ide to wuhanjerosima. ovo je za bar 50% oprosta grijeha. ostatak indulgencije mogu kupiti antigravitacijom. ali to vrijedi samo za sars-cov19. za verziju 20 ili noviju morat će se više potrudjeti.
Inovacija iz Wuhana: mlazni motor – na struju
- poruka: 55
- |
- čitano: 17.643
- |
- moderatori: vincimus
i ako san dobro svati, nema pokretnih djelova?!!
Obđekšn....
ne chemtrailsi, nego - taaadaatadaaataaaaaam! - iontrailsi...
još gori od chemtrailsa jer omogućuju UV zračenju Sunca da pobije sve iznad reptila na evolucijskoj ljestvici tj. reptilijanci će preživjeti i baštiniti Zemlju....
jedini protulijek je redovito strizati muda Stihlovkom te ih namakati u 62:38 otopini aceta balsamica i meda divlje trešnje - ako ste zbunjeni zašto samo muda tj. muški - jer mi stalno proizvodimo i dijelimo svoj reproduktivni materijal u rečenim mošnjama a UV upravo njega razara...
žene će nam davati potporu plesnim varijacijama uz pjesme Jacquesa Houdeka...
Motor na slici izgleda kao iz Star Warsa.
Inače radi na struju, a struju u avionu će dobiti - diesel agregatom. Dobro ajde napunjenim baterijama.
Motor na slici izgleda kao iz Star Warsa.
Inače radi na struju, a struju u avionu će dobiti - diesel agregatom. Dobro ajde napunjenim baterijama.
Misliš ko ekološki rally Olega Maštruka (našeg dragog urednika) i Saše Cvjetojevića (tech maga i poduzetnika koji je nasjeo na ransomware ucjenu) u kojem njih dvojica na ekološki prihvatljiv način (ako zanemarimo Landcruisera s agregatom u prikolici koji je vozio iza njih) putuju od Budimpešte do Bamaka kao pravi pustolovi?
No ovi avioni bi ipak mogli izbjeći dizelski agregat i potrebu da im baterije zauzmu pola nosivosti na način kako to radi tramvaj, samo umjesto da se spajaju na žice iznad sebe oni bi se spajali na žice ispod. Tako bi se riješio i problem navigacije jer bi se avion s rute mogao udaljiti otprilike ko i tramvaj s tračnica. Možda bi bilo dobro tim avionima ukinuti krila i zbog opasnosti koje donosi visina spustiti ih na zemlju. Ovako ja to zamišljam:
I ono što opet fali, lakše baterije s mnogo većim kapacitetom da nešto može napajati motore koji bi digli cijeli avion.
Kad će to napokon?
baterija? kajgod!
jedan majimaji - malecki nuklearni reaktor ;-)
baterija? kajgod!
jedan majimaji - malecki nuklearni reaktor ;-)
Ne bi bilo prvi put, ali sumnjam da bi bilo popularno.
Znači sada će avioni za sobom vući kabel?
Znači sada će avioni za sobom vući kabel?
dok ne osmisle dobru bateriju koja bude lakše, mogao bi imati spremnik sa dizelom i pogoniti agregat za struju.
Ovo je dosta stara ideja - mlazni avion na grijani zrak bez goriva. Takvi su se motori razvijali kao ideja za avion na nuklearni pojam (grijanje zraka nuklearnim reaktorom). Uz mnoge probleme koje treba riještiti, prije svega velika masa (nuklerni reaktor s okolopom protiv zračnja imao bi najmanje 35 tona), ima još jedan. Taj se problem zove velika sletna težina. Normalni avion je pri slijetanju lakši neko pri polijetanju, zbog utrošenog goriva. Velike sletne težine zahtijevaju jaka podvozja što dodatno povećava težinu aviona. Inače, sa plazmom stvorenom mikrovalnim zračenjem prvi put sam se susredo prije 40 godina, kada sam počeo raditi. U labortoriju su kupili nekakvu "plazmu" za "suho" spaljivanje uzoraka - i od nje nikakve koristi, osim što se mnogo novca potrošilo. Bojim se da će tako biti i s ovim mlaznim motorom.
Možda da ako se govori o avionima ali princip bi se mogao upotrebljavati u puno drugih područja. Za početak, let lampa na struju :)
Staviš solarne panele na gornju polovicu aviona... problem solved, infinite energy.
Prva pomisao mi je bila kako će se sad javiti oni koji su "sve povezali", pa će zaključiti da su bili u pravu jer su, eto u Wuhanu razvili avion koji ostavlja 5G chemtrails. Doduše, s druge strane, takvi vjerojatno nemaju dovoljno znanja da bi uopće povezali RF proizvodnju plazme s radiovalovima...
Ozon ?
Ovo je dosta stara ideja - mlazni avion na grijani zrak bez goriva. Takvi su se motori razvijali kao ideja za avion na nuklearni pojam (grijanje zraka nuklearnim reaktorom). Uz mnoge probleme koje treba riještiti, prije svega velika masa (nuklerni reaktor s okolopom protiv zračnja imao bi najmanje 35 tona), ima još jedan. Taj se problem zove velika sletna težina. Normalni avion je pri slijetanju lakši neko pri polijetanju, zbog utrošenog goriva. Velike sletne težine zahtijevaju jaka podvozja što dodatno povećava težinu aviona. Inače, sa plazmom stvorenom mikrovalnim zračenjem prvi put sam se susredo prije 40 godina, kada sam počeo raditi. U labortoriju su kupili nekakvu "plazmu" za "suho" spaljivanje uzoraka - i od nje nikakve koristi, osim što se mnogo novca potrošilo. Bojim se da će tako biti i s ovim mlaznim motorom.
s time da su u SSSR napravili takav avion, ali - problem je polijetanje, tj. postizanje dovoljno velike brzine da nuklearni pogon na ekspanziju zagrijavanjem bude djelotvoran, prvo dakle treba usisati i komprimirati puno zraka koji se onda zagrijavanjem ekspancira i izbacuje na sapnice, generirajući potisak...
Tu-119 - dakle kao klasični Tu-95, ali su skinuli 2 od 4 turbopropa, i stavili takve nuklearne reaktore za direktni pogon ekspanzijom grijanjem...ali su odustali od razvoja jer su uvidjeli da bi im trebalo 20-30 godina razvoja...
prvo su na Tu-95 postavili samo nuklerni reaktor, da ga vozikaju, nejčešće ugašen, ali im je ipak većina od dviju posada pomrla unutar 5godina, štitovi nisu bili dovoljno efikasni...
dok rimac to ne obeća, niš od svega. ipak on ispunjava svoja obećanja.
prvo su na Tu-95 postavili samo nuklerni reaktor, da ga vozikaju, nejčešće ugašen, ali im je ipak većina od dviju posada pomrla unutar 5godina, štitovi nisu bili dovoljno efikasni...
Zato je američki NB-36H ipak bio bolja varijanta, posada je bila zaštićena.
žene će nam davati potporu plesnim varijacijama uz pjesme Jacquesa Houdeka...
mani se ti toga što ti žena priča (ona to namjerno radi da ti se spusti testosteron)
više se ne sunčaj nag, već hladi jajca, jajca ne vole toplinu.
Ovo je dosta stara ideja ... i od nje nikakve koristi, osim što se mnogo novca potrošilo. Bojim se da će tako biti i s ovim mlaznim motorom.
O yes little duck, money well spent - drug vrhovni Pooh je rekao, dajte malo - majku vam bozju - neke politure Wuhancherosima, svi nas gledaju ko da smo kuzhni!
smislite neku konjsku glavu, branje mandarina ili punjene lignje da nas zene opet lijepo gledaju, da postanemo glavni.
tolike godine u nauci, a uhvatio se na propagandu ko deda na penziju ;-)
samo bih još komentirao članak...
sve je to OK, volim znanost no u današnje vrijeme pored globalne pandemije mi nije jasno koga više "ovo" zanima... ekonomska situacija u svijetu je down, postoje milijuni ljudi koji su gladni, ili umiru od gladi...
ubite me, no ništa više ne shvaćam.
prvo su na Tu-95 postavili samo nuklerni reaktor, da ga vozikaju, nejčešće ugašen, ali im je ipak većina od dviju posada pomrla unutar 5godina, štitovi nisu bili dovoljno efikasni...
Zato je američki NB-36H ipak bio bolja varijanta, posada je bila zaštićena.
hmmmm a oni nikada ne lažu, vjerojatno su pomrli od šećera u Coli?
gle to je bila paranoja, i jedni i drugi su htjeli imati platformu za ispaljivanje atomki stalno spremne, u pokretu...
a prototipovi - oni ubijaju i bez nuklearnih reaktora...
prvo su na Tu-95 postavili samo nuklerni reaktor, da ga vozikaju, nejčešće ugašen, ali im je ipak većina od dviju posada pomrla unutar 5godina, štitovi nisu bili dovoljno efikasni...
Zato je američki NB-36H ipak bio bolja varijanta, posada je bila zaštićena.
hmmmm a oni nikada ne lažu, vjerojatno su pomrli od šećera u Coli?
Moguće, no od radijacije ne jer su bili dobro zaštićeni.
Nije to neka umjetnost ako imaš dovoljno snage za sve to podići u zrak.
Misliš ko ekološki rally Olega Maštruka (našeg dragog urednika) i Saše Cvjetojevića (tech maga i poduzetnika koji je nasjeo na ransomware ucjenu) u kojem njih dvojica na ekološki prihvatljiv način (ako zanemarimo Landcruisera s agregatom u prikolici koji je vozio iza njih) putuju od Budimpešte do Bamaka kao pravi pustolovi?
Koliko se sjećam, bila je Dacia? Ali najbolje, nije Dacia išla iza Tesle, nego ispred (da smanji otpor zraka).
Znači ako je ikad išta naglasilo nedostatke električnih vozila, to je bio taj njihov pothvat :D
Misliš ko ekološki rally Olega Maštruka (našeg dragog urednika) i Saše Cvjetojevića (tech maga i poduzetnika koji je nasjeo na ransomware ucjenu) u kojem njih dvojica na ekološki prihvatljiv način (ako zanemarimo Landcruisera s agregatom u prikolici koji je vozio iza njih) putuju od Budimpešte do Bamaka kao pravi pustolovi?
Koliko se sjećam, bila je Dacia? Ali najbolje, nije Dacia išla iza Tesle, nego ispred (da smanji otpor zraka).
Znači ako je ikad išta naglasilo nedostatke električnih vozila, to je bio taj njihov pothvat :D
U pravu si. Mislim da su godinu ranije išli, ko sav normalan svijet, s Landcruiserom. I meni je prvo palo na pamet da im je INA sponzor :)
.
pa zapali jednu i ne smaraj nas s ekonomskon situacijom u u ovakvoj temi, a ako nisi u stanju vidit bar 5 razloga zašto je ovaj izum revolucionaran onda starno nemas sta komentirat.