Max Payne je uz RTX Remix daleko privlačniji, ali

poruka: 15
|
čitano: 5.237
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Max Payne je uz RTX Remix daleko privlačniji, ali ".
11 godina
offline
Max Payne je uz RTX Remix daleko privlačniji, ali

Amaterski odrađeno, nije "osvjetlio" sa rasvjetna tijela, a ova koje jeste daju gotovo identično svjetlo što ne odgovara stvarnosti.

Ne zna čak ni prenjeti originalnu scenu iz igre, a kamo li da unapredi, dobrim djelom izgleda lošije nego je bez RT.

Moj PC  
3 0 hvala 0
3 mjeseca
offline
Max Payne je uz RTX Remix daleko privlačniji, ali

Čeka se službeni remake! 

 
5 0 hvala 0
15 godina
offline
Max Payne je uz RTX Remix daleko privlačniji, ali

Najnovije tehnologije služi da se što starije (i igrivije) igre bolje vrte i bolje izgledaju.

Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
online
Max Payne je uz RTX Remix daleko privlačniji, ali

Sjećam se kad se izašao Doom 3 koji je za tadašnje vrijeme izgledao WOW! no imao sam preslab komp pa sam ga odigrao u low detail niskoj rezi. I tako mi je ostao u umu kao odlična pucačina koju sam oduvijek želio odigrati s full detlajima i bar 1080p rezi. I tako skoro 10god nakon njenog izlaska sam kupio novi komp pa rekoh idem to probat odigrat ali da izgleda kako sam oduvijek htio. Nakon prve scene sa izraženo poligonastim ispoliranim glavama likova sam ugasio i odustao.

Ima ta neka draž igranja igara starih igara u low detail jer mozak automatski nadoknadi detalje, ovako u novom ruhu izgledaju samo loše

 
5 0 hvala 0
9 godina
offline
Max Payne je uz RTX Remix daleko privlačniji, ali

Razmazili smo se, nekad je bilo čudo vidjeti rezoluciju 320x200 pixela na ekranu katodnog televizora.

 
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Max Payne je uz RTX Remix daleko privlačniji,
Thinker kaže...

Razmazili smo se, nekad je bilo čudo vidjeti rezoluciju 320x200 pixela na ekranu katodnog televizora.

 

nismo se razmazili jer se nije znalo za bolje. pa mozak nije mogao ni pojmiti dalje od 320x200 rezolucije.

ko je uopste 2000te razmisljao da cemo igrati jednog dana u 4k rezoluciji.

rezolucija se uopste nije spominjala kao danas.

 

 

cak ako me dobro sjecanje sluzi, u to doba kad su se recenzirale igre, nije bio toliki naglasak na perfomansama i fps-u nego vise na samoj igri, prici, gameplayu.

I told you that Chelsea were the best team in the world, and tonight we are
Poruka je uređivana zadnji put uto 30.1.2024 11:38 (Indestructible).
9 godina
offline
Re: Max Payne je uz RTX Remix daleko privlačniji,
Indestructible kaže...

 

nismo se razmazili jer se nije znalo za bolje. pa mozak nije mogao ni pojmiti dalje od 320x200 rezolucije.

ko je uopste 2000te razmisljao da cemo igrati jednog dana u 4k rezoluciji.

rezolucija se uopste nije spominjala kao danas.

 

 

cak ako me dobro sjecanje sluzi, u to doba kad su se recenzirale igre, nije bio toliki naglasak na perfomansama i fps-u nego vise na samoj igri, prici, gameplayu.

 

Jesam ja nešto drugo napisao? Baš zato i spominjem, nitko tada nije spominjao rezoluciju i bila je totalno nebitna, a čudili smo se igrama zbog igrivosti, makar si na ekranu gledao šarene kockice u usporedbi s današnjim igrama.

3 mjeseca
online
Max Payne je uz RTX Remix daleko privlačniji, ali

meni osobno nekakav turning point je sredina 2000-ih, nije samo stvar u graficki unaprijedenim igrama nego starije igre osim sta odvratno izgledaju, zbog tehnickih limita imaju i losiju mehaniku i sve to skupa itekako utjece na igrivost....

Moj PC  
0 6 hvala 0
15 godina
online
Re: Max Payne je uz RTX Remix daleko privlačniji,
SmallGuy kaže...

meni osobno nekakav turning point je sredina 2000-ih, nije samo stvar u graficki unaprijedenim igrama nego starije igre osim sta odvratno izgledaju, zbog tehnickih limita imaju i losiju mehaniku i sve to skupa itekako utjece na igrivost....

 meni je obratno: prije su igre mehanikom zahtjevale od igrača da se angažira u igri, a nakon 2000-ih su krenule bit skoro pa automatizirane do mjere da igrač treba samo klikat i čekat rješenje. Najbolji primjer toga je Heroes of Might&Magic 3 (i 1 i 2) vs nastavci, gdje si  u 3 (i nižim dijelovima) morao naučiti igranjem tko je brži od koga i koliko otprilike ćeš ubit ako napadneš ili se braniš, dok su kasniji nastavci sve to imali napisano pa ti točno piše raspored kretanja svih jedinica kao i točna brojka ako napadneš. Gdje je tu zabava? To je kao da igraš šah gdje ti se pokazuje unaprijed što će se desiti ovisno o micnaju tvoje figure, umjesto da to sam moraš misliti i time pokazati vještinu

3 mjeseca
online
Max Payne je uz RTX Remix daleko privlačniji, ali

ja sam to promatrao vise kroz fps prizmu, gdje konkretno sredinom 2000-ih imas igre u kojima je AI znacajno bolje osmisljen i programiran da nije glupo topvsko meso (FEAR), imas na raspolaganju odbacene djelove..bilo cega cime mozes parirati neprijateljima (Half-life 2), skontas da balistika ima smisla kad vise nisi u stanju headshotat neprijatelja pistoljem sa 88 metara (Stalker).....

 

slazem se da su drugi zanrovi 'poglupili' gameplay kako uostalom i navodis, ali pitanje je koliko je to lijenost razvojnih studija da se vise potrude da te 'imersaju' u gameplay, a koliko skraceni attention span novijih generacija igraca kojima se jednostavno ne da ici 'daljim' putem. 

Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Max Payne je uz RTX Remix daleko privlačniji,
Ges kaže...
SmallGuy kaže...

meni osobno nekakav turning point je sredina 2000-ih, nije samo stvar u graficki unaprijedenim igrama nego starije igre osim sta odvratno izgledaju, zbog tehnickih limita imaju i losiju mehaniku i sve to skupa itekako utjece na igrivost....

 meni je obratno: prije su igre mehanikom zahtjevale od igrača da se angažira u igri, a nakon 2000-ih su krenule bit skoro pa automatizirane do mjere da igrač treba samo klikat i čekat rješenje. Najbolji primjer toga je Heroes of Might&Magic 3 (i 1 i 2) vs nastavci, gdje si  u 3 (i nižim dijelovima) morao naučiti igranjem tko je brži od koga i koliko otprilike ćeš ubit ako napadneš ili se braniš, dok su kasniji nastavci sve to imali napisano pa ti točno piše raspored kretanja svih jedinica kao i točna brojka ako napadneš. Gdje je tu zabava? To je kao da igraš šah gdje ti se pokazuje unaprijed što će se desiti ovisno o micnaju tvoje figure, umjesto da to sam moraš misliti i time pokazati vještinu

 Hehe, čitam SmallGuyov post i prvo što mi pade na pamet "ovaj je očito premlad i nikada nije igrao HoMM" i onda vidim ovaj tvoj upis

15 godina
online
Re: Max Payne je uz RTX Remix daleko privlačniji,
SmallGuy kaže...

 

slazem se da su drugi zanrovi 'poglupili' gameplay kako uostalom i navodis, ali pitanje je koliko je to lijenost razvojnih studija da se vise potrude da te 'imersaju' u gameplay, a koliko skraceni attention span novijih generacija igraca kojima se jednostavno ne da ici 'daljim' putem. 

Definitivno nije imersanje u gameplay kod strategija već olakšavanje da svaka šuša mora moći shvatiti iz prve o čemu se igra radi. Djeca su oduvijek imala kratak attention span, pitanje je samo tko ga je razvio na duži a današnje igre su takve da rijetko koja zahtjeva razvijanje dužeg attention spana, a još manje shvaćanje dubine. U moje vrijeme su klinci također odustajali od igranja kompliciranijih igara sam što ih je tada bilo mnogo više nego danas jer su se studiji natjecali tko će napraviti bolju igru dok se danas natječu tko će napraviti unosniju igru. Apsolutno identična stvar kao i sa filmovima: više je stvarno rijetkost da netko ide snimit nešto novo, zanimljivo ili provokativno, svi samo gledaju naštancat nešto što bi trebalo vratiti bar uloženo. Umjetnost (gdje spadaju i igrice) je postala svrha sama sebi.

4 mjeseca
protjeran
offline
Re: Max Payne je uz RTX Remix daleko privlačniji,
Tek smo na pol razvojnog puta raytracinga. Za kvalitetan rt trebat će puno moćniji čipovi, vjerojatno više 3D slojeva i više AI jedinica. Pretpostavljam da će takve biti iduće generacije GPU, kroz godinu - dvije. Jer smo postojeću arhitekturu iscijedili do maksimuma, ovo sada je užas ogromne potrošnje struje i pregrijavanja a za praktički nikakav konkretniji pomak. Mislim da i nvidia i Amd već imaju idejna rješenja i prototipove ali, kao i sve bitno na ovom svijetu, ide polako i na kapaljku.
Moj PC  
0 0 hvala 1
8 godina
offline
Re: Max Payne je uz RTX Remix daleko privlačniji,

Nije baš istina, sjećanje nas vara. Stare igre uvijek izgledaju bolje u sjećanju, ali realno veliki je pomak od PS4.

14 godina
offline
Max Payne je uz RTX Remix daleko privlačniji, ali

skok je bio u FPSu s Quakeom (zapravo je bila još jedna prije ali nije bila hit.... ne googla mi se) kad su došli 3D protivnici a ne spriteovi koji su uvijek bili 90° u odnosu na "tebe" - listići koji vise u prostoru kad ih obilaziš, u smrtnoj pozi/slici...

 

ni Quake nije bio savršen, znam da su one beluga/raže leteće znale opruženo "visjeti" s ograde za koju su se "držale" s zadnjimi 3 pixelnim trokutićem repa...

 

ali igrivost je već onda bila na nivou, a kolike je do danas kompleksnost napredovala, toliko je dobila i dodatnog kvazi-logičkog tereta "realne kompleksnosti" koji igrivost i uronjenost u igru opet smanjuju...

Ju je je? Je ju je!
Moj PC  
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice