Amazon 10eura 6rola.
Limited Black edition
Amazon 10eura 6rola.
Limited Black edition
Konzum dostave u Splitu NEMA.
Nigdje po gradu nema njihovih kombija a kojih je prije krize, kada su svi termini bili slobodni, bilo na svakom koraku.
Možda Konzum dostavlja u Hrvatskoj, ali ne i u Splitu.
Ne znam, ali danas sam bio u Mercatora i zaposlenik je uredno vozao po dućanu velika limena kolica s policama i punio kutije s popisom u ruci.
Ako je to stvarno za dostavu, znači da ipak dostavljaju, ali isto tako znači i da ta roba ide s polica, a ne iz skladišta što mi nikako nema smisla.
Ne znam, ali danas sam bio u Mercatora i zaposlenik je uredno vozao po dućanu velika limena kolica s policama i punio kutije s popisom u ruci.
Ako je to stvarno za dostavu, znači da ipak dostavljaju, ali isto tako znači i da ta roba ide s polica, a ne iz skladišta što mi nikako nema smisla.
Tu kod nas pune iz skladišta, tako su mi barem rekli.
Inače imaju jednu ozbiljnu grešku u organizaciji webshopa, to se vjerojatno ne primijeti kod normalne situacije kad narudžbe idu u roku od 24h, ali sad kad se čeka 6-7 dana se primijeti.
Kada se roba ubaci u košaricu i naruči nitko ne radi rezervaciju te robe, tako da se može desiti da se roba u međuvremenu proda ili se promijeni cijena. Tek dan prije dostave oni obrađuju narudžbu. Morali bi imati sistem koji će onog trena kad si naručio i platio rezervirati tu robu.
KONZUM odmah zaboravi/prekriži jer nama termina dostave već danima. !!!!
evo imate sad slobodan termin 03.04. od 9-11, 11-13 i 13-15.
Nista ovo ne dostavlja vu moju hizu vu Slavoniji. A i ne treba mi nista. Moju zemlju obradjuju ljudi koji imaju farme i dobijem hranu (tako smo se dogovorili, jer i njima je lakse da daju hranu umjesto novca) toliko da ju ne mogu pojesti. Dobijem i kuruzu, jecam, zob tako da kokice daju jaja, a pijetli prave pilice... Koze daju mlijeko i jarice. Ovce, svoje. Sume imam nekoliko hektara. Brze raste nego da rusim za zimu. Ja sam spreman za pandemiju pa taman trajala i 125 godina. Jedino mi kvasac nedostaje
Salu sada na stranu ili ne, objektivno me zaboli za ovu krizu. Ali cinjenica je da neki iskoristavaju ovo, a kako je krenulo biti ce ovo gore nego ona kriza iz tamo 2006-8. Zato, ubuduce, bolje kupiti hizicu na selu sa zemljom oko nje, nego beton u gradu.
Zna li netko da li Glovo ima beskontaktno plaćanje i mogućnost da samo ostave pred vratima kao Wolt?
Stanić horeca je uvela opću dostavu za stanovništvo
Dosad su opskrbljivali restorane i zalogajnice pa im je ponuda u skladu s tim, npr. pelat imaju od 2.5kg ili majonezu od nekoliko kg.
U pogledu podrucja na koje dostavljaju-
Grad Zagreb, Zagrebačka županija, Osijek, Rijeka, Opatija, Pula, Poreč, Rovinj, Vodnjan, Zadar, Split, Solin, Omiš, Sinj, Trogir, Dubrovnik.
Uskoro će dostava biti moguća i u cijeloj Hrvatskoj.
Onaj tko ima mogucnost dostave hrane pučanstvu na adresu izgleda da ima zlatnu koku u vremenima ove krize, konzum klik cvjeta od posla
Inače imaju jednu ozbiljnu grešku u organizaciji webshopa, to se vjerojatno ne primijeti kod normalne situacije kad narudžbe idu u roku od 24h, ali sad kad se čeka 6-7 dana se primijeti.
Kada se roba ubaci u košaricu i naruči nitko ne radi rezervaciju te robe, tako da se može desiti da se roba u međuvremenu proda ili se promijeni cijena. Tek dan prije dostave oni obrađuju narudžbu. Morali bi imati sistem koji će onog trena kad si naručio i platio rezervirati tu robu.
Inače, mislim da po zakonu ne smije biti veća cijena od one koja je tebi prikazana, može jedino manja.
Inače imaju jednu ozbiljnu grešku u organizaciji webshopa, to se vjerojatno ne primijeti kod normalne situacije kad narudžbe idu u roku od 24h, ali sad kad se čeka 6-7 dana se primijeti.
Kada se roba ubaci u košaricu i naruči nitko ne radi rezervaciju te robe, tako da se može desiti da se roba u međuvremenu proda ili se promijeni cijena. Tek dan prije dostave oni obrađuju narudžbu. Morali bi imati sistem koji će onog trena kad si naručio i platio rezervirati tu robu.
Inače, mislim da po zakonu ne smije biti veća cijena od one koja je tebi prikazana, može jedino manja.
Račun se izdaje na dan dostave, a pošto prođe i do 7 dana od narudžbe do dostave zna biti razlike u cijenama. Nezgodno je kada se naruči nešto što je na akciji, pa ta akcija završi do dana isporuke. To što si napisao je logično, ali teško je sad to u trenutnoj situaciji provjeravati na licu mjesta prilikom dostave i reklamirati, nekako si sretan što ti je uopće stigla narudžba.
Potvrda narudžbe s jednom cijenom i račun s drugom cijenom su temelj za traženje povrata razlike, a u slučaju odbijanja i dokaz za kaznu.
Ako nečeg nema, onda toga nema - neozbiljno je, neprofesionalno je, ali u ovim okolnostima i razumljivo. Međutim, ako si dogovorio prodaju po toj cijeni, onda je to to.
Isto vrijedi i za spuštanje cijene - trgovac nije dužan ažurirati cijenu ako se spustila, međutim, više mu se isplati to napraviti nego da ljudi odbijaju narudžbe, pa naručuju ponovno po nižoj cijeni, pa onda većina spusti.
Račun se izdaje na dan dostave, a pošto prođe i do 7 dana od narudžbe do dostave zna biti razlike u cijenama. Nezgodno je kada se naruči nešto što je na akciji, pa ta akcija završi do dana isporuke. To što si napisao je logično, ali teško je sad to u trenutnoj situaciji provjeravati na licu mjesta prilikom dostave i reklamirati, nekako si sretan što ti je uopće stigla narudžba.
Kakve veze ima kad se izdaje račun i kad završava akcija kad se računa datum na koji si zaključio narudžbu?
Znači ako je akcija do srijede, zaključiš košaricu u srijedu a tražiš dostavu u petak cijena koju ćeš platiti u petak je ona koja je bila u srijedu(provjereno milijun puta sam naručivala na taj način).
Uvijek manje više svega ima osim kad im dobavljač ostane bez nečega i tad ti se račun umanjuje za ono čega nema odmah na otpremnici. Ujutro u 7 sati kad ti dolazi otpremnica za taj dan ti je prikazana umanjena cijena i piše ti u mailu npr "PIK Svinjetina gulaš kocke (šifra artikla: 02402203), od naručenih 4 KOM isporučiti ćemo 3 KOM " i za toliko ti umanjuju otpremnicu. Na dostavi ti onda još umanjuju račun ako imaš kupone ili neki popust itd.
Meni se češće događalo da nečeg nema kad sam stavljala dostavu za 24h nego za npr 4 dana(mjesečna košarica nije mi hitno pa stavim kad mi paše). Čak kad je počelo ovo ludilo sam ih zvala da pitam dal rezerviraju količine i lik mi je rekao da ne zato da namirnice budu svježe, ali da prođu sve narudžbe 48-24h prije i traže dodatnu nabavu ako nečega nema u skladištu.
Sad iz znatiželje odem na Konzum Klik, i nema slobodnih termina za Rijeku. Uopće - dakle za tjedne unaprijed neka je i 14 dana - ništa. I onda provjerim Glovo i ne dostavlja na Kantridu hahaha.
Potvrda narudžbe s jednom cijenom i račun s drugom cijenom su temelj za traženje povrata razlike, a u slučaju odbijanja i dokaz za kaznu.
Ako nečeg nema, onda toga nema - neozbiljno je, neprofesionalno je, ali u ovim okolnostima i razumljivo. Međutim, ako si dogovorio prodaju po toj cijeni, onda je to to.
Isto vrijedi i za spuštanje cijene - trgovac nije dužan ažurirati cijenu ako se spustila, međutim, više mu se isplati to napraviti nego da ljudi odbijaju narudžbe, pa naručuju ponovno po nižoj cijeni, pa onda većina spusti.
Sve stoji što si napisao, ali ja se isto držim ovog boldanog.
Kakve veze ima kad se izdaje račun i kad završava akcija kad se računa datum na koji si zaključio narudžbu?
Znači ako je akcija do srijede, zaključiš košaricu u srijedu a tražiš dostavu u petak cijena koju ćeš platiti u petak je ona koja je bila u srijedu(provjereno milijun puta sam naručivala na taj način).
Uvijek manje više svega ima osim kad im dobavljač ostane bez nečega i tad ti se račun umanjuje za ono čega nema odmah na otpremnici. Ujutro u 7 sati kad ti dolazi otpremnica za taj dan ti je prikazana umanjena cijena i piše ti u mailu npr "PIK Svinjetina gulaš kocke (šifra artikla: 02402203), od naručenih 4 KOM isporučiti ćemo 3 KOM " i za toliko ti umanjuju otpremnicu. Na dostavi ti onda još umanjuju račun ako imaš kupone ili neki popust itd.
Meni se češće događalo da nečeg nema kad sam stavljala dostavu za 24h nego za npr 4 dana(mjesečna košarica nije mi hitno pa stavim kad mi paše). Čak kad je počelo ovo ludilo sam ih zvala da pitam dal rezerviraju količine i lik mi je rekao da ne zato da namirnice budu svježe, ali da prođu sve narudžbe 48-24h prije i traže dodatnu nabavu ako nečega nema u skladištu.
Ne kod nas. Nema nikakve otpremnice dobije se standardni račun isti onaj koji dobiješ na kasi kad kupuješ u trgovini. Račun je izdan na dan dostave i na njemu su cijene na taj dan. Provjerio već u više navrata i kod većine artikala ne bude razlika, ali na deset uvijek bude jedan kod kojeg je cijena drugačija (manja ili viša) nego u trenu naručivanja. Nema ni nikakvog maila nego ako nešto nemaju nazovu na telefon i onda s njima dogovoriš zamjenu ili nešto drugo.
Meni su prve narudžbe stizale polovične, naručim 50 stvari dobijem 25 i to nije nekakav problem da ne čekaš 7 dana dostavu. Onda sam im javio da mi nije problem čekati ni 10-15 dana jer se tako organiziram, ali da mi je bitno da ono što naručim i dobijem, pa su mi objasnili da nažalost oni spremaju narudžbu dan prije i u tih 6 dana između se sada zbog velike navale dosta toga proda i onda ja ostanem bez onoga što sam naručio.
Zadnje dvije tri narudžbe su bile ok, nemam nikakve zamjerke.
Sad iz znatiželje odem na Konzum Klik, i nema slobodnih termina za Rijeku. Uopće - dakle za tjedne unaprijed neka je i 14 dana - ništa. I onda provjerim Glovo i ne dostavlja na Kantridu hahaha.
Nemaš termina po danu, odnosno rijetko se pojave. Nove termine puštaju iza ponoći i to samo za jedan dan, +7 od dana gledanja. Preko sedam dana uopće ne stavljaju koliko sam vidio. Najbolje ti je gledati oko 1 - 1:30h jer oko ponoći svi navale pa sve ode kvragu.
Ne kod nas. Nema nikakve otpremnice dobije se standardni račun isti onaj koji dobiješ na kasi kad kupuješ u trgovini. Račun je izdan na dan dostave i na njemu su cijene na taj dan. Provjerio već u više navrata i kod većine artikala ne bude razlika, ali na deset uvijek bude jedan kod kojeg je cijena drugačija (manja ili viša) nego u trenu naručivanja. Nema ni nikakvog maila nego ako nešto nemaju nazovu na telefon i onda s njima dogovoriš zamjenu ili nešto drugo.
...
Čekaj malo s kojeg područja ti naručuješ? Ovo prvi put čujem, naručujem i ja i moja stara na različitim računima i svaki puta je isto. Ja dobijem 3 pdf-a u mailu. Potvrda narudžbe odmah, otpremnica ide u 7 ujutro na dan isporuke sa dodatkom ako nečega nema i račun mi dolazi par minuta nakon isporuke. Ne zovu me ako nečeg nema, zovu samo ako naručim sir ili salamu pa me pitaju dal treba narezat ili u komadu, makar i to rješavam tak da napišem u napomenu "taj i taj proizvod u komadu". I uvijek su cijene kakve su bile na dan zaključenja košarice.
Ne kod nas. Nema nikakve otpremnice dobije se standardni račun isti onaj koji dobiješ na kasi kad kupuješ u trgovini. Račun je izdan na dan dostave i na njemu su cijene na taj dan. Provjerio već u više navrata i kod većine artikala ne bude razlika, ali na deset uvijek bude jedan kod kojeg je cijena drugačija (manja ili viša) nego u trenu naručivanja. Nema ni nikakvog maila nego ako nešto nemaju nazovu na telefon i onda s njima dogovoriš zamjenu ili nešto drugo.
...
Čekaj malo s kojeg područja ti naručuješ? Ovo prvi put čujem, naručujem i ja i moja stara na različitim računima i svaki puta je isto. Ja dobijem 3 pdf-a u mailu. Potvrda narudžbe odmah, otpremnica ide u 7 ujutro na dan isporuke sa dodatkom ako nečega nema i račun mi dolazi par minuta nakon isporuke. Ne zovu me ako nečeg nema, zovu samo ako naručim sir ili salamu pa me pitaju dal treba narezat ili u komadu, makar i to rješavam tak da napišem u napomenu "taj i taj proizvod u komadu". I uvijek su cijene kakve su bile na dan zaključenja košarice.
S morskog Moguće da je ovo sad zbog cijele ove strke oko virusa, ne znam kako je prije bilo jer tek od nedavno naručujem kod njih. Nikakve pdf-ove ne dobijem. Čak nakon što mi isporuče robu u internet trgovini i dalje stoje zaključene moje narudžbe koje se uglavnom ne poklapaju sa isporučenim. Očekivao sam da će ih ispraviti nakon isporuke, ali ništa.
To kako kod tebe rade je vjerojatno kako treba biti. Valjda će i kod nas tako kad prođe korona.
S morskog Moguće da je ovo sad zbog cijele ove strke oko virusa, ne znam kako je prije bilo jer tek od nedavno naručujem kod njih. Nikakve pdf-ove ne dobijem. Čak nakon što mi isporuče robu u internet trgovini i dalje stoje zaključene moje narudžbe koje se uglavnom ne poklapaju sa isporučenim. Očekivao sam da će ih ispraviti nakon isporuke, ali ništa.
To kako kod tebe rade je vjerojatno kako treba biti. Valjda će i kod nas tako kad prođe korona.
A da, nemamo isti distributivni centar tak da ko zna šta se kod vas događa. Valjda rade kak mogu pod ovim uvjetima. Ja spadam pod ZG tak da je kod nas sve isto kao što je i bilo prije korone samo je vrijeme čekanja na dostavu dulje.
Stanić horeca je uvela opću dostavu za stanovništvo
Dosad su opskrbljivali restorane i zalogajnice pa im je ponuda u skladu s tim, npr. pelat imaju od 2.5kg ili majonezu od nekoliko kg.
Bacio oko na par mesnih prozvoda, sve uvoze iz slovenije, slovačke i sl.
Treba podupirati domace OPGove, makar bilo i skuplje koju kunu...
Stanić horeca je uvela opću dostavu za stanovništvo
Dosad su opskrbljivali restorane i zalogajnice pa im je ponuda u skladu s tim, npr. pelat imaju od 2.5kg ili majonezu od nekoliko kg.
Bacio oko na par mesnih prozvoda, sve uvoze iz slovenije, slovačke i sl.
Treba podupirati domace OPGove, makar bilo i skuplje koju kunu...
Mos mislit.
Ajde zu pizzerije koriste slovenacki kulen itd.
Sto se tice Glova... mlada novinarka je napisala clanak...https://www.bilten.org/?p=31835 .... i za par dana dobili su pismo od odvjetnika... https://www.bilten.org/?p=31937&fbclid=IwAR20ULdaYQp5vxNGTvJF6GFR9Det1apNdIqrq3uxKzxdnzv0pn6x66pT55E
i sad su ukinili bonuse potpuno.... znaci riskiraj koronu, i riskiraj ciglu u glavu negdje i mi ti natovarimo jos vise i platimo jos manje...
Nešto novo, izgleda kao zanimljiv projekt: