Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu

poruka: 51
|
čitano: 4.980
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu".
Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu

Jedan navod uglednog brokera:

 

"Apple’s best days are behind it."

Moj PC  
4 1 hvala 0
16 godina
moderator
offline
Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu

Tržište je zasićeno telefonima i tabletima, ne možeš ih na silu prodavati.

 

Apple se još stigne uzdignuti - kad krenu električni automobili. Ako na vrijeme reagiraju i na vrijeme izbace svoje automobile na tržište, ako naprave dovoljan hajp kao što su to donedavno uspješno radili s iPhoneima i iPadovima...

 
8 0 hvala 0
14 godina
offline
Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu

je brižni ne zarađuju 50 milijardi nego samo 45 :)

 
14 0 hvala 0
12 godina
offline
Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu

a Titan ce samo zabiti cavao o ljes! :D

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Re: Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu
mbaksa kaže...

Tržište je zasićeno telefonima i tabletima, ne možeš ih na silu prodavati.

 

Apple se još stigne uzdignuti - kad krenu električni automobili. Ako na vrijeme reagiraju i na vrijeme izbace svoje automobile na tržište, ako naprave dovoljan hajp kao što su to donedavno uspješno radili s iPhoneima i iPadovima...

Da, samo što nije isto zahajpati tržište s proizvodom od $600 ili s proizvodom od (minimalno) $60.000. Od fanboja koji voze roditeljske Opel Corse 1.0 iz 1998, a na internetima krvlju brane elektro aute se ne živi, nego od onih koji su spremni iskeširati tih $60.000+ i još se pretplatiti na kojekakve "usluge" za "samo" $999/godišnje. Inače nema marže. A Apple-u treba jaaako puno takvih. Elem, barem su zahvaljujući iphoneu nagomilali keša za narednih 10 godina pa im sad ne gori pod petama, ali da, hajp je over, s hajpom i dvoznamenkaste stope rasta i Apple više nije cool, sada slijede duge godine otrežnjenja i povratka na zemlju.

15 godina
offline
Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu

Pad dobiti od 27% a akcije porasle za 7%...toliko o realnoj vrijednosti dionica na tržištu. Zbog ovakvoj vještačkog napuhavanja na berzama je i došlo do krize 2008 godine.

Moj PC  
0 0 hvala 0
Re: Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu
RobertS kaže...
mbaksa kaže...

Tržište je zasićeno telefonima i tabletima, ne možeš ih na silu prodavati.

 

Apple se još stigne uzdignuti - kad krenu električni automobili. Ako na vrijeme reagiraju i na vrijeme izbace svoje automobile na tržište, ako naprave dovoljan hajp kao što su to donedavno uspješno radili s iPhoneima i iPadovima...

Da, samo što nije isto zahajpati tržište s proizvodom od $600 ili s proizvodom od (minimalno) $60.000. Od fanboja koji voze roditeljske Opel Corse 1.0 iz 1998, a na internetima krvlju brane elektro aute se ne živi, nego od onih koji su spremni iskeširati tih $60.000+ i još se pretplatiti na kojekakve "usluge" za "samo" $999/godišnje. Inače nema marže. A Apple-u treba jaaako puno takvih. Elem, barem su zahvaljujući iphoneu nagomilali keša za narednih 10 godina pa im sad ne gori pod petama, ali da, hajp je over, s hajpom i dvoznamenkaste stope rasta i Apple više nije cool, sada slijede duge godine otrežnjenja i povratka na zemlju.

 

U svakom slučaju biti će interesantno vidjeti što će ogroman broj zaposlenih stručnjaka napraviti kako bi pokušali ljude navući da je "Apple auto" baš pravi izbor za njih. Ne kažem da neće uspjeti, ali... raditi gadgete neusporedivo je jednostavnije.

Poruka je uređivana zadnji put sri 27.7.2016 10:58 (ZovemseZoranidolazimizRijeke).
16 godina
moderator
offline
Re: Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu
RobertS kaže...
Da, samo što nije isto zahajpati tržište s proizvodom od $600 ili s proizvodom od (minimalno) $60.000.

Pa zato će i marža na automobilu biti daleko veća nego na telefonu pa ih za isti profit treba prodati daleko manje.  Još kad zemlje počnu zabranjivati prodaju novih vozila na fosilna goriva... Stvar je inače poprilično jasna - bliska budućnost je električna i prije ili poslije većina stanovništva će prijeći na električna vozila i ona će postati norma. A Apple još stigne postati vodeći proizvođač električnih automobila, dok će klasične marke koje se ne prilagode na vrijeme ili propasti ili postati beznačajne.

 

RobertS kaže...
Elem, barem su zahvaljujući iphoneu nagomilali keša za narednih 10 godina pa im sad ne gori pod petama, ali da, hajp je over, s hajpom i dvoznamenkaste stope rasta i Apple više nije cool, sada slijede duge godine otrežnjenja i povratka na zemlju.

Apple je toga svjestan, zato polako kreću u stvaranje novog tržišta, gdje ne da ćeš kupiti električni auto zato jer ti treba, nego zato jer ćeš ga željeti. Apple se dosad pokazao kao majstor u tome. A to što sad prodaja pada nema veze s marketingom i njihovom strategijom, nego je jednostavno s jedne strane došlo do zasićenja tržišta uređajima, a s druge strane nema više inovacija jer je tehnologija dosegla svoju zrelost. Zato se i ide u stvaranje drugih tržišta, a tržište električnih automobila je jedno od rijetkih za koje možeš reći da ima sigurnu budućnost u narednih nekoliko desetljeća.

9 godina
neaktivan
offline
Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu

povijest se (opet) ponavlja? opet će ih Microsoft morati spasiti kao 1997. a što je slučajno uskoro i 19. godišnjica toga... ok Apple je daleko od propasti da bi ga trebalo spašavati no eto Google rastura svu konkurenciju zasićenjem tržišta...

Poruka je uređivana zadnji put sri 27.7.2016 11:14 (dadn).
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
odjavljen
offline
Re: Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu
bus kaže...

je brižni ne zarađuju 50 milijardi nego samo 45 :)

 Zarada i prihod nije isto...

mbaksa kaže...
...

Pa zato će i marža na automobilu biti daleko veća nego na telefonu pa ih za isti profit treba prodati daleko manje.  Još kad zemlje počnu zabranjivati prodaju novih vozila na fosilna goriva... Stvar je inače poprilično jasna - bliska budućnost je električna i prije ili poslije većina stanovništva će prijeći na električna vozila i ona će postati norma. A Apple još stigne postati vodeći proizvođač električnih automobila, dok će klasične marke koje se ne prilagode na vrijeme ili propasti ili postati beznačajne.

 

...

Apple je toga svjestan, zato polako kreću u stvaranje novog tržišta, gdje ne da ćeš kupiti električni auto zato jer ti treba, nego zato jer ćeš ga željeti. Apple se dosad pokazao kao majstor u tome. A to što sad prodaja pada nema veze s marketingom i njihovom strategijom, nego je jednostavno s jedne strane došlo do zasićenja tržišta uređajima, a s druge strane nema više inovacija jer je tehnologija dosegla svoju zrelost. Zato se i ide u stvaranje drugih tržišta, a tržište električnih automobila je jedno od rijetkih za koje možeš reći da ima sigurnu budućnost u narednih nekoliko desetljeća.

 Nemoj zaboraviti i Teslu koja je agresivno krenula i ima svoje tvornice, ima gotov proizvod, mrezu punjaca i muska... Po meni je Musk jaci lik id onog bezlicnog iz Applea. Da je Jobs ziv onda ajd ali ovaj....Za stancati Iphone imas tvornice po kini ali za stancati elektricne aute....

16 godina
moderator
offline
Re: Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu
Torent kaže...
Nemoj zaboraviti i Teslu koja je agresivno krenula i ima svoje tvornice, ima gotov proizvod, mrezu punjaca i muska... Po meni je Musk jaci lik id onog bezlicnog iz Applea. Da je Jobs ziv onda ajd ali ovaj....Za stancati Iphone imas tvornice po kini ali za stancati elektricne aute....

Nekako baš i ne vjerujem da Tesla ima kapacitet za osvojiti tržište, odnosno da može napraviti ono što je Apple napravio sa smartfonima i tabletima. Mislim da će ju s vremenom prešišati mnoge današnje "fosilne" marke, čim im se počnu gomilati električni modeli i čim se počne prelaziti na električnu energiju. Ljudi sad još ne prelaze na električne automobile jer još postoji problem autonomije, premala je mreža za punjenje i cijene vozila su više. S vremenom će se rješavati autonomija, širiti se mreža za punjenje, a standardne marke će izbacivati na tržište svoje električne automobile i Tesla će tu imati konkurenciju protiv koje jednostavno ne može. Baš će sad evropljani kupovati američki auto (a da nije Apple), a mogu kupiti VW-a, Škodu ili Renault za manje para i evropskog stila/dizajna i sve ostalo što ide s evropskim automobilima (servisna podrška, rezervni dijelovi). Tesla ima neke šanse na američkom tržištu, ali mislim da će joj nepremostiva konkunrencija postati Apple, a tu su i američke marke vozila. Da, Tesla je u osnovi krenula s tim, pokrenula tržište, ali kako će tržište rasti, tako će dobivati sve veću konkurenciju. Amerima se nije sila žuriti na električne automobile kad vjerojatno još uvijek struju većinom dobivaju iz ugljena, a evropljanima, koji imaju veće ekološke ambicije, je rizično i potencijalno problematično kupovati američki automobil.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu
mbaksa kaže...
RobertS kaže...
Da, samo što nije isto zahajpati tržište s proizvodom od $600 ili s proizvodom od (minimalno) $60.000.

Pa zato će i marža na automobilu biti daleko veća nego na telefonu pa ih za isti profit treba prodati daleko manje.  Još kad zemlje počnu zabranjivati prodaju novih vozila na fosilna goriva... Stvar je inače poprilično jasna - bliska budućnost je električna i prije ili poslije većina stanovništva će prijeći na električna vozila i ona će postati norma. A Apple još stigne postati vodeći proizvođač električnih automobila, dok će klasične marke koje se ne prilagode na vrijeme ili propasti ili postati beznačajne.

 

RobertS kaže...
Elem, barem su zahvaljujući iphoneu nagomilali keša za narednih 10 godina pa im sad ne gori pod petama, ali da, hajp je over, s hajpom i dvoznamenkaste stope rasta i Apple više nije cool, sada slijede duge godine otrežnjenja i povratka na zemlju.

Apple je toga svjestan, zato polako kreću u stvaranje novog tržišta, gdje ne da ćeš kupiti električni auto zato jer ti treba, nego zato jer ćeš ga željeti. Apple se dosad pokazao kao majstor u tome. A to što sad prodaja pada nema veze s marketingom i njihovom strategijom, nego je jednostavno s jedne strane došlo do zasićenja tržišta uređajima, a s druge strane nema više inovacija jer je tehnologija dosegla svoju zrelost. Zato se i ide u stvaranje drugih tržišta, a tržište električnih automobila je jedno od rijetkih za koje možeš reći da ima sigurnu budućnost u narednih nekoliko desetljeća.

iphone u proizvodnji košta ispod $100, čak i sa svim R&D ne vrijedi realno više od $150, a prodaje se za $600 naviše. Marže na klasičnim autima su ispod 10% po autu za narodne marke, manje od 20% za premium marke (http://www.welt.de/wirtschaft/article118779825/So-viel-verdienen-die-Autohersteller-pro-Fahrzeug.html), na električnim zbog ekstremno skupe proizvodnje još i manje. Pa ti vidi. Do sada niti jedan proizvođač eauta nije na njima zaradio niti centa, samo ekstremne gubitke. I ne, niti jedna zemlja osim Norveške neće zabraniti obične aute još barem 50-100 godina, stop dreaming. Taman da sutra zabrane klasične aute, isti bi prevladavali na cestama još najmanje 15-20 godina. Da ne govorimo da niti jedna zemlja nema niti će još desetljeća imati elementarnu infrastrukturu punionica potrebnu za toliko elektro auta i da si elektro aute zbog cijene može priuštiti 0,001% svjetskog stanovništva što će tako još jako dugo ostati bez obzira na Muskova baljezganja i obećanja, pogotovo ako proizvođači misle na njima zarađivati (a misle). Udio električnih auta na tržištu danas je ispod 1%, za 20-30 godina će možda dostići 10%, maksimalno, i to samo u bogatim zemljama. U HR će vlasnike elektro automobila još desetljećima prikazivati na televiziji u rubrici "vjerovali ili ne", zajedno sa albino nosorozima.

 

8 godina
odjavljen
offline
Re: Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu
mbaksa kaže...
Torent kaže...
Nemoj zaboraviti i Teslu koja je agresivno krenula i ima svoje tvornice, ima gotov proizvod, mrezu punjaca i muska... Po meni je Musk jaci lik id onog bezlicnog iz Applea. Da je Jobs ziv onda ajd ali ovaj....Za stancati Iphone imas tvornice po kini ali za stancati elektricne aute....

Nekako baš i ne vjerujem da Tesla ima kapacitet za osvojiti tržište, odnosno da može napraviti ono što je Apple napravio sa smartfonima i tabletima. Mislim da će ju s vremenom prešišati mnoge današnje "fosilne" marke, čim im se počnu gomilati električni modeli i čim se počne prelaziti na električnu energiju. Ljudi sad još ne prelaze na električne automobile jer još postoji problem autonomije, premala je mreža za punjenje i cijene vozila su više. S vremenom će se rješavati autonomija, širiti se mreža za punjenje, a standardne marke će izbacivati na tržište svoje električne automobile i Tesla će tu imati konkurenciju protiv koje jednostavno ne može. Baš će sad evropljani kupovati američki auto (a da nije Apple), a mogu kupiti VW-a, Škodu ili Renault za manje para i evropskog stila/dizajna i sve ostalo što ide s evropskim automobilima (servisna podrška, rezervni dijelovi). Tesla ima neke šanse na američkom tržištu, ali mislim da će joj nepremostiva konkunrencija postati Apple, a tu su i američke marke vozila. Da, Tesla je u osnovi krenula s tim, pokrenula tržište, ali kako će tržište rasti, tako će dobivati sve veću konkurenciju. Amerima se nije sila žuriti na električne automobile kad vjerojatno još uvijek struju većinom dobivaju iz ugljena, a evropljanima, koji imaju veće ekološke ambicije, je rizično i potencijalno problematično kupovati američki automobil.

 Naravno ali tesko da ce to biti apple. Mercedes odavn radi na e autima, porshe najvaio svoj model, audi cini mi se vec ima e auto tojota vec godinama. Sve su to etablirane marke automobila a apple to nije plus Tesla je vec brend u automobilima. Apple ce imati svoj dio trzista ako nista drugo po inercija cim je apple dobro je ali s obzirom na marze na koje je apple naviknut tesko da ce biti konkurentan a onaj ko je spreman da izdvoji vecu sumu za automobil tesko da pada na apple marketing....Tako  da nisam bas siguran u neku trzinu sominaciju ili neki veci udio na trzistu sto se tice apple. Sto se tice Tesle slazem se ali tesla je ambiciozna i vec gradi fabrike za auta i baterije tako da imaju zamah....Nemoj smetnuti sa uma i chevrolet bolt

Poruka je uređivana zadnji put sri 27.7.2016 12:57 (Torent).
15 godina
offline
Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu

jedno eplu moram priznati: imaju izvrsno ljepilo. neki kreten mi je na prtljažnik motora zalijepio njihovu bijelu jabuku i sad se ne da skinuti. no ionak je vrijeme za nov prtljažnik. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
5 0 hvala 0
Re: Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu
Ajar kaže...

jedno eplu moram priznati: imaju izvrsno ljepilo. neki kreten mi je na prtljažnik motora zalijepio njihovu bijelu jabuku i sad se ne da skinuti. no ionak je vrijeme za nov prtljažnik. 

 

 

Šta je prošlo vrijeme postavljanja teniskih loptica i okruglih čašica od sladoleda na kuku?

 

16 godina
offline
Re: Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu
malina22 kaže...

Pad dobiti od 27% a akcije porasle za 7%...toliko o realnoj vrijednosti dionica na tržištu. Zbog ovakvoj vještačkog napuhavanja na berzama je i došlo do krize 2008 godine.

 A fučkaj ga mešetarenje dionicama, ali kad se sve zbroji i oduzme ima tu i vrlo realnih vrjednosti.Jedan dobar primjer je ARM, čije dionice danas koštaju skoro pa duplo više od Intelovih.Osim naravno Desktop kompova ili klasičnih Laptopa, pa sve ostalo Mobilno je na ARM procesorima a druge hardverske kombinacije da ne spominjem.Intel je potpuno pregažen od strane ARM konjice ili ARM=jako puno za malo love. A Intel hm pa to je ona firma koja 100mhz brži procesor prodaje za 200dolara veču cijenu.

 

 

AMD je dobar primjer muljanja sa dionicama, kad je bio na najnižim poslovnim granama dionice su bile samo 1.8 dolara.Kolko god bilo loše poslovanje, takva cijena dionice nije imala veze sa mozgom ipak je to AMD jel.Trenutno vrjednost AMD dionice raste, sad je na 7 dolara i s obzirom na sve buduče AMD novotarije rast če i dalje.Realna cijena AMD dionica ne bi smjela bit manja od 10 dolara, niže od toga nema nikakvog smisla bez obzira na loše ili bolje poslovanje.

dadn kaže...

povijest se (opet) ponavlja? opet će ih Microsoft morati spasiti kao 1997. a što je slučajno uskoro i 19. godišnjica toga... ok Apple je daleko od propasti da bi ga trebalo spašavati no eto Google rastura svu konkurenciju zasićenjem tržišta...

 S obzirom kakve poteze u zadnje vrjeme vuku Mikrosoftiči, lako bi mogli po potrebi jedini druge spašavat fučkaj ga sad.

https://www.malwarebytes.org/antiexploit/index.html
Poruka je uređivana zadnji put sri 27.7.2016 13:06 (rambox).
16 godina
moderator
offline
Re: Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu
RobertS kaže...
iphone u proizvodnji košta ispod $100, čak i sa svim R&D ne vrijedi realno više od $150, a prodaje se za $600 naviše. Marže na klasičnim autima su ispod 10% po autu za narodne marke, manje od 20% za premium marke (http://www.welt.de/wirtschaft/article118779825/So-viel-verdienen-die-Autohersteller-pro-Fahrzeug.html), na električnim zbog ekstremno skupe proizvodnje još i manje. Pa ti vidi. Do sada niti jedan proizvođač eauta nije na njima zaradio niti centa, samo ekstremne gubitke. I ne, niti jedna zemlja osim Norveške neće zabraniti obične aute još barem 50-100 godina, stop dreaming. Taman da sutra zabrane klasične aute, isti bi prevladavali na cestama još najmanje 15-20 godina. Da ne govorimo da niti jedna zemlja nema niti će još desetljeća imati elementarnu infrastrukturu punionica potrebnu za toliko elektro auta i da si elektro aute zbog cijene može priuštiti 0,001% svjetskog stanovništva što će tako još jako dugo ostati bez obzira na Muskova baljezganja i obećanja, pogotovo ako proizvođači misle na njima zarađivati (a misle). Udio električnih auta na tržištu danas je ispod 1%, za 20-30 godina će možda dostići 10%, maksimalno, i to samo u bogatim zemljama. U HR će vlasnike elektro automobila još desetljećima prikazivati na televiziji u rubrici "vjerovali ili ne", zajedno sa albino nosorozima. 

Norveška će zabraniti automobile na fosilna goriva zato jer si to može priuštiti, jer su bogata zemlja. Ostale zemlje si to tada neće moći priuštiti, ali morat će kad-tad, zbog ekologije. Sad ti električni automobili možda izgledaju kao takvi šminka, kao statusni simbol za bogate. Međutim, to sad tako ispada samo zato jer su relativno skupi, problematične autonomije i nerazgranate mreže punjača. No, riječ je o nečemu na što će se morati prijeći u što kraćem roku - kroz par desetljeća. Električni automobil može biti skup u proizvodnji zapravo samo zbog baterije! Ostatak je jeftinije i jednostavnije napraviti nego automobil na fosilna goriva. A tu ti još onda ide i manji trošak na servisiranje i dijelove i daleko niža cijena "goriva". Tako da si dio skupoće električnog automobila kompenziraš preko cijene servisiranja i goriva.

 

Ima i još jedna stvar - tehnologija se razvija sve brže i brže. Prvi model iPhonea pojavio se prije manje od 10 godina! Danas skoro svatko ima smartfon. Svijet je u zadnjih 10 godina strašno napredovao i promijenio se. Električni automobili će doći brže nego što misliš. A ako se kojim slučajem razvije neka nova vrsta tehnologije za baterije, doći će još brže, jer je to jedina stvar koja ih stvarno koči.

14 godina
offline
Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu

Možda nekome ovaj grafikon da odgovore na neka pitanja za koje očito ne znaju odgovore.

hint: trenutni prihod im je za duplo veći nego najveći prihod od prije 4 godine, ali da "nejde im" 

 
1 0 hvala 0
8 godina
odjavljen
offline
Re: Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu

4 godine u poslovnom svijetu je ogromno razdoblje....Finansijsko trziste ne funkcionise tako...

16 godina
moderator
offline
Re: Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu
Torent kaže...
Naravno ali tesko da ce to biti apple. Mercedes odavn radi na e autima, porshe najvaio svoj model, audi cini mi se vec ima e auto tojota vec godinama. Sve su to etablirane marke automobila a apple to nije plus Tesla je vec brend u automobilima. Apple ce imati svoj dio trzista ako nista drugo po inercija cim je apple dobro je ali s obzirom na marze na koje je apple naviknut tesko da ce biti konkurentan a onaj ko je spreman da izdvoji vecu sumu za automobil tesko da pada na apple marketing....

Apple neće prodavati automobile.  Apple će prodavati san, doživljaj, emociju, dizajn.  OK, nema više Jobsa. Ali još uvijek su jako jaka marka i imaju hrpu love - ako je pametno ulažu i ako će napraviti auto ili automobile koji će dizajnom i nekim rješenjima odskakati od konkurencije, uspjeh im je zagarantiran, barem na američkom tržištu. No, mislim da velike šanse imaju i na evropskom. iPhonei su se, unatoč skupoći, prodavali kao vruće kifle. Apple je svoje kupce uvijek uspio uvjeriti u ekstra vrijednost svojih proizvoda, u vrijednost nečeg neopipljivog. Čak i kad je riječ o Watchu, samo što je to trajalo kraće od očekivanog.

8 godina
odjavljen
offline
Re: Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu

Hhehehe znam ja sta apple prodaje i zato nisam kupac. Samo kazem da  kad je apple pravio ime na smartphoneima nije ni imao konkurenciju ali na trzistu automobila itekako ima velikih igraca sa jacim imeno i isto toliko love plus iskustvo, razvijena mreza dobavlajca, prodaje i servisa....Jakooooooooooo tesko da mogu napraviti isto sto i sa iphneom.... I watch je samo dokaz da i prodavanje magle ima svoje limite....A puno je lakse je prodati mob sa 20 ili 30% vecom cijenom zarade nego auto sa 20 ili 30% vecom cijenom od konkurencije...

16 godina
moderator
offline
Re: Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu
Torent kaže...

Hhehehe znam ja sta apple prodaje i zato nisam kupac. Samo kazem da  kad je apple pravio ime na smartphoneima nije ni imao konkurenciju ali na trzistu automobila itekako ima velikih igraca sa jacim imeno i isto toliko love plus iskustvo, razvijena mreza dobavlajca, prodaje i servisa....

Takva je situacija bila i s Nokijom i Motorolom. A vidi ih sad. 

 

Torent kaže...

Jakooooooooooo tesko da mogu napraviti isto sto i sa iphneom....

Ako se požure i ako nisu ostali bez svog mojoa - mogu napraviti istu stvar. Jako ovisi o tome koliko će stare marke kilaviti oko električnih automobila (a upravo to bi se moglo dogoditi, jer neće htjeti odustati od svojih vozila na fosilna goriva). Stvar je u tome što Apple kad krene, onda krene. Znači, neće prototip godinama navažati po autosajmovima, a da još neće biti jasno kad će se ili hoće li se ikad takav auto pojaviti na tržištu, nego kad predstave proizvod, onda je to to - gotova stvar, samo moraš provući kreditnu karticu.

 

Torent kaže...

I watch je samo dokaz da i prodavanje magle ima svoje limite....

Da. Zato treba ljudima prestati prodavati nešto što im ne treba i treba im početi prodavati nešto od čega imaju stvarne koristi, kao što je (električni) automobil. Prelazak na električne automobile uopće nije upitan i dogodit će se vrlo brzo. Baterije su jedina stvar koja to usporava.

 

Torent kaže...

A puno je lakse je prodati mob sa 20 ili 30% vecom cijenom zarade nego auto sa 20 ili 30% vecom cijenom od konkurencije...

Ak tako gledaš, onda se BMW-i i Mercedesi ne bi prodavali. Što fali Škodi?  Ljudi su spremni platiti premium za premium proizvod. Apple je baš tu bio umjetnik, jer je uspio prodati skupe telefone i onima koji si ih baš i nisu bili u stanju priuštiti.

8 godina
odjavljen
offline
Re: Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu

Greska htio sam reci sa vecom zaradom a ne sa vecom cijenom....

 

12 godina
offline
Re: Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu
RobertS kaže...
iphone u proizvodnji košta ispod $100, čak i sa svim R&D ne vrijedi realno više od $150, a prodaje se za $600 naviše. 

 

 iPhone 6s 64 GB bill of materials iznosi cca $245. U tu cifru nisu uključeni niti R&D niti marketing proizvoda.

12 godina
offline
Re: Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu
mbaksa kaže...

Tržište je zasićeno telefonima i tabletima, ne možeš ih na silu prodavati.

 

Apple se još stigne uzdignuti - kad krenu električni automobili. Ako na vrijeme reagiraju i na vrijeme izbace svoje automobile na tržište, ako naprave dovoljan hajp kao što su to donedavno uspješno radili s iPhoneima i iPadovima...

 Nije tržište zasićeno, kinezi se prodaju masovno zato jer imaju za ponuditi nešto novo za razliku od Applea koji od iPhonea 4 nije ništa novo predstavio...

Pogledaj samo što je sve danas Xiaomi predstavio, a za sitnu lovu... Naravno da će ljudi prije na to navaliti nego čekati godinu dana revolucionarnu pressicu od Applea gdje najavljuju "novi revolucionarni Stylus" za kojega su prije par godina govoriti kako je smeće i zašto bi to uopće netko koristio..

 

Isprike ako sam uvrijedio kojeg fana, otvoren sam za diskusije.

Xiaomi Redmi 1S + Mi Wifi Router + Mi Band - MIUI General Moderator
Poruka je uređivana zadnji put sri 27.7.2016 14:38 (Cromaki).
8 godina
odjavljen
offline
Re: Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu

Sta je predstavio? Imas link?

14 godina
offline
Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu

Po mom misljenju vecina gleda pogresno na te aute. Nije toliko bitna osnovna cijena i kolika ce marza tu biti. Zarada je na dodatnoj opremi. I siguran sam da je i Apple toga svjestan. Cijena auta nece bit tolio bitna. Apple ce natrpat dodatne opreme koju ce masno naplatit i dodat tko zna kakve mogucnosti i to je ono na sta trebaju ciljati i sta mogu i na cemu mogu puno zaradvita. Na tome i sad uglavnom zaraduju svi proizvodaci na dodatnoj opremi. U danasnje vrijeme mozete stavit dodatne opreme koja na kraju bude skuplja od osnovne cijene auta. 

 

Siguran sam da ce se i Apple tako postavit cijena auta ce bit mozda malo vise nego kod drugih (to ovisno kako im trziste dozvoli) i mislim da tu nece pretjerivat nego ce biti realni, ali ce zato na dodatnoj opremi deratl.

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu
Torent kaže...

Sta je predstavio? Imas link?

 Naravno, evo link na thread od kolege da ne izdvajam natuknice:

http://en.miui.com/thread-316757-1-1.html

Xiaomi Redmi 1S + Mi Wifi Router + Mi Band - MIUI General Moderator
12 godina
offline
Re: Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu
mbaksa kaže...

Pa zato će i marža na automobilu biti daleko veća nego na telefonu pa ih za isti profit treba prodati daleko manje.  Još kad zemlje počnu zabranjivati prodaju novih vozila na fosilna goriva... Stvar je inače poprilično jasna - bliska budućnost je električna i prije ili poslije većina stanovništva će prijeći na električna vozila i ona će postati norma. A Apple još stigne postati vodeći proizvođač električnih automobila, dok će klasične marke koje se ne prilagode na vrijeme ili propasti ili postati beznačajne.

 

 Ne znam u čemu vidiš prednost Apple-a nad sadašnjim proizvođačima automobila u pogledu proizvodnje električnih automobila. Jedino gloema količina novca. Sve ostalo je na strani današnjih proizvođača automobila.

Marža se gleda u postotku a ne u iznosu.

8 godina
odjavljen
offline
Re: Veliki pad prihoda i dobiti u Appleu

Nice....

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice