Pomoć: miš u u Linuxu

poruka: 33
|
čitano: 8.798
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Pomoć Miš u u Linuxu
pitanje
prihvaćeno rješenje

Možete mi objasniti kako konfigurirati miš da mi radi scroll. Koristim ubuntu  i totalni sam početnik pa da mi detaljno objasnite

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
RE: Pomoć Miš u u Linuxu
dipsi kaže...

Možete mi objasniti kako konfigurirati miš da mi radi scroll. Koristim ubuntu  i totalni sam početnik pa da mi detaljno objasnite

1. Postaviš pitanje na linux temi.
2. Ubuntu (koji?) ianće prepoznaje miševe i ostalo.
3. Pitanje za tebe - ne mogu slušat muziku sa mobitela?

Nadam se da si shvatio zadnje?
Kaj si delal da ne radi? Možda si sam birao vrstu miša, a možda i nisi? Dali miš radi inaće? Koji Ubuntu? Tko zna kaj si delal? Možda vidoviti Milan?
kernel panic
15 godina
neaktivan
offline
RE: Pomoć Miš u u Linuxu
autorov komentar

Ubuntu 8.04 , mišu ne radi scroll odpočetka. Muzika ti ne radi vjerovatno zato što ti zvučnik ne radi.

16 godina
neaktivan
offline
Pomoć Miš u u Linuxu

ok, otvori svoj xorg.conf file sa:

 

gedit /etc/X11/xorg.conf

 

nađi dio u kojemu piše:

 

Section "InputDevice"
    Identifier     "Mouse0"
       ......

       ......
EndSection

 

i kopiraj sve šta tu piše ovdje da vidimo kako je sistem prepoznao miša, i navedi model miša ako znaš. A ako ne, baram navedi broj tipki koje miš ima (scroll prema gore i dolje brojiš isto kao 2 tipke)

There are 10 kinds of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
Pomoć Miš u u Linuxu
autorov komentar

Da li znaš kakvu knigu u kojoj piše kako se radi u linuxu ipak ja ništa ne kužim, početnik prevelik sam.

 
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan
offline
RE: Pomoć Miš u u Linuxu
dipsi kaže...