Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 milijun

poruka: 206
|
čitano: 25.189
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 milijun".
15 godina
offline
Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 milijun

Po meni jedino pitanje koje si treba postaviti kao osoba koja odlucuje o tome hoce li kupiti ICE ili elektro auto je to koji ti bolje izgleda/bolje vozi/isplativiji je.

Ekologijom se bave veliki igraci a mi kao potrosaci smo tu da - potrosimo proizvod i osiguramo si ugodan zivot.

Elektro auti ce postat masovni u onom trenu kad potrosacu postanu isplativiji od ICE i gotovo. Pisi kuci propalo sve price o ekologiji/zelenom razmisljanju i slicno jer je sila koja sve pokrece i dalje ekonomija.

 

Zakljucak - budite dobar gradjanin pa zaradite puno para, platite puno poreza, i potrosite puno love - ekonomija i svi ostali ljudi ce vam biti zahvalni.

 
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Dojitza kaže...

Elektro auti ce postat masovni u onom trenu kad potrosacu postanu isplativiji od ICE i gotovo.

I barem približno praktični. Bar približno.

Isplativi neće biti još godinama.

10 godina
neaktivan
offline
Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 milijun

Električni auti su preskupi i tu sva priča i diskusija staje.

EV je idealan za gradsku vožnju, za posao iz prigradskog naselja gdje imaš mogućnost punjenja doma ali kad za te iste uvjete korištenja kupim jeftinog malog benzinca koji ne može ni za 20 godina korištenja stići razliku u cijeni do EV.

 

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
bruno1026 kaže...
Gallu kaže...

 A kako nazivamo razliku u potrošnji u gradu i van grada? Može se tako u nedogled.

Danas nema boljeg izbora za gradski automobil od električnog.

 renault zoe košta oko 250000kn. imaš pravo, najbolji autek za vozikanje po gradu. umjesto, recimo, nekog clia, twinga, fabie i sličnih kolica čije je rabljena cijena jedno 5-10 puta manja od zoe-a, a kao gradska vozila su savršena.

naravno, kad poželiš na more sa ženom, djecom, curom, ipak treba malo veći autek i sa mrvicu većim dometom. znači, ako opet idemo na najbolji auto poznatog svemira iliti električni autek, treba nam još minimalno toliko da bi došli do splita. znači, jedan auto za grad, drugi za izvan i samo minimalno 500.000kn keša. sitnica, buraz.

 

ps, za one slabijeg mentalnog kapaciteta, jednog dana će elektro auti prevladat na cestama, čim im padne cijena, države maknu subvencije, a na njihovo "gorivo" država ne uvede trošarine, a sigurno bude. znači ne danas, niti za deset godina.

 

Meni je more 8km od kuće. Ne znam zašto bi mi za to trebao veći auto :)

Mene je moj električni došao oko 200.000, Isti model, sa istom razinom opreme da sam išao kupovati s benzincem bi me došao oko 180.000kn. Mislim da je računica sasvim jasna.

16 godina
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...

 

Meni je more 8km od kuće. Ne znam zašto bi mi za to trebao veći auto :)

Mene je moj električni došao oko 200.000, Isti model, sa istom razinom opreme da sam išao kupovati s benzincem bi me došao oko 180.000kn. Mislim da je računica sasvim jasna.

A što si kupio da je razlika tako mala?

15 godina
odjavljen
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Nemon kaže...

Medjutim ICE motori isto tako trose puno vise goriva na hladnoci, tako da ICE motori nisu imuni na temperaturne razlike.

Ovo nije točno. ICE troši više dok je motor hladan, iako noviji sustavi ubrizgavanja goriva to značajno minimiziraju. Međutim, jednom kad motor postigne radnu temperaturu, hladan vanjski zrak mu povećava efikasnost.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Old Iggy kaže...
Gallu kaže...

 

Meni je more 8km od kuće. Ne znam zašto bi mi za to trebao veći auto :)

Mene je moj električni došao oko 200.000, Isti model, sa istom razinom opreme da sam išao kupovati s benzincem bi me došao oko 180.000kn. Mislim da je računica sasvim jasna.

A što si kupio da je razlika tako mala?

Peugeot 208. Sa subvencijom. MAda i bez subvencije je razlika oko 100.000kn. Kroz 7-8 godina eksploatacije ako ćeš ga punit doma ko ja to ti se ionako vrati. Servisi su isto značajno jeftiniji.

Poruka je uređivana zadnji put uto 16.2.2021 10:38 (Gallu).
16 godina
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...
Old Iggy kaže...
Gallu kaže...

 

Meni je more 8km od kuće. Ne znam zašto bi mi za to trebao veći auto :)

Mene je moj električni došao oko 200.000, Isti model, sa istom razinom opreme da sam išao kupovati s benzincem bi me došao oko 180.000kn. Mislim da je računica sasvim jasna.

A što si kupio da je razlika tako mala?

Peugeot 208. Sa subvencijom. MAda i bez subvencije je razlika oko 100.000kn. Kroz 7-8 godina eksploatacije ako ćeš ga punit doma ko ja to ti se ionako vrati. Servisi su isto značajno jeftiniji. 200kn me došao prvi servis.

Aha, subvencijom. Znači, mi svi ostali platili.

Tako mogu reći da je meni EV apsolutno neisplativ jer imam službeni auto.

 

Ne znam kako imaš 10 - 15.000 kn godišnjeg troška na auto razlike.

3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Old Iggy kaže...
Gallu kaže...
Old Iggy kaže...
Gallu kaže...

 

Meni je more 8km od kuće. Ne znam zašto bi mi za to trebao veći auto :)

Mene je moj električni došao oko 200.000, Isti model, sa istom razinom opreme da sam išao kupovati s benzincem bi me došao oko 180.000kn. Mislim da je računica sasvim jasna.

A što si kupio da je razlika tako mala?

Peugeot 208. Sa subvencijom. MAda i bez subvencije je razlika oko 100.000kn. Kroz 7-8 godina eksploatacije ako ćeš ga punit doma ko ja to ti se ionako vrati. Servisi su isto značajno jeftiniji. 200kn me došao prvi servis.

Aha, subvencijom. Znači, mi svi ostali platili.

Tako mogu reći da je meni EV apsolutno neisplativ jer imam službeni auto.

 

Ne znam kako imaš 10 - 15.000 kn godišnjeg troška na auto razlike.

A netko mora platiti. Tako da hvala svima. Uglavnom, da, krivo sam bacio računicu. Ipak je prije kroz 10ak god. Godišnji trošak gledaj sve - cijene parkinga (meni je gdje god besplatan), cijene servisa, cijene goriva. Ja se praktički besplatno vozim.

Ako imaš službeni da - tebi je neisplativo, ali opet nemaš onaj lijepi osjećaj da ne truješ drugima pluća :)

16 godina
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...
Old Iggy kaže...

Aha, subvencijom. Znači, mi svi ostali platili.

Tako mogu reći da je meni EV apsolutno neisplativ jer imam službeni auto.

 

Ne znam kako imaš 10 - 15.000 kn godišnjeg troška na auto razlike.

A netko mora platiti. Tako da hvala svima. Uglavnom, da, krivo sam bacio računicu. Ipak je prije kroz 10ak god. Godišnji trošak gledaj sve - cijene parkinga (meni je gdje god besplatan), cijene servisa, cijene goriva. Ja se praktički besplatno vozim.

Ako imaš službeni da - tebi je neisplativo, ali opet nemaš onaj lijepi osjećaj da ne truješ drugima pluća :)

Znači da je vrijednost vozila veća, ne samo 20k razlike. Tu je prvi problem.

Drugi je što je besmisleno ići u takve subvencije samo za neke.

Treće - uopće nemam taj osjećaj, dapače. Automobili su ionako i mali zagađivači kao što ni EV nisu apsolutno čisti.

Besplatno se voziš? Ne. Meni, recimo, žena s istim autom te klase ima servis svake dvije godine, potrošnju tank mjesečno, iliti daleko je ispod tih cifri. O dodatnim troškovima vezanim uz EV da ne govorim.

3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Old Iggy kaže...
Gallu kaže...
Old Iggy kaže...

Aha, subvencijom. Znači, mi svi ostali platili.

Tako mogu reći da je meni EV apsolutno neisplativ jer imam službeni auto.

 

Ne znam kako imaš 10 - 15.000 kn godišnjeg troška na auto razlike.

A netko mora platiti. Tako da hvala svima. Uglavnom, da, krivo sam bacio računicu. Ipak je prije kroz 10ak god. Godišnji trošak gledaj sve - cijene parkinga (meni je gdje god besplatan), cijene servisa, cijene goriva. Ja se praktički besplatno vozim.

Ako imaš službeni da - tebi je neisplativo, ali opet nemaš onaj lijepi osjećaj da ne truješ drugima pluća :)

Znači da je vrijednost vozila veća, ne samo 20k razlike. Tu je prvi problem.

Drugi je što je besmisleno ići u takve subvencije samo za neke.

Treće - uopće nemam taj osjećaj, dapače. Automobili su ionako i mali zagađivači kao što ni EV nisu apsolutno čisti.

Besplatno se voziš? Ne. Meni, recimo, žena s istim autom te klase ima servis svake dvije godine, potrošnju tank mjesečno, iliti daleko je ispod tih cifri. O dodatnim troškovima vezanim uz EV da ne govorim.

 

Pa razlika u vrijednosti vozila i je samo 20.000. Nisam baš siguran da je itko kupio EV bez subvencije. Najveće onečišćenje  gradu je od automobila. Što EV ispušta? Koji točno dodatni troškovi za EV? JEftinije osiguranje? Jeftinija registracija?

Tank mjesečno. To je negdje i moja računica. 350kn goriva mjesečno.

10 godina
neaktivan
offline
Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 milijun

Razlika u cijeni je 75 000 Kn. Bez subvencije oko 140 000 Kn. 20 godina treba da se isplati.

 

Da se stigne cijena u 10 g. već kupuješ drugi i opet iznova.

Poruka je uređivana zadnji put uto 16.2.2021 11:11 (gil).
Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
gil kaže...

Razlika u cijeni je 75 000 Kn. Bez subvencije oko 140 000 Kn. 20 godina treba da se isplati.

 Ma kojih 75.000 od kud ti to? i ovih 140?

16 godina
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...
Old Iggy kaže...

Znači da je vrijednost vozila veća, ne samo 20k razlike. Tu je prvi problem.

Drugi je što je besmisleno ići u takve subvencije samo za neke.

Treće - uopće nemam taj osjećaj, dapače. Automobili su ionako i mali zagađivači kao što ni EV nisu apsolutno čisti.

Besplatno se voziš? Ne. Meni, recimo, žena s istim autom te klase ima servis svake dvije godine, potrošnju tank mjesečno, iliti daleko je ispod tih cifri. O dodatnim troškovima vezanim uz EV da ne govorim.

 

Pa razlika u vrijednosti vozila i je samo 20.000. Nisam baš siguran da je itko kupio EV bez subvencije. Najveće onečišćenje  gradu je od automobila. Što EV ispušta? Koji točno dodatni troškovi za EV? JEftinije osiguranje? Jeftinija registracija?

Tank mjesečno. To je negdje i moja računica. 350kn goriva mjesečno.

Ne, razlika u vrijednosti je onih 100kkn koje si naveo. Iliti, otprilike vrijednost ICE vozila te klase.

U gradu su automobili mali zagađivači, posebno kod nas. Zagađenje Zagreba ili Sl. Broda kao najčešće spominjanih gradova u RH s problemima zagađenja zraka nema nikakve veze s vozilima u njima.

Recimo 500 kn jesečno - 6.000 kn godišnje. Punjenje lokalno problem, ako želiš svoju punjač to je od 40kkn naviše. Ako puniš negdje treba tamo doći, otići, čekati. Ideš na put, puni, čekaj, popij, pojedi... Osiguranje je za ICE jeftinije, kad dođe na red baterija upitno je kako će to izgledati...

 

10 godina
neaktivan
offline
Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 milijun

Iz cijenika, razlika je još veća ako uzmeš slabiji motor iopremu što je za tu namjenu odlično, da ne govorim da ima injeftinijih benzinskih auta u toj klasi.

Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
gil kaže...

Iz cijenika, razlika je još veća ako uzmeš slabiji motor iopremu što je za tu namjenu odlično, da ne govorim da ima injeftinijih benzinskih auta u toj klasi.

 Rekao sam ista oprema i motor sličnih performansi. Iako je i taj najjvači benzinac slabiji od elektra.

16 godina
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...
gil kaže...

Iz cijenika, razlika je još veća ako uzmeš slabiji motor iopremu što je za tu namjenu odlično, da ne govorim da ima injeftinijih benzinskih auta u toj klasi.

 Rekao sam ista oprema i motor sličnih performansi. Iako je i taj najjvači benzinac slabiji od elektra.

