Pozdrav! Kupio sam laptop prošle godine u 10.mjesecu, od prvog dana problemi.. gotovo je stalno na servisu uz garanciju, riješe problem i vrate mi u roku 2-3 tjedna, međutim kako mi riješe jedan problem tako se stvori drugi..poštarinu platim svaki puta 60-ak kn, prošli puta kad sam slao sam rekao, ako mi opet vrate uređaj i ponovno se javi neki problem da ću im vratiti i tražiti novi uređaj ili novce. Naravno, vratili su mi uređaj, sve riješili, ali javi se novi problem na laptopu i pošaljem im ponovo uređaj na reklamaciju i mail u kojem sve objašnjavam i rekao sam da mi ne vraćaju taj uređaj nego želim novi ili novce, jer to je već 10 mjeseci , samo si šaljemo taj laptop, sva ta poštarina, plaćeno gotovinom laptop i opet kao da ga nisam ni imao ovih mjeseci. može li mi netko reći imam li pravo na temelju ovoga tražiti novi uređaj ili novce, odnosno ako mi ponovo pošalju isti uređaj da ga ne primim nego odmah vratim dostavljaču iz Overseas? hvala unaprijed!
Imam li temelj za tražiti novi laptop?
- poruka: 114
- |
- čitano: 19.862
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
Mali savjet: Nema ništa kad lijepo pričaš i pitaš MOGU LI dobiti novi laptop, nego lijepo ako imaš opet problema zazovi ih, traži šefa i nikoga drugoga, ako nije tu pitaj ga kad će biti, uglavnom reci u čemu je stvar i reci želim novi laptop i gotova stvar. Čim ti pitaš mogu li ovo,mogu li ono nema od toga ništa.
Ja pitam vas mogu li dobiti novi uređaj na temelju ovoga,ako imate kakva saznanja i ako ste se našli u sličnoj situaciji, a njima sam poslao jasno da mi ne vraćaju više isti uređaj, da želim novi, inače ga neću uzeti od dostavljača.
Ja pitam vas mogu li dobiti novi uređaj na temelju ovoga,ako imate kakva saznanja i ako ste se našli u sličnoj situaciji, a njima sam poslao jasno da mi ne vraćaju više isti uređaj, da želim novi, inače ga neću uzeti od dostavljača.
aposlutno mozes! Nazoves taj servis di si kupio laptop i malo podignes ton! I trazis sefa!
Ja pitam vas mogu li dobiti novi uređaj na temelju ovoga,ako imate kakva saznanja i ako ste se našli u sličnoj situaciji, a njima sam poslao jasno da mi ne vraćaju više isti uređaj, da želim novi, inače ga neću uzeti od dostavljača.
aposlutno mozes! Nazoves taj servis di si kupio laptop i malo podignes ton! I trazis sefa!
takav odgovor tražim :) hvala!
O kakvim se to kvarovima radi,daj malo detalje.
Iz iskustva govorim digneš ton, tražiš šefa i pozoveš se na zakon o zaštiti potrošača, spomeneš i tužbu (iako nečeš ni t od tužbe radit,ali nek se nađe) i u 90% slučajeva češ riješiti svoj problem :)
I da tuži - tužbu će izgubiti - jer trgovac nije davaoc jamstva. Jamstvo daje brand (ACER), a ostvaruje se u službenom servisu,
MR ili Zel-Cos. Tako da - neka tužu i spuši lovu. A novi uređaj neće dobiti od trgovca, može ga dobiti samo od ACER-a,
ako ACER odobri distributeru te ga proslijedi do servisa.
I da tuži - tužbu će izgubiti - jer trgovac nije davaoc jamstva. Jamstvo daje brand (ACER), a ostvaruje se u službenom servisu,
MR ili Zel-Cos. Tako da - neka tužu i spuši lovu. A novi uređaj neće dobiti od trgovca, može ga dobiti samo od ACER-a,
ako ACER odobri distributeru te ga proslijedi do servisa.
Od trgovca možda ne može dobiti novi uređaj, ali može povrat love.
Može unutar 7 dana, sa neoštećenom ambalažom.
Ako i izbori povrat sredstava, trgovac mu može vratiti trenutnu vrijednost robe,
dakle manje nego što je platio.
Može unutar 7 dana, sa neoštećenom ambalažom.
Ako i izbori povrat sredstava, trgovac mu može vratiti trenutnu vrijednost robe,
dakle manje nego što je platio.
Uvijek se vraća plaćeni iznos, bez obzira na trenutnu vrijednost.
Ja imam sljedeci problem.
Prije otp godinu ipo smo kupili hp compaq cq56
Problem sa laptopon je bio samo jedan, znaci konstantno je bio vruc, googlajuci san vidia da masu ljudi sa ton serijon ima problema.
Laptop je svako 1-2 mjeseca slan na servis na cisnjenje. Vidjevsi koliko se mora servisirati odlucili smo produziti garanciju, sto je bio jako dobar potez buduci da je ubrzo nakon produzenja, vjerovatno uzrokvano konstantnim pregrijavanjem, riknula maticna ploca.
Ploca je uredno zamijenjena i sad laptop radi al i dalje nakon par minuta rada na strani gdje je izlaz od ventilacije se doslovno ne moze stavit ruka jer je prevruce, temperature su konstantno oko 60-65°C.
Trenutno je opet na servisu radi toga, u servisu su rekli da njima on normalno radi i rekli su da ce samo malo pocistit prasinu.
E sad je pitanje sta ce bit kad opet rikne maticna ili nesto drugo na laptopu kao posaljedica pregirajvanja, a to ne bude u garantnom roku? Sta bi ja treba sad produzivat garanciju dozivotno?
Imam li ja kakve sanse dobit povrat novca ili nesto slicno buduci da se radi o starijem laptopu tj nije kupljen nedavno
po meni pregrijavanje je tek kad su temperature iznad 80°C
da al ovih 60-65 je cim se upali, kasnije kad se surfa ili gleda na youtubu se vjerovatno dize te cesto zna blokat totalno
O kakvim se to kvarovima radi,daj malo detalje.
od prvog dana je bio problem sa instalacijom windowsa, kod prvog ulaska i windowse(starting windows) zamrzne, morao sam prisilno gasiti i paliti pa onda udje u windowse i dovrsi instalaciju..pa se gasio nakon nekog vremena što radim na njemu, pa je riknuo HDD, pa je poslije i CPU riknio, naravno za sve to je svaki puta isao na servis,i svi ovi problemi cim se jedno vrati i dodje sa servisa, odmah se javi drugi problem..i sad je ovo sve bilo rijeseno, i novi HDD, drugi puta novi CPU, sve rijeseno, međutim sad kad je zamjenje CPU nakon par minuta rada na njemu zamrzne i nema spasa, nema drugog nacina osim ugasit ga i upalit, ali opet nakon par min mrzne..sad je opet na servisu, i ne zelim vise da mi vrate taj laptop, jer ga imam po računu 10 mjeseci, a ustvari nisam još na njemu ništa radio..kao da ga nemam..i nisam spomenio da se od prvog dana nakon samo par min zagrije strašno, nisam gledao temp koja bude, ali je on jako vruć,da ima kanta prašine unutra ne može biti tako vruć..jednostavno sam naletio na uređaj koji ne valja izgleda još od proizvodnje..
I da tuži - tužbu će izgubiti - jer trgovac nije davaoc jamstva. Jamstvo daje brand (ACER), a ostvaruje se u službenom servisu,
MR ili Zel-Cos. Tako da - neka tužu i spuši lovu. A novi uređaj neće dobiti od trgovca, može ga dobiti samo od ACER-a,
ako ACER odobri distributeru te ga proslijedi do servisa.
u ZEL-COS je na servisu..znači po tebi bi trebalo tražiti od servisa novi uređaj, a ne od trgovine..
I da tuži - tužbu će izgubiti - jer trgovac nije davaoc jamstva. Jamstvo daje brand (ACER), a ostvaruje se u službenom servisu,
MR ili Zel-Cos. Tako da - neka tužu i spuši lovu. A novi uređaj neće dobiti od trgovca, može ga dobiti samo od ACER-a,
ako ACER odobri distributeru te ga proslijedi do servisa.
u ZEL-COS je na servisu..znači po tebi bi trebalo tražiti od servisa novi uređaj, a ne od trgovine..
Čitaj što čovjek piše..OD ACERA treba tražiti,servis nema ništa sa tim..
I da tuži - tužbu će izgubiti - jer trgovac nije davaoc jamstva. Jamstvo daje brand (ACER), a ostvaruje se u službenom servisu,
MR ili Zel-Cos. Tako da - neka tužu i spuši lovu. A novi uređaj neće dobiti od trgovca, može ga dobiti samo od ACER-a,
ako ACER odobri distributeru te ga proslijedi do servisa.
u ZEL-COS je na servisu..znači po tebi bi trebalo tražiti od servisa novi uređaj, a ne od trgovine..
Čitaj što čovjek piše..OD ACERA treba tražiti,servis nema ništa sa tim..
Može tražiti, ali to ne znači da će Acer ići protiv odluke distributera.
Ako i izbori povrat sredstava, trgovac mu može vratiti trenutnu vrijednost robe,
dakle manje nego što je platio.
A odakle ti ova šema? Amortizacija ne postoji!
I da tuži - tužbu će izgubiti - jer trgovac nije davaoc jamstva. Jamstvo daje brand (ACER), a ostvaruje se u službenom servisu,
MR ili Zel-Cos. Tako da - neka tužu i spuši lovu. A novi uređaj neće dobiti od trgovca, može ga dobiti samo od ACER-a,
ako ACER odobri distributeru te ga proslijedi do servisa.
u ZEL-COS je na servisu..znači po tebi bi trebalo tražiti od servisa novi uređaj, a ne od trgovine..
Čitaj što čovjek piše..OD ACERA treba tražiti,servis nema ništa sa tim..
Može tražiti, ali to ne znači da će Acer ići protiv odluke distributera.
Čuj,ako ACER snosi trošak,zašto bi distributer imao što protiv..
I da tuži - tužbu će izgubiti - jer trgovac nije davaoc jamstva. Jamstvo daje brand (ACER), a ostvaruje se u službenom servisu,
MR ili Zel-Cos. Tako da - neka tužu i spuši lovu. A novi uređaj neće dobiti od trgovca, može ga dobiti samo od ACER-a,
ako ACER odobri distributeru te ga proslijedi do servisa.
u ZEL-COS je na servisu..znači po tebi bi trebalo tražiti od servisa novi uređaj, a ne od trgovine..
Čitaj što čovjek piše..OD ACERA treba tražiti,servis nema ništa sa tim..
Može tražiti, ali to ne znači da će Acer ići protiv odluke distributera.
da, na to sam mislio..vidjet cu kako ce to sve ispasti..kakve ce mi odgovore davati trgovina i servis, pa cu znati koji mi je slijedeci korak..
I da tuži - tužbu će izgubiti - jer trgovac nije davaoc jamstva. Jamstvo daje brand (ACER), a ostvaruje se u službenom servisu,
MR ili Zel-Cos. Tako da - neka tužu i spuši lovu. A novi uređaj neće dobiti od trgovca, može ga dobiti samo od ACER-a,
ako ACER odobri distributeru te ga proslijedi do servisa.
u ZEL-COS je na servisu..znači po tebi bi trebalo tražiti od servisa novi uređaj, a ne od trgovine..
Čitaj što čovjek piše..OD ACERA treba tražiti,servis nema ništa sa tim..
Može tražiti, ali to ne znači da će Acer ići protiv odluke distributera.
Čuj,ako ACER snosi trošak,zašto bi distributer imao što protiv..
Jedini za koje znam da u potpunosti snose servisne troškove u RH su IBM i HP, ali zamjene su i kod njih problematične. Svima ostalima nosilac jamstva u RH snosi dio troškova, a posebno kad su zamjene u pitanju. Da ne govorim o novom jamstvu kod zamjene i slično.
Jedini za koje znam da u potpunosti snose servisne troškove u RH su IBM i HP, ali zamjene su i kod njih problematične. Svima ostalima nosilac jamstva u RH snosi dio troškova, a posebno kad su zamjene u pitanju. Da ne govorim o novom jamstvu kod zamjene i slično.
Zanimljivo će biti pratiti tempo usvajanja novih europsdkih standarda po tom pitanju,kao i bitnoj stavki koja uključuje mjesec dana vremena,da se primjer laptop,bez objašnjenja vrati uz 100% povrat novca..
bogami,u tih mjesec dana bih znao da li će izdržati idućih 8 godina
Zanimljivo će biti pratiti tempo usvajanja novih europsdkih standarda po tom pitanju,kao i bitnoj stavki koja uključuje mjesec dana vremena,da se primjer laptop,bez objašnjenja vrati uz 100% povrat novca..
bogami,u tih mjesec dana bih znao da li će izdržati idućih 8 godina
Ako je ovo istina, bolje da se ne primjenjuje kod nas. Bude pero kupio PS4 klincu i igrao se 29 dana, te ga vratio.
Jedini za koje znam da u potpunosti snose servisne troškove u RH su IBM i HP, ali zamjene su i kod njih problematične. Svima ostalima nosilac jamstva u RH snosi dio troškova, a posebno kad su zamjene u pitanju. Da ne govorim o novom jamstvu kod zamjene i slično.
Zanimljivo će biti pratiti tempo usvajanja novih europsdkih standarda po tom pitanju,kao i bitnoj stavki koja uključuje mjesec dana vremena,da se primjer laptop,bez objašnjenja vrati uz 100% povrat novca..
bogami,u tih mjesec dana bih znao da li će izdržati idućih 8 godina
Takvi "europski standardi" ne postoje.
ovo je bio moj stari laptop koji mijenjam..
--- Acer Aspire E1-531 Intel B820 1.70Ghz , 2GB, 320GB DVDRW, Linux 15.6" HD Intel HD Graphics P/N: Nx.M12EX.010
ovo je ponuda:
1. Packard Bell ENTE11BZ, AMD Dual-Core E1-1200, 1,40 GHz, 2048 MB, 15,6", 1366x768, SATA 320 GB, Linux, AMD RadeonTM HD 7310, DVD±RW DL, 1x 10/100/1000 Ethernet,802.11b/g/n, HDMI, 2x USB 2.0, 1x USB 3.0, 2,5 kg, Boja Crna, NX.C0YEU.003
2. Acer E1-531, Intel Pentium Dual-Core B960, 2,20 GHz, 4096 MB, 15,6", 1366x768, SATA 500 GB, Linux, Intel HD Graphics,DVD±RW DL, 1x 10/100/1000 Ethernet, 802.11b/g/n, HDMI, 3x USB 2.0, 2,45 kg, Boja crna, NX.M12EX.036
Acer u stvari ima izuzetno kvalitetne prijenosnike-ako ih platiš 5000+ kn.