako je komunikacija s trgovcem bila telefonska, a mingo navodi da isključivo prije prijave treba biti pisana?

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
R36 kaže...

...

 

A vi ako će te slušat ovu dvojcu i bacat ambalažu., slobodno. Pametnije vam je čuvat ambalažu 14 dana i onda je bacit.

 -provjeri, u svakoj poruci, napomenem da je pametnije-poželjno sačuvati ambalažu, manje problema. No zakon tj oni koji su ovlašteni tumačiti ga kažu da ambalaža nije uvjet za ostvarivanje prava kupca kao i to da ako kupac zatraži tad trgovac mora zbrinuti ambalažu. Ne treba ni miješati kvar-jamstvo, pravo na povrat 14 dana, mat.nedostatak itd. nisu ista pravila-zakoni kao što 14 dana ne postoji za kupljeno u trgovini.

- Ili navedi/kvotaj konkretno gdje nešto takvog navodim ili čitaj pažljivije..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put čet 2.8.2018 16:36 (ihush).
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
bunker kaže...

 

Sandokan, no problemo, evo ti tarife odvjetnika za sastavljanje tuzbe ili prijedloga, vidi tbr7 za spor od 10000,1 kn

Pod prvo, odvjetnik za ovako nesto nije potreban. Nemas ti sto znati sam sastavit ili ne sastavit, sva pravna stvar je pozvat se na clanke zakona koji su navedeni tu milion puta, ili ako si vec toliko nesposoban, ili ne vjerujes sto se tu pise, upitas udruge potrosac i oni ce ti rec, te cak i sprancu pokazat ako hcoes da to izgleda sluzbeno. Odi do njih pa ces vidjet. S tom sprancom (koju moze napravit itko iole pismen) trebas unutra opisat slucaj koji se dogodio, bez nekog posebnog formalnog rjecnika, pozvat se na prije navedene clanke zakona i to je to. Dalje sve sto placas je taksa koja je za ove slucajeve 50 ili 100kn. Kako te koji sud odbija tako saljes na visu instancu.

To je prvo, a kao drugo, napisao si sudskih pristojbi 5000kn. Sudske pristojbe nisu troskovi odvjetnika. A za mozebitne odvjetnicke troskove, tom logikom mozes ti tako napisat i da je odlazak u trgovinu neisplativ jer te moze kostat 50000kn jer eto, putem mozes zaspat i opalit autom u stup i napravit stetu od 50000kn. Sve se moze, pitanje je sto je nuzno i dovoljno. Odvjetnik je nebitan u ovome, a ti bauljas gluposti iz posta u post.

 

Dakle ponovno, da vidim tih 5000kn sudskih PRISTOJBI?

sosta kaže...
Pa iskreno ne vidim razliku između njegovog slučaja i mog kojem sam usput spomenuo. Kako stalno spomnješ prijavi inspektoru, a do sad nisam još slao nikakvu prijavu, a sad sam bio blizu toga, pa kad sam došao do vodiča na mingo, tamo je navedeno ono što sam citirao.

Ne kužim onda to, ako je komunikacija s trgovcem bila telefonska, a mingo navodi da isključivo prije prijave treba biti pisana?

Nebitno dal ti vidis, ja sam njemu odgovarao i ti si nesto pitao i onda na moj odgovor samo citirao kao da sam u krivu. Da te zanimalo bi napisao "zasto na stranicama mingo pise ovo a ti si mu rekao da salje odmah prijavu" a ne samo na moj citat bacio boldani dio koji to naizgled opovrgava i onda jos spomenio svoj slucaj koji apsolutno nema nikakve veze s odgovorom jer nije bio upucen tebi. Ovako kako je napisano upucuje na izvrtanje. Da li je namjerno ili ne ne znam, ali je ocito da dolazi do zabune s tvojim porukama, a sve radi manjka teksta koji pises.

 

Sto se tice mingo, to je tamo navedeno da ne bi ljudi slali prijave inspektoratu a trgovina nema pojma o cemu se dogadja ili im se nije dalo dovoljno vremena za reklamaciju pa se inspektor zatrpava nepotrebnim poslom. Usmeno je takodjer dovoljno ali kako ces ti usmeno ista dokazat? Ti kazes, oni kazu, nema pravorijeka stoga je izbaceno. Zato se trazi pisani trag i zato tamo pise pismeno. Pravi put rjesavanja slucaja sam vec par puta napisao. Ti predas slucaj i nakon par dana (doslovno par dana) kontaktiras natrag trgovinu. Vec tada se vidi na koji nacin trgovina reagira, da li se prave pametni i mudruju ili stvarno zele rijesti slucaj s tobom. Ako je to nejasno, prica se s voditeljem trgovine. Ako i dalje nailazis na zid ili odbijanje voditelja za ikakvim razumjevanjem u rjesavanju slucaja odmah saljes pisani prigovor trgovini i cekas odgovor te s tim odgovorom ako je negativan ides prema inspektoratu, ako je pozitivan taman ce se slucaj rijesit u nekakvih 20ak dana maks, sto je vise manje dovoljno za bilokoju reklamaciju koje se tu po forumima vrte. Ako je pristup bio pozitivan pa nisi slao prijavu i stvar se oduzila, cijom god krivicom, onda usporedo s prigovorom trgovini pisanim putem saljes istu tu prijavu i inspektoru. Inspektor tada tvoj slucaj prati i trgovina usporedo s odgovorom tebi salje odgovor i inspektoru.

Ako bi ti nakon 30 dana cekanja bilokakvog odgovora slao pisani prigovor trgovini, pa oni nakon 15 dana odgovore negativno pa tek onda slao inspektoru ta reklamacija se tehnicki produljuje na 60 dana i zato se nakon odredjenog perioda usporedo salje i inspektoru. Normalno da ako nakon 3 dana ne rjesavanja reklamacije posaljes prijavu inspektoru da ce te ovaj izignorirat i trazit prvo da se obratis pismeno trgovini.

14 godina
neaktivan
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Vidim da tu ima par kandidata koji bi mogli voditi "Potrošački kod"

xFire: rebelsy | steam: rebelsy | origin: rebelszuka | battlenet: rebelsy#21796
 
4 0 hvala 0
9 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

Uvijek.

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
sandokan111 kaže...

Nisi to nigdje napisao, al je i nebitno. Odgovorio sam ti na ovo vec. Kriminalno pravo i trgovacko pravo su dvije potpuno razlicite stavke, iako sam prilicno siguran da ni krim pravo neznas, al to je nebitni dio, ono sto je bitno, i dokazano je da blage veze nemas o trgovackom pravu, jer jos nisi objasnio odakle 5000 kn sudskih troskova.

Vejrovatno misliš na krivično ili kazneno pravo.

 

 

 

 

Naš mentalitet ima jedan kvalitet, da te jebe u zdrav mozak sve dok ima imunitet! Zustavite zemlju silazim, nije mi do ničeg, odlazim!
5 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
boxer kaže...

Vejrovatno misliš na krivično ili kazneno pravo.

 

 

 

 

Puno zuji, ali meda ne daje. Krivično je bilo u bivšoj državi, a sada je kazneno. Kriminalna je jedino ona 'partija'

15 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
Seronja nezauzet kaže...
..

 

Puno zuji, ali meda ne daje. ..

-koliko meda ti daješ?

-čemu trolanje?

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
boxer kaže...

Vejrovatno misliš na krivično ili kazneno pravo.

 Je tako je. Nije mi se dalo googlat da tocan naziv jer niti me zanima niti sam imao s tim doticaja. Uglavnom je razlicito od trgovackog.

5 godina
protjeran
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
ihush kaže...

-koliko meda ti daješ?

-čemu trolanje?

