ADM (Aquisitum Magnum)

poruka: 45
|
čitano: 7.945
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
neaktivan
offline
ADM (Aquisitum Magnum)

Evo, da samo napišem svoj dojam.

 

U nedjelju odlučim u njih naručiti laptope i zapišem model, sve itd. da naručim odmah ujutro (ponedjeljak). U ponedjeljak idem na web - web je mrtav cijelo jutro sve do 4 sata popodne (16 sati).

U međuvremenu u 9 sati nazovem dućan gdje mi na komentar da im web ne radi, ne odgovore baš ništa, već da za laptope nazovem PC dućan na broj xyz.

Nazovem 4 puta taj broj, provjerim ga i nazovem još 2 puta. Svih 6 poziva zvonilo je cirka 30 sekundi i nitko se nije udostojio javiti.

 

U svakom slučaju, moj je zaključak bio da ADM zapravo ne želi ništa prodati, jer firma kojoj web smije ne-raditi cijelo radno jutro i u kojoj se ne javljaju na telefone, očito nema potrebu za poslovanjem.

 

Mašine smo naručili u nekoj drugoj firmi...

If it's sent by ship then it's a cargo, if it's sent by road then it's a shipment.
Poruka je uređivana zadnji put sri 25.6.2008 8:15 (naxeem).
16 godina
neaktivan
offline
ADM (Aquisitum Magnum)

Ufff.

Pa inace su hvaljeni sa svih strana.

Ja dosad nisam imao problema sa njima.

Nema veze dali naruđba online,

Dali nazvati telefonom i informirat se o nekom proizvodu.

Nikad problema.

Ovo stvarno ne kužim.

Svaki put kad sam nazvao uvijek se netko javio.

U svakom slucaju su propustili finu paru kad se za firmu kupovalo.

Kolko lapova bi to bilo?

Valjda to smiješ rec

Athlon X2 5000+@ 3200mhz,Gigabyte GA-MA770-DS3,Geil ultra 4x1gb, Gigabyte radeon HD 3870
16 godina
neaktivan
offline
ADM (Aquisitum Magnum)

Nije bitno jel' ih bilo 14 ili 1, ostavili su loš dojam s tim. - no, što je tu je.

If it's sent by ship then it's a cargo, if it's sent by road then it's a shipment.
16 godina
neaktivan
offline
RE: ADM (Aquisitum Magnum)
naxeem kaže...

Nije bitno jel' ih bilo 14 ili 1, ostavili su loš dojam s tim. - no, što je tu je.

To je istina.
U današnje vrijeme nemogu si firme takvo što dopustit ak misle zaradit za kruh.
Jednostavno loše.
Athlon X2 5000+@ 3200mhz,Gigabyte GA-MA770-DS3,Geil ultra 4x1gb, Gigabyte radeon HD 3870
16 godina
offline
ADM (Aquisitum Magnum)

Ne iznenađuje me to, jer sam svašta već doživio i vidio od strane naših firmi.

Tragedija je u tome što naši ljudi jednostavno 'odtrpe' sve bezobrazluke i nastavljaju takvim firmama donosit profit.

Intel Core2 Duo E8400 6MB, 4GB OCZ Gold 800Mhz, Gainward GF8800GTS 640MB, Gigabyte X38-DS4 Ultra Durable 2
16 godina
offline
RE: ADM (Aquisitum Magnum)
Dado_ZG78 kaže...

Ne iznenađuje me to, jer sam svašta već doživio i vidio od strane naših firmi.

Tragedija je u tome što naši ljudi jednostavno 'odtrpe' sve bezobrazluke i nastavljaju takvim firmama donosit profit.

 i ja sam svašta doživio, i pozitivnih i negativnih iskustava....
pa kak će drukćije, koliko sam skužio ADM je najeftinija trgovina za računala i računalne komponente, a baš i ne živimo u državi di si možemo priušti razbacivanje love na sve strane...pa ako i u takvoj trgvini uštediš i 100 kn, ni to nije za baciti
moje nišljenje o tome, ispravite me ako sam u zabludi, al mislim da nisamNeodlučan
Moj laptop:HP Compaq 6715b, Sempron 3600+
Poruka je uređivana zadnji put sri 25.6.2008 12:06 (mali.ivica87).
16 godina
neaktivan
offline
RE: ADM (Aquisitum Magnum)

Ma OK su oni vjerojatno, ali ne reagirati satima na srušen web? Ne odgovarati na telefone u razmaku od sat vremena 6 puta? - To sebi netko tko posluje na webu ne smije dozvoliti.

 

No, nisu oni jedini s takvim glupostima.

If it's sent by ship then it's a cargo, if it's sent by road then it's a shipment.
16 godina
offline
RE: ADM (Aquisitum Magnum)
naxeem kaže...

Ma OK su oni vjerojatno, ali ne reagirati satima na srušen web? Ne odgovarati na telefone u razmaku od sat vremena 6 puta? - To sebi netko tko posluje na webu ne smije dozvoliti.

 

No, nisu oni jedini s takvim glupostima.

 a kaj se ti nisi mogao strpit koji dan da to poprave, pa da onda naručiš?(ne provociram, samo pitam)
znam onu politiku, da je mušterija uvijek u pravu i da smo mi oni koji imaju lovu odlučujemo di ćemo ju potrošiti i da očekujemo ljubaznost....

al opet, meni nije baš 100 ili par 100 kn za bacit, zbog toga što im ne radi web, za online kupnju ili što se ne javljaju na telefon (je da sam ja student, i da me roditelji financiraju ili ak si nekaj sa strane zaradim, al opet je to moje mišljenje)
Moj laptop:HP Compaq 6715b, Sempron 3600+
Poruka je uređivana zadnji put sri 25.6.2008 12:24 (mali.ivica87).
16 godina
moderator
offline
RE: ADM (Aquisitum Magnum)
mali.ivica87 kaže...
 a kaj se ti nisi mogao strpit koji dan da to poprave, pa da onda naručiš?(ne provociram, samo pitam)
znam onu politiku, da je mušterija uvijek u pravu i da smo mi oni koji imaju lovu odlučujemo di ćemo ju potrošiti i da očekujemo ljubaznost....

al opet, meni nije baš 100 ili par 100 kn za bacit, zbog toga što im ne radi web, za online kupnju ili što se ne javljaju na telefon (je da sam ja student, i da me roditelji financiraju ili ak si nekaj sa strane zaradim, al opet je to moje mišljenje)
 Ma ne radi se tu o ustedi, jednoj firmi su vazniji dobri poslovni odnosi od tih par stotina kuna ustede. Razumijem naxeema, svaka firma zeli ekspresno dostavljanje narudzbe i maksimalnu usluznost i ljubaznost, s tim se stice povjerenje i sigurnost u buducim poslovnim odnosima, jer gubici zbog kasnjenja vazne opreme su cesto mnogo veci od 100 kuna (lupam iznos da me neko ne shvati ozbiljno).
Nudim profesionalne usluge: Pucanje u zrak na vjencanjima, povracanje na koncertima, opijanje na proslavama, parazitsko izlezavanje... Kontaktirajte me za kvalitetnu uslugu.
16 godina
offline
RE: ADM (Aquisitum Magnum)
DrNasty kaže...
 Ma ne radi se tu o ustedi, jednoj firmi su vazniji dobri poslovni odnosi od tih par stotina kuna ustede. Razumijem naxeema, svaka firma zeli ekspresno dostavljanje narudzbe i maksimalnu usluznost i ljubaznost, s tim se stice povjerenje i sigurnost u buducim poslovnim odnosima, jer gubici zbog kasnjenja vazne opreme su cesto mnogo veci od 100 kuna (lupam iznos da me neko ne shvati ozbiljno).
 slažem se, al opet me zanima dali mu je bilo to toliko hitno, da nije mogao pričekat ili???
dobro...meni računalo služi za pisanje na forumu i učenje (ovo drugo manje), pa mi vjerojatno nebi bilo toliko važno da neku stvar kupim dan prije ili dan poslije....
Moj laptop:HP Compaq 6715b, Sempron 3600+
16 godina
neaktivan
offline
ADM (Aquisitum Magnum)

U četvrtak ujutro držim predavanje na faksu upravo s tim laptopom koji je trebao stići, dakle nemam kada čekati njihovu nesposobnost. Druga osoba laptop treba u petak. Neimenovana firma je htjela naručiti 3 komada u njih na moj prijedlog.

Nije čak ni bitno treba li meni laptop u četvrtak ili ne, (na kraju krajeva snaći ću se s nekim drugim lapom, imam i starog tu) bitno je da su oni cijelo jutro bili sa sajtom 'mrtvi', a na telefone se nisu javljali.

