https://www.njuskalo.hr/auti/ford-max-st-line-2.0-ecoboost-automatik-7-sjedala-oglas-26991100
Jaoooo kakav autoo.. jaoooooo da imam 50k eura viska
50k eura za polovnog forda hahahaha
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-max-st-line-2.0-ecoboost-automatik-7-sjedala-oglas-26991100
Jaoooo kakav autoo.. jaoooooo da imam 50k eura viska
50k eura za polovnog forda hahahaha
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-max-st-line-2.0-ecoboost-automatik-7-sjedala-oglas-26991100
Jaoooo kakav autoo.. jaoooooo da imam 50k eura viska
Za tolike pare jedino od Forda - Mustang
I to biraš hoćeš classic ili neku novu V8 beštiju
50k eura za polovnog forda hahahaha
Aj onda ponudi BMWovu(možeš i bilo koju drugu premium alternativu) ovom gore vozilu za istu ili manju cijenu? Ah da, nema je.
Za tolike pare jedino od Forda - Mustang
I to biraš hoćeš classic ili neku novu V8 beštiju
Jeje, biraš. Malo sutra.
Obični ecoboost ti počne od skoro 500k kn.
Također, različita namjena vozila, nekome kome treba S-Max sigurno Mustang nije ni kraj pameti. Osim da ih kupi 4, onda dobi otprilike isti broj sjedala i prostora.
Tebi isto pitanje, premium alternativa za tu lovu s istim potrebama, klasom i pogonom/prostorom? Odgovor: Nema.
mystik nema jer ih ne proizvode. Ima serija 2 ali ona je bzv sama po sebi. Ali za te novce ima G30 530d sa 195kw pored kojeg ford izgleda ko igracka. Da, nisu ista klasa i nemaju istu svrhu, ali budimo realni
P.s. Prekrasan mi je ovaj Ford, sam jbg
530d
Ovaj s max nije novo vozilo,isto tako ne uzmeš ni mustanga novog
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-mustang-2.3-ecoboost-oglas-26621650
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-mustang-2.3-ecoboost-premium-shaker-usa-model-oglas-23375096
Kod nas bez problema mustang star 2 godine uzmeš,dodušte nije V8 ali je i daleko od od 50k
ili odeš u švabiju i uzmeš 2018 , 8tkm V8 za 37k i ostalo taman na uvoz
Kako god nema smisla dati 50k zato
mystik nema jer ih ne proizvode. Ima serija 2 ali ona je bzv sama po sebi. Ali za te novce ima G30 530d sa 195kw pored kojeg ford izgleda ko igracka. Da, nisu ista klasa i nemaju istu svrhu, ali budimo realni
P.s. Prekrasan mi je ovaj Ford, sam jbg
Serija 2 nije klasa S-maxa. G30 nema 7 sjedala. Za te novce ima i GT-R. Da, nisu ista klasa i nemaju istu svrhu, al budimo realni prožvače tog G30, ispljune ga i opet napravi isto.
Upravo je bila poanta da nema jeftinijih varijanti sa 200+ks benzincom, 7 sjedala i količinom prostora starih godinu dana i da nije kakav SUV(Kodiaq i ekvivalenti).
Ovaj s max nije novo vozilo,isto tako ne uzmeš ni mustanga novog
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-mustang-2.3-ecoboost-oglas-26621650
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-mustang-2.3-ecoboost-premium-shaker-usa-model-oglas-23375096
Kod nas bez problema mustang star 2 godine uzmeš,dodušte nije V8 ali je i daleko od od 50k
ili odeš u švabiju i uzmeš 2018 , 8tkm V8 za 37k i ostalo taman na uvoz
https://www.autoscout24.hr/ponude/ford-mustang-gt-v8-neues-model-2018-benzin-siva-1e32f113-0031-488c-904c-f98f68f48a13?cldtidx=11
Kako god nema smisla dati 50k zato
Nije novo, al su ovi Mustangi na njuškalu još dalje od toga.
Samo izvoli kupi GT vani pa ćeš platiti još jednog u porezu državi. Neš proć za godinu dana starog ispod 20k € da se naglavačke postaviš.
I ne, ni za Mustanga nema smisla dati 50k. Moooožda GT350 ili GT500 koji je predstavljen. I opet se vraćamo na isto, alternativu S-Maxu s sličnim prostorom, snagom i starosti. Bez SUVa.
Kao što sam i gore kolegi rekao, imaš GT-Ra za te cijene koji će te Mustange pojesti za doručak.
Naravno, motor ne radi u svojoj radnoj točki.
Vjerojatno termostatski ventil (aka termostat) otvara prerano (na premaloj temperaturi), pa se motor ne može zagrijati do 85-90° C, jer ga hladi rashladna tekućina.
Oni nisu inače skupi, ali se vrlo jednostavno može provjeriti na kojoj temperaturi otvara, ako se stavi kuhati u posudu sa vodom na štednjaku.
Nek provjeri temperaturu gornje i donje cijevi koje su spojene na hladnjak, jedna mora biti dobro hladnija kada je sve uredu, a ako su obje tople(otprilike iste temperature) kada je temperatura motora 20-60°C onda je definitivno do termostata jer on treba da otvara tek na 80°C.
mystik nema jer ih ne proizvode. Ima serija 2 ali ona je bzv sama po sebi. Ali za te novce ima G30 530d sa 195kw pored kojeg ford izgleda ko igracka. Da, nisu ista klasa i nemaju istu svrhu, ali budimo realni
P.s. Prekrasan mi je ovaj Ford, sam jbg
Ni ja ne kuzim svrhu tog forda, jednostavno svako putovanje jedno(ili 2) dijete ostavis doma i to je to...
mystik nema jer ih ne proizvode. Ima serija 2 ali ona je bzv sama po sebi. Ali za te novce ima G30 530d sa 195kw pored kojeg ford izgleda ko igracka. Da, nisu ista klasa i nemaju istu svrhu, ali budimo realni
P.s. Prekrasan mi je ovaj Ford, sam jbg
Ni ja ne kuzim svrhu tog forda, jednostavno svako putovanje jedno(ili 2) dijete ostavis doma i to je to...
vozim hatchback auto vec godinama, i imam troje djece, nikad problema sa prostorom niti za more niti za skijanje.
imao sam Verso jedno vrijeme, i shvatih da samo zato sto ima hrpa prostora, trpam hrpu bespotrebnih stvari, koje nikada ne koristim na tim putovanjima, ali ih uredno stavljam jer eto imam gdje
btw ovaj S-max super zgleda
Na mom je termostat bio zaglavljen, novi me došao manje od 100kn sa popustom u Tokiću. Nisu skupi, ali neka ode negdje ranije na dijag, moralo bi baciti grešku. Po šasiji onda lako može naći novi zamjenski u trgovini.
vozim hatchback auto vec godinama, i imam troje djece, nikad problema sa prostorom niti za more niti za skijanje.
imao sam Verso jedno vrijeme, i shvatih da samo zato sto ima hrpa prostora, trpam hrpu bespotrebnih stvari, koje nikada ne koristim na tim putovanjima, ali ih uredno stavljam jer eto imam gdje
btw ovaj S-max super zgleda
Ma mislio sam zbog sjedala za one koji malo vise naštancaju
A i ako bas nema mjesta tu je thule.
Ni ja ne kuzim svrhu tog forda, jednostavno svako putovanje jedno(ili 2) dijete ostavis doma i to je to...
vozim hatchback auto vec godinama, i imam troje djece, nikad problema sa prostorom niti za more niti za skijanje.
imao sam Verso jedno vrijeme, i shvatih da samo zato sto ima hrpa prostora, trpam hrpu bespotrebnih stvari, koje nikada ne koristim na tim putovanjima, ali ih uredno stavljam jer eto imam gdje
btw ovaj S-max super zgleda
Daleko od toga da se ne slažem. Također sam mišljenja da ono što se smatra nekom standardnom obitelji(muž,žena,2 djece) bez problema sve potrebe mogu zadovoljiti sa kompaktom ili eventualno karavan verzijom istog.
No to je moje viđenje i vrlo vjerojatno se hrpa vozača koji spadaju u tu gore kategoriju neće složiti sa mnom, no to je također njihovo pravo i zbog takvih postoje auti poput S-maxa, Sharana i ostale ne pretjerano brojne konkurencije.
Cijela poanta je bila da auta te kategorije koji zadovoljavaju te kriterije(benzin 200+, 7 sjedala, non-SUV) baš i nema, a i u konačnici za to što nude mislim da ni ta cijena nije pretjerana.
Stoga kome treba/želi auto te kategorije je smješno reći da se za tu lovu kupuje Mustang ili 5ica jer je ovo ipak samo "obični" Ford, pa toliko ne vrijedi.
Paljenje na BMW, Audi i sl. je krenulo prije nekih 10 godina kada su u spotovima cajki poceli koristiti gore navedene automobile, a balavci to najvise slusaju i gledaju.
Kakve cajke, kakvi balavci
BMW je pojam za sportske automobile od kada ni ti niti ja još nismo ni bili rođeni.
M3 je već 30 godina glavni u klasi i svi ostali se mjere po tom povijesnom modelu. C63, RS4, se svake generacije nazivaju "M3 killer", iako na kraju svega, ne uspjevaju opravdati taj nadimak.
Krimosima trebaju brzi auti. Ne budu vozili Peugeot
pm nekak da mi treba veliki auto!!!
haha, došlo je i to doba godine
si razmišljal o prikolici?
Paljenje na BMW, Audi i sl. je krenulo prije nekih 10 godina kada su u spotovima cajki poceli koristiti gore navedene automobile, a balavci to najvise slusaju i gledaju.
Kakve cajke, kakvi balavci
BMW je pojam za sportske automobile od kada ni ti niti ja još nismo ni bili rođeni.
M3 je već 30 godina glavni u klasi i svi ostali se mjere po tom povijesnom modelu. C63, RS4, se svake generacije nazivaju "M3 killer", iako na kraju svega, ne uspjevaju opravdati taj nadimak.
Krimosima trebaju brzi auti. Ne budu vozili Peugeot
To reci prosjecnom balavcu i pitaj ga zasto hoce BMW itd.. Ne znaju oni ni sta je E30, oni na ta auta gledaji kao lagan pristup balavicama i laznom statusu, imam takvih u drustvu tako da znam kako razmisljaju, pitaj ga koji je motor unutra i nece imati pojma osim reci sta pise na gepeku, vecina njih voza 316d, a to je daleko od sportasa. Slican trend je sada sa SUV-ovima.
Auto do 6500€, hatch/karavan/limo? U opciji su za sada Astra, Golf 6, Octavia, Focus i tako nešto, ali ne baš nešto divlje, trovratne izvedbe ne prolaze (npr Ibiza ne prolazi, Fabia ne prolazi, Clio ne prolazi, i30 može proći ali mora biti napucan opremom i niska kilometraža). Do 180k km, da ne bude socijalna oprema, grijanje siceva želja. Važniji kilometri i oprema nego godina, dvije razlike.
Najviše iskače Astra 1.7 CDTI 2010 - 2012, 110 ili 125ks motori. Kakvi su općenito ti auti i motori, ima netko iskustva?
To reci prosjecnom balavcu i pitaj ga zasto hoce BMW itd.. Ne znaju oni ni sta je E30, oni na ta auta gledaji kao lagan pristup balavicama i laznom statusu, imam takvih u drustvu tako da znam kako razmisljaju, pitaj ga koji je motor unutra i nece imati pojma osim reci sta pise na gepeku, vecina njih voza 316d, a to je daleko od sportasa. Slican trend je sada sa SUV-ovima.
pa nije to ništa čudno niti loše - auto je sam po sebi odličan, kvalitetan, luksuzan, vozački gledano vrhunska pila, a pica-magnet je upravo za klince itekako bitan faktor
sjećam se prije nekih 20 i kusur godina imao sam priliku voziti neko vrijeme carreru, tad je nama običnim zagrebačkim dečkima takav pica-magnet bio nešto što smo pljuvali - pravim frajerima takvo što ne treba itd.
međutim, vrlo brzo smo skužili da prviklasne koke (po izgledu naravno, koga je tada bolio nižepotpisani za njihovu pamet) vrlo lako padaju na takva kolica, odjednom smo bez problema mogli uvalit se takvim kokama za stol i laprdati gluposti, dogovarati idući izlazak i sve ostalo - prije bi nas odjebale bez riječi, pa bi ih kao pravi frajeri s bar 5-6 piva u sebi propisno izvrijeđali - jer 'drolje' bolje niti ne zaslužuju
danas, da nisam oženjen i da kojim slučajem dalje ganjam pice, našao bi vrhunske escort pičoke, platio što treba i uštedio na vremenu i glupostima
ali onda, e onda da mi je netko dao tu carreru na duže vrijeme, ne bih se uopće bunio nakon tog iskustva
mislim, nije da i ovako nije bilo cura, čak i vrlo zgodnih, no onako ne znaš koja je bila bolja od koje... možda jest prizemno, ali jbga, svi mi voliko komade isto kao i što one vole muške komade, pogotovo s lovom
ivanzu 316d ide na 180 ks, a s malo hrabrijom mapom na 200ks i to sve za cca 300E.
Ide i kod mene na 200ks pa to opet ne znaci da je auto napravljen za Nurburgring.
1.7CDTI je motor starog kova i rade velike kilometraze bez vecih problema, potrosnja je velika zato sto je starinski motor i teska karoserija, auto je trom sa tim motorom. Astre J gledati poslje 2012 kada je M32 redizajniran i kada je 1,7CDTI dobio jace dizne, mapu itd. radi boljih perfomansi.
PS
Naravno da je lose posto ja takvim likovima koji imaju nula znanja o autima moram posudivati pare za popravke svakih 3 mjeseca, prvo za BMW pa onda za Audi, naravno sve kupljeno sa 250k km tek se razradilo.
1.7CDTI je motor starog kova i rade velike kilometraze bez vecih problema, potrosnja je velika zato sto je starinski motor i teska karoserija, auto je trom sa tim motorom. Astre J gledati poslje 2012 kada je M32 redizajniran i kada je 1,7CDTI dobio jace dizne, mapu itd. radi boljih perfomansi.
To je auto za žensku osobu, ne treba joj auto za trke kao nama ricerima Više me zanima općenito kvarovi, popravci i slično kod tog modela. Poslije 2012 ne upadaju u budžet, 6500 je gornja granica
Astra J je za Astru H olicenje pouzdanosti tako da ne bi trebalo biti nekih problema, kupujes auto za doljnu cijenu tako da treba pripaziti da ne kupis groba.
Ma jasno, oprezan sam koliko mogu biti / znam. Naravno da gledaš kupiti što bolje za novce koje imaš, ali to ne znači kupiti što novije sa tonom kilometara. Bolje bi uzeo 2009 sa 150k km i pristojnom opremom nego 2013 sa 190k km i socijalnom opremom.