Servis koji treba izbjegavati u velikom luku

poruka: 14
|
čitano: 13.054
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Servis Koji Treba Izbjegavati U Velikom Luku !!!!

 

A to je :

 

MR SERVIS ( www.mrservis.hr ) - Nastao spajanjem Recro Servisa, M-San Servisa i Elektromagic Servisa (Glavni i sluzbeni servis za puno brandova i onaj bitan u ovoj prici Acer)

 

Zasto ga izbjegavati ????

 

E tu pocinje moja tuzna prica :(

 

Prije nekih 6 tjedana moji 4 godine stari Acer 5520G je odlucio prestati bacati sliku na ekran (a nakon svih tortura kaj je prezivel i dugo je zivel) , heh moj zakljucak je bila graficka , ali ajde rekel necem riskirati s narucavnjem s e-bay nove jer to je stari laptop moze biti i ploca .

 

Tu u pricu ulazi MR Servis , jer posto nisam bio siguran da je u pitanju samo grafa isao sam se raspitati koji je servis za Acer glavni u HR , a to je po svemu MR Servis , raspital se malo o servisu i nitko nije imal nista lose rec za njih (cak je dvoje frendova iz iT branse reklo da su super) , i reko si ja "ajde nebudi ljen daj ljudima da rade" i na ime svoje firme ostavil laptop kod njih , eh i tu sam popljugal jednog masnog :(

 

Zasto ????

 

Pa zato jer im je prvo trebalo skoro 3 TJEDNA za "dijagnostiku" , neznam kaj su radili svo to vrijeme , ali mora da je ta dijagnostika bila svemirska .

 

Da bi nakon te iste "dijagnostike" rekli da je zakljuceno da je graficka otisla i da ako zelim da naruce i ugrade novu moram sve troskove platiti AVANSNO !!!!!! Reko ajde imam love , bolje dati 1700 kuna za novu grafu , ugradnju i dijagnostiku barem dobim novu grafu 6 mjeseci garancije . Naravno uplatio sam preko firme novce i dobio obavijest da je grafa krenula iz skladista.

 

Ehh ali tu patnji nije kraj , jer jucer (nakon sto je proslo 2 TJEDNA od kada su narucili grafu)  su mi poslali divni emajl (koji je i razlog ovog posta) da ipak nije grafa !!!!!! nego da je do maticne i dali zelim povrat novaca , sa tom cinjenicom da je povrat laptopa starog upitan !!!! ili nadoplatu za novu maticnu koja je 2100+ pdv  ili opcija staro za novo ali nude za stari lap manje neg bi dobil da prodam proc , mem i hdd ...

 

Tako da je taj Servis jedan veliki LOOOOOOOOL , i ako vam ga ikada itko preporuci bjezite u sirokom luku (a ljudi koji su ga meni preporucili ce osjetiti moj bjes ) . A ako imate uredaj cija garancija spada pod taj servis nudim vam iskrenu sucut :( .

[URL=http://www.wardb.com/profile.aspx?id=344323][img]http://www.wardb.com/sigs/344323.jpg[/img][/URL]
Moj PC  
3 0 hvala 1
15 godina
offline
Servis Koji Treba Izbjegavati U Velikom Luku !!!!

A dobro, čekao si dugo, to tak večinom ide, moj komp je na popravku u ADM-u već 4 tjedna. Koliko sam shvatio nisi imao garanciju, pa logično da moraš platiti, samo mi je malo čudno kak to da su nakon toliko vremena postavili krivu dijagnostiku.

Sad ti ne ostaje ništa drugo, ako je otišla matična, nadoplati pa nek ti ju zamjene ili potraži neki drugi servis.

We are nothing but the stones to pave the way...
Poruka je uređivana zadnji put čet 19.5.2011 8:46 (Ad4pt3r).
 
0 1 hvala 0
14 godina
offline
Servis Koji Treba Izbjegavati U Velikom Luku !!!!

Baci oko na ovu temu, a posebno obrati pozornost na Don Kihotyeve postove.

http://www.bug.hr/forum/topic/ostale-hardverske-teme/sto-se-dogada-nakon-45-dana-servisu/97632.aspx

http://about.me/antesirkovic
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Servis Koji Treba Izbjegavati U Velikom Luku !
Ad4pt3r kaže...

A dobro, čekao si dugo, to tak večinom ide, moj komp je na popravku u ADM-u već 4 tjedna. Koliko sam shvatio nisi imao garanciju, pa logično da moraš platiti, samo mi je malo čudno kak to da su nakon toliko vremena postavili krivu dijagnostiku.

Sad ti ne ostaje ništa drugo, ako je otišla matična, nadoplati pa nek ti ju zamjene ili potraži neki drugi servis.

 

Ma sve te , ovaj moj topic je samo upozorenje :D

 

Radi bahatosti , da su cekali novu grafu 4-5 tjedana nebi rekel ni rijeci , ali oni su drzali lap na DIJAGNOSTICI prokleta 3 Tjedna i nakon nje trazili AVANSNO (znaci pinka unapred) placanje , a da su KRIVO dijagnosticirali kvar !!!

 

Ponudili su mi nadoplatu od 1000 kuna za novu plocu , ali nisam lud da prihvatim , jer s njihovom sposobnosti dijagnostike mogu opet nakon 2-3 tjedna javiti "Joj nije MB nego je xy " ono kak bi se reklo hvalal ali ne hvala .

[URL=http://www.wardb.com/profile.aspx?id=344323][img]http://www.wardb.com/sigs/344323.jpg[/img][/URL]
15 godina
offline
Servis Koji Treba Izbjegavati U Velikom Luku !!!!

Pa mislim da decki i nisu toliko u krivu. Dijagnostika kod laptopa je dosta kompleksnija nego kod desktop uredjaja.

 

Sto se tice avansnog placanja, sto hoces, da oni naruce komad za tebe, a ti nakon sto ga naruce, odlucis da ga ne zelis i da njima ostane komad koji ne mogu iskoristiti na lageru.

 

Smijesno! Da sam ja na njihovom mjestu jednako bih postupio

Mentalist je moj idol... I torrente isto
 
0 1 hvala 0
16 godina
offline
Re: Servis Koji Treba Izbjegavati U Velikom Luku !
tnakir kaže...

Pa mislim da decki i nisu toliko u krivu. Dijagnostika kod laptopa je dosta kompleksnija nego kod desktop uredjaja.

 

Sto se tice avansnog placanja, sto hoces, da oni naruce komad za tebe, a ti nakon sto ga naruce, odlucis da ga ne zelis i da njima ostane komad koji ne mogu iskoristiti na lageru.

 

Smijesno! Da sam ja na njihovom mjestu jednako bih postupio

 

Slazem se da je dijagnostika laptopa podosta kompleksnija , zato ju nisam sam radil nego sam laptop dao u servis koji bi trebali imati obucene ljude za istu radnju . Ali sry koliko god bila teska , oni nemaju mali servis sa 2 covjeka pa da im radi obujma posla treba 3 tjedna za dijagnostiku , i iskreno da nisu primejtili da je do ploce u ta 3 tjedna , sry to ne pusim . Neg su napravili posel povrsno i bez previse mara za svoj rad , jer jelte to je 4 godine staro racunalo .

 

E za avansno se slazem da sam ja kao ja predao laptop na servis , ali laptop je predan u ime moje frime , koja ima racun u M-san grupi , znaci imaju moj žirac , mb i sve podatke , znaci nisam neki šonjo koji je dosetal s ceste i trazil dijagnostiku i popravak, jer ovak i onak da im odlucim ne platiti sami bi se naplatili , i iskreno predal sam vise nego jedno racunalo na servise i oni su prvi koji su u ovim uvjetima trazili avans . 

 

Super za tebe ako bi isto postupio , nema bio bas uspjesan u svom poslu :D

 

I vec sam napomenul da je ovo topic samo da podjelim svoje iskustvo i upozorim na donos navedenog servisa prema hardveru i kljentu .

[URL=http://www.wardb.com/profile.aspx?id=344323][img]http://www.wardb.com/sigs/344323.jpg[/img][/URL]
15 godina
odjavljen
offline
Servis Koji Treba Izbjegavati U Velikom Luku !!!!

Nije samo taj servis onaj koji treba izbjegavati-držite se podalje od robe iz ASBISA i njihovog servisa. To je djubrad.

Moj broj mobitela- 091 172 6697 Moja web stranica- http://mobiservis.webs.com/
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Servis koji treba izbjegavati u velikom luku

Zbog zašto vex?

Daj neki primjer, a ne samo reći bježite i to je to.

I'll f*ck you till' you love me! - Mike Tyson
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Re: Servis koji treba izbjegavati u velikom luku
Pero Dinamit kaže...

Zbog zašto vex?

Daj neki primjer, a ne samo reći bježite i to je to.

 Dat ću ti osobni primjer, ali čim riješm neke stvari-ovako još ne smijem ništa pričati.

Moj broj mobitela- 091 172 6697 Moja web stranica- http://mobiservis.webs.com/
15 godina
offline
Re: Servis Koji Treba Izbjegavati U Velikom Luku !
vexx5555 kaže...

Nije samo taj servis onaj koji treba izbjegavati-držite se podalje od robe iz ASBISA i njihovog servisa. To je djubrad.

Meni su oni super, non stop uzimam od njih.

Mentalist je moj idol... I torrente isto
14 godina
neaktivan
offline
Servis koji treba izbjegavati u velikom luku

Do sad sam imao posla i sa MR Servisom, i sa ASBIS-om, priličan broj puta. I niti jednom nije bilo lošeg iskustva, osim naravno u slučaju MR-a nešto dužeg čekanja, ali sve je to u zakonskim rokovima...

 

Naravno čekanje 3 tjedna na dijagnostiku nikome nije drago, ali oni su ovlašteni servis za mnoge brendove, i nisi ti bio ni prvi ni drugi u redu čekanja. Tako da nisu oni 3 tjedna dijagnosticirali, nego si 3 tjedna bio u redu čekanja pa su onda u 10 minuta pregleda kada si došao na red dijagnosticirali kvar. Traženje love unaprijed za takve stvari je potpuno normalna stvar kako kod nas, tak oi vani, govorim iz iskustva, servis jednostavno neće naručiti dijelove neke koji nisu "potrošni" unaprijed bez da im se plati. Tako jednostavno to svuda funkcionira. Inače MR Servis je "odvojena" firma od MSana, tako da to što imaš u Msanu korisnički račun ti ne pomaže baš nikako kod MR servisa. A nije ni bitno, kažem, plaćanje unaprijed za stvari koje se rijetko naručuje je najnormalnija pojava svuda a ne samo kod nas.

Oni su napravili grešku kod dijagnostike, ništa spektakularno, dogodi se greška svakome tko radi. I ponudili su ti povrat novca, ili nadoplatu za ono što je stvarno bila greška i tu su bili sasvim korektni dakle.

Jedino što je u cijelom slučaju, po meni, sporno je onaj dio kada si napisao da možda nećeš dobit natrag svoj laptop ako uzmeš povrat novca??!! Kako to misliš? To se ni u kom slučaju ne smije dogoditi i ako je to stvarno tako to je pregrozno i treba poduzeti nešto po tom pitanju.

 

Inače što se tiče nekog roka od 45 dana u tvom slučaju baš i nemaš sreće jer uređaj nije pod garancijom tako da te tu nitko neće previše šljiviti. Možeš eventualno tražiti natrag novce i laptop u stanju u kojem je predan na servis.

 

Bottom line, ne vidim tu zakonski ništta sporno osim onog dijela da eventualno ne možeš dobiti svoj stari laptop natrag.

 

EDIT: i da, kod svake firma koja ima hrpetinu posla se nađe nezadovoljnih stranaka, i to je normalno, zakon velikih brojeva, prosjeka, kako god želite. To naravno ne znači da firma i/ili servis ne valja i da ih treba izbjegavati. Sve ovisi o količini tih nezadovoljnika, jesu li pravilo ili iznimka.

Poruka je uređivana zadnji put čet 19.5.2011 11:07 (miki1981).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Servis koji treba izbjegavati u velikom luku

Iskreno meni je tuzno ako je to postalo normalno .

 

Imal sam do sada 3 lapa u zel-cosu i jednog u asbisu na servisu i nikada nije bilo ovak , tako da je ovo po meni dosta lose iskustvo .

 

Vidis nisam znal da su odvojene firme , tnx na infu , jer obicno kada uzmem komponete u M-san sva garancija je od MR servis pa sam nekak to spojil pod istu firmu .

 

 

 

[URL=http://www.wardb.com/profile.aspx?id=344323][img]http://www.wardb.com/sigs/344323.jpg[/img][/URL]
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Servis koji treba izbjegavati u velikom luku
Ezav kaže...

Iskreno meni je tuzno ako je to postalo normalno .

 

Imal sam do sada 3 lapa u zel-cosu i jednog u asbisu na servisu i nikada nije bilo ovak , tako da je ovo po meni dosta lose iskustvo .

 

Vidis nisam znal da su odvojene firme , tnx na infu , jer obicno kada uzmem komponete u M-san sva garancija je od MR servis pa sam nekak to spojil pod istu firmu .

 

 

 

Frend mi je u Msana uzeo lap, na kraju su ga spedili cini mi se Megatrendu jer Msan nije ovlasteni serviser za tu marku laptopa...

Mentalist je moj idol... I torrente isto
14 godina
neaktivan
offline
Re: Servis koji treba izbjegavati u velikom luku
Ezav kaže...

Iskreno meni je tuzno ako je to postalo normalno .

 

Imal sam do sada 3 lapa u zel-cosu i jednog u asbisu na servisu i nikada nije bilo ovak , tako da je ovo po meni dosta lose iskustvo .

 

Vidis nisam znal da su odvojene firme , tnx na infu , jer obicno kada uzmem komponete u M-san sva garancija je od MR servis pa sam nekak to spojil pod istu firmu .

 

 

 

Do sada sam uvijek imao takvo iskustvo, za sve što sam koristio servise, masu puta unutar HR, nešto manje ( ali ipak više od 30ak puta) u inozemstvu, čim je neka komponenta koja nije bap uobičajena uvijek su me tražili novce unaprijed. Za neke sitnice koje idu ne, ali za ovakve stvari uvijek, tako da po mom iskustvu je izgleda to uobičajen postupak. Naravno ne isključujem da u nekim drugim servisima kod nas i vani nije drukčije...ali ja imao posla i u AT, I, DK, CAN najviše, sa raznim markama laptopa i uvijek mi je tako bilo.

Inače da, MR Servis je nastao spajanjem nekoliko servsa, među njima i MSan servis bio, ali nastao je kao odvojena firma.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice