Koji bi mi preporučili program u kojem da programiram neku ratnu igricu ?
Krenio sam sa Pythonom + Blender, pa ne znam jel je to dovoljno dobar odabir ? Šta Vi mislite?
Programiranje - ratna igra
- poruka: 33
- |
- čitano: 7.549
- |
- moderatori:
Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
ispravka, pucačinu* od igrice pravim...
Hahahahha,.... ta ti je dobra..
Koji bi mi preporučili program u kojem da programiram neku ratnu igricu ?
Krenio sam sa Pythonom + Blender, pa ne znam jel je to dovoljno dobar odabir ? Šta Vi mislite?
dobar ti je odabir
Pocni s modiranjem neke postojece igre, raditi sadrzaj za igru i istovremeno programirati doticnu moze biti ogroman posao za pojedinca (pogotovo za pocetnika).
Recimo nekakav mutator za Unreal tournament (sjecam se odlicnog dark magica). UT, Q3 te HL su igre koje se opcenito lako modiraju i potrebne informacije ces moci naci svuda po netu.
Koji bi mi preporučili program u kojem da programiram neku ratnu igricu ?
Krenio sam sa Pythonom + Blender, pa ne znam jel je to dovoljno dobar odabir ? Šta Vi mislite?
dobar ti je odabir
Ok, onda nastavljam sa Blenderom i Pythonom :)
Pocni s modiranjem neke postojece igre, raditi sadrzaj za igru i istovremeno programirati doticnu moze biti ogroman posao za pojedinca (pogotovo za pocetnika).
Recimo nekakav mutator za Unreal tournament (sjecam se odlicnog dark magica). UT, Q3 te HL su igre koje se opcenito lako modiraju i potrebne informacije ces moci naci svuda po netu.
Probat ću, iako imam i prijatelja skojim to mislim raditi, upoznat sam sa več nekim programskim jezicima, a i lako ih skontam. :)
Mjesecno se javi bar jedan koji pravi igru i konta "neke od programskih jezika".
Za pocetak napravi aplikaciju debeloj susjedi za ulaz-izlaz kucnih potrepstina te osobne higijenske kozmetike pa se onda baci na novi COD9
nije jezik ni tolki problem ako si voljan naucit, al nisu to lego kocke da ih znas napravit ko iz sale!
covjece ti bi igru napravio..odi zuri u sunce il tako nesto..
ma frajer misli da ce napravit igru za 10dana..
Mjesecno se javi bar jedan koji pravi igru i konta "neke od programskih jezika".
Za pocetak napravi aplikaciju debeloj susjedi za ulaz-izlaz kucnih potrepstina te osobne higijenske kozmetike pa se onda baci na novi COD9
nije jezik ni tolki problem ako si voljan naucit, al nisu to lego kocke da ih znas napravit ko iz sale!
covjece ti bi igru napravio..odi zuri u sunce il tako nesto..
Šta ste odma našli me grdit, napravio sam ja nekolicinu programa, a tek mi je 16 godina, znam programirati u C++ (osrednje), Visual Basicu (odlično) i ostalim basicovim jezicima... Napravio sam kalkulator koji računa matematičke operacije i jednadžbe, nebi se baš moglo reć da ne znam baš ništa o programiranju, voljan sam naučiti i želim to. Znam da nije jednostavno, ali ne treba te me odma grditi, samo sam Vas pito, Vi koji se više od mene bavite programiranjem da mi preporučite programski jezik koji je najbolji za pravljenje u ovakve svrhe!
frende negrdim ja tebe vec ti govorim da to nije lako..tu dolaze godine ucenja, a ti znas prakticki tek osove..govorim ti to jer i ja imam 16god i pomalo znam programirati al to nije nijedan djelic kolko moras znati i kolko vremena uloziti da bi nesto kvalitetno i dobro napravio! al svakako sretno u daljnjem razvoju!
Na ovom forumu opcenito ima previse negativnosti, problem je sto vecina ljudi ne zna o cemu prica pa se onda izvlace sa prokusanim forama "ne mozes to", pod pretpostavkom da ako valjda oni sami ne znaju, onda nitko drugi ne moze nauciti.
Ja cu sada nabacati nekakve banalne stvari s kojima ces se sigurno susresti pri programiranju 3D igara.
1. Matematika - geometrija, trigonometrija i linearna algebra su nekakav minimum
2. Poznavanje datotecnog formata modela s kojim radis (kako ces inace prikazivati modele)
3. Hidden surface removal u kombinaciji sa nekom od metoda particioniranja prostora, dakle frustum culling + BSP ili octree particioniranje (to su oni jednostavniji)
4. Poznavanje nekakvih osnova fizike
A onda dolaze naprednije stvari kao osvjetljenje (lightmapping ili dinamicko osvjetljenje), animacija (interpolacija izmedu keyframeova, skeletalna animacija u kombinaciji sa inverznom kinematikom, ragdolls?), te mozda cak i shaderi i mrezna komunikacija.
Sjedni, citaj i uci, na internetu ces naci SVE od navedenog, a ostatak je samo na tebi i tvojim kapacitetima i motivaciji.
Btw. modeliranje je takoder znanost za sebe i tu pored nekakvog talenta trebas jos znati i dosta o optimizaciji modela za prikaz u igri (to artisti uglavnom rade u dogovoru sa programerima, tj programeri ih upute u ogranicenja enginea, te se modeli rade imajuci ta ogranicenja na umu)
e, ajd sad ti nakon ovoga reci da ces uspjet napravit igru..
Tek ti je 16 godina, ok preko raspusta al opcenito imas ti i skolu, a C++ i slicno nek ti bude kao zabava, hobi itd,itd. (savjet kao prijatelju)
Na ovom forumu opcenito ima previse negativnosti, problem je sto vecina ljudi ne zna o cemu prica pa se onda izvlace sa prokusanim forama "ne mozes to", pod pretpostavkom da ako valjda oni sami ne znaju, onda nitko drugi ne moze nauciti.
Ja cu sada nabacati nekakve banalne stvari s kojima ces se sigurno susresti pri programiranju 3D igara.
1. Matematika - geometrija, trigonometrija i linearna algebra su nekakav minimum
2. Poznavanje datotecnog formata modela s kojim radis (kako ces inace prikazivati modele)
3. Hidden surface removal u kombinaciji sa nekom od metoda particioniranja prostora, dakle frustum culling + BSP ili octree particioniranje (to su oni jednostavniji)
4. Poznavanje nekakvih osnova fizike
A onda dolaze naprednije stvari kao osvjetljenje (lightmapping ili dinamicko osvjetljenje), animacija (interpolacija izmedu keyframeova, skeletalna animacija u kombinaciji sa inverznom kinematikom, ragdolls?), te mozda cak i shaderi i mrezna komunikacija.
Sjedni, citaj i uci, na internetu ces naci SVE od navedenog, a ostatak je samo na tebi i tvojim kapacitetima i motivaciji.
Btw. modeliranje je takoder znanost za sebe i tu pored nekakvog talenta trebas jos znati i dosta o optimizaciji modela za prikaz u igri (to artisti uglavnom rade u dogovoru sa programerima, tj programeri ih upute u ogranicenja enginea, te se modeli rade imajuci ta ogranicenja na umu)
Sve ja to znam šta mene čeka, da je toliko lagano napraviti igricu, svako bi bio programer. Ja to radim iz zabave i uporan sam u tome, želim to naučiti i jednog dana da se bavim time, programer niko nije posto preko noći, ja sam samo pito za program koji je najbolji za igrice.
Ubiti hvala :)
e, ajd sad ti nakon ovoga reci da ces uspjet napravit igru..
Tek ti je 16 godina, ok preko raspusta al opcenito imas ti i skolu, a C++ i slicno nek ti bude kao zabava, hobi itd,itd. (savjet kao prijatelju)
Ja nisam ni reko da ću ja uspit napravit igru? U slobodno vrijeme programiram, to je moja druga ljubav.
Nađi u ovome podforumu(Programiranje) temu koja se zove Kako napraviti igru? i čitaj ju dok ne naletiš na neki dobar odgovor kao što je i rustwearov.
EDIT: Zar moraš raditi ratnu igru? Prvo nauči razmišljat i neke programske jezike(Pascal, C++, C#). Rekao si da si već radio neke aplikacije(kalkulator, itd...). Sada probaj smisliti neke 2D igre kao što sam i ja smislio - Click4Beat i tek onda počni sa 3D programiranjem. Ja sada radim na Windows Phone igri -Touch4Beat (ista kao i C4B samo za touchscreen mobitele).
Neki dan sam pročitao kako je Bill Gates sa 14 godina napravio sustav za promet Seattlea. Svaka mu dala!!!
Neki dan sam pročitao kako je Bill Gates sa 14 godina napravio sustav za promet Seattlea. Svaka mu dala!!!
Evo ako zelis citaj ima dosta zanimljivih stvari :-)
http://en.wikipedia.org/wiki/Bill_Gates
on je jednostavno lumen a rijetki su takvi ali nikad neznas dok nepokusas!
Neki dan sam pročitao kako je Bill Gates sa 14 godina napravio sustav za promet Seattlea. Svaka mu dala!!!
Wikipedia kaže i da je za učitelje napisao program koji je radio raspored sjedenja po učionicama. I kako ga je nariktao da uvijek sjedi gdje je bilo više učenica.
Nije on lud
Koji bi mi preporučili program u kojem da programiram neku ratnu igricu ?
Krenio sam sa Pythonom + Blender, pa ne znam jel je to dovoljno dobar odabir ? Šta Vi mislite?
Imaš nekih tutoriala kako napraviti FPS, imaš čak i program FPSCreator , probaj s time : LINK
PS.
Sreatn Božić !!!!
Probaj sa UDK-om besplatan, jednostavan i svasta sa njim mozes napravit svakako ti preporucam ja sam malo krenuo nije tesko
Jel opet radiš igricu na engleskom jeziku?
daj suti ti neznas napravit igru u notepadu
supa*
daj suti ti neznas napravit igru u notepadu
Ali znam napravit notepad!
Ali znam napravit notepad!
A ja PAINT, dude(ali me baš to ne veseli)
k1c0, Visoki C?Ili VB?
Tople preporuke su ti da se ostaviš 3D razvoja, barem sljedećih 7-8 godina. Do tada radi 2D igre sve kompleksnijih mogućnosti i u jednon momentu ćeš svatit da ti ni 3D nije problem. Jer nije.
Također, iz ove teme nauci o životu nešto, a to je da su ljudi kao rasa glupi i neinteligentni. Gro onih koji su komentirali na ovaj thread se kitilo razno raznim perjem i jadnon neintelignetnom ironijom, kao i uvik na forumima.
Takve u startu prekrizi i nemoj se nikad obazirat na njihove komentare, beskorisni su.
Evo ti materijala vezanog za XNA, posto znas VB, onda ti ni .net nije stran:
- http://blogs.msdn.com/b/xna/
- http://msdn.microsoft.com/en-us/aa937791
- http://create.msdn.com/en-US/education/
- http://www.xnadevelopment.com/tutorials.shtml
i ako nisi upoznat sa XNA...http://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_XNA
Sve ovo mozes besplatno koristiti sa Express verzijom VS-a za game development.