Pomalo očekivano, ipak su oni novaci u ovom poslu. Volio bih da izdrže jer prisiljavaju sve ostale na evoluciju za bolji svijet, ali su s druge strane o ovom trenutku jednostavno precijenjeni kao tvrtka a uz to i gubitaši.
nemoze se nista mjeriti sa gullwingom.
Naučit će oni to. Još samo 50-ak godina.
Trouble spots: Body hardware, paint and trim, climate system
Kao što vidim, niti jedan od ova tri problema neće auto ostaviti parkiran, dok svi ostali auti imaju problema sa nekim dijelovima elektronike, motora, kočnica ili prijenosa.
Ne mogu vjerovati da su spora vrata veći problem nego da ti odu kočnice.
Članak je fantazija
Naravno da če biti problema, a dobro je da nisu važnije stvari problematične. Važno je vidjeti kako kada dođe do njih tesla to rješava. Naprimjer sa ovim likom brzo su to rješili, iako je problem bio veoma ozbiljan.
Previše je novaca u igri da bih povjerovao u objektivnost tih ispitivanja/testova štogod. I malo dijete vidi da tu nešto ne štima.
U Njemačkoj isto rade takva ispitivanja, ali svaki brand na razne načine frizira rezultate tako da što manje incidenata ulazi u statistiku. A kod jednog branda smo se nedavno uvjerili da čak i lažu svojim kupcima.
"kao najmanje pouzdan automobil našao se miljenik hipstera i općenito novih generacija – Tesla."
Tko ovo piše? Na temelju čega ? Ja vas ne razumijem
Kakvi hipsteri, kakve mlađe generacije? Da bi obje kategorije kupile Teslu da si ju priuštiti mogu, svakako bi, ali ova vozila nisu za džep hipstera.
30-50 godina ne po zadnjoj analizi dobna skupina koja najviše novaca mlati na nove Tesle. Oni su kategorija novih generacija i hipstera?
Što, youtuberi sa reviewima daju do znanja da obzirom da dečec od 30 bani radi review, očito su takvi i jedini podbornici i miljenici? Pa u RH ga je prvi nabavio Cvjetanović, pa nakon njega ako se ne varam lik od jedno 55 godina.
Što nije potvrda stanja makar nekakvu perspektivu daje - ali mislim izjava je blesava ko šlapa.
"Research conducted by Edmunds showed that the concentration of Model X buyers were, fittingly, from the Generation X crowd – a generation between the ages of 35-54...."
dok svi ostali auti imaju problema sa nekim dijelovima elektronike, motora, kočnica ili prijenosa.
Ne mogu vjerovati da su spora vrata veći problem nego da ti odu kočnice.
Iako ima većih kvarova na listi, zapravo su rijetki kvarovi koji će te ostaviti na cesti. Tu prednjače elektronika i kvarovi automatskog mjenjača.
Kočnica se spominje u kontekstu škripanja, a ne otkazivanja.
S druge strane, kvarovi se otklone, a kad na novom autu karoserija pokazuje znakove rasklimavanja, ispadanja linija, a interijer se lako ošteti, to auto je za par godina otpad.
Ja bih rađe kupio auto s kojim imam 1% šanse da ću u 3 godine ostati u kvaru nego 5% šanse da će nakon istog perioda izgledati kao da je bio stučen i da ga je popravio loš limar.
Kako je ljudima ispran mozak - čim netko iskaže nešto loše o Tesli, odmah se grabe vile, pale baklje i rulja spontano odlazi pred dvorac dr. Frankensteina...
Najbolje u toj priči je što 99% rulje uopće nema novca za Teslino vozilo.
Što se autora članka tiče - pohvala za odabir fotografije (iako je vijest američka, a fotografija europska)! Nisam je prethodno vidio i dobro me nasmijala. :-)
Fali rečenica na kraju "studiju financirao volkswagen".
Fali rečenica na kraju "studiju financirao volkswagen".
Tesla proizvodi aute manje od 10 godina. Naravno da se karoserija i boja/lak ne mogu mjeriti s firmama koje to rade 50 godina jer su ipak naucili par trikova.
Budu oni to sve popravili.
Ionako je Tesla igracka za bogate (da je kupis u HR treba ti bar 50.000 eura nakon carine i rege). Kada ce biti dostupna masama, ti nedostaci ce biti davno otklonjeni.
'Vanjska buka', to je ono što u drugim autima ne čuješ od motora?
Naravno da su brzo rijesili kad je lik youtuber sa 5 miliona pretplatnika. Reklama je u svakom slučaju.
Tesla proizvodi aute manje od 10 godina. Naravno da se karoserija i boja/lak ne mogu mjeriti s firmama koje to rade 50 godina jer su ipak naucili par trikova.
...
Od 15 najvećih proizvođača automobila najmlađi je Hyundai/Kia 60,5 godina, a najstariji Daimler - 134 godine (istina 15. na listi kineski Changan star je 155 godina, ali vjerovatno se toliko dugo ne bavi proizvodnjom automobila), a prosjek im je 99,7 godine. A kad se uračuna i broj proizvedenih auta ispada da prosječni automobil na cesti u sebi krije je 92,6 godina iskustva proizvodnje.
Dakle puno više od 50. Nije lako (dobro) proizvodit aute. Zajebana je to stvar.
Tesla proizvodi aute manje od 10 godina. Naravno da se karoserija i boja/lak ne mogu mjeriti s firmama koje to rade 50 godina jer su ipak naucili par trikova.
Budu oni to sve popravili.
Ionako je Tesla igracka za bogate (da je kupis u HR treba ti bar 50.000 eura nakon carine i rege). Kada ce biti dostupna masama, ti nedostaci ce biti davno otklonjeni.
Upravo tako. Mada nije igračka, nego je cijena jednostvno uvjetovana tržištem, materijalima i proizvodnim troškovima. Jednom kad dođe konkurencija, el. pasti će cijena i tržište će odraditi svoje.
Ali kao što si i rekao, manje od 10 godina, a to je ništa. Prvi automobili su isto tako bili igračke za bogate dok nije došao Ford i napravio revoluciju.
Fali rečenica na kraju "studiju financirao volkswagen".
Tesla proizvodi aute manje od 10 godina. Naravno da se karoserija i boja/lak ne mogu mjeriti s firmama koje to rade 50 godina jer su ipak naucili par trikova.
Budu oni to sve popravili.
Ionako je Tesla igracka za bogate (da je kupis u HR treba ti bar 50.000 eura nakon carine i rege). Kada ce biti dostupna masama, ti nedostaci ce biti davno otklonjeni.
Pa ako imaju problema sa proizvodnjom i nemaju iskustva mogli su to outsource-at.
".. Teslin Model X proglašen je najmanje pouzdanim automobilom na tržištu SAD-a, a kao najveće mane ističu se karoserija, boja, te klimatizacija..."
Opet potvrda teze da se povijest ponavlja. Kao da čitam novine od prije 30-tak godina kad je Yugo izvažan u SAD. A tamo su išli koliko-toliko bolji primjerci. Kolega je tih godina kupio novi Yugo 45, stao ispred birtije, da počasti, bočno s 2 kotača na povišenu bankinu i nije mogao otvoriti vrata da izađe. Čini se da su ovi preuzeli iskustva iz ondašnje Zastave.
Od 15 najvećih proizvođača automobila najmlađi je Hyundai/Kia 60,5 godina, a najstariji Daimler - 134 godine (istina 15. na listi kineski Changan star je 155 godina, ali vjerovatno se toliko dugo ne bavi proizvodnjom automobila), a prosjek im je 99,7 godine. A kad se uračuna i broj proizvedenih auta ispada da prosječni automobil na cesti u sebi krije je 92,6 godina iskustva proizvodnje.
Nije li sramota da uz toliko iskustvo svi ti auti imaju pregršt problema, uključujući i najbanalnije? Tesla ne proizvodi kvalitetnije jer ne znaju, ostali jer ne žele. Tko je veći negativac?
Nije li sramota da uz toliko iskustvo svi ti auti imaju pregršt problema, uključujući i najbanalnije? Tesla ne proizvodi kvalitetnije jer ne znaju, ostali jer ne žele. Tko je veći negativac?
Nije baš da ne žele već ih tržište na to prisiljava. Cilj je biti konkurentan, a to znači brzi razvoj sa smanjenom kontrolom kvalitete i manjim faktorom sigurnosti (kao inženjerskom koeficijentom, ne kao standardom sigurnosne opreme).
S druge strane, kad primaš državne poticaje, onda te tržišna utakmica manje pogađa...
Pozitivno je što Model S nije na listi :-D
Od 15 najvećih proizvođača automobila najmlađi je Hyundai/Kia 60,5 godina, a najstariji Daimler - 134 godine (istina 15. na listi kineski Changan star je 155 godina, ali vjerovatno se toliko dugo ne bavi proizvodnjom automobila), a prosjek im je 99,7 godine. A kad se uračuna i broj proizvedenih auta ispada da prosječni automobil na cesti u sebi krije je 92,6 godina iskustva proizvodnje.
Nije li sramota da uz toliko iskustvo svi ti auti imaju pregršt problema, uključujući i najbanalnije? Tesla ne proizvodi kvalitetnije jer ne znaju, ostali jer ne žele. Tko je veći negativac?
Nije pitanje ko je veći negativac. Pitanje je čije automobile ljudi kupuju. Valjda znaju zašto kupuju ove, a ne oni.
Ili možda neznaju? Kako je reka jedan naš političar ljudi su stoka sitnog zuba, a kako korisnici ne znaju koristit iPhone, valjda tako ni vozači ne znaju kupovat automobile.
Ili je sve to masonska zavjera ljudi-guštera.
Auuu, zaboravih na iliminate. Isprika.
Oprosti, ali pišeš gluposti.
Prvo, Tesla ne prima nikakve poticaje, poticaje koriste kupci. Koriste ih kupci SVIH EV, dakle i VW i ostalih.
Drugo, pogrešno predstavljaš da ti 'poticaji' znače da Tesla ne mora voditi računa o cijeni ili kvaliteti, jer su tobože na državnoj sisi. Nije to kragujevačka Zastava. Musk je čak tražio da se ti poticaji ukinu.
Treće, jadni VW i ostali moraju raditi nekvalitetnije jer tržište tako traži? Kakve veze onda ima njihovo stogodišnje iskustvo ako im i dalje proizvodi imaju probleme koji su odavno rješivi? Treba li ukinuti tržišne mehanizme i propisati norme koje auto mora zadovoljiti, kako bi bili sigurni da neće proizvoditi škart prema zahtjevima tržišta? Pa to su napravili s dizelima i kako je VW reagirao - varanjem. Dakle VW radi smeće kad tako određuje tržište, a i kad država propiše standarde.
No VW je super jer 'zna' i jer je u plusu.
OK.
Kako je ljudima ispran mozak - čim netko iskaže nešto loše o Tesli, odmah se grabe vile, pale baklje i rulja spontano odlazi pred dvorac dr. Frankensteina...
Najbolje u toj priči je što 99% rulje uopće nema novca za Teslino vozilo.
Što se autora članka tiče - pohvala za odabir fotografije (iako je vijest američka, a fotografija europska)! Nisam je prethodno vidio i dobro me nasmijala. :-)
Apsolutno se slažem s ovim oko mozga kada netko uputi kritiku na očito.
Prošle godine sam u Bostonu u autosalonu sjedio u modelu S, i interijer je sve samo ne premium za tu cijenu, a moram priznati kako sam probavši na cesti i neke druge automobile koji forsiraju upotrebu touch screena naspram gumbića/kotčića/čega već, mišljenja kako je onakav ogromi ekran kao jedina bitna interakcija sa sustavima vozila, čista katastrofa u vožnji i distrakcija, te totalno neergonomsko rješenje. Svi pišu kako oni kupuju ponajbolje inženjere iz drugih kompanija, pa pretpostavljam da će s modelom 3 biti veći pomak u kvaliteti i pouzdanosti, inače nisam baš siguran da im se piše dobro. Recimo kada čovjek usporedi BMW 530e iperformance, koji je dostupan u Hrvatskoj sa svom servisnom pratećom mrežom za cijenu bitno manju od Tesle S, autonomija samo na struju 40 i nešto km, više nego dovoljno za europski commuting, a o kvaliteti vozila da ne govorimo u odnosu na model S, ne znam baš da taj balon neće eksplodirati.
Oprosti, ali pišeš gluposti.
Prvo, Tesla ne prima nikakve poticaje, poticaje koriste kupci. Koriste ih kupci SVIH EV, dakle i VW i ostalih.
Tesla prima milijarde "poticaja" i drzava je utukla milijarde u Elonove firme koje bi inace propale.
Zagooglaj Telsa bailout, svake godine izmisljaju price da bi milijarde upumpali u SolarCity i Teslu. Primjera radi Kalifornija je progurala program za 3 milijarde kojima budu financirali elektricne aute ciljano s namjerom financiranja Tesla firme.
http://www.businessinsider.com/tesla-stock-price-california-state-government-bailing-out-2017-7?IR=T
Vec do 2015. godine su od drzave dobili 4,9 milijarde poticaja od drzave.
http://www.latimes.com/business/la-fi-hy-musk-subsidies-20150531-story.html
Tesla (SolarCity), SpaceX je postigla status to big to fail i nakon ko zna kolilko milijardi utucenih u te firme od drzave te raznih investora nema sanse da propadnu.
Tesla prima milijarde poticaja koji se pumpaju preko kupaca i to ciljano kao u Kaliforniji gdi je najvece trziste EV gdi vecinu prodaje Tesla. Te milijarde nisu tu radi sveopceg EV trzista nego ciljano za Teslu.
Tema je pouzdanost automobila a ne ako VW vara sa ispusnim plinovima ili ne. Sve te vrle norme su mehanizmi da bi drzave firmama izbile lovu iz djepova i nahranile uhljebe kojih ima u svim drzava svijeta. Te norme koji izmisljaju nisu nist drugo nego cashgrab na drzavnoj razini, price o zdravlju i zagadjenju mogu pricat maloj djeci.
A majke ti koje su ovo gluposti...zadnjih mjesec dana se vodi takva medijska kampanja protiv Tesle i Muska (a u kojoj i Bug svesrdno sudjeluje kroz probrane tekstove DG-a), svaki dan neki članak po kojem em Tesla ne valja, em je Musk muljator, em je Model X zbog boje nepouzdan auto, em elektrika ništa ne valja....
Članak vrišti fake news...nije mi jasno kako je ista kompanija u stanju proizvesti najsigurniji auto ikad (Tesla S, http://www.businessinsider.com/tesla-tesla-model-s-achieves-best-safety-rating-of-any-car-ever-tested-2013-8), a sad kao imaju najmanje siguran auto?
A što je s ovim člankom: https://www.theverge.com/2017/6/13/15791740/tesla-model-x-crash-test-nhtsa-5-star-rating. Po njemu ispada da ipak nije tako loš?
Sve se meni čini da su naftna industrija i auto giganti ubacili u petu i odlučili medijski zgaziti Teslu.
Oprosti, ali pišeš gluposti.
Prvo, Tesla ne prima nikakve poticaje, poticaje koriste kupci. Koriste ih kupci SVIH EV, dakle i VW i ostalih.
Oprosti, ali nosiš roze naočale: http://fortune.com/2015/06/24/walmart-tesla-taxes/
Ne znači da ne mora voditi računa o cijeni i kvaliteti, ali znači da ima veću marginu. Ako dva auta dođu jednako, a jedan je malo kvalitetniji, onda se nemam što misliti. Ako za onog koji je malo nekvalitetniji odbijem povrat poreza, onda se isplati uzeti njega, sve dok razlika u kvaliteti nije tolika da preraste poticaj.
Greške se događaju i najiskusnijima, a jedino što tu pomaže je detaljno i dugotrajno testiranje. S obzirom da postoji dovoljan broj idiota koji su spremni kupiti novi model čak i ako znaju da nije dovoljno testiran, te će ga kupiti od konkurencije ako tvoj nije na tržištu, testiranje se svodi na skraćenu verziju, osim za kritične stvari. Jedino što to može promijeniti ponašanje ljudi - ako bi ljudi preferirali voziti provjeren i pouzdan auto, makar bio stariji model, onda bi i proizvođači počeli paziti na to i buildati reputaciju pouzdanih proizvođača.
Sad već brkaš grešku i namjerno varanje (koje nitko ne brani).
Članak vrišti fake news...nije mi jasno kako je ista kompanija u stanju proizvesti najsigurniji auto ikad (Tesla S, http://www.businessinsider.com/tesla-tesla-model-s-achieves-best-safety-rating-of-any-car-ever-tested-2013-8), a sad kao imaju najmanje siguran auto?
Našao si se kompetentnim komentirati, a ne razlikuješ sigurnost i pouzdanost...
A majke ti koje su ovo gluposti...zadnjih mjesec dana se vodi takva medijska kampanja protiv Tesle i Muska (a u kojoj i Bug svesrdno sudjeluje kroz probrane tekstove DG-a), svaki dan neki članak po kojem em Tesla ne valja, em je Musk muljator, em je Model X zbog boje nepouzdan auto, em elektrika ništa ne valja....
Sve se meni čini da su naftna industrija i auto giganti ubacili u petu i odlučili medijski zgaziti Teslu.
Da, da, a možda i chemtrailsi skidaju boju Teslama...