Vodik je za automobile nazalost promaseno gorivo.
Svoju primjenu treba traziti u autobusima, kamionima velikih dometa, jahtama, kruzerima, avionima (u buducnosti) i sl.
Vodik takodjer ima smisla za industriju umjesto ugljena i sl. foslinih rjesenja.
Gdje god da baterije mogu ici, tu vodik nema sto traziti. Niti ekonomski, niti u bilo kojem drugom smislu.
Za vodik je najbolji moguci scenarij, da mu cijena jednog dana u najidealnijem scenariju, padne na cijenu benzina i dizela koju imamo danas. Tko ce normalan za svoje potrebe ici placati visestruko skuplje gorivo koje ce ga na kraju ispasti 10x vise nego struja kojom ce se doma puniti na nocnoj tarifi? Pogotovo je to izrazeno u kamionskoj industriji gdje su ustede vrhunske.
Svakako je moguce da se jednog dana pojavi mozda 5% udjela takvih automobila na trzistu, ali rijetko tko ce kroz 5 godina i pomisliti na automobil na vodik. Vec danas su dometi za veliku vecinu ljudi sasvim prihvatljivi, a tek smo krenuli s ozbiljnim ulaganjem u R&D baterija koje ce s vremenom donijeti znacajno nize cijene i bolji domet.