Gradska vozila 99% ljudi ne kupuje radi performansi. Zato je to suludo uspoređivati (a jedini smisao je financijska usporedba).

Snaga i ubrzanja EV-ova je za 99% ljudi besmisleno neupotrebljiva. Na stranu što je to EV-u prednost koliko i mana.

10 godina
neaktivan
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...
gil kaže...

Iz cijenika, razlika je još veća ako uzmeš slabiji motor iopremu što je za tu namjenu odlično, da ne govorim da ima injeftinijih benzinskih auta u toj klasi.

 Rekao sam ista oprema i motor sličnih performansi. Iako je i taj najjvači benzinac slabiji od elektra.

 Da, u sprtskom modu nemaš domet ni 100 km, to je marketing jer slabiji EV nisu ni ponudili.

3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Old Iggy kaže...
Gallu kaže...
Old Iggy kaže...

Znači da je vrijednost vozila veća, ne samo 20k razlike. Tu je prvi problem.

Drugi je što je besmisleno ići u takve subvencije samo za neke.

Treće - uopće nemam taj osjećaj, dapače. Automobili su ionako i mali zagađivači kao što ni EV nisu apsolutno čisti.

Besplatno se voziš? Ne. Meni, recimo, žena s istim autom te klase ima servis svake dvije godine, potrošnju tank mjesečno, iliti daleko je ispod tih cifri. O dodatnim troškovima vezanim uz EV da ne govorim.

 

Pa razlika u vrijednosti vozila i je samo 20.000. Nisam baš siguran da je itko kupio EV bez subvencije. Najveće onečišćenje  gradu je od automobila. Što EV ispušta? Koji točno dodatni troškovi za EV? JEftinije osiguranje? Jeftinija registracija?

Tank mjesečno. To je negdje i moja računica. 350kn goriva mjesečno.

Ne, razlika u vrijednosti je onih 100kkn koje si naveo. Iliti, otprilike vrijednost ICE vozila te klase.

U gradu su automobili mali zagađivači, posebno kod nas. Zagađenje Zagreba ili Sl. Broda kao najčešće spominjanih gradova u RH s problemima zagađenja zraka nema nikakve veze s vozilima u njima.

Recimo 500 kn jesečno - 6.000 kn godišnje. Punjenje lokalno problem, ako želiš svoju punjač to je od 40kkn naviše. Ako puniš negdje treba tamo doći, otići, čekati. Ideš na put, puni, čekaj, popij, pojedi... Osiguranje je za ICE jeftinije, kad dođe na red baterija upitno je kako će to izgledati...

 

Kako 100.000 kada je mene došlo 20.000?!? Mali zagađivači u gradu?!? Pa u gradu najviše zagađuju vozila :S Ne znaš o čemu prićaš vidim...

Punjenje lokalno problem - punim u garaži na kućnu utičnicu. Punim bilo gdje na kućnu utičnicu, nema tu troškova. Ne idem na put. Rekao sam za grad i lokalno.

Osiguranje za ICE jeftinije? Ma jelimolimte :) To si čuo od nekog ili osobno iskustvo :)

3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
gil kaže...
Gallu kaže...
gil kaže...

Iz cijenika, razlika je još veća ako uzmeš slabiji motor iopremu što je za tu namjenu odlično, da ne govorim da ima injeftinijih benzinskih auta u toj klasi.

 Rekao sam ista oprema i motor sličnih performansi. Iako je i taj najjvači benzinac slabiji od elektra.

 Da, u sprtskom modu nemaš domet ni 100 km, to je marketing jer slabiji EV nisu ni ponudili.

 

Kakav vražji sportski mod. Pa vozim ga lokalno 25km gore dolje ili po gradu. Šta će mi neki "sportski mod" za to. Pa ni dizelaša ne stišćem papučicu do poda.

16 godina
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...
Old Iggy kaže...

Ne, razlika u vrijednosti je onih 100kkn koje si naveo. Iliti, otprilike vrijednost ICE vozila te klase.

U gradu su automobili mali zagađivači, posebno kod nas. Zagađenje Zagreba ili Sl. Broda kao najčešće spominjanih gradova u RH s problemima zagađenja zraka nema nikakve veze s vozilima u njima.

Recimo 500 kn jesečno - 6.000 kn godišnje. Punjenje lokalno problem, ako želiš svoju punjač to je od 40kkn naviše. Ako puniš negdje treba tamo doći, otići, čekati. Ideš na put, puni, čekaj, popij, pojedi... Osiguranje je za ICE jeftinije, kad dođe na red baterija upitno je kako će to izgledati...

 

Kako 100.000 kada je mene došlo 20.000?!? Mali zagađivači u gradu?!? Pa u gradu najviše zagađuju vozila :S Ne znaš o čemu prićaš vidim...

Punjenje lokalno problem - punim u garaži na kućnu utičnicu. Punim bilo gdje na kućnu utičnicu, nema tu troškova. Ne idem na put. Rekao sam za grad i lokalno.

Osiguranje za ICE jeftinije? Ma jelimolimte :) To si čuo od nekog ili osobno iskustvo :)

Ne shvaćaš razliku između vrijendosti i plaćanja. Tako je razlika između mog i tvog auta po plaćanju 200kkn, u stvarnosti par desetaka.

Imaš garažu s utičnicom? Cool. Koliko ljudi nema garažu? Ja imam garažu, ali nemam raposloživu utičnicu, punjač me u konačnici dođe preko 40kkn.

Imaš auto samo za grad? Kako cool. Ali besmisleno.

Koliko te dođe kasko?

10 godina
neaktivan
offline
Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 milijun

Za to ti je dovoljan i sandero na plin koji dođe ispod 100 k kuna.

Kia Rio oko 100 k kuna itd, razlika 100k kuna sa subvencijom.

Tebi je isplativo meni nije.

Moj PC  
0 0 hvala 0
3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Old Iggy kaže...
Gallu kaže...
Old Iggy kaže...

Ne, razlika u vrijednosti je onih 100kkn koje si naveo. Iliti, otprilike vrijednost ICE vozila te klase.

U gradu su automobili mali zagađivači, posebno kod nas. Zagađenje Zagreba ili Sl. Broda kao najčešće spominjanih gradova u RH s problemima zagađenja zraka nema nikakve veze s vozilima u njima.

Recimo 500 kn jesečno - 6.000 kn godišnje. Punjenje lokalno problem, ako želiš svoju punjač to je od 40kkn naviše. Ako puniš negdje treba tamo doći, otići, čekati. Ideš na put, puni, čekaj, popij, pojedi... Osiguranje je za ICE jeftinije, kad dođe na red baterija upitno je kako će to izgledati...

 

Kako 100.000 kada je mene došlo 20.000?!? Mali zagađivači u gradu?!? Pa u gradu najviše zagađuju vozila :S Ne znaš o čemu prićaš vidim...

Punjenje lokalno problem - punim u garaži na kućnu utičnicu. Punim bilo gdje na kućnu utičnicu, nema tu troškova. Ne idem na put. Rekao sam za grad i lokalno.

Osiguranje za ICE jeftinije? Ma jelimolimte :) To si čuo od nekog ili osobno iskustvo :)

Ne shvaćaš razliku između vrijendosti i plaćanja. Tako je razlika između mog i tvog auta po plaćanju 200kkn, u stvarnosti par desetaka.

Imaš garažu s utičnicom? Cool. Koliko ljudi nema garažu? Ja imam garažu, ali nemam raposloživu utičnicu, punjač me u konačnici dođe preko 40kkn.

Imaš auto samo za grad? Kako cool. Ali besmisleno.

Koliko te dođe kasko?

 Kasko mi je isto kao i za svaki drugi auto te klase.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...

Kako 100.000 kada je mene došlo 20.000?!?

Činjenica da je netko drugi platio tih 80.000 ne znači da je razlika u vrijednosti 20.000.

 

Tih 80.000 je od nekud došlo. To znači da je broj električnih vozila koja se time mogu pokriti limitiran. To što si ti upao u tu limitiranu grupu ne znači da je generalno isplativije jer čim se poveća interes, smanjuje se vjerojatnost da ćeš do subvencije doći.

 

S druge strane, ta subvencija je dana onome tko si može priuštiti novi automobil koji bi i u slučaju ICE-a imao manje emisije, a naplaćena je kroz dodatna davanja onom jadniku koji vozi Golfa duju, ne zato što želi zagađivati, već zato što za ništa ekološkije nema para. Sad ih ima još manje, pa će tog Golfa voziti barem godinu dulje.

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
16 godina
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...
Old Iggy kaže...

Ne shvaćaš razliku između vrijendosti i plaćanja. Tako je razlika između mog i tvog auta po plaćanju 200kkn, u stvarnosti par desetaka.

Imaš garažu s utičnicom? Cool. Koliko ljudi nema garažu? Ja imam garažu, ali nemam raposloživu utičnicu, punjač me u konačnici dođe preko 40kkn.

Imaš auto samo za grad? Kako cool. Ali besmisleno.

Koliko te dođe kasko?

 Kasko mi je isto kao i za svaki drugi auto te klase.

Koje točno klase?

Kasku je osnova novonabavna vrijednost vozila (prije subvencije). Sad vidi razliku između 100k i 280k.

3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
gil kaže...

Za to ti je dovoljan i sandero na plin koji dođe ispod 100 k kuna.

Kia Rio oko 100 k kuna itd, razlika 100k kuna sa subvencijom.

Tebi je isplativo meni nije.

 Uspoređivao sam automobile iste klase s istom opremom. Jeftinije se vozit autobusom. Kakva je to usporeba?

16 godina
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Gallu kaže...
gil kaže...

Za to ti je dovoljan i sandero na plin koji dođe ispod 100 k kuna.

Kia Rio oko 100 k kuna itd, razlika 100k kuna sa subvencijom.

Tebi je isplativo meni nije.

 Uspoređivao sam automobile iste klase s istom opremom. Jeftinije se vozit autobusom. Kakva je to usporeba?

Pa tu je otprilke razlika duplo. Tu je problem...

3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Old Iggy kaže...
Gallu kaže...
Old Iggy kaže...

Ne shvaćaš razliku između vrijendosti i plaćanja. Tako je razlika između mog i tvog auta po plaćanju 200kkn, u stvarnosti par desetaka.

Imaš garažu s utičnicom? Cool. Koliko ljudi nema garažu? Ja imam garažu, ali nemam raposloživu utičnicu, punjač me u konačnici dođe preko 40kkn.

Imaš auto samo za grad? Kako cool. Ali besmisleno.

Koliko te dođe kasko?

 Kasko mi je isto kao i za svaki drugi auto te klase.

Koje točno klase?

Kasku je osnova novonabavna vrijednost vozila (prije subvencije). Sad vidi razliku između 100k i 280k.

 Ne znam, vidjet ću za sada mi je kasko besplatan.

3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
Old Iggy kaže...
Gallu kaže...
gil kaže...

Za to ti je dovoljan i sandero na plin koji dođe ispod 100 k kuna.

Kia Rio oko 100 k kuna itd, razlika 100k kuna sa subvencijom.

Tebi je isplativo meni nije.

 Uspoređivao sam automobile iste klase s istom opremom. Jeftinije se vozit autobusom. Kakva je to usporeba?

Pa tu je otprilke razlika duplo. Tu je problem...

 Kako duplo kad je 20.000kn?!? O jbt, vrtimo se u krug. Mislim da sam sasvim dovoljno rekao.

3 godine
offline
Re: Zagađenje od fosilnih goriva ubija i do 10 mil
MrBlc kaže...
Gallu kaže...

Kako 100.000 kada je mene došlo 20.000?!?

Činjenica da je netko drugi platio tih 80.000 ne znači da je razlika u vrijednosti 20.000.

 

Tih 80.000 je od nekud došlo. To znači da je broj električnih vozila koja se time mogu pokriti limitiran. To što si ti upao u tu limitiranu grupu ne znači da je generalno isplativije jer čim se poveća interes, smanjuje se vjerojatnost da ćeš do subvencije doći.

 

S druge strane, ta subvencija je dana onome tko si može priuštiti novi automobil koji bi i u slučaju ICE-a imao manje emisije, a naplaćena je kroz dodatna davanja onom jadniku koji vozi Golfa duju, ne zato što želi zagađivati, već zato što za ništa ekološkije nema para. Sad ih ima još manje, pa će tog Golfa voziti barem godinu dulje.

 

Kako je tebi bitno od kud je došlo tih 80.000 (70.000 u biti al ajde, zaokružio) kao krajnjem kupcu? Onaj drugi koji me subvencionirao sigurno neće imati 70.000kn manje zbog mene i zbog drugih koji su uzeli subvencionirano vozilo. I ja i on smo godišnje zakinuti za istu vrijednost (od prilike).

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice