čitano: 2.133
|
moderatori: DrNasty, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
Metal Gear Solid 4 za 12.6.

Dakle, Metal Gear Solid 4 izlazi 12.6.  - i to worldwide..

--
HaHa na sve

0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan

to ce bit dogadjaj godine, cuo sam da je igra jedva stala u 50Gb!!! igro sam prva tri nastavka i nadam se da ce i cetvrti dio biti jednako kvalitetan.

0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
RE: Metal Gear Solid 4 za 12.6.
HaHa kaže...

Dakle, Metal Gear Solid 4 izlazi 12.6.  - i to worldwide..

ajme ja nemam to gdje igrati Plač Strasan serijal.....meni jedan od najdrazih. Igrao također prva 3 nastavka ma predobro!!!

Atheistic to the point of fanaticism, there u have me in a nutshell so kill me again or take me as I am for I shall not change.
Poruka je uređivana zadnji put pon 3.3.2008 5:24 (PROTECTOR).
16 godina
neaktivan
r3d3f1n3 kaže...

to ce bit dogadjaj godine, cuo sam da je igra jedva stala u 50Gb!!! igro sam prva tri nastavka i nadam se da ce i cetvrti dio biti jednako kvalitetan.

50GBOsmijeh
Ima još tri mjeseca do izlaska, dovoljno vremena za nabavku PS3:-)
Mislim da će ovaj dio nadmašit prva tri, a prva tri su odlična! Jaooo jedva čekam!!!Smijeh

"Snake.. we're not tools of the government or anyone else. Fighting was the only thing... the only thing I was good at. But at least I always fought for what I believed in.. Snake... farewell."
Gray Fox
16 godina
neaktivan

Nešto da se lakše podnese ljetna suša. Jedva čekam. Nadam se da će multiplayer biti dobar pa da  preko ljeta u vruće sušne dane mogu bacit dosta sati igre. I još da singleplayer traje 40 sati mojoj sreći ne bi bilo kraja.

0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan

IGN kaže

Buy this game. I don't care if the gameplay in the past titles didn't appeal to you, I don't care if long cutscenes scare you, and I don't care if you're broke.

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots is the best reason to own a PlayStation 3 thus far.

I've played every Metal Gear Solid game since the series won me over in 1998, and I can tell you that I have never felt as connected to Snake as I did in this game. Hell, I've never felt this connected to any character in any other videogame that I've played. Our hero has gone from a soldier in his prime to an elderly warrior trying to make a difference. We see Snake struggle, we see Snake win, we see Snake lose, we see Snake relax, and we see Snake become a truly three-dimensional character. Whether he's chilling on the Nomad in street clothes, discussing his turn of fortune with "friends," or taking part in the game's phenomenal final boss battle, this is the greatest iteration of the character that I have ever seen.

This game is emotional, powerful, fun, beautiful, deep, engaging, and just about every other positive adjective you could assign it. Metal Gear Solid 4 pulls you in and doesn't let you go until the final, final credits roll.

I'm sad to Snake go, but he couldn't have asked for a better sendoff.

Oni koji prate MGS od početka će potpuno razumi ovo! Hideo majstore, legedno, svetinjo! Hvala ti na MGS-u!!!

"Snake.. we're not tools of the government or anyone else. Fighting was the only thing... the only thing I was good at. But at least I always fought for what I believed in.. Snake... farewell." Gray Fox (Frank Jaeger)

0 0 hvala 0
16 godina
Puhi kaže...

IGN kaže

Buy this game. I don't care if the gameplay in the past titles didn't appeal to you, I don't care if long cutscenes scare you, and I don't care if you're broke.

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots is the best reason to own a PlayStation 3 thus far.

I've played every Metal Gear Solid game since the series won me over in 1998, and I can tell you that I have never felt as connected to Snake as I did in this game. Hell, I've never felt this connected to any character in any other videogame that I've played. Our hero has gone from a soldier in his prime to an elderly warrior trying to make a difference. We see Snake struggle, we see Snake win, we see Snake lose, we see Snake relax, and we see Snake become a truly three-dimensional character. Whether he's chilling on the Nomad in street clothes, discussing his turn of fortune with "friends," or taking part in the game's phenomenal final boss battle, this is the greatest iteration of the character that I have ever seen.

This game is emotional, powerful, fun, beautiful, deep, engaging, and just about every other positive adjective you could assign it. Metal Gear Solid 4 pulls you in and doesn't let you go until the final, final credits roll.

I'm sad to Snake go, but he couldn't have asked for a better sendoff.

Oni koji prate MGS od početka će potpuno razumi ovo! Hideo majstore, legedno, svetinjo! Hvala ti na MGS-u!!!

Sad mi dodje da kupim PS3 =/.
Obozavam MGS serijal i to je definitivno najbolji konzolaski serijal ikad, a i igre su na svjetskoj kvaliteti!
Al ipak vjerojatno necu igrat MGS4 jos neko vrijeme...da ga bar portaju na PC ali 99% da nece. ;(
AMD Athlon X2 6000+ @3Ghz HD3850 512 MB OC 2GB DDR2 Dual Channel 800 Mhz
15 godina

MGS je uvijek bila igra zbog koje se kupuje Playstation, presao sva tri na plejki, meni najbolji serijal od svih igara, filmska atmosfera, mozes se uziviti sa Snakeom.

Ali eto danas je 13.06 a nisam cuo da je izasao MGS 4?

Ma kakav James Bond, My name is Snake, Solid Snake! Cool

"Float like butterfly, sting like a bee" "Suffer now and live the rest of your life a champion" - Muhammad Ali
15 godina

Izasao Metal Gear Solid 4!!!

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots is the most technically stunning video game ever made.

Dobio 10 na Gamespotu, sta reci, bravo Kojima!

http://www.gamespot.com/ps3/adventure/metalgearsolid4/review.html?tag=topslot%3Btitle%3B1&om_act=convert&om_clk=topslot

"Float like butterfly, sting like a bee" "Suffer now and live the rest of your life a champion" - Muhammad Ali
Poruka je uređivana zadnji put sub 14.6.2008 1:51 (boxer).
16 godina
neaktivan

Stvarno nisam očekivao od GameSpot-a desteku, oni su mi više nekako "GTA" tip:-), ali eto ipak su se opametiliOsmijeh

"Snake.. we're not tools of the government or anyone else. Fighting was the only thing... the only thing I was good at. But at least I always fought for what I believed in.. Snake... farewell." Gray Fox (Frank Jaeger)

0 0 hvala 0
16 godina

gamespot nije autoritet .. znali su losim igrama davat super ocjene i obrnuto ..

ako ih platis rade kvalitetnije reviewe i bolje ocjene .. ako ih ne platis .. obrade te povrsno i daju 8.5 ako si odlican ..

they suck!

nisu oni ko nash BUG neokaljani novcem velikih game izdavaca .. (bi oni ali im nitko nije ponudio)

.ez.

0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan

Baš zbog toga sam i mislio da neće MGS4 dobit kod njih više od 9.0.

Ali znam da u ovom slučaju kvaliteta nije upitna.

0 0 hvala 0
16 godina

Izašao je i pogledajte recenziju: http://max.tportal.hr/subPage.aspx?videoId=6864

po meni je igra fenomenalna, a Lauš ju je odlično recenzirao i ima odličan humor.

AMD Athlon 3200+, 2gb DDR 2 RAM, Radeon X1600/1650 series 92% tinejđera sluša turbo folk. Ako si ti među onih 8% koji još uvijek slušaju pravu glazbu kopiraj si ovo u potpis.
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan

Meni su Laušove recenzije sve gore i gore. Kao da malo previše forsira taj humor na jedan ne kul način :(

Al dobro, to nije tema ovog topica.

Enivej, evo još jedne hrv. recenzije:

LINK do recenzije

Igra se čini pre pre dobrom. Cutscene su malo preduge, ali to je ono što karakterizira MGS serijal.

Gaming Portal Hrvatske Cyber Lige - www.hcl.hr

0 0 hvala 0
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:

vrh stranice