Besposleni PR-ovci i firme prekrste.
Mogli su ponudit nesto revolucionarno, npr. neogranicen internet za 100 kuna, umjesto sto palamude o tome kako se zovu. Koga briga da li je a1 ili d6
Grozno loša emisija.
Za gospodu iz A1: meni A1 kao brand ne znači ništa. Potpuno je neprepoznatljiv. Novi oblik života još i više. VIPnet je značio puno, pogotovo uz početku i imao je prepoznatljivost. To da će ljudi prepoznavati A1 čim se maknu iz Hrvatske možete prikvačiti mačku o rep. Em ljudi ne putuju kao što se misli, em im se fućka što koriste dok god je kvalitetno i povoljno, a to ne mora biti A1.
IoT - dok nema neke konkretne koristi, neće biti ništa od toga. Prtljanje po smartphoneu u krevetu? Samo mi još to fali.
Postao je a1 kako bi otislo vise love u marketing umjesto u kvalitetu usluge ili povoljnije cijene usluge. Potpuni fail, ali to je i za ocekivat od vipa. Nove korisnike mogu osvojiti jedino kupnjom konkurentnih firmi s kojima su ti korisnici prije toga potpisali ugovor.
Postao je A1 samozato da mogu iznova zajebavati ljude.
Ljudi su zapamtili da je VIP bio veliki zajebant, ljudi nisu više ludi da opet potpišu kod Vipa ugovor da mogu 2 god imati lošu uslugu. Moraju samo promjeniti ime u A1 i ljudi bi mislili ajde taj netko je novi sigurno je bolji od VIP-a.
Već sam slično mišljenje prethodno izrazio. Na VIPu su ostali samo oni kojima država i njezine firme plaćaju račune, pa može pretplata biti i 600 kn.
Osim njih, u VIPu su ostali i oni koji su romantično vezani za svoj prvi broj i za sve ono što je VIP bio pa su prelazili preko svega onoga što sada je.
Sada su i njih izgubili.
Nema više VIPa niti razloga da mu budete vjerni.
I di to ima u svitu da ti po isteku ugovora on se automatski obnavlja....
bon voyage
Ali pazi molim te: Novi oblik života!
Pa molim te, kome je to palo na pamet!!!!
to je netko garant smisljao mjesecima i onda plasirao kao plan tako lukav da bi mu mogao nakachiti rep i nazvati ga lisicom...
Žive kao bubreg u loju od državnih firmi i agencija gdje se već desetljećima masovno uzimaju najskuplje pretplate i samo najskuplji uređaji (Apple i Samsung) pod parolom "koliko košta da košta", ionako će to narod platiti. Zato ih i boli đon za obične male korisnike.
tocnije rade sa drzavom, i za raliku od manjih igraca, za istu stvar dobiju des puta veci iznos...a kad to nije dovoljno, onda se prodaju ko najvise ponudi...
cisti biznis, bez obzira sto nema obraza u njemu...
to je netko garant smisljao mjesecima i onda plasirao kao plan tako lukav da bi mu mogao nakachiti rep i nazvati ga lisicom...
Ma čitava stvar je prilično jednostavna. Toliko jednostavna da je zapravo vrlo lukava.
Ali pazi molim te: Novi oblik života!
Pa molim te, kome je to palo na pamet!!!!
Znam kome je palo na pamet. Ne možeš vjerovati koje reklame kao da smo tek izasli iz titovog doba.
I Hypo Alpe Adria banka je postala Addiko banka - zna se zakaj je išel rebranding
I di to ima u svitu da ti po isteku ugovora on se automatski obnavlja....
u njemackoj prekid moras napravit u roku tri mjeseca prije isteka ugovora ili se automatski produzuje. sad placam net koji ne koristim skoro godinu dana jos koji mjesec
I Hypo Alpe Adria banka je postala Addiko banka - zna se zakaj je išel rebranding
Da, baš san to i ja tija napisati. Kad brend dođe na loš glas lipo prominiš ime i ajmo pljačkat narod iz početka.
Pogledao sam video do kraja, klasični PR/marketing/management bulšit. Mi smo majbolji, mi smo lideri, mi smo naj digitalniji, mi znamo najbolje što korisnik treba, mi vodimo korisnika u budućnost, pa onda hrpa naštrebanih engleskih pojmova pa onda opet mi mi mi mi mi. Ko papige.
Zvuče dečki ko da su u kultu pa im je "vođa" isprao mozak
I di to ima u svitu da ti po isteku ugovora on se automatski obnavlja....
u njemackoj prekid moras napravit u roku tri mjeseca prije isteka ugovora ili se automatski produzuje. sad placam net koji ne koristim skoro godinu dana jos koji mjesec
To jednostavno ne može biti tako. Ugovor o pružanju usluge se potpisuje na neodređeno vrijeme te se može raskinuti u bilo kojem trenutku. Ugovorna obveza kao klauzula ugovora određuje u kojem slučaju se može raskinuti ugovor koji je određen.
Ako jedna strana ponudi u zamjenu za određeno trajanje ugovora neku uslugu ili proizvod, ugovor se ne može raskinuti dok se ta usluga ili proizvod ne vrate, tj. dok se prvoj oštećenoj strani ne namiri trošak.
Automatsko produžavanje ugovorne obveze nema smisla ako druga strana za to nije dobila nešto i zamjenu.
Mislim da ste vi dečki i u hr i de sklopili ugovor s ugovornom obvezom možda usmeno, ali sigurno ste nešto dobili zauzvrat.
Ugovor ne da se automatski produžuje, osnovni ugovor ne prestaje vrijediti dok ga jedna strana ne raskine.
I Hypo Alpe Adria banka je postala Addiko banka - zna se zakaj je išel rebranding
Kad smo kod banaka i reklma, reklama za erste banku je odlično loša.
Banka koja vjeruje u tebe ... i tvoja tri jamca.
Odite u banku i recite da pkrećete biznis i da vam treba 300.000€.
Ako kaže da su vam potrebne garancije, samo recite da vam vjeruju.
Ali pazi molim te: Novi oblik života!
Pa molim te, kome je to palo na pamet!!!!
Kad je počelo to novi oblik života i ono komunicirat iz stratosfere, prvo sam pomislio da je neko religijsko sra... Da šta su scijenolozili ili jehovi počeli medijske kampanje...
Pogledao sam video do kraja, klasični PR/marketing/management bulšit. Mi smo majbolji, mi smo lideri, mi smo naj digitalniji, mi znamo najbolje što korisnik treba, mi vodimo korisnika u budućnost, pa onda hrpa naštrebanih engleskih pojmova pa onda opet mi mi mi mi mi. Ko papige.
Zvuče dečki ko da su u kultu pa im je "vođa" isprao mozak
Mora bit BS i hrpa engleskih pojmova, time prikrivaju da nude precjenjeni drek od usluge.
Neogranicene minute, neogranicen SMS i 50GB LTE za 15 eura. Paket od 200 giga također za 15 eura. Gdje? Preko granice u Sloveniji.
https://www.hot.si/tarife.html
Sad pitaj gospodu sa videa koliko bi to isto naplatili u svom prekul digitalnom i naprednom Žnj1
P.S. Ipak je previse da se uspoređujemo sa svicarskim SALT telekomom
Internet 10 Gbit/s on Fiber
250+ TV channels, Apple TV 4K included
Unlimited telephony in Switzerland
All included. No minimum duration
50 svicarskih franaka
https://fiber.salt.ch/en/?utm_campaign=saltfiberen&utm_medium=homepage&utm_source=banner#/
Za k....!
A onda ima i smisla slogan: Novi oblik života!
Reci to ovima iz Coca Cole, Nike ili Apple-a.
Godinama ulozu u prepoznatljivost brenda (zlobnici bi rekli i vise negu kvalitetu usluga i cijena) i onda to preko noci odbace zbog neceg tako originalnog i unikatnog kao sto je A1
Nomen est omen
i dalje će levatiti po starome i usput masno naplaćivati absolutno ništa.Godinu i nešto poslovao s Vipom;platio penale sam da se maknem od njih što dalje,što prije radi njihove debilne politike "njihovim riječima imaš 10mbps bakreni DSL,plaćaš 4mps a mjerenje pokazuje niti 2mps vezu". Slušam ovu dvoicu,samo što se nisam izbljuvao od muke.
Ja sam ih otkantao na mobilnoj kad su mi objasnjavali da je nemoguce iskljuciti sekretaricu na mom broju, znaci svaki puta ako se u roamingu slucajno ne javim, to je 10kn po pozivu.
A u fiksnoj kad su unistili Amis.
Zelim im da sto prije propadnu, dno od ISP-a.