Ja sam 6 mjeseci imao tehnickih problem s A1 koje su mi otklonili tek kad sam napravio raskid ugovora zbog naknade. Ovako los odnos i komunikaciju nisam imao vec 15 godina kako sam raskinio odnose sa T-com. Zvali su me iz A1 cim su zaprimili od Optime moj zahtjev za raskid. U roku 24sata od kad sam iz optime dobio obavjest da je zahtjev poslan u A1. Da ponude su nemoralne jer su mi ponudili trio paketa A1 za 190 kn sto je identicno iznosu Optiminog trio paketa (radi se o flat optickom internetu sa full TV paketom i Flat telefonom prema fiksnim i mobilnim mrezama, tko to nebi za 190kn), inace bi trebao po novom placati sa 20kn naknade nesto više od 250kn.
Da ponuda bude jos nemoralnija stornirali su mi zadnja 2 racuna sto je oko 450-500kn. Naravno da je to sve super od njih ali s 6 mjeseci prekasno.
Pristao bi ja i na 250kn jer sam bio zadnovoljan sa brzinom interneta i generalno kvalitetom isporucene opreme. No tehnicke probleme koje su njihovo terenski djelatnici proizveli nije otkljonjeno do trenutka raskida ugovora. Pisao sam im zalbe sluzbi za korisnike 2 puta mailom niko mi nikad nije odgovorio (moram se ispraviti za vreme trajanja ugovora). Prije toga zvao jedno 10 puta nista mi nisu rijesili, svaki puta mi kazu morate pismeno.
Istrazio sam sve mogucnosti za rjesenje mog problema i koje su mogucnosti raskida ugovora, e pa nema. Tu dolazi čestiti Hakom koji kaže ako vam u roku od x broja dana (sto u mom slucaju nije jasno jer se njihovi naputci odnose uglavnom na sporove za racune) ne rijese problem imate fazu 2 zalbe citirm: "U slučaju da niste zadovoljni rješenjem Vašeg prigovora u prvostupanjskom postupku postupite po uputi operatora i uložite reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije svog operatora 30 dana od dana dostavljanja pisanog odgovora."
https://www.hakom.hr/default.aspx?id=127
WTF pa nisu mi ni prva 2 puta odgovorili. Išao bi ja i dalje no pojavila se mogucnost raskida ugovora zbog naknade 20kn i to je rijesilo moj problem.
Na A1 nemate mogucnosti drugostupanjskog povjerenstva. Našao sam samo na jednoj A1 web stranici jednu recenicu koja kaze kao A1 saziva drugostupanjsko povjerenstvo po zahtjevu. U trelefonskom razgovoru s njihovom sluzbom za korisnike naravno nemaju pojma o cemu im ja pricam i opet bi trebao pismeno traziti drugostupanjsko povjerenstvo kojem se pismeno trebam obratiti za nerejesavanje mog pismjenog zahtjeva za tehnicke poteskoce koje su proizveli njihovi djelatnici.
Na jednoj od HAKOMovih stranica sam naisao na informaciju da me teleoperater mora informirati o postupku za drugostupanjsko povjerenstvo sto po mom misljenju A1 krije ko zmija noge a u mom slucaju dovodi do apsurda.
Zao mi je momci ovdje se saga zavrsava isao bi ja i dalje ali eto pojavila se mogucnost raskida ugovora zbog povecanja naknade od 20kn.
Ja radim profesionalno kao sistem i network administrator a u fušu programiram :). Nadam se da je to dovoljno znanja za razumijevanje problematike i da mi daje legitimitet da barem budem prosjecni korisnik usluga teleoperatera. Ako se ja kao prosjecni korisnik ne mogu izboriti sa teleoperaterom pa za koga su pisana vasa pravila? Za pravnike, odvjetnike?
Mora covjek postaviti pitanje cestitom HAKOMu i svim djelatnicima koji rade i brinu se o postenom trzisno natjecanju i zastiti potrosaca.
Sto bi trebala uraditi moja baka koja ima 84godine i 4 razreda osnovne . Za nju je daljinski od TVa naucna fantastika. Zar bi trebala odvjetika uzeti sa 1800kn mirovine. Gledam svojim ocima svakodnevno peljesenje teleoperatera. To mi eto dolazi uz profesiju.
200-250kn mjesecno na mirovinu jer su htjeli preko skypa vidjeti djecu, unuke, praunuke.
Za kraj moram da jos dodam da sam na Optimi i placam 250kn trio paket bez ugovora i uzasna im je oprema i brzina. Novac mi je omogucio slobodu sto si nazalost mnogi u ovoj drzavi ne mogu priustiti. Sve zbog 60kn mjesecno.