 Bogme što se zujanja i meda tiče tebi niti moja punica ne može konkurirati. Ja sam po tome pitanju običan maji miš

Poruka je uređivana zadnji put sub 4.8.2018 11:46 (Seronja nezauzet).
7 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

 

@sandokan

 

Sva tematika gleda prava potrosaca je odredjena zakonodavnim okvirom i praksom koja se u realnosti sprovodi. Ako ti moras googlati da bi saznao neki naziv pravne grane, cemu se onda uopće upustas u pravno nagadjanje kad je ocigledno da tome nisi dorastao i da je tvoj krajnji domet copy-paste clanaka koje nadjes na netu... ?

 

Ja jesam rekao da bu te sudske pristojbe od starta koštale cca 5000 kn, no nisam smatrao da trebam rasclanjivati tu cjenu vec da svatko normalan razumije da su u toj cifri sadrzani svi troskovi potrebni za pokretanje parnicenja. Ako ti kazem da te auto kosta 100 000 kn, cemu bi sluzilo tvoje linkanje cjenika u kojem bu neka manja cifra kad znamo da je tu jos trosak rege, kaska, vozacke dozvole,mozda i ugradnje plina i sl....

 

Naravno da te troskove neces imati ako si dovoljno pravno potkovan da sam znas pravilno kreirati sve te papire, no ti to neznas kreirati jer ti treba googlanje za nekaj kaj se uči u prvom semestru pravnog faxa ili kriminalistike. Ja sam napisao na tisuće kaznenih prijava, a za tebe mislim da nisi ih niti vidio a kamoli sastavio, urudzbirao na sudu i onda se parnicio...  To kaj ti mislis da uz pomoć podataka koje bus nasao na netu budes mogao voditi parnicenje je isto kao da kazeš  da mozes voziti kamion sa prikolicom nakon kaj odgledas yt filmiće na tu tematiku.... 

 

 

Ako se ne varam, ti reče da zakon nepravi razliku medju artiklima, jel tako te da se tu nema kaj tumačiti....?  Jesi ti spreman na realno dokazivanje toga i na poveći trošak ako neuspijemo vratiti artikal kupljen online unutar tih rokova ??  Ja ću platiti artikal, ti bus svoju lovu te visine deponirao na zasebni racun uz ugovor da ukoliko ja nedobijem povrat ( kojeg bus naravno ti odradjivao tako da je nemogu opstruirati taj dio ) ta lova ide automatizmom na moj tekući plus kaj mi naravno ostaje i artikal za kojeg mi nisi uspio ostvariti povrat love....?

 

Prelazem zabu jer imaju razradjene mehanizme za to kaj sam opisao, i sve rjesimo jednim zajednickim odlaskom u poslovnicu....

 

 

 
0 0 hvala 0
9 godina
offline
Re: Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena
bunker kaže...
Ako ti moras googlati da bi saznao neki naziv pravne grane,

Pravne grane kojom se ne bavim i ne zanima me da. Po struci sam system administrator i uredno koristim google za *nix comande jer niti ih sve znam, niti ih u dnevnoj praksi koristim valjda 20%. Nema nista lose u ne znanju, problem je kad ljudi ne zele priznat da ne znaju. Ja neznam kriminalno pravo (op.a mali sarkazam) jer me ne zanima. S trgovackim je druga stvar. To sto se sad pokusavas vadit s logickim pogreskama nije ni cudno ni prvi puta da netko pokusava da bi dokazao svoju, od pocetka netocnu, formulaciju.

bunker kaže...
Ja jesam rekao da bu te sudske pristojbe od starta koštale cca 5000 kn,

A ja sam ti rekao da neznas sto su sudske pristojbe te isto tako da bubas gluposti samo da preplasis ljude. Ni prvi ni zadnji trgovac koji ljude plasi. To sto ti opisujes nisu sudske pristojbe, a i da uzmemo i da bi to bio trosak parnicenje, nije tocno jer kao sto sam opisao, nikakav odvjetnik ti ne treba, vec sam ti opisao zasto.