Meni osobno je lakše platiti 100-200kn više (točnije 230kn više) za laptop koji ću dobiti kada ja to trebam i želim, nego se osjećati kao budala sjedeći na telefonu cijelo jutro.

Sajt koji ne radi + telefoni koji zvone u prazno sat vremena? - OK, pričekati ću... cijelo jutro? - Next please.

If it's sent by ship then it's a cargo, if it's sent by road then it's a shipment.
16 godina
neaktivan
offline
ADM (Aquisitum Magnum)

Ma sve firme su tak, još je ADM dobar, ako niš drugo, jer je jeftiniji od ostalih, i to podosta.

 

A to kaj su se tebi zamjerili, nije razlog da se pljuje po firmi i govori kak niš ne valjaju, jer je njihovih 90% kupaca vjerujem vrlo zadovoljno...

I wanna be a mod too...
16 godina
offline
RE: ADM (Aquisitum Magnum)
kompotko kaže...

Ma sve firme su tak, još je ADM dobar, ako niš drugo, jer je jeftiniji od ostalih, i to podosta.

 

A to kaj su se tebi zamjerili, nije razlog da se pljuje po firmi i govori kak niš ne valjaju, jer je njihovih 90% kupaca vjerujem vrlo zadovoljno...

Pa ne pljuje čovjek po firmi, samo je rekao svoje iskustvo i reakciju, tome forumi i služe.
Kupio sam tek jednu stvar kod njih (DVD/RW) i nije bilo problema - došao sam tamo, iskeširao i otišao. DVD radi i danas (kuc, kuc u drvo), ne znam što bi bilo da sam morao potezati garanciju. Što se mene tiče, OK su...
Pazi, gledam te!
16 godina
neaktivan
offline
RE: ADM (Aquisitum Magnum)
naxeem kaže...

U četvrtak ujutro držim predavanje na faksu upravo s tim laptopom koji je trebao stići, dakle nemam kada čekati njihovu nesposobnost. Druga osoba laptop treba u petak. Neimenovana firma je htjela naručiti 3 komada u njih na moj prijedlog.

Nije čak ni bitno treba li meni laptop u četvrtak ili ne, (na kraju krajeva snaći ću se s nekim drugim lapom, imam i starog tu) bitno je da su oni cijelo jutro bili sa sajtom 'mrtvi', a na telefone se nisu javljali.

Meni osobno je lakše platiti 100-200kn više (točnije 230kn više) za laptop koji ću dobiti kada ja to trebam i želim, nego se osjećati kao budala sjedeći na telefonu cijelo jutro.

Sajt koji ne radi + telefoni koji zvone u prazno sat vremena? - OK, pričekati ću... cijelo jutro? - Next please.

 ovo kaj se tice s telefonom
mozda su ljudi bas tih sat vremena imali pauzu pa otisli po burek.....................
ma neznam cini mi se nekak bolje otic u ducan di vidis nekog ..........
a njima(adm) se placa kad dostave kompove(ili komponente) ili prije???????????
Psssssst Zecovi spavaju 92% tinejđera sluša turbo folk. Ako si ti među onih 8% koji još uvijek slušaju pravu glazbu kopiraj si ovo u potpis.
16 godina
offline
RE: ADM (Aquisitum Magnum)
Veliki Brat kaže...
Pa ne pljuje čovjek po firmi, samo je rekao svoje iskustvo i reakciju, tome forumi i služe.

 Slažem se!!
Moj laptop:HP Compaq 6715b, Sempron 3600+
16 godina
offline
ADM (Aquisitum Magnum)

To nejavljanje na telefo sam od te firme mnogo puta doživio. Moraš zvati po 5 puta po 30 sec da se netko udostoji javiti. A nije da su im prostorije tako velike kvadrature.

 

No kako mi je bitno da bude što jeftinije bilo što da kupujem, nekako izdržim.

Antec 900, P5K Deluxe, Core 2 Quad 2.4, 4gb (DDR3 800Mhz) RAM, Nvidia 8800gtx, 640gb HDD, Dell 2007WFP, Vista Ultimate
16 godina
neaktivan
offline
RE: ADM (Aquisitum Magnum)
angel of fire kaže...
naxeem kaže...

U četvrtak ujutro držim predavanje na faksu upravo s tim laptopom koji je trebao stići, dakle nemam kada čekati njihovu nesposobnost. Druga osoba laptop treba u petak. Neimenovana firma je htjela naručiti 3 komada u njih na moj prijedlog.

Nije čak ni bitno treba li meni laptop u četvrtak ili ne, (na kraju krajeva snaći ću se s nekim drugim lapom, imam i starog tu) bitno je da su oni cijelo jutro bili sa sajtom 'mrtvi', a na telefone se nisu javljali.

Meni osobno je lakše platiti 100-200kn više (točnije 230kn više) za laptop koji ću dobiti kada ja to trebam i želim, nego se osjećati kao budala sjedeći na telefonu cijelo jutro.

Sajt koji ne radi + telefoni koji zvone u prazno sat vremena? - OK, pričekati ću... cijelo jutro? - Next please.

 ovo kaj se tice s telefonom
mozda su ljudi bas tih sat vremena imali pauzu pa otisli po burek.....................
ma neznam cini mi se nekak bolje otic u ducan di vidis nekog ..........
a njima(adm) se placa kad dostave kompove(ili komponente) ili prije???????????
 Dostava se ne plaća ak se kupuje iznad 2000 kn...
I wanna be a mod too...
10 godina
neaktivan
offline
ADM (Aquisitum Magnum)

 

Bok ekipa!

 

Evo, da i ja malo podijelim svoja iskustva oko ADM-a sa vama;

 

Radi se o situaciji koja mi/nam se desila prije 3 dana....

 

Prije svega htio bih navesti da smo kao firma surađivali sa ADM-om od kad su bili smješteni u onom malom dučančiću u podrumu na Ferenčici. Uvijek smo imali samo pozitivna iskustva sa njima; pristupačne cijene + prodavači uljudni & uslužni.

 

Ali eto, očito vremena se mijenjaju kao i narav onih koji pružaju uslugu...

 

Naime, prije nekih 4 dana načuli smo čudan 'cvileći' zvuk iz kučišta - točnije iz PSU-a tj. napajanja. Malo smo 'progooglali' i 'youtube-ali' te smo shvatili da je gotovo definitivno u pitanju ventilator napajanja. Preporučuje ga se zamjeniti ili podmazati u takvim slučajevima,blabla.

Šef firme htio je biti apsolutno siguran ( iako smo na tren čak i probali zaustavilti ventilator napajanja,pa je annoying zvuk automatski utihnuo ) pa me je poslao da ga dam njihovim dečkima u servis na dijagnostiku ( iako je garancija za napajanje istekla ) pošto su sve komponente u mašini kupljene u ADM-u.

 

Uglavnom, dođem tamo u 9 ujutro, čim su otvorili; predam dečkima u servisu cijelo kučište i velim im u čemu mislimo da je problem, te da li bi mi kako mogli pomoći ili izaći u susret. Frajer odgovara 'da može biti svašta' uzrok tog zvuka te kako moraju uspostaviti dijagnostiku za koju naplaćaju 125kn - koliko god da im trebalo da je obave. Reko 'ajde de, dečki su na mjestu, jebeš 125 kn' jer nam mašina fakat potrebna za posao. Pitam tipa u servisu kad će otprilike biti gotov a on mi odgovora: 'danas navečer il sutra'.

 

I tu počinju 'problemi'. 

 

Pošto smo već imali iskustva s njihovim dečkima u servisu, da su obavili posao a da nam uopće nisu javili da je stvar obavljena, slijedeći dan smo ih odlučili nazvati čisto da vidimo u kojem je stanju proces. ( znači taj prvi dan se nisu uopće javili ). Zovem ih u 13h i to preko pol sata - cijelo vrijeme zauzeto. Zovem im gore dućan da vidim dal im je možda nešto s linijom te da provjerim dal imaju kakav drugi telefon; Frajer na telefonu mi kratko veli 'da pokušam ponovno jer su dolje jako zaposleni'....Uglavnom, napokon ih uspijem dobit, nakon još nekih 10 min  ( znači telefon im je bio preko pol sata zauzet ). Velim broj primke te pitam kakvo je stanje a tip mi odgovara: ' vaša mašina danas uopće neće ni doćina red...' Tu sam počeo lagano kuhat....Naime, u mojem svijetu ako pričaš sa odraslom i odgovornom osobom s kojim posluješ godinama i koja ti veli da će stvar bit obavljena danas-sutra, ja zaista ne vidim problem da ti ta ista osoba bar javi da neće biti u mogućnosti to obaviti ( pošto se posluje s firmama a ne sa srednjoškolcima ) 

 

Veli moj šef meni ovak: 'čuj, ak se njima ne žuri s dijagnosticiranjem kompa naše firme a ti si siguran da je stvar u ventilatoru, odi tam i jednostavno kupi novi ventilator za napajanje i nek ga u servisu ugrade. TO je uvijek obično bilo gotovo u roku 1 dana max...'

 

Odem ja do servisa; frajer za pultom mi predaje kučište i piše na papiru 'stranka odustala'. Velim im svoj plan sa ventilatorom a tip mi odgovara 'kako oni ne ugrađuju ventilatore u napajanja jer se može svašta desiti' :/ Pitam tipa koliko mm ima ventilator i odem ga ipak gore u dućan kupiti kod onog ćelavog & vječno ljutog tipa za pultom. Velim mu da bih htio da mi dečki ugrade ventilator a on mi odgovara 'da se to moram s njima dolje u servisu dogovoriti' ( znači organizacija poslovanja 'na nivou' ) Ja mu velim da su mi rekli kako oni to ne delaju te mi ekipa za pultom objašnjava kak postoje opasnosti da se napajanje skuri i ne znam što sve ne, pogotovo pošto je napajanje pod garancijom itd. Ja im objasnim da je garancija istekla prije nekih godinu dana, frajeri svi zašute pogledaju se značajno a ovaj ćelavi veli: 'ok, idem ja provjerit dolje s dečkima u servis...'

 

Onaj gospodin sa mrljom prek lica mi je pokušao objasniti 'kak oni to ne rade od kad su njihovu u servisu nekom liku uspjeli razroštati PSU od 1000 watti pa sad pušu i na hladno', etc. U sebi si mislim 'kaj ovi briju, pa ne tražim ih da mi spašavaju podatke s oronulog diska već da mi zamjene ventilatorčić. Gledao sam filmiće na youtube-u di tipovi za 10-15 min to obave bez ikakvog beda. tim više što su oni 'profesionalci' i elektortehničara a ja laik + dugogodišnja stranka.

 

I tak, onaj ljuti ćelavi se vraća odozdo i hladno mi veli: 'Dečki će vam to obaviti, ali za to im treba 2 dana i naplatit će 2 SERVISNA sata...' {#}

 

Onak gledam ih u šoku i pitam: 'Ček,pa kaj budete servisirali u kompu? Mislim, kod vas smo do sad uvijek imali besplatnu ugradnju komponenti, itd...ili platili eventualno neku sitnicu ( ako i to )' Uglavnom, frajeri su mi pokušavali  10min objasniti kak se taj proces ugradnje mog ventilatora u napajanje te vađenje starog ( kao tipa kartice ili RAM-a npr ) u principu zove servisiranje a ne ugradnja komponente etc etc. Onaj ćelavi tip je bio apsolutno bahat i prost prema meni i na kraju mi je rekao 'da kaj on opće ima pričat sa mnom'.  Onda je uletio još neki visoki mršavi lik koji mi je 'smireno' ( a u  principu pasivno agresivno ) pokušao prodati aposlutno istu spiku....Samo ovaj gospon s mrljom nije niš govorio i nije se pretjerano mješao. Kada sam im rekao da ću o takvome ponašanju obavjestiti ljude po forumima onaj crni mršavi tip mi je rekao da se pazim 'jer je kleveta kažnjiva zakonom' ( a prevara nije {#})...

 

Ne znam dal da se smijem il da plačem s obzirom na količinu nekonzistentnosti njihovog poslovanja, tvrdnji i načina odnosa sa strankama; 

Znači prvo mi vele kak ne ugrađuju ventilatore u napajanje, pa ih onda malo zatim ipak ugrađuju ali im za to treba 2 dana te za to naplaćuju 250 KN!!!!! Bez ikakvog normativa koji to potvrđuje ili ičega sličnog. I to za ventilator koji smo platili 35 kn!{#}

Jer se to odjednom taj tip ugradnje zove SERVISIRANJE...  

 

Kakav neprikosnoveni bezobrazluk! Još jednom bih htio navesti da smo poslovali s njima kroz više godina....Nevjerojatno; ostao sam bez riječi i otišao iz dućana u koji se više nikada neću vratiti kao ni naša firma koja više nikada neće poslovati s njima. Nakon ovakvog iskustva,  reporučujem ih zaobilaziti u širokom luku! 

Poruka je uređivana zadnji put pet 15.11.2013 8:34 (Svitogor).
12 godina
offline
ADM (Aquisitum Magnum)

Ne znam što se čudiš,tržiš zamjenu ventilatora u napajanju i oni ti to žele naplatit,normalna stvar!Servisi imaju pune ruke posla i nisi jedini kojem treba servis,a to što ti tražiš je servis!!

Sad jel 240 kn puno to je druga priča,ali ja osobno ispod 100-150 kn to ne bih napravio,sine ne živi se od zraka!!

AUDIOFIL
16 godina
offline
Re: ADM (Aquisitum Magnum)

Pa prvo su rekli da to ne rade, zatim da im za to treba 2h??!!! I onda ima treba 2 dana da dijagnosticiraju ono što im je već rekao. 

To što su škrti i neljubazni izgubili su dugogodišnjeg kupca i baš mi je drago, uvijek ima drugih servisa/trgovina koji će ih rado primiti. Za 250kn izgubiti kupca koji im godišnje ostavlja 5000kn (karikiram) je pametan potez, ali sami su si krivi.

'Dvije su stvari beskonačne - svemir i ljudska glupost. Za svemir nisam siguran' - Einstein ----- www.cigoff.eu -----
10 godina
neaktivan
offline
Re: ADM (Aquisitum Magnum)

@Volegradele, jesi ti pročitao što sam napisao u post-u? Prvo vele da ne rade takve stvari ali onda za 5 min ipak rade..? kak ti se to čini?  pro, i guess..I kak je ugradnja ventilatora servis daj mi molim te pojasni? Jel ugradnja komponenti isto servis? Btw, ugradnja  je uvijek kod njih bila besplatna; a odjednom oni mi žele za ugradnju ventilatora ( koja traje 15 min max ) uzet 2 dana i dana i 600% veće od cijene proizvoda..sad ti meni reci jel je to fer majstore? kaj se fakat ne živi od zraka?

 

@Pero, sve si reko ukratko. TO je to u sažetku. Ali eto ako si mogu u današnje vrijeme tako nešto priuštiti, očito dobro ide posao ;)

Poruka je uređivana zadnji put pet 15.11.2013 9:34 (Svitogor).
13 godina
offline
Re: ADM (Aquisitum Magnum)

Ja imam samo riječi hvale za ADMov servis, bili su susretljivi i brzi.

U ovom gore slučaju, radije bih nadodao još 100-150kn i uzeo novo napajanje (pretpostavljam da nije neko jače/skuplje), nego platio 250 kn zamjenu ventilatora :)

15 godina
offline
Re: ADM (Aquisitum Magnum)
Svitogor kaže...

 


Znači prvo mi vele kak ne ugrađuju ventilatore u napajanje, pa ih onda malo zatim ipak ugrađuju ali im za to treba 2 dana te za to naplaćuju 250 KN!!!!! Bez ikakvog normativa koji to potvrđuje ili ičega sličnog. I to za ventilator koji smo platili 35 kn!{#}

Jer se to odjednom taj tip ugradnje zove SERVISIRANJE...  

 

Pa gledaj ako je tako jako jednostavno, ugradi ga sam. Ne da ih sada branim, nisam kupio nikad ništa kod njih u dućanu, samo online.

Ali gledajući sa strane posla, znam koliko zahebancije može biti sa time (osobito ako je neko noname napajanje, pa onda i veličina venta nije standardna itd). Nakon što ga ugrade moraju ga i neko vrijeme testirati (što bi opet pisao da su ti ga ugradili, a da ti je drugi dan riknulo napajanje). Znači po tvojem bi oni za vent od 35kn(na koji možda imaju par kuna zarade) morali zahebavati sat (minimalno im je sat potreban za ugradnju i test) vremena badava, a da im drugi posao stoji (na kojem mogu više zaraditi).

 

Neznam čime se baviš, ali web dizajner naplaćuje sat rada za promjenu boje (a treba u css-u samo promijeniti par linija), mehaničar naplaćuje 2 sata rada za promjenu ulja, itd.

 

P.S. Ako su stvarno bili bezobrazni prema tebi, to ne odobravam, ali pretpostavljam da niti ti nisi bio cvijetić.

'Genius might be the ability to say a profound thing in a simple way' Charles Bukowski
16 godina
offline
Re: ADM (Aquisitum Magnum)
Svitogor kaže...

 

Bok ekipa!

................................

To da nemaju vrimena i da je malo specifičan problem sve stoji ali moglo je se sve riješit bez problema za obe strane.

Pošto su ti već obećali zamjenit ventilator a vi ste firma koja dugo posluje s njima, trebali su ti dat ispravno napajanje dok ne riješe problem s starim.

Da malo je gnjavaža ali kupac bi imao sve riječi hvale i nebi mu posao ispaštao dok bi ADM dobio pozitivnu reklamu.

 

S druge strane neznam kakva ste firma pa da je problem kupit čitavo napajanje, bilo koje noname bi bilo ok, prepostavljam da je riječ o uredskom računalu a ne nekom s bijesnom potrošnjom.

Moramo i njih shvatit ljudi rade non stop, prepostavljam da do kasno rade, posla preko glave i sad da uz sve to ubace zamjenu ventilatora na napajanju bez da naplate svoj rad.

 

Problem je što ljudi ne cijene rad odnosno uslugu, ako nije proizvod misle da je to sve preskupo i da se može napravit za badava.

Treba se sjetit da je u cijeni proizvoda ne samo sirovina nego i ljudski rad koji se naplati kroz gotov proizvod, pa mi nije jasno što ljudi ne cijene tuđi rad.

Za dom - vjera, ljubav i domovina
10 godina
neaktivan
offline
ADM (Aquisitum Magnum)

Ljudi daj shvatite, ovdje nije stvar ventilatora od 35 kn; već se radi o osnovnim načelima poslovanja te poslovnoj etici...Mislim da su oni izgubili 'malo više' od 250 kn koje su htjeli nama naplatiti ( ako shvaćate što mislim )....Pa ja bih za firmu s kojom poslujem godinama i koja je ostavila tisuće kuna u mom džepu defintivno našao tih '15 min' pogotovo u ova vremena krize financija i poslovanja. Ne znam, valjda ja sagledavam stvari drukčije....I ne, sorry firma nije toliko bogata da za minorne kvarove poput nestašnog ventilatora iskešira po 550-600 kn kao coldhand Luke. Malo je zaposlenih i štedi se svaka kuna...

 

P.S. i mi imamo brdo posla pa se njima nikamo nije žurilo s dijagnozom. 

 

Ne moraš bit genije da shvatiš da je 250 kn za promjenu ventilatora čista besmislica, dapače uvreda u neku ruku s obzirom na dosadašnje poslovanje. 

 

 frajer ga je promjenio za 11 min. A njima bi to trebala bit struka i posao. TO nije moj posao ( ekonomist sam ) te bih ga stoga radije dao profesionalcu ako shvaćate.

 

Uglavnom, damage done.

Poruka je uređivana zadnji put pet 15.11.2013 9:53 (Svitogor).
15 godina
offline
Re: ADM (Aquisitum Magnum)
Svitogor kaže...

Ljudi daj shvatite, ovdje nije stvar ventilatora od 35 kn; već se radi o osnovnim načelima poslovanja te poslovnoj etici...Mislim da su oni izgubili puno više od 250 kn koje su htjeli nama naplatiti ( ako shvaćate što mislim )....Pa ja bih za firmu s kojom poslujem godinama i koja je ostavila tisuće kuna u mom džepu defintivno našao tih '15 min' pogotovo u ova vremena krize financija i poslovanja. Ne znam, valjda ja sagledavam stvari drukčije....I ne, sorry firma nije toliko bogata da za minorne kvarove iskešira po 550-600 kn ko coldhand Luke. Malo je zaposlenih i štedi se svaka kuna...P.S. i mi imamo brdo posla pa se njima nikamo nije žurilo s dijagnozom

 

Ne moraš bit genije da shvatiš da je 250 kn za promjenu ventilatora čista besmislica, dapače uvreda u neku ruku s obzirom na dosadašnje poslovanje. 

Malo si se previše okači na tih 15min (to je dosta duži posao, probaj sam napraviti pa ćeš vidjeti).

 

Ovo boldano, o tome nećemo. Sa čime se vi (vaša firma) bavi? Dam se kladiti da baš ne radite stvari badava.

'Genius might be the ability to say a profound thing in a simple way' Charles Bukowski
Poruka je uređivana zadnji put pet 15.11.2013 9:50 (dado2202).
16 godina
online
Re: ADM (Aquisitum Magnum)
Svitogor kaže...

Ljudi daj shvatite, ovdje nije stvar ventilatora od 35 kn; već se radi o osnovnim načelima poslovanja te poslovnoj etici...

Upravo zato što se radi o osnovnim načelima poslovanja ovo može biti gadan problem.

Zamjena venta koliko god se činilo jednostavna stvar može biti i problem, nije baš uvijek izvadi / otvori / zamijeni / vrati. A onda moraš dati i nekakvo jamstvo...

10 godina
neaktivan
offline
Re: ADM (Aquisitum Magnum)
dado2202 kaže...
Svitogor kaže...

Ljudi daj shvatite, ovdje nije stvar ventilatora od 35 kn; već se radi o osnovnim načelima poslovanja te poslovnoj etici...Mislim da su oni izgubili puno više od 250 kn koje su htjeli nama naplatiti ( ako shvaćate što mislim )....Pa ja bih za firmu s kojom poslujem godinama i koja je ostavila tisuće kuna u mom džepu defintivno našao tih '15 min' pogotovo u ova vremena krize financija i poslovanja. Ne znam, valjda ja sagledavam stvari drukčije....I ne, sorry firma nije toliko bogata da za minorne kvarove iskešira po 550-600 kn ko coldhand Luke. Malo je zaposlenih i štedi se svaka kuna...P.S. i mi imamo brdo posla pa se njima nikamo nije žurilo s dijagnozom

 

Ne moraš bit genije da shvatiš da je 250 kn za promjenu ventilatora čista besmislica, dapače uvreda u neku ruku s obzirom na dosadašnje poslovanje. 

Malo si se previše okači na tih 15min (to je dosta duži posao, probaj sam napraviti pa ćeš vidjeti).

 

Ovo boldano, o tome nećemo. Sa čime se vi (vaša firma) bavi? Dam se kladiti da baš ne radite stvari badava.

 Dado, iskreno, kolko su te platili? {#} Jer fakat pričaš nebuloze. Pogledaj video koji sam stavio i promisli opet o svemu što sam naveo. Nisam se ovdje došao reklamirati ( ni svoju firmu ), već podijeliti svoja iskustva sa vama.

 

 

Iskreno, ja ljudi ne znam jel vi imate para ko pljeve, ali 250 kn platit za tako nešto banalno poput ugradnje ventilatora u RH...jel mi živimo u istoj zemlji? Ljudi rade po 2 dana za takvu satnicu...I još vele da je to 2 DANA POSLA! ko je tu lud? Btw, ako im je problematika raditi takav posao onda im je bolje da ni ne rade u servisu. Anyway, ja se nisam došao ovdje nadmetati sa vama ( tko je pametniji ) već sam došao podijeliti svoje mišljenje o načinu i kvaliteti njihovog poslovanja čemu ovaj topic i služi koliko sam shvatio. Shvatite kako želite; znači ako želite poslujte kod njih a ako ne želite - nemojte. Moju preporuku oko toga znate!

 

Ciaos, peace out

Poruka je uređivana zadnji put pet 15.11.2013 10:02 (Svitogor).
13 godina
offline
Re: ADM (Aquisitum Magnum)
Svitogor kaže...
I još vele da je to 2 DANA POSLA! ko je tu lud?

 

Ti ne shvacas da oni ne mjenjaju ventilator 2 dana bez prestanka vec nisi jedini kojem nesto treba servisirat.

iPhone 4-iPhone 4s-Nokia N9-Iphone 4s-Sony Xperia S-iPhone 4s-HTC 8x-iPhone 5-Galaxy s3- HTC One- iPhone5- HTC One-iPhone 4s-Sony Xperia Z
10 godina
neaktivan
offline
Re: ADM (Aquisitum Magnum)

A ti očito ne shvaćaš o čem se ovdje radi pa ipak donosiš takve zaključke. Kužim da su vam dragi frendovi i super ekipa kod koje nabavljate 'pile'; al jednostavno nema logike po kojoj bi ovakav nastup s njihove strane ispao poslovno fer. 

 

Btw, već sam se informirao i bar 3-4 firme ( i njihovi servisi ) će takav posao obaviti za najviše nekih 60tak kn i jedno poslijepodne, pa ti mozgaj oko njihove korektive buraz...

 

Sem toga, nisam prvi koji se žali na njih, neovisno o razlogu...

 

Sad fakat idem :)

Poruka je uređivana zadnji put pet 15.11.2013 10:20 (Svitogor).
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice