Poštovanje, ja se izvinjavam što se ovako ubacujem ali gotov sam izludio.Prvi problem je sa kočnicama ili čime već, mijenjao sam diskove 3 puta do sada i ništa, poslije par hiljada krenu tresti, najviše se osjeti od 120 do 80, tu se sve trese i nema osobe koja nije primjetila. Prve koje sam stavio su bili Zimmerman sa njihovim pločicama ja mislim, da bi nakon cca 3k kilometara počeo tresti. Zamjenio sam prednje ponovo, opet sam stavio Zimmerman samo da sam ovaj put stavio bušene, odnosno one sa rupicama, međutim opet na istoj kilometraži je počeo tresti. Zadnje odnosno ove treće sam isto tako mijenjao i ovaj put sam stavio Brembo jer navodno oni idu po broju šasije takođe i nove pločice da bi se evo danas u povratku sa puta ponovo osjetilo. Ne znam više šta da radim. Mijenjao sam čak i one gumice na vilicama međutim i to je kratko trajalo, stvarno više nemam ideje.
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.116
- |
- čitano: 13.276.894
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Poštovanje, ja se izvinjavam što se ovako ubacujem ali gotov sam izludio.Prvi problem je sa kočnicama ili čime već, mijenjao sam diskove 3 puta do sada i ništa, poslije par hiljada krenu tresti, najviše se osjeti od 120 do 80, tu se sve trese i nema osobe koja nije primjetila. Prve koje sam stavio su bili Zimmerman sa njihovim pločicama ja mislim, da bi nakon cca 3k kilometara počeo tresti. Zamjenio sam prednje ponovo, opet sam stavio Zimmerman samo da sam ovaj put stavio bušene, odnosno one sa rupicama, međutim opet na istoj kilometraži je počeo tresti. Zadnje odnosno ove treće sam isto tako mijenjao i ovaj put sam stavio Brembo jer navodno oni idu po broju šasije takođe i nove pločice da bi se evo danas u povratku sa puta ponovo osjetilo. Ne znam više šta da radim. Mijenjao sam čak i one gumice na vilicama međutim i to je kratko trajalo, stvarno više nemam ideje.
Moze i jednostavno bit do voznje, nijedan taj ''brembo'' nece izdrzat otezano kocenje vise od par tisuca km, kvaliteta je Boze ti ga sacuvaj, neovisno jesu li ventilirajuci diskovi ili obicni, moj ti je savjet da krenes prvo s optikom trapa, cini mi se kao da ti se neravnomjerno trose pa osjetis na vecim brzinama pri kocenju. Koje je auto u pitanju?
Poštovanje, ja se izvinjavam što se ovako ubacujem ali gotov sam izludio.Prvi problem je sa kočnicama ili čime već, mijenjao sam diskove 3 puta do sada i ništa, poslije par hiljada krenu tresti, najviše se osjeti od 120 do 80, tu se sve trese i nema osobe koja nije primjetila. Prve koje sam stavio su bili Zimmerman sa njihovim pločicama ja mislim, da bi nakon cca 3k kilometara počeo tresti. Zamjenio sam prednje ponovo, opet sam stavio Zimmerman samo da sam ovaj put stavio bušene, odnosno one sa rupicama, međutim opet na istoj kilometraži je počeo tresti. Zadnje odnosno ove treće sam isto tako mijenjao i ovaj put sam stavio Brembo jer navodno oni idu po broju šasije takođe i nove pločice da bi se evo danas u povratku sa puta ponovo osjetilo. Ne znam više šta da radim. Mijenjao sam čak i one gumice na vilicama međutim i to je kratko trajalo, stvarno više nemam ideje.
ili ne znaš vozit ili cvika nešto na klještma pa skure disk
Mozda je problem sa ovjesom ?
Poštovanje, ja se izvinjavam što se ovako ubacujem ali gotov sam izludio.Prvi problem je sa kočnicama ili čime već, mijenjao sam diskove 3 puta do sada i ništa, poslije par hiljada krenu tresti, najviše se osjeti od 120 do 80, tu se sve trese i nema osobe koja nije primjetila. Prve koje sam stavio su bili Zimmerman sa njihovim pločicama ja mislim, da bi nakon cca 3k kilometara počeo tresti. Zamjenio sam prednje ponovo, opet sam stavio Zimmerman samo da sam ovaj put stavio bušene, odnosno one sa rupicama, međutim opet na istoj kilometraži je počeo tresti. Zadnje odnosno ove treće sam isto tako mijenjao i ovaj put sam stavio Brembo jer navodno oni idu po broju šasije takođe i nove pločice da bi se evo danas u povratku sa puta ponovo osjetilo. Ne znam više šta da radim. Mijenjao sam čak i one gumice na vilicama međutim i to je kratko trajalo, stvarno više nemam ideje.
Moze i jednostavno bit do voznje, nijedan taj ''brembo'' nece izdrzat otezano kocenje vise od par tisuca km, kvaliteta je Boze ti ga sacuvaj, neovisno jesu li ventilirajuci diskovi ili obicni, moj ti je savjet da krenes prvo s optikom trapa, cini mi se kao da ti se neravnomjerno trose pa osjetis na vecim brzinama pri kocenju. Koje je auto u pitanju?
Hvala ti na odgovoru, čuo sam od par ljudi da su ovi novi diskovi haus što se tiče kvalitete.
Inače radi se o Audiju A6 C7 2013 godište sa Quattro pogonom.
Poštovanje, ja se izvinjavam što se ovako ubacujem ali gotov sam izludio.Prvi problem je sa kočnicama ili čime već, mijenjao sam diskove 3 puta do sada i ništa, poslije par hiljada krenu tresti, najviše se osjeti od 120 do 80, tu se sve trese i nema osobe koja nije primjetila. Prve koje sam stavio su bili Zimmerman sa njihovim pločicama ja mislim, da bi nakon cca 3k kilometara počeo tresti. Zamjenio sam prednje ponovo, opet sam stavio Zimmerman samo da sam ovaj put stavio bušene, odnosno one sa rupicama, međutim opet na istoj kilometraži je počeo tresti. Zadnje odnosno ove treće sam isto tako mijenjao i ovaj put sam stavio Brembo jer navodno oni idu po broju šasije takođe i nove pločice da bi se evo danas u povratku sa puta ponovo osjetilo. Ne znam više šta da radim. Mijenjao sam čak i one gumice na vilicama međutim i to je kratko trajalo, stvarno više nemam ideje.
ili ne znaš vozit ili cvika nešto na klještma pa skure disk
Moguće je ali nisam divljak za volanom, ne lijepim se uz auto pa da onda moram kočiti ko budala, uvijek sam na distanci da i ako zatreba ne bude neko kočenje ko je bi ih skurilo.
Mozda je problem sa ovjesom ?
Kako misliš ovjesom?
Auto je fabrički na zračnom ovjesu tako da ne znam ima li to kakve veze.
Mozda je problem sa ovjesom ?
Kako misliš ovjesom?
Auto je fabrički na zračnom ovjesu tako da ne znam ima li to kakve veze.
Nema veze što je zračni ovjes. I dalje imaš spone i stabilizator, a to bi mogao biti problem. Jesi li svaki put promijenio i pločice? Pločice s malo mesa prenose više topline na disk. Također ako pločice nisu dobro postavljene pa je mala dodirna površina doći će do lokalnog pregrijavanja i iskrivljenosti. Da ti ne fali neka plastika oko kotača pa hladna voda zalije vrući disk? Takvo naglo hlađenje je također škodljivo.
Koje diskove imaš? C7 ima od 320 do 356mm. Možda su jednostavno poddimenzionirani, pa razmisli o upgradeu. Nije to baš lagan auto.
Poštovanje, ja se izvinjavam što se ovako ubacujem ali gotov sam izludio.Prvi problem je sa kočnicama ili čime već, mijenjao sam diskove 3 puta do sada i ništa, poslije par hiljada krenu tresti, najviše se osjeti od 120 do 80, tu se sve trese i nema osobe koja nije primjetila. Prve koje sam stavio su bili Zimmerman sa njihovim pločicama ja mislim, da bi nakon cca 3k kilometara počeo tresti. Zamjenio sam prednje ponovo, opet sam stavio Zimmerman samo da sam ovaj put stavio bušene, odnosno one sa rupicama, međutim opet na istoj kilometraži je počeo tresti. Zadnje odnosno ove treće sam isto tako mijenjao i ovaj put sam stavio Brembo jer navodno oni idu po broju šasije takođe i nove pločice da bi se evo danas u povratku sa puta ponovo osjetilo. Ne znam više šta da radim. Mijenjao sam čak i one gumice na vilicama međutim i to je kratko trajalo, stvarno više nemam ideje.
Jel glavčina kotača u potpunosti čista, očišćena od svih tragova hrđe? Nisi mazao nekakve bakrene masti i te pizdarije? Ovo je 101 problem s površinom montaže diska, plus što su te glavčine jako tanke, znaju bit pokrivljene
Ugl moguce je da ti pri tim brzinama dolazi do vecih vibracija koje se prenose na ovjes, kojem mozda neki lezaj otisa pa ne moze prigusit toliku jacinu vibracija
Mozda je problem sa ovjesom ?
Kako misliš ovjesom?
Auto je fabrički na zračnom ovjesu tako da ne znam ima li to kakve veze.
Nema veze što je zračni ovjes. I dalje imaš spone i stabilizator, a to bi mogao biti problem. Jesi li svaki put promijenio i pločice? Pločice s malo mesa prenose više topline na disk. Također ako pločice nisu dobro postavljene pa je mala dodirna površina doći će do lokalnog pregrijavanja i iskrivljenosti. Da ti ne fali neka plastika oko kotača pa hladna voda zalije vrući disk? Takvo naglo hlađenje je također škodljivo.
Koje diskove imaš? C7 ima od 320 do 356mm. Možda su jednostavno poddimenzionirani, pa razmisli o upgradeu. Nije to baš lagan auto.
Pločice sam mijenjao prvi i treći put, kad sam stavljao te bušene tada nisam mijenjao. Zadnji put kad sam mijenjao diskove sam stavio i nove pločice i bilo je dobro neko vrijeme ali opet je počelo sa podhrtavanjem. Plastike su sve na mjestu, barem sam što se toga tiče picajzla, jer gledam da su sve plastike tu i da nisu polomljene. Provjerim koji su tačno, mislim da su 320 mm. Budem opet dao auto provjeriti jer već mi jede živce a nije to jedina stvar na njemu koja me mući.
Poštovanje, ja se izvinjavam što se ovako ubacujem ali gotov sam izludio.Prvi problem je sa kočnicama ili čime već, mijenjao sam diskove 3 puta do sada i ništa, poslije par hiljada krenu tresti, najviše se osjeti od 120 do 80, tu se sve trese i nema osobe koja nije primjetila. Prve koje sam stavio su bili Zimmerman sa njihovim pločicama ja mislim, da bi nakon cca 3k kilometara počeo tresti. Zamjenio sam prednje ponovo, opet sam stavio Zimmerman samo da sam ovaj put stavio bušene, odnosno one sa rupicama, međutim opet na istoj kilometraži je počeo tresti. Zadnje odnosno ove treće sam isto tako mijenjao i ovaj put sam stavio Brembo jer navodno oni idu po broju šasije takođe i nove pločice da bi se evo danas u povratku sa puta ponovo osjetilo. Ne znam više šta da radim. Mijenjao sam čak i one gumice na vilicama međutim i to je kratko trajalo, stvarno više nemam ideje.
Jel glavčina kotača u potpunosti čista, očišćena od svih tragova hrđe? Nisi mazao nekakve bakrene masti i te pizdarije? Ovo je 101 problem s površinom montaže diska, plus što su te glavčine jako tanke, znaju bit pokrivljene
Potpuno čista, zadnji put kad sam radio sve je majstor sredio i nije mazao nikakvu mast. Budem i to naručio da zamjeni, mada zadnji put je rekao da je sredio i očistio sve kako treba.
Ugl moguce je da ti pri tim brzinama dolazi do vecih vibracija koje se prenose na ovjes, kojem mozda neki lezaj otisa pa ne moze prigusit toliku jacinu vibracija
Nažalost kasno sam saznao da imaju problema sa ovjesom, kad sam ga već uzeo, do sada sam već dvaput mijenjao senzor visine. Budem i to provjerio da nije kakav ležaj otišao. Već me pizdi i ako ne uspijem to riješiti ne znam šta bi više pregledao. Letva volana jel ona može biti problem ili ne, da recimo ona pravi te pizdarije?
Mozda je problem sa ovjesom ?
Kako misliš ovjesom?
Auto je fabrički na zračnom ovjesu tako da ne znam ima li to kakve veze.
Nema veze što je zračni ovjes. I dalje imaš spone i stabilizator, a to bi mogao biti problem. Jesi li svaki put promijenio i pločice? Pločice s malo mesa prenose više topline na disk. Također ako pločice nisu dobro postavljene pa je mala dodirna površina doći će do lokalnog pregrijavanja i iskrivljenosti. Da ti ne fali neka plastika oko kotača pa hladna voda zalije vrući disk? Takvo naglo hlađenje je također škodljivo.
Koje diskove imaš? C7 ima od 320 do 356mm. Možda su jednostavno poddimenzionirani, pa razmisli o upgradeu. Nije to baš lagan auto.
Pločice sam mijenjao prvi i treći put, kad sam stavljao te bušene tada nisam mijenjao. Zadnji put kad sam mijenjao diskove sam stavio i nove pločice i bilo je dobro neko vrijeme ali opet je počelo sa podhrtavanjem. Plastike su sve na mjestu, barem sam što se toga tiče picajzla, jer gledam da su sve plastike tu i da nisu polomljene. Provjerim koji su tačno, mislim da su 320 mm. Budem opet dao auto provjeriti jer već mi jede živce a nije to jedina stvar na njemu koja me mući.
Poštovanje, ja se izvinjavam što se ovako ubacujem ali gotov sam izludio.Prvi problem je sa kočnicama ili čime već, mijenjao sam diskove 3 puta do sada i ništa, poslije par hiljada krenu tresti, najviše se osjeti od 120 do 80, tu se sve trese i nema osobe koja nije primjetila. Prve koje sam stavio su bili Zimmerman sa njihovim pločicama ja mislim, da bi nakon cca 3k kilometara počeo tresti. Zamjenio sam prednje ponovo, opet sam stavio Zimmerman samo da sam ovaj put stavio bušene, odnosno one sa rupicama, međutim opet na istoj kilometraži je počeo tresti. Zadnje odnosno ove treće sam isto tako mijenjao i ovaj put sam stavio Brembo jer navodno oni idu po broju šasije takođe i nove pločice da bi se evo danas u povratku sa puta ponovo osjetilo. Ne znam više šta da radim. Mijenjao sam čak i one gumice na vilicama međutim i to je kratko trajalo, stvarno više nemam ideje.
Jel glavčina kotača u potpunosti čista, očišćena od svih tragova hrđe? Nisi mazao nekakve bakrene masti i te pizdarije? Ovo je 101 problem s površinom montaže diska, plus što su te glavčine jako tanke, znaju bit pokrivljene
Potpuno čista, zadnji put kad sam radio sve je majstor sredio i nije mazao nikakvu mast. Budem i to naručio da zamjeni, mada zadnji put je rekao da je sredio i očistio sve kako treba.
Ugl moguce je da ti pri tim brzinama dolazi do vecih vibracija koje se prenose na ovjes, kojem mozda neki lezaj otisa pa ne moze prigusit toliku jacinu vibracija
Nažalost kasno sam saznao da imaju problema sa ovjesom, kad sam ga već uzeo, do sada sam već dvaput mijenjao senzor visine. Budem i to provjerio da nije kakav ležaj otišao. Već me pizdi i ako ne uspijem to riješiti ne znam šta bi više pregledao. Letva volana jel ona može biti problem ili ne, da recimo ona pravi te pizdarije?
Glavčine se ne mjenjaju, idu u komplet s ležajem.
ti ides preko kaska?
Ma da, brže i siguran sam da neću izvisit, a kasko mi je fiksno uključen u ratu za vrijeme trajanja leasinga tako da ništa ne gubim
Pozz, jel ima tko iskustva sa izmjenom ventila za pritisak na samom kompresoru klime?
Frigoom kaze da to nema smisla i da treba reparaciju kompresora, kuharic u zg kaze da je taj ventil otisao zbog spene iz kompresora i da ce se opet desit isto kad se stavi novi ventil.
Znam covjeka koji je ovo isto promjenio na svom autu i klima je normalno radila godinama.
Ventil je cca 50e + ruke 60e jer plin treba ispustit i vratit i opet kazu to je cijena ako nije zapekao skroz da nejde van.
Kod frigoma je 280e zamjena kompresora sa svime pa sad gledam jel bi odmah isao na to ili da riskiram s ovim.
Ekipa, imam Yeti u kojem su Night breakeri, vidio sam da ovdje preporučujete Bevinsee V45 (one pašu za Yeti po njihovom filteru) pa sam mislio preći na ledice kad Osramice otegnu papke.
Da li trebam paziti gdje stavljam driver kocke, zbog temperature? Koliko se uopće griju driveri? Gdje ih vi smještate, da li mogu samo utrpati i nasloniti bilo gdje unutar fara, jer ima dosta mjesta?
Ekipa, imam Yeti u kojem su Night breakeri, vidio sam da ovdje preporučujete Bevinsee V45 (one pašu za Yeti po njihovom filteru) pa sam mislio preći na ledice kad Osramice otegnu papke.
Da li trebam paziti gdje stavljam driver kocke, zbog temperature? Koliko se uopće griju driveri? Gdje ih vi smještate, da li mogu samo utrpati i nasloniti bilo gdje unutar fara, jer ima dosta mjesta?
Ja sam sve stavio unutar fara, mjesta ima i nikad nije bilo problema sa temp
Ekipa, imam Yeti u kojem su Night breakeri, vidio sam da ovdje preporučujete Bevinsee V45 (one pašu za Yeti po njihovom filteru) pa sam mislio preći na ledice kad Osramice otegnu papke.
Da li trebam paziti gdje stavljam driver kocke, zbog temperature? Koliko se uopće griju driveri? Gdje ih vi smještate, da li mogu samo utrpati i nasloniti bilo gdje unutar fara, jer ima dosta mjesta?
Jel mijenjas jer su tu neki pisali da su Osram lose?
Osram su se prvi lako mogli homologirat, imaju odlicno dokumentirane proizvode, za svaki auto znas tocno koje sve oem mozes mijenjat s osramovim, imaju svoje "kape" koje sjedaju na tvornicki navoj pa ti far ne rosi, otpornike koji se ugradjuju da nema greske i sl.
Meni je kvaliteta odlicna. Nacekat ces se da otegnu.
A ovi amateri sto seru napisu to tako samouvjereno da bih i ja pomislio da ne valjaju, da ih nisam prije i sam ugradio.
Jel mijenjas jer su tu neki pisali da su Osram lose?
Osram su se prvi lako mogli homologirat, imaju odlicno dokumentirane proizvode, za svaki auto znas tocno koje sve oem mozes mijenjat s osramovim, imaju svoje "kape" koje sjedaju na tvornicki navoj pa ti far ne rosi, otpornike koji se ugradjuju da nema greske i sl.
Ne, mijenjam obične H4 halogene Night breakere sa ledicama. Osram ledice su preko 200€, a ove koštaju kao par night breakera a dosta svjetlije i hladnije. Po Osram speckama, night breakeri traju dosta kraće od običnih slabijih halogenih sijalica, tako da ne vjerujem da neće otići, jedino ih spašava što po danu rade samo DRL pa se štede.
Ne, mijenjam obične H4 halogene Night breakere sa ledicama. Osram ledice su preko 200€, a ove koštaju kao par night breakera a dosta svjetlije i hladnije. Po Osram speckama, night breakeri traju dosta kraće od običnih slabijih halogenih sijalica, tako da ne vjerujem da neće otići, jedino ih spašava što po danu rade samo DRL pa se štede.
Aham, mislio sam da mijenjas Osram led sa nekim drugim opet led.
Btw: osram h7 led na amazon.de ti je 100€.
Ne, mijenjam obične H4 halogene Night breakere sa ledicama. Osram ledice su preko 200€, a ove koštaju kao par night breakera a dosta svjetlije i hladnije. Po Osram speckama, night breakeri traju dosta kraće od običnih slabijih halogenih sijalica, tako da ne vjerujem da neće otići, jedino ih spašava što po danu rade samo DRL pa se štede.
Aham, mislio sam da mijenjas Osram led sa nekim drugim opet led.
Btw: osram h7 led na amazon.de ti je 100€.
Plus varalice....
Ekipa,
cura ima peugeota 107 i stvarno su mu svjetla slaba... Pošto čekam novi auto, primoran sam ga voziti pa bih stavio jače sijalice.
Koji model H4 žarulja bi im preporučili ?
Pozdrav, molim pomoć. Radi se o opel astri twinport 1.4 benzin sa plinom iz 2005 godine. Auto na niskim obrtajima cuka, na visokim se fino vozi. Do sad sam napravio sljedeće: razvrtio ga na autocesti, očistio dizne, promijenio svjećice, natočio 100ku benzin i pun plin. Nitko od mehaničara mi nije mogao ni približno rec šta bi bilo. Jel ima itko ideju?
Filter zraka? MAF senzor? EGR?
Mene je Mazda zaj3bavala isto tako kad je MAF bio prljav. Oprao ga MAF cleanerom, problem nestao. Možda i da ga zamijeniš i usput očistiš kontakte kontakt sprejem, to možeš sam i nije neka cifra, samo nemoj kupiti baš najjeftiniji senzor, uzmi neki srednji ;)
Pozdrav, molim pomoć. Radi se o opel astri twinport 1.4 benzin sa plinom iz 2005 godine. Auto na niskim obrtajima cuka, na visokim se fino vozi. Do sad sam napravio sljedeće: razvrtio ga na autocesti, očistio dizne, promijenio svjećice, natočio 100ku benzin i pun plin. Nitko od mehaničara mi nije mogao ni približno rec šta bi bilo. Jel ima itko ideju?
Cuka u kojem smislu, variraju okretaji u leru ili malo prima, malo ne prima gas kada stistneš papučicu? Jer se trese motor u leru kao da radi na jednom cilindru?
Moguće da te zezaju injektori za plin, pa cuka. Odi kod servisera za plin da ti ih provjeri i odmah neka ti izmjeri kompresiju cilindara. Ako je kompresija slaba moguće da ti je izgorio neki od usisnih ventila.
Da je bobina u pitanju to bi ti normalni mehaničar već otkrio, također probaj se voziti samo na benzin, barem kojih 100km i prati situaciju, pusti da se motor zagrije i vidi hoće li ti izbaciti check engine. Može biti da ti se istopila keramika u katalizatoru pa ti je smanjen protok ispušnih plinova i to možeš samo na benzinu otkriti tako da ti baci check engine, dok si na plinu tada ne izbacuje.
Koji motor je točno u pitanju, ako je 1.6, on ti nema hidropodizače za ventile, već se zazor na ventilima ručno podešava, prema servisnoj na svakih 100-150tkm, a ako voziš na plin onda na svakih 50tkm.
Tako da imaš opciju da su ti injektora plina otišli ili jedan od njih, druga opcija izgoreni ventili (utvrdi se kompresijom) i treća je katalizator i obavezno izmjeriti zazor na ventilima ovisno koji je motor u pitanju.
Promijenjeno sve sto si naveo. također lanac i lančanici i pumpa goriva.
Između 1800 i 2200 cuka u stilu da kao izgubi snagu na stotinku. Normalno cukanje auta znaš na šta mislim. U leru radi savršeno. Ista stvar je bez obzira jel se vozi na plin ili benzin, mislio sam da je do dizni ali kad se prebaci na plin opet isti problem
EDIT: nisam vidio donji dio poruke, radi se o 1.4. twinport benzincu sa plinom
Bio je na dijagnostici nije bacio nikakvu grešku. Iako mi je sada na pamet palo da nije možda do klapne
gasa?
Šta se tiče katalizatora, nismo ga mogli izvadit van ali smo ga probušili da prodise
Bio je na dijagnostici nije bacio nikakvu grešku. Iako mi je sada na pamet palo da nije možda do klapne
gasa?
Da je klapna gasa izbacilo bi ti odmah error, ali ne bi ju bilo loše očistiti.
S obzirom da ste fizički maknuli sače katalizatora trebalo je i softverski/hardverski riješiti obd senzore da znaju očitati valjane vrijednosti sada dok je kat vani.
Između 1800 i 2200 cuka u stilu da kao izgubi snagu na stotinku. Normalno cukanje auta znaš na šta mislim. U leru radi savršeno. Ista stvar je bez obzira jel se vozi na plin ili benzin, mislio sam da je do dizni ali kad se prebaci na plin opet isti problem
EDIT: nisam vidio donji dio poruke, radi se o 1.4. twinport benzincu sa plinom
Jel tko izvukao namot paljenja i provjerio stanje na samim utorima šta ulaze u glavu, zna probijati/biti loš kontakt. A i sam namot zna drkati.