Ukoliko netko ima ideju kako riješiti dotični problem; automobil ima ugrađene bi-xenon leće i DRL (daytime running lamp) modul. Sve je naravno aftermarket.
DRL opcija je preko modula spojena na duga svjetla te je intenzitet istih, naravno putem modula, smanjen na nekih 25% (taman da izgleda kao oem rješenje te naravno da ne smeta u prometu). Opciju spajanja na kratka svjetla (xenon žarulja) kao i na maglenke (neuvjerljivo "oem" rješenje) sam u startu prekrižio kao i dodatno kemijanje i integriranje oem DRL rješenja sa drugih automobila (ili zasebnih aftermarket rasvijetnih tijela).
Problem nastaje te se manifestira u sljedećem; kada u opcijama DRL modula smanjujem intenzitet dugih svjetala ispod ~55% tada klapna koja otvara/diže leću titra non-stop (znači ide gore-dolje u sitnim pomacima). Ukoliko se netko pita zašto onda ne ostavim intenziteti na tih +~55% odgovor je vrlo jednostavan; prejako je te smeta u prometu. Sama klapna je spojena također na dugo svjetlo (opcija bi-xenona jelte). To naravno ništa ne smeta u vožnji već je problem u činjenici da to ne može biti trajno rješenje (otići će zavojnica i sl.). Problem sam riješio tako da sam jednostavno samo otpojio tu žicu koja se veže sa klapne na duga svjetla te ujedno time i izgubio opciju dugih svjetala preko same leće.
Ne moram niti napominjati benefite dugih svjetala kada dotična svijetle u kombinaciji zasebnih H1 žarulja u zasebnom/odvjenom sjenilu plus xenon žarulje bez rezanoga snopa. Prije ubacivanja DRL modula te kombinacije da radi sa dugim svjetlim sve opisano je perfektno radilo (uostalom kako i treba da radi).
Mene zanima kako najelegantnije riješiti problem titranja zavojnice klapne u lećama tako da ista ne titra na reduciranoj struji koje DRL modul šalje na žarulje dugih svjetala?
Planirao sam kakvo primitivno rješenje tipa kakav Wireless RF Remote Control Switch Transmitter/Receiver pa iz kabine prilikom noćnih dijelova dana putem daljinskog paliti opciju, također još primitivnije rješenje; fizički izvesti u kabinu on/off prekidače no ruku na srce takva rješenja baš i nisu nešto praktična a i kad-tad bi se zaboravio...
Pa eto slušam pametnije, kompetentnije i iskusnije po tom pitanju. Ukoliko sam nešto izostavio iz priče ili ukoliko nekome koji dio problema nije baš najjasniji slobodno priupitajte pa probam malo bolje objasniti.
Unaprijed hvala na konstruktivnim prijedlozima i možebitnoj osobnoj pomoći.