Pre-alpha... koja glupost. Jos malo ce u public testiranje pustati svaki sprint. "Hej, napravili smo glavni meni - ajde instalirajte igru pa ga testirajte"
Company of Heroes 3 kreće s multiplayer pre-alpha
- poruka: 7
- |
- čitano: 6.099
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pre-alpha... koja glupost. Jos malo ce u public testiranje pustati svaki sprint. "Hej, napravili smo glavni meni - ajde instalirajte igru pa ga testirajte"
Pa bolje da sad ovako rano počnu testirati i dobivati povratne informacije od igrača, a ne kao BF2042 dobiješ demo/betu u kojoj ko sve ispravljeno.
Kad ono full release bugova više nego u BF4, a da negovorimo optimizaciji.
Pa bolje da sad ovako rano počnu testirati i dobivati povratne informacije od igrača, a ne kao BF2042 dobiješ demo/betu u kojoj ko sve ispravljeno.
Kad ono full release bugova više nego u BF4, a da negovorimo optimizaciji.
Sorry ali oni trebaju imait svoje testere koji pokrivaju sve do vrlo ispolirane bete i onda eventualno to pustiti public i traziti feedback. Ovo je bulsit...
Danas se valjda smatra normalnim nazvat nesto "pre-alpha", pustit to u opticaj (da su nedaj boze nazvali to normalim release-om bili bi popljuvani, ali ovak je to OK) i tako zapravo dobit testere koji ce tebi platit da testiraju tvoj produkt (u vecini slucajeva se ta "pre-alpha" placa). Zapravo genijalna ideja i usput mozes odradit isprobavanje customer base-a ako vec nemas kicme izbacit neki proizvod iza kojeg stojis nego ga prilagodis tak da ides linijom manjeg otpora i uvazis svaki idiotni zahtjev kojeg ti ekipa kaze iako se to mozda kosi sa nekom originalnom idejom/vizijom koju si imao na pocetku projetka.
vidim da ste nadrobili svašta, a igru po napisanom - očito niste probali... Pre-Alpha CoH3 u single player modu je izašla ovo ljeto. Odigrao sam 20ak sati, da završim SP kampanju. igra je ispeglad+na do te razine, da bi 95% izdavača igara to nazvali beta i masno naplaćivali early freakovima (kao što sam ja za CoH serijal).
ekipa iz Relica tj. Sege, je odlučila napraviti stres test, te je 80t igrača isprobalo istu. naravno, bilo je bug-ova, ali opet, na razini koje ima većina gotovih igara do prvog patcha. izdavač je najavio da će u potpunosti slušati community (što i je za CoH2 serijal), te od 2012. igru do današnjeg dana održava.
nakon završene pre-alphe na ljeto, poslali su opsežan survey da ga popunimo, damo povratni feedback, te će po tim mjerilima dovršiti igru. i nisu je obečali do kraja godine (da su EA istu bi vjerojatno već 2x dosada izbacili + izdali add-one kampanje), več će izaći polovicom 2022. što je ok, jer je u procesu postupak poliranja MP game playa. samo skrećem pažnju da su jedni od rijetkih izdavača koja stvarno sluša community, te ne naplačuje razne "insider" varijante pristupa kao većina.
Dojmovi su pozitivni. Vidi se dosta ikonica i vizualnih elemenata (kao i neki audio) koji su ostali kao placeholderi iz dvojke. Optimizacija je u odnosu na ljetnu pre-alphu puno bolja iako i dalje zna trzati.
Commander sustav je miks između jedinice i dvojke pa je zanimljiv budući da se dvije grane istog commandera mogu kombinirati. Nešto slično je bilo u Blitzkrieg modu.
Vozila se dosta lagano unište, čak dosta lakše za razliku od prijašnjih naslova. Tu će trebati poliranja,
Također, neznam da li je to tako ili se meni čini, ali resource flow mi je nekako spor. Sto godina treba proći dok prvi tenk uopće dođe na bojište (uključujući i za AI).
Ako ću cherry pickat što mi se baš ne sviđa, to su uniforme koje ima Wehrmacht. Tješim se da je to Relic pa će modderi ispraviti