Tele 2 žalbeni postupak

poruka: 15
|
čitano: 18.755
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Tele 2 žalbeni postupak

Dragi kolege forumaši!

Da li netko ima iskustva sa prigovorima na previsok račun za mobilne usluge, konkretnije kod Tele 2? Naime za ovaj mjesec očekujem račun od 1100,00 kn (toliko je sada, "moguća kašnjenja u obračunu), imam Smart 100 tarifu (račun mi je uvijek štreberskih 110,00 kn) i probio sam 1 gb prometa za ne znam koliko, fora je što se trenutna potrošnja nije mogla provjeriti danima, 12.8. sam uspio poslati onu poruku za potrošnju i ispalo je da imam još cijelih 880 mb internet prometa za potrošiti. Ne vjerujući baš u to jer su "poruke informativnog karaktera" uzeo sam još jedan paket od 1 Gb ali tada je već bilo kasno jer su mi 16.8. blokirali usluge zbog "premašenja iznosa računa za koji je osigurana naplata od 500 kn", dakle nisu mi poslali onu poruku upozorenja da sam izašao iz  osnovnog 1 gb paketa, nisam mogao provjeriti trenutnu potrošnju, blokirali su me ne kad mi je potrošnja došla na 500 kn nego na 1000 ( za sada!). A račun će biti toliki jer vjerovali ili ne nakon izlaska iz paketa od 1 gb koji dobijete za 100 kn idući megabajt košta 2 kune!! A ne možeš provjeriti koliko si potrošio, još mi lažu 12.8. da imam još 880 megabajta čovječe...

Jel imao netko nešto slično pa da se žalio, i da li mu je žalba prošla. Ja mislim da bi to trebalo proć, platit ću osnovni paket i ovaj dodatni koji sam uzeo (kad su mi usluge već trebale biti blokirane), ne znam da li im je zbilja bila greška u sustavu ili tako pecaju ovako lakovjerne potrošače poput mene koji su vjerovali da ih neće baš tako oderat 

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Tele 2 žalbeni postupak
Slicno s vipom imao... imao sam 1gb prometa i kad sam dosao na 900mb sam zgasio... medutim meni je svaki dan javljalo da imam sve vise i vise no ipak su skuzili da je greska kod njih...
A kolega imo s tele 2 i nije proslo... sve informacije preko onih poruka kaj dobijes o potrosnji njima nije nikakav dokaz... i ne javljaju kad si preso osnovni paket. Ni vip ni tmobil ni tele 2... tak da sretno
prodajem/mjenjam galaxy note vrlo povoljno!!!
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Tele 2 žalbeni postupak
Evo odgovor HAKOM-a na jedan sličan slučaj:

Poštovani,

Kašnjenje informacija o potrošnji je moguće kada se radi o pretplatnicima (postpaid) iz razloga što platforma koja se koristi kod takve vrste naplate ima određena ograničenja te dolazi do kašnjenja obračuna, dok platforma koja se koristi prilikom korištenja unaprijed plaćene usluge nema takav nedostatak i naplata se obavlja u realnom vremenu. Pravilnik o načinu i uvjetima obavljanja djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga propisuje da korisnik mora imati uvid u svoju potrošnju, no kašnjenja su dopuštena upravo iz prije navedenih razloga. Ipak, korisnik u slučaju prekomjerne potrošnje mora biti obaviješten odmah, bez odgode te u slučaju da je do istog došlo u Vašem slučaju, a niste obaviješteni pravovremeno imate pravo na prigovor na račun.
Ovim putem koristimo priliku upoznati Vas s postupkom propisanim Zakonom o elektroničkim komunikacijama (NN 73/08, 90/11).

1. Korisnik može podnijeti pisani prigovor u sljedećim rokovima (I stupanj):
• na iznos kojim je zadužen za pružanu uslugu u roku od 30 dana od dana dospijeća računa za pružene usluge
• na kakvoću pružene usluge u roku od 30 dana od dana pružanja usluge
• u svim drugim slučajevima u roku od 15 dana od saznanja za radnju ili propust operatora javnih komunikacijskih usluga, a najkasnije u roku od 30 dana od dana povrede odredaba pretplatničkog ugovora.

2. Po primitku prigovora nadležna služba operatora mora provjeriti iznos zaduženja, odnosno kakvoću obavljene usluge te Vas o tome obavijestit. Isto tako, moraju Vas uputiti na mogućnost podnošenja žalbe Povjerenstvu za rješavanje reklamacija pretplatnika (II stupanj) ukoliko niste zadovoljni pisanim odgovorom.
3. Nakon pisanog odgovora Povjerenstva, pretplatnik može u roku od 30 dana od dana zaprimanja odluke Povjerenstva podnijeti pisani zahtjev za rješavanje spora Hrvatskoj agenciji za poštu i elektroničke komunikacije (HAKOM) na adresi Jurišićeva 13, 10 000 Zagreb ili putem e-žalbi na internet stranici www.hakom.hr. Uz zahtjev je potrebno priložiti presliku spornog računa, preslike svih prigovora podnesenih operatoru, svih zaprimljenih odgovora te svu dokumentaciju koju smatrate važnom za nastali slučaj.

U slučaju kad se račun operatora javne komunikacijske usluge osporava, bilo u sudskom ili izvansudskom postupku, a pretplatnik uredno podmiruje sve sljedeće nesporne račune, kao i nesporan dio računa na koji se odnosi prigovor, operator istom ne smije obustaviti pružanje usluge do okončanja navedenih postupaka.

S poštovanjem,
Vaš HAKOM
 
0 0 hvala 0
14 godina
moderator
offline
Re: Tele 2 žalbeni postupak

izgleda da se u T2 ista priča uporno ponavlja...znam 10-ak ljudi koji su doživjeli istu situaciju u zadnjih nekoliko mjeseci....

 

žali se i plati im samo koliko ti je prosjek potrošnje....

TROLLBUSTER i službeni distributer pr0n fotografija // na glupe postove i pitanja odgovaram sa: ke???? // besplatno gledam u kristalnu kuglu i otkrivam koje su vaše komponente :)
14 godina
neaktivan
offline
Tele 2 žalbeni postupak

Hvala ljudi. Je, vrlo lopovski od njih, i to baš u osmom mjesecu kad su ljudi na moru i sl. pa više troše internet promet - baš tada se ne može provjerit potrošnja i kasni obračun. Žalit ću se pa i javim kako je prošlo.

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Tele 2 žalbeni postupak

Evo moram pohvalit Tele 2, prihvatili su mi žalbu i smanjili račun. Yippie kay ye!

Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Tele 2 žalbeni postupak

pozdrav!!!

 

nešto slično se i meni desilo, uzeli smo službeni aparat i revoluciju sredinom mjeseca, naravno da na revoluciji ima 1gb besplatnog neta i tak sam se ja ponašal, dok me jutros nije dočekal sms da mi je zblokiran net pozivi i sms sam se mogu javit, naime oni su po svojim proračunima izračunali da bi meni do kraja mjeseca bilo dosta 390mb neta što nikom nisu rekli, jer da su rekli pripazio bi nebi tolko se zafrkavao sa raznim aplikacijama itd, ugl. račun je prek 1050kn, šta napravit sad, odlučili smo pisat prigovor jer da su samo napomenuli nemate cijelu gigu nego tolko i tolko nebi garant tolko skidal i brijal po netu, mislim da je za to najodgovorniji prodavač, za kaj tam služi? prvo i osnovno nema poima o mobitelima nezna ni kaj prodaje i onda nakraju radi takvog kretena ja imam problema, em želučanih em živčanih, nerazumijem kakvo je to navlačenje ljudi, prvo imaš pa onda nemaš, jako sam ogorčen na t2 i na način njihovog poslovanja.

 

ak neko ima prijedlog šta im napisat nek mi slobodno il tu napiše ili nek ma pm-a.

 

hvala puno na pomoči!!!

 

ogorčeni korisnik tele2 "usluge"

mrakky
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
protjeran
offline
Tele 2 žalbeni postupak

i meni se to dogodilo kaj da radim?

 
0 0 hvala 0
11 godina
protjeran
offline
Re: Tele 2 žalbeni postupak
mrakky kaže...

pozdrav!!!

 

nešto slično se i meni desilo, uzeli smo službeni aparat i revoluciju sredinom mjeseca, naravno da na revoluciji ima 1gb besplatnog neta i tak sam se ja ponašal, dok me jutros nije dočekal sms da mi je zblokiran net pozivi i sms sam se mogu javit, naime oni su po svojim proračunima izračunali da bi meni do kraja mjeseca bilo dosta 390mb neta što nikom nisu rekli, jer da su rekli pripazio bi nebi tolko se zafrkavao sa raznim aplikacijama itd, ugl. račun je prek 1050kn, šta napravit sad, odlučili smo pisat prigovor jer da su samo napomenuli nemate cijelu gigu nego tolko i tolko nebi garant tolko skidal i brijal po netu, mislim da je za to najodgovorniji prodavač, za kaj tam služi? prvo i osnovno nema poima o mobitelima nezna ni kaj prodaje i onda nakraju radi takvog kretena ja imam problema, em želučanih em živčanih, nerazumijem kakvo je to navlačenje ljudi, prvo imaš pa onda nemaš, jako sam ogorčen na t2 i na način njihovog poslovanja.

 

ak neko ima prijedlog šta im napisat nek mi slobodno il tu napiše ili nek ma pm-a.

 

hvala puno na pomoči!!!

 

ogorčeni korisnik tele2 "usluge"

  jesi li citao pravilnik? ja sam isto aktivirao jos u 10. mj pretplatu kod tele 2, procitao pravilnik (koji nije nesto extra dugacak) i znao sam da nemam 1 gb nego 750mb...pri tome, racun je također bio smanjen proporcionalno (sa 160 na 114). ne mozes reci da tele 2 ne salje obavjesti da si blizu granice. meni vec na 850mb posalju da sam blizu granice. redovito znam pogledati na internet stranici, ili putem sms-a koliko mi je ostalo. nemoj kriviti druge zbog tvoje nepaznje i ljenosti. pravilnik si potpisao.

16 godina
offline
Re: Tele 2 žalbeni postupak
Prelose kaže...

i meni se to dogodilo kaj da radim?

 zbilja neznam, treba se žalit i to je to, ja sam tolko lud sad da mi se iskreno gadi bilo koji pametni telefon, donedavno sam imal prastaru nokiu na koju sam se mogel javit i poslat poruku i reko idem službeni smartfon uzet jer mi treba za posel, mail, planer itd i eto kaj mi se desi, živci su mi u crvenom več dva dana, ja nerazumijem kak neko može prodavat neku stvar i neimat poima o tome kaj prodaje, oni telefoni u izlogu su pametniji od njih, katastrofa. za sve koji ovo budu čiitali i planiraju uzet od tele 2 revoluciju ima puno bolje riješenje od vipa-savršena tarifa, 3mj. si obvetzan koristit, 160kn mjesečno i posle gige prometa ti tolko uspore net da ti se ni neda surfat, a aparat uzmete prek njuške neki za 1000kn i bili bute zadovoljni, to sam i ja trebal napravit, al jbg tek sam juče sazno za tu tarifu i sad je kasno.

 

mrakky
16 godina
offline
Re: Tele 2 žalbeni postupak
Matijasever kaže...
mrakky kaže...

pozdrav!!!

 

nešto slično se i meni desilo, uzeli smo službeni aparat i revoluciju sredinom mjeseca, naravno da na revoluciji ima 1gb besplatnog neta i tak sam se ja ponašal, dok me jutros nije dočekal sms da mi je zblokiran net pozivi i sms sam se mogu javit, naime oni su po svojim proračunima izračunali da bi meni do kraja mjeseca bilo dosta 390mb neta što nikom nisu rekli, jer da su rekli pripazio bi nebi tolko se zafrkavao sa raznim aplikacijama itd, ugl. račun je prek 1050kn, šta napravit sad, odlučili smo pisat prigovor jer da su samo napomenuli nemate cijelu gigu nego tolko i tolko nebi garant tolko skidal i brijal po netu, mislim da je za to najodgovorniji prodavač, za kaj tam služi? prvo i osnovno nema poima o mobitelima nezna ni kaj prodaje i onda nakraju radi takvog kretena ja imam problema, em želučanih em živčanih, nerazumijem kakvo je to navlačenje ljudi, prvo imaš pa onda nemaš, jako sam ogorčen na t2 i na način njihovog poslovanja.

 

ak neko ima prijedlog šta im napisat nek mi slobodno il tu napiše ili nek ma pm-a.

 

hvala puno na pomoči!!!

 

ogorčeni korisnik tele2 "usluge"

  jesi li citao pravilnik? ja sam isto aktivirao jos u 10. mj pretplatu kod tele 2, procitao pravilnik (koji nije nesto extra dugacak) i znao sam da nemam 1 gb nego 750mb...pri tome, racun je također bio smanjen proporcionalno (sa 160 na 114). ne mozes reci da tele 2 ne salje obavjesti da si blizu granice. meni vec na 850mb posalju da sam blizu granice. redovito znam pogledati na internet stranici, ili putem sms-a koliko mi je ostalo. nemoj kriviti druge zbog tvoje nepaznje i ljenosti. pravilnik si potpisao.

 ovako, kod mog šefa je pravilnik, ja ga nisam ni vidio, al bez obzira na pravilnik, čemu služe prodavači nego tome da ti objasne o čemu se radi, to kaj tebi stižu poruke, meni nisu, sam mi je stigla obavjest da sam isključen.

mrakky
11 godina
protjeran
offline
Tele 2 žalbeni postupak

pravilnik se moze naci na internet stranici tele 2. ako ti ne stizu por, ne znak sta da ti kazem...iako, mogao si osobno provjeravati stanje...istina je da prodavaci trebaju uputiti i obavjestiti korisnika oko svih caka, ali pogledaj ih...nitko od njih nije zavrsio faks ili sl. QI im je to sto je. uzdaj se u sebe, jer od drugih neces dobiti velike pomoci. oni ce ti odg da si potpisao pravilnik, i time prihvatio sve sto pise u njemu.

Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
protjeran
offline
Tele 2 žalbeni postupak

pravilnik se moze naci na internet stranici tele 2. ako ti ne stizu por, ne znak sta da ti kazem...iako, mogao si osobno provjeravati stanje...istina je da prodavaci trebaju uputiti i obavjestiti korisnika oko svih caka, ali pogledaj ih...nitko od njih nije zavrsio faks ili sl. QI im je to sto je. uzdaj se u sebe, jer od drugih neces dobiti velike pomoci. oni ce ti odg da si potpisao pravilnik, i time prihvatio sve sto pise u njemu.

Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Tele 2 žalbeni postupak
Matijasever kaže...

pravilnik se moze naci na internet stranici tele 2. ako ti ne stizu por, ne znak sta da ti kazem...iako, mogao si osobno provjeravati stanje...istina je da prodavaci trebaju uputiti i obavjestiti korisnika oko svih caka, ali pogledaj ih...nitko od njih nije zavrsio faks ili sl. QI im je to sto je. uzdaj se u sebe, jer od drugih neces dobiti velike pomoci. oni ce ti odg da si potpisao pravilnik, i time prihvatio sve sto pise u njemu.

 slažem se oko potpisivanja, ali isto tako pravilnik prodavač-kupac nalaže da prodavač mora znat svaki detalj o tome kaj prodaje i mora upoznat kupca o proizvodu koji kupuje i upozoriti ga na neke stvari, to znam iz iskustva, radio sam u dučanu sa specifičnom robom (moto djelovi) i morao sam znat o svakom proizvodu sve. Ništa žalba če bit složena i to je to, nemislim im platit 1050kn. jer da su rekli mom šefu, gospodine nemate cijeli gigabaj, čak i da su rekli da neznaju točno kolko imamo za ovaj mjesec, to se nebi dogodilo, love u mutnom nikaj drugo, a to se zove ako prođe prođe (APP).

 

I sad još jednom molba svima koji su imali sličan problem neka mi pošalju žalbu može i tu ili na mail sinishaster@gmail.com

 

hvala još jednom!

mrakky
16 godina
neaktivan
offline
Tele 2 žalbeni postupak

Kod svih operatera dobiješ proporcionalno.

 

Dakle ako u mjesecu imaš 1 GB oni će podjeliti 1GB na 30 dana = 34MB dnevno.

 

Ako si potpisao ugovor recimo 07. u  mjesecu, dobit ćeš 1GB umanjen za 7x34mb = 786MB.

 

Ako si potpisao ugovor 29og u mj. dobit ćeš 68MB itd.

 

To je tako kod svih operatera i to je tako i za internet i za smsove i za kojekave besplatne minute. Žalit se ne moraš jer ti žalba nigdje neće proći.

Potpisao si ugovor krajem mjeseca i dobio si minute/mb/smsove proporcionalno tom datumu - od datuma potpisivanja do 01. u idućem mjesecu. 

[Sony Xperia U ST25i][Stock Gingerbread 2.3.7] {Bonbon}
 
1 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice