Ne vjerujem da ce ovo proci - jedno je staviti isti iznos carine na cijeli segment proizvoda bez obzira na zemlju porijekla, malo nategnutije je na segment proizvoda iz samo jedne zemlje, ali uvesti varijabilne namete ovisno o proizvodacu je 100%-tno krsenje slobodnog trzisnog natjecanja. Stovise zabrinjavajuce je da se o ovome uopce raspravlja!
EU štiti lokalne proizvođače visokim carinama na k
- poruka: 25
- |
- čitano: 6.752
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
I na kraju su zapravo kupci-potrošači ti koji će plaćati najskuplju cijenu . Viđeno već n puta.
Ne vjerujem da ce ovo proci...
kod koga neće proći?
pa nije to prijedlog oporbe u našem saboru
"nategnutost" ovisi o onome tko donosi pravila, što je u ovom slučaju isti onaj koji predlaže
također, kršenje sobodnog tržišnog natjecanja se tiče slobodnog tržišta eu, sve ostalo se regulira trgovinskim dogovorima
i još - u ovom slučaju slobodno tržišno najtjecanje zabranjuje damping uz pomoć državnih subvencija
na kraju, i trump će dići palac gore
Europska unija = legalni treći svijetski rat gdje se pljačka narod na legalan način.
Opet Europa pleše kako Amerika svira. Ako zaista žele zaštititi domaće proizvođače onda bi i made in USA bicikli trebali dobiti jednaku stopu carine.
EU/države? svašta.. možda će biti razumljivije ako se usporedi s npr cijenom goriva (trošarine+pdv.. to ide državi, novac.. a stvar je samo da se ukupna masa novca kojeg kupci potroše na neku robu recimo ne mijenja, pa tom formulom kupac će platiti onoliko koliko ima ili želi potrošiti na računalo, jeftinije-slabije ukupne cijene kao nešto jače s manjim porezima.. tj kupuje se manje robe, jaja-mesa.. komponenti i tad manje prodaje proizvođač.. inače ni njega ne pogađa koliko ja-ti platimo poreza, samo kao rezultat-kupovna moć..).
Države uključujući i kinu, ovakve sankcije ne pogađaju, tj ide im novac u džep iz našeg džepa.. i podizanjem samo ide više u EU džep. Fizika/matematika.. i zakon spojenih posuda, kao gorivo..
Da smanju cijene električnih bicikla u eu, onda nebi kupovali kineske..
I onda bi kao trebao kupit eu proizvod koji je isto proizveden u Kini samo cu ga platit 5 puta vise. Je*ala te europska unija, za razliku od nas Talijani su pametni pa su skuzili da to ne vodi nigdje osim u propast.
Ovo je zapravo dobra odluka.
Ono sto ne razumijem jest kakve tocno koristi kineska drzava ima od toga da daje ogromne subvencije na elektricna vozila? Odnosno, ako proizvodna cijena jednog vozila iznosi 10,000 eura, a vlada ga subvencionira s 5,000 eura kako bi ga firma mogla prodati jeftinije, kakve tocno koristi vlada ima od toga?
Ovo je zapravo dobra odluka.
Ono sto ne razumijem jest kakve tocno koristi kineska drzava ima od toga da daje ogromne subvencije na elektricna vozila? Odnosno, ako proizvodna cijena jednog vozila iznosi 10,000 eura, a vlada ga subvencionira s 5,000 eura kako bi ga firma mogla prodati jeftinije, kakve tocno koristi vlada ima od toga?
Isto što je dobivala Jugoslavija kad je davala jeftine kredite građanima koji su stizali kao međunarodni zajmovi za modernizaciju zemlje. Socijalni mir.
Ovo je zapravo dobra odluka.
Ono sto ne razumijem jest kakve tocno koristi kineska drzava ima od toga da daje ogromne subvencije na elektricna vozila? Odnosno, ako proizvodna cijena jednog vozila iznosi 10,000 eura, a vlada ga subvencionira s 5,000 eura kako bi ga firma mogla prodati jeftinije, kakve tocno koristi vlada ima od toga?
Isto što je dobivala Jugoslavija kad je davala jeftine kredite građanima koji su stizali kao međunarodni zajmovi za modernizaciju zemlje. Socijalni mir.
ne baš
ovo je slično kao što je poljska radila sa svojom poljoprivrednom proizvodnjom, najviše s jabukama
je se naplaćala kazni za nepoštenu trgovinsku praksu, no zato je danas najveći svjetski proizvođač jabuka - izvoze čak i u kinu, koju je ranije bila na prvom mjestu
u zamjenu za kazne i takvu praksu dobili su industriju koja je toliko jaka i velika da može bezbrižno raditi s minimalnim maržama - zato su sad proizvođači u ostalim eu zemljama, uključujući i naše, u govnima i ne mogu se mjeriti s njima
Ovo je zapravo dobra odluka.
Ono sto ne razumijem jest kakve tocno koristi kineska drzava ima od toga da daje ogromne subvencije na elektricna vozila? Odnosno, ako proizvodna cijena jednog vozila iznosi 10,000 eura, a vlada ga subvencionira s 5,000 eura kako bi ga firma mogla prodati jeftinije, kakve tocno koristi vlada ima od toga?
Isto što je dobivala Jugoslavija kad je davala jeftine kredite građanima koji su stizali kao međunarodni zajmovi za modernizaciju zemlje. Socijalni mir.
ne baš
ovo je slično kao što je poljska radila sa svojom poljoprivrednom proizvodnjom, najviše s jabukama
je se naplaćala kazni za nepoštenu trgovinsku praksu, no zato je danas najveći svjetski proizvođač jabuka - izvoze čak i u kinu, koju je ranije bila na prvom mjestu
u zamjenu za kazne i takvu praksu dobili su industriju koja je toliko jaka i velika da može bezbrižno raditi s minimalnim maržama - zato su sad proizvođači u ostalim eu zemljama, uključujući i naše, u govnima i ne mogu se mjeriti s njima
Daj malo opsirnije, cini se zanimljivo a prvi put cujem za ovo.
Daj malo opsirnije, cini se zanimljivo a prvi put cujem za ovo.
tu priču mi je ispričao ivković, ne znam točno u detalje, jbga
I mi to radimo, subvencioniramo izgradnju brodova zato da bismo izvozili varioce i srušili plaće po talijanskim brodogradilištima kako bi oni radili po cijenama koje mi diktiramo.
Ovo je zapravo dobra odluka.
Ono sto ne razumijem jest kakve tocno koristi kineska drzava ima od toga da daje ogromne subvencije na elektricna vozila? Odnosno, ako proizvodna cijena jednog vozila iznosi 10,000 eura, a vlada ga subvencionira s 5,000 eura kako bi ga firma mogla prodati jeftinije, kakve tocno koristi vlada ima od toga?
Isto što je dobivala Jugoslavija kad je davala jeftine kredite građanima koji su stizali kao međunarodni zajmovi za modernizaciju zemlje. Socijalni mir.
A odakle ti podatak o tih 10 000€ proizvodnog troška i 5 000€ subvencija?
Lokalni 'proizvođači' europskih el. bicikla ne proizvode ništa, već samo sastavljaju jeftine djelove iz uvoza. Uz to dobivaju razne subvencije/bespovratna novčana sredstva na lokalnoj razini i razini EU.
Glavni dobavljač dijelova im Kina.
Ako Kinezi krenu malo oštrije, neće biti ni europske 'proizvodnje' el. bicikla.
Šupljak.
Pa svatko to radi.
Kako se zvalo kada je USA upumpavala milijarde u GM ?
Ili kako se zovu poticaji Europske Unije?
Ili šta ono bijaše sa bankama za vrijeme krize , čiji su se novci upumpavali?
Uostalom i sve ove carine i porezi prilikom uvoza su tu da domaću proizvodnju stave u bolju startnu poziciju od stranih.
Šupacka politika.
A da ne smetnem s uma i nakaradnu politiku EU i njene regulative kakav točno treba izgledati paradajz , a kako krumpir, kut zakrivljenosti banane... Sve biseri.
Pa nama je EU uništila proizvodnju mlijeka. Dali kvote kokiko godišnje mlijeka smijemo proizvest, a ostalo moramo uvest od njih. A usput uveli nenormalnih regulativa koje staromodni proizvodjaci nisu mogli pratiti...
Uglavnom , nakarada.
što je najgore to uopće nisu damping cijene. Kinezi komotno mogu još prepolovit sadašnje cijene i još uvijek debelo zarađivati. EU proizvođači (ili možda "proizvođači"?) imaju product margin 500% i još uvijek im smetaju Kinezi?! Problem je ili u pohlepi ili u birokraciji (milijardu nameta, certifikata i regulacija po čemu je EU poznata, a sve to košta) a ne u Kinezima.
Pročitaš komentare i shvatiš da nam u ovoj kvazi državi može biti samo gore! I bit će tako!
Pročitaš komentare i shvatiš da nam u ovoj kvazi državi može biti samo gore! I bit će tako!
Što vrijedi, jasno, i za ovaj tvoj komentar.
Pročitaš komentare i shvatiš da nam u ovoj kvazi državi može biti samo gore! I bit će tako!
Što vrijedi, jasno, i za ovaj tvoj komentar.
Posebno za njega :-)
Gledaj lijevo, dok ti s desne strane život nestaje! I obrnuto!