Dakle da se vratimo, kojih 5000kn sudskih pristojbi?

bunker kaže...

Naravno da te troskove neces imati ako si dovoljno pravno potkovan 

Vec sam ti napisao, drustva za zastitu potrosaca, pitaj za savjet, pomoc ce ti besplatno.

bunker kaže...
Ako se ne varam, ti reče da zakon nepravi razliku medju artiklima, jel tako te da se tu nema kaj tumačiti....?  Jesi ti spreman na realno dokazivanje toga i na poveći trošak ako neuspijemo vratiti artikal kupljen online unutar tih rokova ??  Ja ću platiti artikal, ti bus svoju lovu te visine deponirao na zasebni racun uz ugovor da ukoliko ja nedobijem povrat ( kojeg bus naravno ti odradjivao tako da je nemogu opstruirati taj dio ) ta lova ide automatizmom na moj tekući plus kaj mi naravno ostaje i artikal za kojeg mi nisi uspio ostvariti povrat love....?

Bez ikakve frke ja ti sve u okviru zakona obavim, svima tu kojima je pomoc bila potrebna sam i konkretno preko pp pomogao. Kad ti bude stvarno pomoc trebala, slobodno napisi sto te muci, ja cu unatoc svim raspravama napisat svoje misljenje kako da ti pomognem.

Problem s ovim tvojim "testovima" je jer tvoje opstruiranje, koje je ocekivano, se moze ocitovati na puno vise stvari od "ti vodis slucaj". Cisto iz razloga jer je ocito da ti ego pati i ja nemam utjecaja nad tvojim ponasanjem jer ne zivimo skupa. Samo navodjenje "poveci trosak" je ociti pokusaj ubacivanja nekakvog psiholoskog straha koji ne postoji ali eto, ti se volis sluzit takvim babarogama u pricanju, valjda te tome naucila sluzba (ako si uopce i bio milicajac), samo je problem sto si naviko razgovarat s likovima od 4 osnovna razreda koji neznaju tko im glavu nosi.

Evo ponudio sam se ovome sto ste ga zavaljali sto mu je servis izgubio uredjaj pomoc, samo naravno da detalje toga krijes ko zmija noge (ako taj slucaj opce i postoji). Po opisanom slucaju, jasno je da vi morate vratit novce, al jos nije jasno ni zasto servis salje direktno njemu, a ne vama ako ste vi poslali servisu.

7 godina
offline
Prava potrošača - reklamacije, povrat, zamjena...

 

@sandokan

 

Stranka je izrazila zelju da joj se uredjaj dostavi na kućnu adresu jer nije iz zgb, a nama je cjena dostave ista bez obzira da li uredjaj putuje od servisa do nas ili odmah do stranke... Stvarno nastojimo u odredjenim okvirima maximalno izaći u susret zeljama stranaka.

 

Za realno dokazivanje tvojih teorija sam i ocekivao da ćeš ostati samo na teoretiziranju i da nećeš biti spreman riskirati cifru ranga novog automobila...

 

A glede tvojih sumnji za struku, i to ti mogu pokazati ( rjesenje o primanju u sluzbu, rjesenja o rasporedjivanju u razne odjele krim policije, rjesenje o umirovljenju...) i sve ih lako provjerimo odlaskom u sjediste PU ili Mup, no i to bu te kostalo ( depozit...) tek tolko da se naucis postivanju drugih i bontonu....

 

Kroz djelokrug rada krim policije se vrte svi kalibri, od klosara do ministara, premijera i milijardera tako da i tu fulaš fulaš misleći da se susrećemo samo sa trećerazrednim lopovčićima...

 

Ovo je odlicno da si naveo da si administrator a da ljude pravno savjetujes temeljem informacija koje zgooglaš....  Valjda buš jednom skonto da u djelokrugu rada raznih inspekcija i pravosudja nevrijede it pravila da isti ulazni parametri daju uvjek isti izlazni rezultat...

 

😀

 

 

 

 

 

 

 
0 0 hvala 0
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice