Sta je sa nasim Rimcom? Pricalo je se na veliko kako su spremni za serijsku.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
90K $$$
Ford Mustang 2013 = 26-30 K $$$.
Prosjecan novi auto (Hyundai?) - 10-14K $$$
Polovni auto, 2000 godiste - 2-5K $$$
Uz svu potencijalnu stednju na gorivu naspram struje, ovo se ne isplati na kvadrat. Da ni ne spominjem nedostatak komfora zbog obaveznog planiranja punjenja baterija.
Mislim da su hibridi way to go.
Svaka čast Elonu , čovijek napravi tvrtku , proda je, opet napravi jednu, drugu , treću, i sam je vlasnik u tim tvtkama koje sudjeluju na različitim područjima, gledao sam dokumentarac o početku Tesla motorsa, kako je na početku bio na bankrotu te od prvih kupaca zahtjevao još više novaca i više vremena, a sad najviša tehnologija u tvornici
nije mi bas najjasnije jel ovo ironocno receno ili?
90K $$$
Ford Mustang 2013 = 26-30 K $$$.
Prosjecan novi auto (Hyundai?) - 10-14K $$$
Polovni auto, 2000 godiste - 2-5K $$$
Uz svu potencijalnu stednju na gorivu naspram struje, ovo se ne isplati na kvadrat. Da ni ne spominjem nedostatak komfora zbog obaveznog planiranja punjenja baterija.
Mislim da su hibridi way to go.
Ovo je auto u rangu BMW M5, Audi RS6 i sl. Pogledaj njihove cijene. Uspoređivati s mustangom koji je duplo sporiji i nije luksuzna limuzina, ili s hyundaiem koji je 4 klase niže, je prilično smiješno.
Dakle isplati se istog trena čim ga kupiš. A ako ti 400km dometa nije dovoljno (najviše je izmjereno 650km), onda ok. A već su napravili puno brzih punionica po USA. Hibridi su skoro jednako skupi, jako komplicirani, a ušteda goriva je oko 20%.
90K $$$
Ford Mustang 2013 = 26-30 K $$$.
Prosjecan novi auto (Hyundai?) - 10-14K $$$
Polovni auto, 2000 godiste - 2-5K $$$
Uz svu potencijalnu stednju na gorivu naspram struje, ovo se ne isplati na kvadrat. Da ni ne spominjem nedostatak komfora zbog obaveznog planiranja punjenja baterija.
Mislim da su hibridi way to go.
Ovo je auto u rangu BMW M5, Audi RS6 i sl. Pogledaj njihove cijene. Uspoređivati s mustangom koji je duplo sporiji i nije luksuzna limuzina, ili s hyundaiem koji je 4 klase niže, je prilično smiješno.
Dakle isplati se istog trena čim ga kupiš. A ako ti 400km dometa nije dovoljno (najviše je izmjereno 650km), onda ok. A već su napravili puno brzih punionica po USA. Hibridi su skoro jednako skupi, jako komplicirani, a ušteda goriva je oko 20%.
Pa di si bas nasao M5 i RS6 koji su jurilice?
Mozda bi se mogao usporedjivati sa Lexusom, npr GS300 koji u USA kosta oko 45000. Dakle, duplo jeftiniji.
No, kako god elektricni auti se ne isplate, a sumnjam da ce se i isplatiti jos dugo vremena. Jedini problem su akumulatori koji jos debelo imaju premali kapacitet. Tj, bolje receno, imaju dva problema: kapacitet i brzinu punjenja.
Npr Tesla ima 90kWh akue i sada zamisli koliko trebas struje ako ih zelis napuniti u vremenu punjenja benzina, nekih 60 sec. Kabel bi imal promjer "pol metra", a da ne govorimo o kompletnoj logistici (dalekovodi, elektrane).
Bilo bi puno bolje da se pocme razvijati alternativa benzinu koja vec postoji u algama. Daleko isplativije jer ne moras kupit novi auto.
Ovo je auto u rangu BMW M5, Audi RS6 i sl. Pogledaj njihove cijene. Uspoređivati s mustangom koji je duplo sporiji i nije luksuzna limuzina, ili s hyundaiem koji je 4 klase niže, je prilično smiješno.
Dakle isplati se istog trena čim ga kupiš. A ako ti 400km dometa nije dovoljno (najviše je izmjereno 650km), onda ok. A već su napravili puno brzih punionica po USA. Hibridi su skoro jednako skupi, jako komplicirani, a ušteda goriva je oko 20%.
Poanta usporedbe je bila cijena vozila, a ne kategorizacija. Bas kao sto je poanta automobila je da te doveze od tocke A do tocke B.
Bas kao sto je poanta da sp*ckati 90K na auto zato jer je "in" = vrhunski idiotizam.
20% ustede uopce nije malo. Svako peto punjene rezervoara je besplatno. Jos ako ti je ovo "oko" ispravno i za gore i za dolje - dakle, mozes dogurati i do 25% ustede.... pa to nije malo uopce!
Ne možeš uspoređivati auto koji ti služi za prebaciti osobu od jedne točke do druge sa Teslom. Koliko god da to bio auto "za mase" on i dalje ima Tesla znak zapikeljen na sebi koji diže cijenu poprilično. Ima i, recimo, Aston Martin svoj auto za studente, bicikliste i oni koji trebaju nešto za po kiši, pa svejedno taj auto košta 50 000$ (Cygnet). Isto tako, recimo, Toyota iQ (Toyotin pandam Cygneta) košta 15 000$.
Ako si recimo pratio seriju Suits, onda posebno si mogao viditi koliko je Tesla za običnog smrtnika (ukratko dvojica frajera čije ženske imaju implatante skuplje od Ford Mustanga se u jednoj epizodi prepiru tko će prvi sjesti u Teslu). 90 000$ je jako niska cifra s obzirom da ti uz auto dolazi status s kojim si u očima lokalnih sponzoruša veći frajer od tipa koji je spava s Severinom i kupija jahtu od Abramoviča.
Mozemo se sloziti da se ne slazemo.
Na svijet gledam po funkciji, a ne po nekim fiktivnim mjerilima kao sto je status. Auto je auto, mobitel je mobitel. Ispunjavaju svoju funkciju. Placati vise za istu funkciju je idiotski.
Mozemo se sloziti da se ne slazemo.
Na svijet gledam po funkciji, a ne po nekim fiktivnim mjerilima kao sto je status. Auto je auto, mobitel je mobitel. Ispunjavaju svoju funkciju. Placati vise za istu funkciju je idiotski.
Auto kosta 90K(sa full opremom ) i kupit ce ga samo onaj koji ima taj novac. Ako neko zaradjuje poprilican novac godisnje mislis da ce se zadovoljit samo "funkcijom"? Auto je dobilo odlicne review-ove sto se tice ubrzanja, ugođaja te zabave prilikom vožnje a i izgleda "sexy" tj atraktivno. U sebi sadrzi sve sto i druga auta te klase.
Također se uklapa u trend "eco-friendly" time sto ne ispusta CO2,a elektricna energija potrebna za punjenje se moze i nabaviti solarnim ćelijama.
Ona dva gore spomenuta (M5 i RS6) nemogu po gradu preci ni u ludilu 500-700km jer u gradskoj voznji trose 15-16l pa i vise ako ih se gazi tako da za 700km gradske voznje trebali bi imati rezervar od 100+ litara a M5 E60 serije ima tank od 70litara tako da u najboljem slucaju mozes u gradu napravit 400-450 km :).
Auto kosta 90K(sa full opremom ) i kupit ce ga samo onaj koji ima taj novac. Ako neko zaradjuje poprilican novac godisnje mislis da ce se zadovoljit samo "funkcijom"? ...
.
Ovisi od covjeka do covjeka. Ja ti mogu garantirati da nas ima podosta koji se zadovoljavamo "samo" funkcijom. Bez ikakvih problema si mogu priustiti sportski auto (naravno ne bas ove kategorije, ali spomenutog Mustanga bez problema) - pa jos uvijek pjesacim, vozim biciklu i koristim javni prijevoz. U biti kad promislim bolje, u 5-6 godina mogao bi otplatiti i ovu Teslu, da je bas hocu....
Ne da mi se razvlaciti diskusiju u krivu temu, ostanimo na tome da je tesko prosjecnom covjeku objasniti zasto zivot ne lezi u statusu...
Ona dva gore spomenuta (M5 i RS6) nemogu po gradu preci ni u ludilu 500-700km jer u gradskoj voznji trose 15-16l pa i vise ako ih se gazi tako da za 700km gradske voznje trebali bi imati rezervar od 100+ litara a M5 E60 serije ima tank od 70litara tako da u najboljem slucaju mozes u gradu napravit 400-450 km :).
A uz to i dalje govorimo o nafti kao neobnovljivom izvoru energije, za razliku od struje koju možemo dobiti na više načina. Ima tu još stvari koje se trebaju riješiti na električnim automobilima ali su svakako na dobrom putu. Meni je recimo dosta interesantan transport stlačenim zrakom u boci, gledao sam bicikl sa bocom zraka pređe i do 100 km. Jeftina i jednostavna varijanta transporta.
@deus ex machina: Ja se slažem s tobom na temu statusnih simbola i luksuza, ali to je za drugu temu, konkretno Tesla ima ok cijenu, to što je luksuzni auto i zato je skup, je sasvim drugi par rukava. Ali svoje mjesto na tržištu ima i cijena mu je više nego fer.
Inače, Tesla zbilja je u rangu s M5, bar po ubrzanju, ima video na youtubeu, zato ih uspoređujem. Pogledajte brojke. I uzmite u obzir da Tesla S ima jednu brzinu, da ima 6 brzina kao i BMW, išao bi još brže i bolje. (izmjerite ubrzanje M5 sa samo 5. brzinom, dakle od 0 kmh pa do kraja.)
Ah, u to ne ulazim. Nisam upoznat s cijenama ni trzistem luksuznih auta, pa ti vjerujem na rijec i mogu se samo sloziti.
90K $$$
Ford Mustang 2013 = 26-30 K $$$.
Prosjecan novi auto (Hyundai?) - 10-14K $$$
Polovni auto, 2000 godiste - 2-5K $$$
Uz svu potencijalnu stednju na gorivu naspram struje, ovo se ne isplati na kvadrat. Da ni ne spominjem nedostatak komfora zbog obaveznog planiranja punjenja baterija.
Mislim da su hibridi way to go.
Ovo je auto u rangu BMW M5, Audi RS6 i sl. Pogledaj njihove cijene. Uspoređivati s mustangom koji je duplo sporiji i nije luksuzna limuzina, ili s hyundaiem koji je 4 klase niže, je prilično smiješno.
Dakle isplati se istog trena čim ga kupiš. A ako ti 400km dometa nije dovoljno (najviše je izmjereno 650km), onda ok. A već su napravili puno brzih punionica po USA. Hibridi su skoro jednako skupi, jako komplicirani, a ušteda goriva je oko 20%.
Hibridi nisu ekološki prihvatljiviji. Točka.
Kao drugo... Imaš i Hyundai i40 i pogotovo Equus... Koji su vrlo, vrlo skupi.
Ona dva gore spomenuta (M5 i RS6) nemogu po gradu preci ni u ludilu 500-700km jer u gradskoj voznji trose 15-16l pa i vise ako ih se gazi tako da za 700km gradske voznje trebali bi imati rezervar od 100+ litara a M5 E60 serije ima tank od 70litara tako da u najboljem slucaju mozes u gradu napravit 400-450 km :).
Poanta i je da im je mala autonomija. Brojke sam rekao iz iskustva sa autima koje sam imao, iako niti jedan od dva koja si nabrojao nisam imao. U gradu: s500 - 17L. A8 4.2 - 18-20 po BC I da se nadovozem na temu, da je tesla u HR dobarljiva, da postoje "benzinske", bila bi to vrlo vrlo primamljiva ponuda za kupnju, skoro pa bez razmisljanja...
nema ulja skupoga,turbina,dizni,skupih servisa,da ne govorimo o dugotrajnosti motora..to je budućnost a ne ovi naši čađavci...:-)
Misljenja sam da su elektricna vozila vozila buducnosti ali isto sam savjesan da elektricna vozila kakva danas poznajemo nisu buducnost vec uvod u pricu a cijenom ciljaju na imucnije jer iskreno... vjerujete da je moguce proizvoditi elektricnih vozila 1:1 sa danasnjim osobnim automobilima? a baterije?
Mislim da je bliska buducnost hibridno vozilo, elektricno pokretan ali sa svojim agregatom ili vodikovom gorivom celjom.
Agregat moze biti oto motor ili neki slican mehanicki ali pogonjen posebnim vodikovim gorivom koje bi odgovaralo energetskoj vrijednosti koju taj motor moze podnijeti.
Vodikova goriva celija, bila bi rezervoar koji bi se nadopunjavao gorivom koje je opet bazirano na vodiku i u konacnici stvarala elektricnu energiju za elektro motore.
Svaka od varijanti ima svoje prednosti ali misljenja sam da je baterija kakvu danas poznajemo daleko od ekologije a o dobavljivosti odnosno mogucnosti da se one proizvode u 10-100 puta vecim kolicinama da i ne pricamo...
Zasto vodik? Sunce :) Ako uzmemo u obzir da tehnologija napreduje, napredovati ce i foto naponska tehnologija(a tu osim efikasnosti mislim i na ekolosku stranu proizodnje a kansije i reciklaze)... napredak donosi sve vecu efikasnost a buducnost sve vecu implementaciju. Kad bi svaki dom, svaka zgrada imala fotonaponske panele danju bi velika kolicina proizvedene energije bila visak i sto sa viskom? konzervacija istoga! a najlakse je uzet vodu i proizvoditi vodik koji se kasnije pretva u odgovarajuce gorivo koje opet vraca u prirodu vodu...
To je nekakvo moje subjektivno misljenje
Na svijet gledam po funkciji, a ne po nekim fiktivnim mjerilima kao sto je status.
Pa što si onda prelazio SEALov trening? Tijelo može sasvim uredovno funkcionirati i sa 10 kg mišića manje nego što ih imaš.
Ja zapravo nisam niti ciljao na nikakav status, nego na to da je najnormalnije da proizvođač cijenom štiti svoje ime.
BTW, kako dolaziš na sastanak? Mislim, i bermude i havajska košulja su funkcionalni.
1. Pa što si onda prelazio SEALov trening? Tijelo može sasvim uredovno funkcionirati i sa 10 kg mišića manje nego što ih imaš.
2. Ja zapravo nisam niti ciljao na nikakav status, nego na to da je najnormalnije da proizvođač cijenom štiti svoje ime.
3. BTW, kako dolaziš na sastanak? Mislim, i bermude i havajska košulja su funkcionalni.
2. Nisam se ni bunio protiv toga - samo sam usporedio cijene s necime sto je meni osobno vrhunski auto (Mustang) i s cijenama prijevoznih sredstava ovdje. 90K $ je puno love za auto, covjece. Za jos 20K $ (dakle 110K$) u Quebecu mozes kupiti kucu s podosta velikim vrtom!
1 i 3 su u biti podosta zanimljive teme, ako si zaista interesiran - PM... ne da mi se bit jedan od onih koji truju teme.
Sta je sa nasim Rimcom? Pricalo je se na veliko kako su spremni za serijsku.
Ove naše državne marionete ne mogu dozvoliti vlastitu proizvodnju.