Počeo sam izrađivati texture za modele napravljene u 3d max-u, ali grafičko sučelje programa mi djeluje dosta komplicirano i nepraktično, postoji li neki bolji alat za ovu namjenu, ako ne onda bi dobro došao jedan opsežni i kvalitetni tutuorial za ZBrush...
Izrada textura
- poruka: 4
- |
- čitano: 1.216
- |
- moderatori:
pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
A? Jel mi se to samo cini ili pokusavas nacrtati teksture na modelu direktno u maxu (pretpostavljam da ima takve alata poput vecine drugih 3d applikacija)
Mani se corava posla i primi se photoshopa, tamo se uglavnom rade teksture. U maxu ces samo jos odraditi UV mapping i to ti je to.
Ako sam te krivo shvatio, sorry, moras malo pojasniti :)
Ma poznam tipa, znam sta ga muci, radi modele u 3d maxu ali ih onda exportira u ZBrush te radi takozvani polypainting za texturu medjutim sucelje mu nije prakticno i taj polypainting nije bas robustan alat pa ga zanima ako ima drugo rjesenje.
kazes photoshop, hmm.. ali za to bi trebalo rucno napraviti UV mapu, a ne onak automatski ko u ZBrushu?
Pa da, mislim tako vecina radi...
Ali ako bas voli direktno crtati po modelima mozda bi mogao probati maxonov bodypaint? Mislim da ga se jos uvijek moze nabaviti odvojeno od Cineme4D.