Bajka o električnom autu „za mase“

poruka: 394
|
čitano: 84.439
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Bajka o električnom autu „za mase“".
8 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Mirko935 kaže...

 Jedino gdje je ubrzanje realno korisno je pri uključivanju na autocestu i pretjecanju. Ovako je čisto za ku**enje i marketing kad ne možeš konkurirati drugim stvarima.

 

 A za što bi, pobogu, normalnom čovjeku i trebalo dobro ubrzanje? Da se, kao tipični balkanjeros sa trulom vw dvicom, dva prokleta dana uključuješ u promet?

 

Pa ne govorimo o profesionalnim vozačima utrka...

Ja rekoh
16 godina
offline
Bajka o električnom autu „za mase“

Jel se neko zapital, "u kakvom če stanju bit kvalitetni Teslek auteki nakon recimo odkoturanih 700 000 kilometara "Jasno baterija je več odavno krepala, a nova baterija košta kao moderna Dačija Logan Powered By Renol.

 

Intel=pokvareni podmukli gadovi!
Moj PC  
2 3 hvala 0
10 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Feudalac kaže...
sosta kaže...
Feudalac kaže...

 Pa vidiš, to je istina. Prosječna cijena automobila u USA je oko 35k iako postoji more modela za skoro upola manje.

Ni kod nas nije dača najprodavanija, a ni twingo, clio i slično.

 

 2017 je kod nas najprodavanji model bio clio.

http://automania.hr/art/znate_li_koji_je_zapravo_najprodavaniji_auto_u_hrvatskoj_privatni_kupci_naj

 

 Koliko vidim, nije clio nego Suzuki Vitara. Dalo bi se i o metodologiji, ljudi masovno uzimaju automobile na leasing gdje je formalni vlasnik l. kompanija, a stvarni kupac koji je osobno izabrao automobil za sebe - privatna osoba. Bez obzira na to, otkad se to prodaja i tržište mjeri na taj način? Ovih ostalih 80% prodanih auta se zanemaruje jer to trenutno ne odgovara tvojoj poziciji u raspravi?

 Apsolutno netočno, kad nas upravo brojke nabijaju kompanije koje su izabrale vozila baš za kompanije, a ne za sebe, dakle rent-a-car, veliki giganti tipa T-Com, HP, itd. onda državne firme kao MUP, itd. i zato je tu uvijek VW koncern u vrhu. Privatno se Vitare najviše kupuju, a svjedoci toga smo i svakodnevno gledajući auta po ulicama (npr. u Splitu, stvarno ih ima more). 

Festina lente
13 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
rambox kaže...

Jel se neko zapital, "u kakvom če stanju bit kvalitetni Teslek auteki nakon recimo odkoturanih 700 000 kilometara "Jasno baterija je več odavno krepala, a nova baterija košta kao moderna Dačija Logan Powered By Renol.

 

 https://jalopnik.com/this-is-what-happens-when-you-put-300-000-miles-on-a-te-1798662230

https://www.teslarati.com/tesla-model-s-400k-km-250k-mi-7-percent-battery-degradation/ 

 

700 000 km = 560.000 kn goriva btw, plus servisi i mehanika koja ide daleko više , za razliku u troškovima održavanja kupiš porshe, električni. lol

Poruka je uređivana zadnji put čet 24.5.2018 19:44 (grzzi).
14 godina
offline
Bajka o električnom autu „za mase“

Dakle nit su prošle godine bili najprodavaniji Clio nit Vitara.

Najprodavanija je Octavia sa 2464 komada, drugi je Clio 2292, treći Focus s 2271, četvrti Golf s 2074 i peti Astra s 1741 komadom.

Udio prodanih dizelaša ukupno je 54%. Kod Volkswagena i Škode oko 60%, kod Renaulta i Peugeota 70tak%, Audi 85%, BMW i Merc 95% i 97%. 

Inače prvi auto koji nije kompakt ili manji je Passat s prodanih 1043 komada i to 11 na listi modela. I jedini u top 20 modela koji je iz D ili većeg segmenta. Mislim da smo time objasnili sve o RH i tržištu automobila u istoj. 

A kome i kak su prodani auti, to nikog nije briga, jer su auti prodani. Također, VAG grupa prošle godine nije imala baš poslovanja s državom, MUP je otišao Citroenu i Fordu, drugih velikih nabavki nije baš bilo.

 

 

Moj PC  
2 1 hvala 0
13 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
mystik kaže...

Dakle nit su prošle godine bili najprodavaniji Clio nit Vitara.

Najprodavanija je Octavia sa 2464 komada, drugi je Clio 2292, treći Focus s 2271, četvrti Golf s 2074 i peti Astra s 1741 komadom.

Udio prodanih dizelaša ukupno je 54%. Kod Volkswagena i Škode oko 60%, kod Renaulta i Peugeota 70tak%, Audi 85%, BMW i Merc 95% i 97%. 

Inače prvi auto koji nije kompakt ili manji je Passat s prodanih 1043 komada i to 11 na listi modela. I jedini u top 20 modela koji je iz D ili većeg segmenta. Mislim da smo time objasnili sve o RH i tržištu automobila u istoj. 

A kome i kak su prodani auti, to nikog nije briga, jer su auti prodani. Također, VAG grupa prošle godine nije imala baš poslovanja s državom, MUP je otišao Citroenu i Fordu, drugih velikih nabavki nije baš bilo.

 

 

 pa da ... na tom tržištu priča o tesli naravno da ne drži vodu. U Usa i zapadnoj europi itekako, pola milijuna Tesla trojki kaparenih na slijepo govori tome u prilog. Model Y je također u najavi.

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 24.5.2018 19:51 (grzzi).
15 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
jozef kaže...
Mandor kaže...

tko spominje prijevaru?

Ima već dosta kupaca koji su odustali i tražili povrat akontacije, manji dio je povrat i dobio jer je od Tesla Motorsa izgleda lakše dobiti bubreg nego povrat novca. Navodno otežu, ljudi čekaju svoj novac mjesecima.
Cancellation policy je razlog što (valjda) nema tužbi. Osim toga ovo je agreement a ne contract i kao takav nije zakonski utuživ tj. ne smatra se pravnim dokumentom jer ne sadrži elemente ugovora (najvažniji element bi bio rok za izvršenje ugovorene radnje). Tesla se nije ničime obvezao i možeš taj papir objesti mačku o rep. Na neki način i to je manipulacija (prijevara?) kad već inzistiraš. 

Čini se da je netko editirao ili brisao komentar.

Ipak ima još primjera:

 "Nije skepticizam oko EV-a, već oko Muskovih obećanja (čitaj: otvorenog laganja)."

Ako kažeš da se tesla nije ničime obvezao, ne znam uopće zašto raspravljamo.

"na neki način manipulacija"? Ajde ne navlači mak na konac.

10 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
mystik kaže...

Dakle nit su prošle godine bili najprodavaniji Clio nit Vitara.

Najprodavanija je Octavia sa 2464 komada, drugi je Clio 2292, treći Focus s 2271, četvrti Golf s 2074 i peti Astra s 1741 komadom.

Udio prodanih dizelaša ukupno je 54%. Kod Volkswagena i Škode oko 60%, kod Renaulta i Peugeota 70tak%, Audi 85%, BMW i Merc 95% i 97%. 

Inače prvi auto koji nije kompakt ili manji je Passat s prodanih 1043 komada i to 11 na listi modela. I jedini u top 20 modela koji je iz D ili većeg segmenta. Mislim da smo time objasnili sve o RH i tržištu automobila u istoj. 

A kome i kak su prodani auti, to nikog nije briga, jer su auti prodani. Također, VAG grupa prošle godine nije imala baš poslovanja s državom, MUP je otišao Citroenu i Fordu, drugih velikih nabavki nije baš bilo.

 

 

 

Ne pričaj gluposti, govorimo i fizičkim osobama, a ne o firmama, mješaš kruške i jabuke. Kako nije bitno? Itekako je bitno, jer pokazuje stanje nacije, prosječnu starost vozila, itd. Većina tih prvih par nakon 2-3 godine napuste granice RH i zato ne pada prosjek starosti vozila, barem ne na neki europski nivo. 

Festina lente
Poruka je uređivana zadnji put čet 24.5.2018 20:13 (mrki_tua).
10 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
grzzi kaže...
rambox kaže...

Jel se neko zapital, "u kakvom če stanju bit kvalitetni Teslek auteki nakon recimo odkoturanih 700 000 kilometara "Jasno baterija je več odavno krepala, a nova baterija košta kao moderna Dačija Logan Powered By Renol.

 

 https://jalopnik.com/this-is-what-happens-when-you-put-300-000-miles-on-a-te-1798662230

https://www.teslarati.com/tesla-model-s-400k-km-250k-mi-7-percent-battery-degradation/ 

 

700 000 km = 560.000 kn goriva btw, plus servisi i mehanika koja ide daleko više , za razliku u troškovima održavanja kupiš porshe, električni. lol

 

U startu ti u Tesli preplatiš i gorivo, održavanje, ma sve živo. Ja bi razumio da se radi o državi kao Norveška gdje ne plaćaš parking, itd. pa ima logike, ali u velikoj većini ostalog svijeta za iznos Tesle možeš kupiti vrhunsko auto, u skoro svakom segmentu (osim ubrzanju) bolji od Tesle.

Festina lente
8 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Tako smo u startu mobitel plaćali 20 tisuća maraka a slijepci poput tebe su pričali kome to treba, Pa fiksni je jeftiniji i ne može pstati bez signala. Danas više nitko ne koristi fiksni

Tako i električni... jednom kad se provozaš u tesli pa čuješ tišinu i osjetiš instantno ubrzanje koje ti otežava disanje, skupljat ćeš zadnje lipe da ga kupiš i bit će ti svejedno što je gepek malo ukrivo i što se baterija mora puniti pol sata svakih 250 km
Ja rekoh
14 godina
odjavljen
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
MrBlc kaže...

A koliko vremena treba za utočiti 40l, a koliko za napuniti baterije?

 A koliko košta tank baterije, a koliko tank benzina? Zašto se to nitko ne pita?

 

Ili, koliko energije je u jednom tanku benzina (400 kwh za 40 litara za 300-450 km dometa, ili 80 kwh za 300-450 km dometa) i koliko je zagađenje toga dvoje?

http://www.bug.hr/forum/post/predstavljanje/slike-vaseg-hardvera/1959989.aspx
16 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
mrki_tua kaže...

kupiš porshe, električni. lol

 

U startu ti u Tesli preplatiš i gorivo, održavanje, ma sve živo. Ja bi razumio da se radi o državi kao Norveška gdje ne plaćaš parking, itd. pa ima logike, ali u velikoj većini ostalog svijeta za iznos Tesle možeš kupiti vrhunsko auto, u skoro svakom segmentu (osim ubrzanju) bolji od Tesle.

Kaj se tiče zelenaša, kao i obično dosta ljudi razne auteke kupuje samo da bi bili popularni ili viđeni.Kud češ boljeg šminkanja, eto dok na strujnoj punionici čekaš da se gad več jemput i napuni.

 

Ak se neko hoče šminkat, Teslek i razni drugi napuhani auteki nisu niti blizu(nikad niti neče bit) 25 godina starom legendarnom Nissanu.Za njime se okreču svi redom nema pravila, pa čak i mala djeca ili ranjenici itd fučkaj ga sad.

 

 

Nissan Skyline GT-R na struju?

Intel=pokvareni podmukli gadovi!
15 godina
odjavljen
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“

Kako se to nitko ne pita, pa o tome se čitavo vrijeme priča, međutim, kad pričamo o Tesli, onda je vrijeme punjenja bitan faktor jer ti auto tih gabarita ne treba ako nećeš putovati dulje, a ako ćeš putovati dulje onda vrijeme igra bitnu ulogu, pa Teslom recimo ne možeš otići iz Splita u Zagreb na sastanak od par sati, te se isti dan vratiti u Split, već moraš noćiti. Eventualno, ako imaš sreće da u blizini mjesta održavanja sastanka imaš punjač, pa se puni dok si na sastanku, možeš doći isti dan u Split, ali si krepan.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
10 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Feudalac kaže...
Tako smo u startu mobitel plaćali 20 tisuća maraka a slijepci poput tebe su pričali kome to treba, Pa fiksni je jeftiniji i ne može pstati bez signala. Danas više nitko ne koristi fiksni

Tako i električni... jednom kad se provozaš u tesli pa čuješ tišinu i osjetiš instantno ubrzanje koje ti otežava disanje, skupljat ćeš zadnje lipe da ga kupiš i bit će ti svejedno što je gepek malo ukrivo i što se baterija mora puniti pol sata svakih 250 km

 Tu tišinu nećeš osjetiti u karampanama, ali sjedni u neki lošiji brend tipa Hyundai i40 diesel, ne čuje se ništa, a sjedni u nešto bolje tipa Mazda 6 benzin, to je svemirski brod za Teslu. 

Festina lente
14 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
mrki_tua kaže...

Ne pričaj gluposti, govorimo i fizičkim osobama, a ne o firmama, mješaš kruške i jabuke. Kako nije bitno? Itekako je bitno, jer pokazuje stanje nacije, prosječnu starost vozila, itd. Većina tih prvih par nakon 2-3 godine napuste granice RH i zato ne pada prosjek starosti vozila, barem ne na neki europski nivo. 

Jedini koji priča gluposti si ti. Naravno da ne pada prosjek starosti značajno kad je i dalje broj rabljenih vozila koje se uvoze veći od broja novih. I dalje nije bitno u cijeloj toj priči jel kupljeno na lizing, kredit il s kešom, zato jer je kupljeno. Također, iz kojih izvora tebi da većina tih(kojih? o čem pričaš?) napusti RH? Čak i da ih napusti, opet ih zamijeni potpuno novo vozilo. 

Isto tako bih volio vidjeti tvoj izvor iz kojeg možeš definitivno zaključiti da je većina navedenih vozila kupljena od strane nekakvih firmi na lizing, a tvoja neka magična Vitara nije prodana ni jednoj firmi.

Samo da te upozorim, da onda i tu dolaziš do problema za zastupnika/proizvod. Zašto je proizvod kao takav interesantan samo fizičkim osobama a ne i firmi? Nije dovoljno dobar, zastupnik nije sposoban, il jednostavno situacija takva da ga nitko ni ne želi nuditi u takvom dealu jer zna da nakon 2-3 godine kad mu se vrati na dvorište nitko neće kupiti taj auto?

 

Što se tiče cijene tanka goriva i "tanka" baterije. Tu se uzima nekakav najbolji mogući slučaj za struju i najgori slučaj za fosilno gorivo. Također tu uštedu na cijeni pretplatiš doživotno kod početne cijene. 

GTI u USA možeš nabaviti za 23-24k$, Civic Si isto, FoST također, Model 3 je preko 40k. Koliko km možeš napraviti za ovu razliku u samoj početnoj cijeni? Taman kad dođe period za zamjenu auta. I opet si na početku. 

