Pozdrav, već neko vrijeme imam problem s potrošnjom megabajta. Zvao sam službu za korisnike i slao mail u T-HT, ali nije pomoglo pa da vidim možda netko ovdje zna u čemu je problem i kako ga riješiti. Ovo je dio maila kojeg sam im poslao:
već nekoliko godina korisnik sam Simpe i Prejake opcije. Prije par mjeseci odlučio sam se prebaciti na Mjesečnu zmajsku opciju jer mi više odgovara, ali odmah nakon aktivacije opcije počeli su problemi. Naime potrošnja je bila nenormalna (i dalje je). Ali mislio sam ok, možda je neka greška, čekat ću iduću aktivaciju pa ćemo vidjeti. Idući mjesec ista stvar i onda sam zvao službu za korisnike gdje mi je vaš djelatnik potvrdio da se radi o potrošnji interneta kad se mobitel spoji na mrežu. Pomislio sam možda nešto nije ok s telefonom iako nema smisla pošto na prejakoj nije radio probleme, ali svejedno sam ga resetirao na tvorničke postavke i reinstalirao Android. Nije pomoglo, problem se nastavlja do danas gdje mi je jutros pukao film kad mi je došla obavijest da mi je ostalo samo 1500MB/min/SMS, a ne trošim ni blizu toliko.
Uz mobitelov interni mjerač prometa instalirao sam i My Data Manager da vidim pokazuje li on šta i ne, ništa. Imam restrikciju pozadinskog prometa na većini aplikacija i ponavljam, na prejakoj opciji nije bilo problema. Sad me strah vratiti se na prejaku jer bi potrošio MB u manje od pola mjeseca bez da taknem mobitel ako bi ostao isti fantomski promet.
U privitku šaljem screenshote s mobitela koje sam uradio danas oko 9 ujutro gdje se jasno vidi da je razlika između onoga što mobitel vidi kao potrošeno i onog što vi javljate kao potrošeno preko 1000MB/min/SMS što je neprihvatljivo. Da se radi o 50ak MB/min/SMS rekao bih ok, drugačije se mjeri ili nešto bla bla, ali ovo je baš katastrofa.
Do sada jedino što pomogne je imati ugašen internet osim kad mi baš treba što mi nije opcija.
Mobitel: Sony Xperia Z5
...
na temelju Vašeg prigovora u vezi s potrošnjom jedinica unutar Mjesečne zmajske opcije za pretplatnički broj ... želimo Vas obavijestiti da smo izvršili sve potrebne provjere. Budući da nisu utvrđene nepravilnosti, prigovor nismo u mogućnosti uvažiti.
Spomenutom provjerom nisu utvrđene nepravilnosti u obračunu jedinica unutar Mjesečne zmajske opcije te se iste ispravno obračunavaju. Napominjemo da je podatkovni promet nesporno korišten s Vašeg broja ... te su jedinice ispravno obračunate.
Napominjemo kako je moguć toliki prijenos podataka u kratkom vremenskom razdoblju, posebno na lokacijama koje su pokrivene 4G mrežom gdje brzina prijenosa podataka doseže 75Mbit/s. Navedeno znači da se u 1 sekundi može izvršiti prijenos podataka od 9,375 MB, odnosno u cca 20 sekundi 187,50 MB (20 sekundi x 9,375 MB/s = 187,50 MB).
Nadalje, neke aplikacije se učestalo povezuju sa internetom radi osvježavanja podataka te se i sa samim time generira podatkovni promet. Napominjemo kako HT nema utjecaja na postavke Vašeg uređaja.
Skrećemo pažnju kako za određene mobilne uređaje postoji mogućnost samostalnog aktiviranja zabrana korištenja određenih usluga. Tako i u postavkama Vaših mobilnih uređaja postoji opcija za uključenje ili isključenje korištenja podatkovnog prometa. Najčešće se spomenuta opcija nalazi u izborniku „Postavke - Općenito - Mreža - Uključi ili isključi opciju Data promet“.
Uz isprike zbog nastale situacije/nesporazuma, zahvaljujemo na razumijevanju te Vas pozdravljamo.
Na ovaj odgovor imate pravo pritužbe Povjerenstvu za pritužbe u drugostupanjskom postupku putem Odsjeka za upravljanje pritužbama, u roku 30 dana nakon primitka istog. Uložena pritužba ne odgađa plaćanje nespornog dijela računa, ukoliko isti nije podmiren.
S poštovanjem,
Voditelj u Odsjeku za upravljanje pritužbama
Ima tko kakvu ideju? Je li do mog mobitela (koji prije zmajske nije imao problema) ili do njih?