Pitanje u vezi garancije
- poruka: 15
- |
- čitano: 8.731
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
idi i reklamiraj - nemoj nista insralirati jer bi te onda mogli optuzit da si ti proizveo problem ! - ti si kupio laptop a garncija je da ce radit 100% ispravno - tebi ako neradi 100% ispravno ides na reklamacinu...
Nemojte bacati pare. Laptop samo treba fino podesiti da ne diže nepotrebne programe zajedno sa Windows-om. Koliko je to užasno malo trajala baterija? Laptop ne troši isto surfajući internetom i kada se igraju igre. Isključujte WLAN kada se ne koristi. U Control panel-Power options podesi na Energy saving, itd, itd....
Ako smatraš da je stvarno baterija uzrok problema , u BIOS-u bi trebala biti opcija za formatiranje baterije pa možeš i to pokušati.
Ako ga odneseš na reklamaciju i ako ne budu htjeli da ti BESPLATNO otklone problem traži im da se o tome izjasne PISMENO i reci da ćeš ih u svakom slučaju prijaviti inspekciji zbog neispunjavanja svojih obaveza prema kupcu. Vidjećeš kako mijenjaju ploču!
Naravno prije svega provjeri na internetu kolika je autonomija tog laptopa.
Odi odmah u Državni inspektorat bez dvojbe,oni će te uputiti kako dalje a ako je potrebno i napisati prijavu. Možeš uspu nazvati i Potrošač da i njih pitaš za savijet . Raspitaj se i koliko je vrijeme povrata robe od dana kupnje . Robu možeš vratiti bez razloga ali mora biti u originalnoj ambalaži . To su tvoja prava kao kupca . LP
Odi odmah u Državni inspektorat bez dvojbe,oni će te uputiti kako dalje a ako je potrebno i napisati prijavu. Možeš uspu nazvati i Potrošač da i njih pitaš za savijet . Raspitaj se i koliko je vrijeme povrata robe od dana kupnje . Robu možeš vratiti bez razloga ali mora biti u originalnoj ambalaži . To su tvoja prava kao kupca . LP
Niti može vratiti robu bez razloga (osim u slučaju kupnje na daljinu) niti će DI samo tako napisati prijavu bez analize što je u pitanju, a to je ovdje dosta problematično.
Po opisu bi ovdje moglo biti svašta, kao i to da ako se ispostavi da je sve OK s prijenosnikom, a problem je do korisničke strane to će realno morati biti naplaćeno.
Udruga Potrošač nije baš od neke koristi.
Dva,dva i pol sata bi baterija trebala držati.Sad opet ono što imaju sve baterije takvog tipa,a to je memory chip.Novu bateriju pustiti da se dokraja isprazni,i puniti cijeli dan.Ovako mchip,ako se malo punilo,malo se nije,registrira krivo,tj nepotpuno punjenje,pokazuje da je baterija puna,što i je,ali nije napunjena dokraja.Sad 2-3 puta isprobaj tako,da se isprazni dokraja,uradi i ostalo iz drugih postova,što se tiče power save battery i vidi.Da ne ispadne stvarno na kraju u servisu,da je sve uredu,i da ti naplate.Ako pak ništa ne pomogne,reklamacija,a što drugo.
Pozdrav,
da ne otvaram novu temu, ovu ću iskoristiti.
Znači, evo upravo prije 5-10 minuta, došao u sobu, sjeo, stavio slušalice, i puče plastika koja je na glavi, nije pukla skroz, ali slušalice ne stoje zategnuto na glavi i može se vrlo lako odlomiti.
Slušalice su Plantronics Gamescom 780, kupljene prije otprilike 3 mjeseca u Linksa, nisu mi nikad padale na pod ni ništa slično, pazio sam, pa mi je ovo malo čudno jer sam ih tek nedavno kupio.
Evo i slika kako orginalno izgledaju slušalice, i slika mojih gdje se nalazi prijelom.
Zanima me hoće li vrijediti garancija sutra kad odem do njih?
S obzirom da si uzeo u Linksu - nema teorije da ti prođe garancija.
Zanima me hoće li vrijediti garancija sutra kad odem do njih?
probaj otic do ducana i predat za garanciju, reci da su pukle same od sebe dok si ih drzao na glavi...
ovisno u kojem ducanu si ih uzeo dobit ces razlicit odgovor, ako sii ih uzeo u linksu ondajako teško da ce ti ih popravit il dobit nove...
ne preostaje ti nista drugo nego ih odnest za garaniju pa vidit kaj ce bit
To izgleda ko fizicko ostecenje !Neznam bas da ce priznat pod garanciju , al probaj , nemas kaj izgubit !
A znam i ja ali, ono ne mogu vjerovati kako je loša kvaliteta izrade, imao sam Creative Fatal1ty koje su preživjele barem 100 padova na pod, i pregazio sam na njih, i dan danas rade kao nove, a u ovih plastika pukla samo tako, da imam široku glavu rekao bi ajde desi se, ali ovako je previše čudno.
Otić ću sutra pa viditi, neman šta izgubit :D
Imaš sigurno garantni list kod kuće,pogledaj na što se odnosi gara,a na što ne.Zasigurno piše da za mehanička(tvoj slučaj) oštečenja,gara ne vrijedi.Kao i za večinu proizvoda.Slobodno odeš i pitaš,ali...Kako da trgovac objasni servisu mehaničko oštečenje,ustvari lom i da bi gara bila opravdana,niš od toga jga.Razmisli o kvalitetnom ljepilu ili novom komadu(ako se da kupiti).
-da,kvaliteta je upitna,a sad...
Da li neko zna kako mogu doci do e-mail adrese TOSHIBE za jugoistocnu evropu?
Ja imam problem sa laptopom TOSHIBA koji je kupljen NOV u prodajnom centru Elipso Slavonski Brod Osječka 284, Slavonski Brod. Isti se kvario tri puta. Posle prvog servisiranja (gdje su mjenjali maticnu plocu) stigao mi je uredjaj na koji se nije mogao zatvoriti. Dok sam bio u razmisljanju dal da im progledam kroz prste ili idem ponovo, laptop se prilikom rada ugasio i nisam ga vise mogao upaliti. Odnesem ponovo, vrate mi uredjaj kojem se raspala sarka. Posle desetak dana ponovo mi se ugasi i odnesem po treci put u centar Elipso i docekaju me s objasnjenjem kako oni nista nisu odgovorni,ne uvazaju garanciju, saopste mi da popravak kosta nesto preko tisucu kuna... Bili su drski i bezobrazni kada sam trazio povrat novca jer mi od prvog dana laptop pravi problem. Dao sam 4000 kn za stvar koja mi je zivce moje pojela. Inace, popravak je radio Moj SERVIS HRVATSKA koji je izmedju ostalog ovlasceni servis. Kvar je produkt nestrucnih servisera.
Ljudi,sta da radim?