Nisam uzimao RH jer tu Tesle nema, al za primjer Golf 1.5TSI s opremom sličnom onoj u e-Golfu 60k kn jeftiniji. I da je 10kn litra benzina i da troši 10l/100km, a troši puno manje, mogu napraviti 50k km prije nego uopće dođem do cijene električnog auta. A u tih 50k km nisam dobivao struju uvijek i svugdje badava.

6 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Koje se tu glupe rasprave vode. Trenutno, za obicnog covjeka, vise se isplati kupit dizelasa. Ali ljudi zele nesto novo i spremni su zrtvovat neke stvari da bi uzivali u elektrici. Trenutno elekticni odgovara jednom tipu ljudi, imas garazu, ne radis dnevno preko 100km, jednom godisnje ides na more. E taj sam ja, i savrseni sam kandidat, i cim bude prilika kupujem elektricni. Ne zato jer je puno bolje, nego zato jer zelim. Tocka. I zato u redu cekaju 500.000 ljudi. Ne jer je bolje, nego jer zele. I spremni su platit kolko treba. Za nekoliko godina ce svaki ulicni rasvjetni stup imat uticnicu, bit ce brze punjenje baterija, baterije vece gustoce energije...
 
4 0 hvala 0
10 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
mystik kaže...
mrki_tua kaže...

Ne pričaj gluposti, govorimo i fizičkim osobama, a ne o firmama, mješaš kruške i jabuke. Kako nije bitno? Itekako je bitno, jer pokazuje stanje nacije, prosječnu starost vozila, itd. Većina tih prvih par nakon 2-3 godine napuste granice RH i zato ne pada prosjek starosti vozila, barem ne na neki europski nivo. 

Jedini koji priča gluposti si ti. Naravno da ne pada prosjek starosti značajno kad je i dalje broj rabljenih vozila koje se uvoze veći od broja novih. I dalje nije bitno u cijeloj toj priči jel kupljeno na lizing, kredit il s kešom, zato jer je kupljeno. Također, iz kojih izvora tebi da većina tih(kojih? o čem pričaš?) napusti RH? Čak i da ih napusti, opet ih zamijeni potpuno novo vozilo. 

Isto tako bih volio vidjeti tvoj izvor iz kojeg možeš definitivno zaključiti da je većina navedenih vozila kupljena od strane nekakvih firmi na lizing, a tvoja neka magična Vitara nije prodana ni jednoj firmi.

Samo da te upozorim, da onda i tu dolaziš do problema za zastupnika/proizvod. Zašto je proizvod kao takav interesantan samo fizičkim osobama a ne i firmi? Nije dovoljno dobar, zastupnik nije sposoban, il jednostavno situacija takva da ga nitko ni ne želi nuditi u takvom dealu jer zna da nakon 2-3 godine kad mu se vrati na dvorište nitko neće kupiti taj auto?

 

Što se tiče cijene tanka goriva i "tanka" baterije. Tu se uzima nekakav najbolji mogući slučaj za struju i najgori slučaj za fosilno gorivo. Također tu uštedu na cijeni pretplatiš doživotno kod početne cijene. 

GTI u USA možeš nabaviti za 23-24k$, Civic Si isto, FoST također, Model 3 je preko 40k. Koliko km možeš napraviti za ovu razliku u samoj početnoj cijeni? Taman kad dođe period za zamjenu auta. I opet si na početku. 

Nisam uzimao RH jer tu Tesle nema, al za primjer Golf 1.5TSI s opremom sličnom onoj u e-Golfu 60k kn jeftiniji. I da je 10kn litra benzina i da troši 10l/100km, a troši puno manje, mogu napraviti 50k km prije nego uopće dođem do cijene električnog auta. A u tih 50k km nisam dobivao struju uvijek i svugdje badava.

 Ma šta pričaš gluposti, evo ti i link da te pokopam više, da ne govorim kako ti je bilo govora o tome i na tv... 

https://www.slobodnadalmacija.hr/novosti/hrvatska/clanak/id/541587/puna-istina-o-plimi-novih-vozila-prodaja-automobila-raste-a-hrvati-sve-manje-kupuju

Festina lente
Poruka je uređivana zadnji put pet 25.5.2018 5:08 (mrki_tua).
15 godina
odjavljen
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Feudalac kaže...
Tako i električni... jednom kad se provozaš u tesli pa čuješ tišinu

Pri brzinama izvan grada buka kotača i zraka nadglasava buku motora, pa je Tesla jednako bučna kao i ICE s istim linijama i istim gumama. S druge strane, "gepek malo ukrivo" znači da linije vozila ne prate jedna drugu, negdje je zazor malo manji, negdje malo veći, što zapravo, pri većim brzinama, povećava buku.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
13 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Feudalac kaže...
sosta kaže...
Feudalac kaže...

 Pa vidiš, to je istina. Prosječna cijena automobila u USA je oko 35k iako postoji more modela za skoro upola manje.

Ni kod nas nije dača najprodavanija, a ni twingo, clio i slično.

 

 2017 je kod nas najprodavanji model bio clio.

http://automania.hr/art/znate_li_koji_je_zapravo_najprodavaniji_auto_u_hrvatskoj_privatni_kupci_naj

 

 Koliko vidim, nije clio nego Suzuki Vitara. Dalo bi se i o metodologiji, ljudi masovno uzimaju automobile na leasing gdje je formalni vlasnik l. kompanija, a stvarni kupac koji je osobno izabrao automobil za sebe - privatna osoba. Bez obzira na to, otkad se to prodaja i tržište mjeri na taj način? Ovih ostalih 80% prodanih auta se zanemaruje jer to trenutno ne odgovara tvojoj poziciji u raspravi?

 Prvih 10 auti na tablici je klasa kompakt/mali gradski auto/crossover, dakle jeftiniji modeli.

Ako gledamo privatne kupce ovo je lista, dakle kupuju se i dacia i clio.

 

1. Suzuki Vitara 459 2.Dacia Sandero 297 3. Renault Clio 263 4. Suzuki S-Cross 240 5. Hyundai i20 204 6. Kia Ceed 203 7. Mazda 3 185 8. Opel Corsa 179 9. Toyota Yaris 175 10. Volkswagen Tiguan 167

 

Jedino Tiguan odskače, ali s cijenama novoga Tiguana koje su poprilično porasle u odnosu na stari model, dalje to možda bude još i manje.

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 25.5.2018 8:44 (sosta).
8 godina
neaktivan
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Vjerojatno su isto pricali za gorivo dok su vozili parnjače.Zar se o prebacivanju na struju ne prica zadnjih 40 godina?Ovaj Galic vjerojatno vozi Golfa dizela i misli da je jako pametan.Tesko je bit pionir u bilo kojoj tehnologiji,vjerojatno ce maslo pobrat neki drugi igraci koji imaju iskustva u masovnoj proizvodnji.Od nekud se mora poceti.Bugovi forumasi imaju jednu karakteristiku - mrze Muska i Apple.Btw,zar se Tesla vec ne vozi masovno?Mislim da je to veliki uspjeh elektricnih auta,a Musk je kotacic u promjenama koje dolaze.Prilagodba moze trajat i 50 godina,dok ne dodju bolje baterije i efikasniji motori.
15 godina
offline
Bajka o električnom autu „za mase“

Model prodaje elektricnih automobila koji mi ima smisla i potencijala je da se prodaju bez baterije, a baterije da su standardizirane za sve aute i mogu se uzeti i mjenjati na pumpi uz neku pretplatu.

 

Znaci: kupis elektricni auto, odes na benzu (elektrenzu?) i tamo uzmes baterije. Krenes na more, baterije su pri kraju, zaustavis se na pumpu, oni ti zamjene sa punim i vozis dalje. ove tvoje prazne stave punit i kad se napune opet ih vrate  u iduci auto koji dode prazan.

 

Ovo bi ipak zahtjevalo jako dobro planiranje, dobru mrezu elektricnih postaja i veci broj elektricnih auta u prometu kako bi bilo isplativo.

 

Auti bi bili u startu jeftiniji, ali bi zato "gorivo" bilo malo skuplje sto bi opet bio neki model slican ko do sada...

 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Feudalac kaže...
Mirko935 kaže...

 Jedino gdje je ubrzanje realno korisno je pri uključivanju na autocestu i pretjecanju. Ovako je čisto za ku**enje i marketing kad ne možeš konkurirati drugim stvarima.

 

 A za što bi, pobogu, normalnom čovjeku i trebalo dobro ubrzanje? Da se, kao tipični balkanjeros sa trulom vw dvicom, dva prokleta dana uključuješ u promet?

 

Pa ne govorimo o profesionalnim vozačima utrka...

 Pa ti si taj koji konstantno svršava na "5-second car" i slične gluposti iz Fast and Furious. Sasvim se komotno može uključiti na cestu i prestizati u autu od 100-150 KS s 0-100 km/h specifikacijama od 8-10 s.

MrBlc kaže...
Feudalac kaže...
Tako i električni... jednom kad se provozaš u tesli pa čuješ tišinu

Pri brzinama izvan grada buka kotača i zraka nadglasava buku motora, pa je Tesla jednako bučna kao i ICE s istim linijama i istim gumama. S druge strane, "gepek malo ukrivo" znači da linije vozila ne prate jedna drugu, negdje je zazor malo manji, negdje malo veći, što zapravo, pri većim brzinama, povećava buku.

 S tim da je kod Tesle wind noise navodno, jel, iznadprosječan pri highway speeds. Kaže ovaj Consumer Reports neki dan, ako se ne varam. Tako da ti džabe "nečujan" auto.

 

Kad ste se već raspisali toliko o prodaji i prednarudžbama, k'o da je tih 400000 ne znam šta. Godišnje se BMW-a 3 proda 300-500 tisuća. Neki dan isto bila vijest kako je prodaja Tesla Modela 3 u USA premašila sve aute u toj klasi. Onda se vratiš u realnost i pogledaš drugi dio te tablice i prodajne rezultate auta koji su stvarno u klasi Modela 3 po stvarima osim cijene i vidiš da Toyota Camry ima brojke pet puta veće...  Svatko nek' zaključi šta želi iz toga 

 

A vezano za duža putovanja, čitam neki dan na redditu da kod leasinga BMW-a i3 ljudi imaju mogućnost par puta godišnje uzeti neki drugi auto kad idu na duža putovanja da ne moraju brinuti o dometu i punjenju. Mislim da bi mi to, u stvarnom svijetu umjesto slijepog gledanja specifikacija, bilo puno korisnije nego 100 km veći domet na strujicu.

15 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
stip3 kaže...
... Bugovi forumasi imaju jednu karakteristiku - mrze Muska i Apple. ...

 Zaboravio si Rimca 

Ma nisu to svi Bugovi forumaši. Pet klinaca ima otvoreno 20 accounta i trola iz mamine sobe.

A Galić i ekipa koja piše ovakve članke samo broji zaradu od prikazivanja reklama.

14 godina
neaktivan
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
DexCro kaže...
stip3 kaže...
... Bugovi forumasi imaju jednu karakteristiku - mrze Muska i Apple. ...

 Zaboravio si Rimca 

Ma nisu to svi Bugovi forumaši. Pet klinaca ima otvoreno 20 accounta i trola iz mamine sobe.

A Galić i ekipa koja piše ovakve članke samo broji zaradu od prikazivanja reklama.

Baš suprotno. Dok sam bio klinac su mi bile takve bajke fora i divio sam se šarlatanima i njihovim šupljim obećanjima. Samo je pitanje u koliko su jakoj korelaciji fizička i mentalna dob pa neki prije a neki kasnije sazriju i počnu gledati stvari objektivnije, propitkivati i tražiti dokaze za stvari o kojima se priča.

15 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
Mirko935 kaže...
 Dok sam bio klinac su mi bile takve bajke fora i divio sam se šarlatanima i njihovim šupljim obećanjima. Samo je pitanje u koliko su jakoj korelaciji fizička i mentalna dob 

Ako je šarlatan čovjek koji gotovo od nule pokrene automobilsku tvrku i proda pola milijuna vozila i ako proizvodi rakete, postavlja satelite i spušta rakete na brod "u rikverc" onda se slažem s tobom. Tvrtka mu je u minusu kao i sve druge tvrtke na početku poslovanja. Ljudi zaboravljaju koliko godina su s gubitkom radili ili još uvijek rade Google, Amazon, Uber, AMD, HTC i tisuće drugih firmi. Nitko ih zbog toga ne naziva šarlatanima i prevarantima. I da, svi su oni davali razna obećanja i prognoze koje su nekad ispunili na vrijeme, nekad su kasnili, a nekad nisu ispunili uopće. Pa šta? Tako je to u biznisu. 
A što se tiče mentalne dobi primjećujem ovdje na forumu karakteristične stavove:
- Meni to ne treba znači ne treba nikom,
- Ja nemam toliko novaca znači preskupo je,

- Samo golf dizel je dobro auto, sve ostalo je smeće,

- Ja bi' to napravio puno bolje da mi je stari tajkun,

- Ako ne mogu s tim do Splita za sat i po' onda je govno od auta,

- Svi koji ne misle kao ja su idioti.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“

Imaš garažu?? U prijevodu puniš auto na račun drugih. I meni je ta ideja pala na pamet. Struja se u garažama plaća fiksno svakih par mjeseci nekih 50kn kućnom savjetnu tj nema brojila.

10 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
DexCro kaže...
Mirko935 kaže...
 Dok sam bio klinac su mi bile takve bajke fora i divio sam se šarlatanima i njihovim šupljim obećanjima. Samo je pitanje u koliko su jakoj korelaciji fizička i mentalna dob 

Ako je šarlatan čovjek koji gotovo od nule 

 

Vrijeđaš ljudima intelekt, tako su gotovo od nule krenuli Kerum, Todorić Rimac, itd.

Festina lente
Poruka je uređivana zadnji put sub 26.5.2018 14:25 (mrki_tua).
15 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
mrki_tua kaže...

tako su gotovo od nule krenuli Kerum, Todorić Rimac, itd.

Tebi su Kerum i Musk ista stvar??? 
Majko mila, s kim ja ulazim u rasprave. 

To mi i treba kad se pravim pametan.

Ajd' bok.

11 godina
online
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
zeroname kaže...

Imaš garažu?? U prijevodu puniš auto na račun drugih. I meni je ta ideja pala na pamet. Struja se u garažama plaća fiksno svakih par mjeseci nekih 50kn kućnom savjetnu tj nema brojila.

 pretpostavljam da je mislio na garažu u svojem dvorištu, ne one ćelije u podrumu nekog kokošinjca s par stotina gajbi

10 godina
offline
Re: Bajka o električnom autu „za mase“
DexCro kaže...
mrki_tua kaže...

tako su gotovo od nule krenuli Kerum, Todorić Rimac, itd.

Tebi su Kerum i Musk ista stvar??? 
Majko mila, s kim ja ulazim u rasprave. 

To mi i treba kad se pravim pametan.

Ajd' bok.

 Koja je razlika? Mislim sa ishodovne strane, oboje rade sve zbog i za novac. Naveo sam i Rimca, ali si to previdio? Iz nule je krenuo Gates, kod nas ekvivalent onaj mali iz Solina šta radi pametne klupe, Nikola Tesla, al ovi nisu sigurno

 

Festina lente
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice