Canon EOS M3 - iskustva

poruka: 7
|
čitano: 5.250
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus, pirat
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
4 godine
neaktivan
offline
Canon EOS M3 - iskustva

Pozdrav !

 

Da li je neko imao iskustva sa navedenim aparatom ?

Naime, koristio sam do sad u amaterske svrhe Nikon D3400 i jedino što mi je smetalo je bila veličina, mrsko mi ga bilo nositi sa sobom :D

Pa sam planirao kupiti neki manji mirrorless aparat, i tu mi je iskocio m3 od canona. Po specifikacijama se ne čini los, ali na internetu nailazim na dosta suprotnih misljenja: neki tvrde da je autofokus uzasan, da je dynamic range ocajan (sto je mislim opcenito mana canonovih senzora) itd.

Zanimaju me vasa misljenja.

I unaprijed da napomenem znam da postoje bolje kamere (m5,m5,m6, fuji, olympus) koje  su sve i skuplje, sto mi se ne isplati jer uslikam mozda 1000 slika u godini samo.

 

 
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Canon EOS M3 - iskustva

Svi nabrojani su teski uzas naspram tog d3400! Mirrorles apsc-i su i dalje preeeeeeeskupi za ono sto nude a nude jedino nesto manje dimenzije naspram dslr!

Moj PC  
1 0 hvala 0
3 godine
offline
Canon EOS M3 - iskustva

Ja bi iskreno na tvojem mjestu bacio oko na neki od Sonyevih RX100 modela od Mark III pa nadalje..

 
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Canon EOS M3 - iskustva

Imao ga jako kratko, autofocus je stvarno bio užasan. Prodao ga i uzeo A6000, razlika nebo i zemlja.

 

Nažalost A6000 mi je bio prevelik pa sam uzeo RX1000 III i on mi je još uvijek među najdražim fotićima koje sam ikad imao (uključujući i DSLR-ove).

Moj PC  
1 0 hvala 0
4 godine
neaktivan
offline
Re: Canon EOS M3 - iskustva
Je li samo autofocus bio problem ? Slike sa interneta djeluju sasvim uredno, a glavna mi je stvar da ne izgubim kvalitet slike prelaskom s nikonovog dslr-a.
Sony a6000 je naravno daleko bolji, a point and shoot kamere me ne privlače nešto posebno
12 godina
offline
Re: Canon EOS M3 - iskustva