Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 dobil

poruka: 43
|
čitano: 6.916
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 dobil".
8 godina
offline
Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 dobil

Treba iscijediti bedake koji su spremni platiti brend. Uzalud trud, i dalje gube na njima. 

Ja rekoh
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
online
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
Feudalac kaže...

Treba iscijediti bedake koji su spremni platiti brend. Uzalud trud, i dalje gube na njima. 

 Rade na ID.1, izaci ce 2027 i koštat će oko 20 000, al opet džaba sve kad stiže BYD. BYD će im svim dobrano zapaprit. Moment kad BYD uđe na europsko i hr tržište počinje pad divova. Masovno će se počet prodavat kao vruče kifle, taksisti i dostavljači će među prvima uzet BYD i krenut će kolaps velikana.

Poruka je uređivana zadnji put ned 17.3.2024 14:46 (Cryogenic).
8 godina
offline
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
Cryogenic kaže...
Feudalac kaže...

Treba iscijediti bedake koji su spremni platiti brend. Uzalud trud, i dalje gube na njima. 

 Rade na ID.1, izaci ce 2027 i koštat će oko 20 000, al opet džaba sve kad stiže BYD. BYD će im svim dobrano zapaprit. Moment kad BYD uđe na europsko i hr tržište počinje pad divova. Masovno će se počet prodavat kao vruče kifle, taksisti i dostavljači će među prvima uzet BYD i krenut će kolaps velikana.

 Ne vjerujem u te cijene. Nemaju obični auto za te novce, di će električni. BYDu će opaliti 30-40% carine i problem riješen, a sve pod izlikom ilegalnih subvencija. Tesla je platio 100 kuna po kvadratu za zemljište gdje im je izgrađena Giga Berlin. Istu stvar prigovaraju kinezima kad općine za smiješnu sumu iznajme zemljište za tvornice. Kod nas Rimac plaća kunu po kvadratu ali nitko nije rekao da treba ocariniti Neveru ili pitao hrvatsku zašto se bave takvim rabotama

Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put ned 17.3.2024 18:16 (Feudalac).
16 godina
offline
Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 dobil

VW ne zna napraviti lijepi auto ni za lijek, a niti cijenovno povoljan. Kraj Skode i Seata ne kuzim zakaj bilo ko kupuje VW.

Moj PC  
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
Cryogenic kaže...
Feudalac kaže...

Treba iscijediti bedake koji su spremni platiti brend. Uzalud trud, i dalje gube na njima. 

 Rade na ID.1, izaci ce 2027 i koštat će oko 20 000, al opet džaba sve kad stiže BYD. BYD će im svim dobrano zapaprit. Moment kad BYD uđe na europsko i hr tržište počinje pad divova. Masovno će se počet prodavat kao vruče kifle, taksisti i dostavljači će među prvima uzet BYD i krenut će kolaps velikana.

 hvala bogu pa postoje carine

6 godina
offline
Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 dobil

VW stvarno i dalje živi u iluziji da će netko platiti za ova generička vozila toliku cijenu samo zato što imaju VW znak. Rade doslovno vozila kojih se za par godina nitko neće sjećati. Nije ni čudo što gase tvornice. 

 
3 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
Feudalac kaže...

 Ne vjerujem u te cijene. Nemaju obični auto za te novce, di će električni. BYDu će opaliti 30-40% carine i problem riješen, a sve pod izlikom ilegalnih subvencija. Tesla je platio 100 kuna po kvadratu za zemljište gdje im je izgrađena Giga Berlin. Istu stvar prigovaraju kinezima kad općine za smiješnu sumu iznajme zemljište za tvornice. Kod nas Rimac plaća kunu po kvadratu ali nitko nije rekao da treba ocariniti Neveru ili pitao hrvatsku zašto se bave takvim rabotama

Čuj nekad davno su npr. obični videorekorderi bili preko 2000 dojčmaraka, pa je uletila ekipa iz Azije sa nekoliko puta manjom cijenom. Sve je ovo već viđeno puno puta u prošlosti. Sad imamo dilemu oćemo to prihvatiti kao slobodnu tržišnu utakmicu ili ćemo postati kopija SSSR-a u kojoj će se voziti stare lade/moskvići i sliniti za boljim autima i ostalome.

You are like Michael Jordan of being a son of a bitch!
Poruka je uređivana zadnji put pon 18.3.2024 10:28 (memulica).
12 godina
online
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
Feudalac kaže...
 Ne vjerujem u te cijene. Nemaju obični auto za te novce, di će električni. BYDu će opaliti 30-40% carine i problem riješen, a sve pod izlikom ilegalnih subvencija. Tesla je platio 100 kuna po kvadratu za zemljište gdje im je izgrađena Giga Berlin. Istu stvar prigovaraju kinezima kad općine za smiješnu sumu iznajme zemljište za tvornice. Kod nas Rimac plaća kunu po kvadratu ali nitko nije rekao da treba ocariniti Neveru ili pitao hrvatsku zašto se bave takvim rabotama

Thomas Schafer, CEO kaže da izlazi ID 1 izlazi 2027 i da će koštat ispod 20000 eura.  . Što znači da znaju da stiže BYD koji je najveći proizvođač električnih auta u svijetu koji je prestigao Teslu prije 6 mjeseci. Nisu bezveze dali izjavu da rade na jeftinijem električnom autu koji izlazi 2027.

 

https://www.motorauthority.com/news/1142585_vw-id-1-due-in-2027-with-starting-price-below-20-000-euros

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.3.2024 10:46 (Cryogenic).
12 godina
online
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
sporttest kaže...
 hvala bogu pa postoje carine

 Nije mi jasno zašto hvala bogu. Svaka konkurencija je više nego dobra.

 

BYD Seagull će koštati između 15-20 000 eura u Europi kada stigne. Sa nabijenim carinama. Sad ti meni reci ko će kupovat skuplja auta drugih proizvođača? Nitko normalan. 

 

 

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.3.2024 10:45 (Cryogenic).
8 godina
offline
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
Cryogenic kaže...
sporttest kaže...
 hvala bogu pa postoje carine

 Nije mi jasno zašto hvala bogu. Svaka konkurencija je više nego dobra.

 

BYD Seagull će koštati između 15-20 000 eura u Europi kada stigne. Sa nabijenim carinama. Sad ti meni reci ko će kupovat skuplja auta drugih proizvođača? Nitko normalan. 

 

 

 

 

 

 zato sto gledam malo dalje i šire

europi je autoindustrija jako važna i stvarno nam ne treba nikakav pad poslovanja i nesigurnost u tom sektoru 

evo neke brojke:

 

autoindustrija cini 3% GDP europske unije 
13m ljudi radi direktno ili indirektno u autoindustriji (7% ukupno zaposlenih)
11.5% sve proizvodnje unutar EU je autoindustrija
31% svih ulaganja u R&D  dolazi iz autoindustrije



 

12 godina
online
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
sporttest kaže...
Cryogenic kaže...
sporttest kaže...
 hvala bogu pa postoje carine

 Nije mi jasno zašto hvala bogu. Svaka konkurencija je više nego dobra.

 

BYD Seagull će koštati između 15-20 000 eura u Europi kada stigne. Sa nabijenim carinama. Sad ti meni reci ko će kupovat skuplja auta drugih proizvođača? Nitko normalan. 

 

 

 

 

 

 zato sto gledam malo dalje i šire

europi je autoindustrija jako važna i stvarno nam ne treba nikakav pad poslovanja i nesigurnost u tom sektoru 

evo neke brojke:

 

autoindustrija cini 3% GDP europske unije 
13m ljudi radi direktno ili indirektno u autoindustriji (7% ukupno zaposlenih)
11.5% sve proizvodnje unutar EU je autoindustrija
31% svih ulaganja u R&D  dolazi iz autoindustrije



 

Zato bi građani trebali platiti 40 000 eura za električni umjesto 20 000, to želiš reć, ako eu građanin ima izbor 20 ili 40000, misliš da će imat empatije kao ti?  Boli autokompanije uvo i za tebe i mene i radnike sa tim cijenama koje drže, neka propadnu čim brže to bolje, naučit će cijenit eu građane i njihov novac. Pad neizbježan u idučih par godina.

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.3.2024 14:21 (Cryogenic).
8 godina
offline
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
Cryogenic kaže...
sporttest kaže...
Cryogenic kaže...
sporttest kaže...
 hvala bogu pa postoje carine

 Nije mi jasno zašto hvala bogu. Svaka konkurencija je više nego dobra.

 

BYD Seagull će koštati između 15-20 000 eura u Europi kada stigne. Sa nabijenim carinama. Sad ti meni reci ko će kupovat skuplja auta drugih proizvođača? Nitko normalan. 

 

 

 

 

 

 zato sto gledam malo dalje i šire

europi je autoindustrija jako važna i stvarno nam ne treba nikakav pad poslovanja i nesigurnost u tom sektoru 

evo neke brojke:

 

autoindustrija cini 3% GDP europske unije 
13m ljudi radi direktno ili indirektno u autoindustriji (7% ukupno zaposlenih)
11.5% sve proizvodnje unutar EU je autoindustrija
31% svih ulaganja u R&D  dolazi iz autoindustrije



 

Zato bi građani trebali platiti 40 000 eura za električni umjesto 20 000, to želiš reć, ako eu građanin ima izbor 20 ili 40000, misliš da će imat empatije kao ti?  Boli autokompanije uvo i za tebe i mene i radnike sa tim cijenama koje drže, neka propadnu čim brže to bolje, naučit će cijenit eu građane i njihov novac. Pad neizbježan u idučih par godina.

 zbog toga građani niti neće imati izbor, jer će carine zaštiti eu gospodarstvo.

 

također autokompanije će se kroz vrijeme prilagoditi toj konkurenciji zbog izvoza gdje je europska autoindustrija isto poprilicno jaka i dobar dio love joj dolazi van EU tržišta...posljedicno i cijene ce padati (mislim na EV)

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.3.2024 14:29 (sporttest).
12 godina
online
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
sporttest kaže...
Cryogenic kaže...
sporttest kaže...
Cryogenic kaže...
sporttest kaže...
 hvala bogu pa postoje carine

 Nije mi jasno zašto hvala bogu. Svaka konkurencija je više nego dobra.

 

BYD Seagull će koštati između 15-20 000 eura u Europi kada stigne. Sa nabijenim carinama. Sad ti meni reci ko će kupovat skuplja auta drugih proizvođača? Nitko normalan. 

 

 

 

 

 

 zato sto gledam malo dalje i šire

europi je autoindustrija jako važna i stvarno nam ne treba nikakav pad poslovanja i nesigurnost u tom sektoru 

evo neke brojke:

 

autoindustrija cini 3% GDP europske unije 
13m ljudi radi direktno ili indirektno u autoindustriji (7% ukupno zaposlenih)
11.5% sve proizvodnje unutar EU je autoindustrija
31% svih ulaganja u R&D  dolazi iz autoindustrije



 

Zato bi građani trebali platiti 40 000 eura za električni umjesto 20 000, to želiš reć, ako eu građanin ima izbor 20 ili 40000, misliš da će imat empatije kao ti?  Boli autokompanije uvo i za tebe i mene i radnike sa tim cijenama koje drže, neka propadnu čim brže to bolje, naučit će cijenit eu građane i njihov novac. Pad neizbježan u idučih par godina.

 zbog toga građani niti neće imati izbor, jer će carine zaštiti eu gospodarstvo.

 

također autokompanije će se kroz vrijeme prilagoditi toj konkurenciji zbog izvoza gdje je europska autoindustrija isto poprilicno jaka i dobar dio love joj dolazi van EU tržišta...posljedicno i cijene ce padati (mislim na EV)

Već imamo izbor, Hyundai Ioniq 5/6 EV se može kupit u hr ili naručit iz njemačke. Tako će bit i sa BYD. 

8 godina
offline
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
Pa naravno da imas
Al kolika mu je cijena?

Ne znam da li si shvatio, al ja ne spominjem zabrane prodaje sto se dalo iscitati iz tvog odgovora, ja spominjem carine koje dižu cijenu proizvodu.

Da bit ce u ponudi, ali nece biti (drasticno) jeftini od europskih modela.

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.3.2024 14:56 (sporttest).
12 godina
online
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
sporttest kaže...
Pa naravno da imas
Al kolika mu je cijena?

Ne znam da li si shvatio, al ja ne spominjem zabrane prodaje sto se dalo iscitati iz tvog odgovora, ja spominjem carine koje dižu cijenu proizvodu.

Da bit ce u ponudi, ali nece biti (drasticno) jeftini od europskih modela.

 Napisao si nećemo imat izbora, kao da nece EU pustit BYD u europu. Ipak hoće ali sa delay'om.

 

https://www.forbes.com/sites/neilwinton/2024/02/09/byd-and-chinese-ev-win-in-europe-might-be-delayed/

8 godina
offline
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
Pa zna se sto znaci carina, ne treba valjda objasnjavati.

Nece imati izbor doci za male novce do tih modela….

12 godina
online
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
sporttest kaže...
Pa zna se sto znaci carina, ne treba valjda objasnjavati.

Nece imati izbor doci za male novce do tih modela….

 Kako ne, evo link iznad. Ipak u dolasku ali sa delay'em. 

6 godina
offline
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d

Ma sa ovim cjenama EV mogu se oni lagano j..... plus to da nitko normalan neće kupovat polovne EV i onda kesnit 10t ojra za nove baterije...

8 godina
offline
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
Cryogenic kaže...
sporttest kaže...
Pa zna se sto znaci carina, ne treba valjda objasnjavati.

Nece imati izbor doci za male novce do tih modela….

 Kako ne, evo link iznad. Ipak u dolasku ali sa delay'em. 

 da li si procitao clanak ili samo naslov?

prica se samo o ulasku na trziste al ne i cijeni


i ovaj auto o kojem novinar prica da je vozio, BYD Seal, nakon tax-a kosta 61000$
inace konkurent tesli model 3 koju trenutno u "Long range" izvedbi mozes naruciti za 49000€ (cca 53 000$)

da li ti se to cini kao europe EV killer?


" BYD is unlikely to take an aggressive pricing strategy in Europe, given the geo-political risks. This may result in a relatively lower premium-market focus for the time being,”

2 godine
online
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
sporttest kaže...
Cryogenic kaže...
sporttest kaže...
Pa zna se sto znaci carina, ne treba valjda objasnjavati.

Nece imati izbor doci za male novce do tih modela….

 Kako ne, evo link iznad. Ipak u dolasku ali sa delay'em. 

 da li si procitao clanak ili samo naslov?

prica se samo o ulasku na trziste al ne i cijeni


i ovaj auto o kojem novinar prica da je vozio, BYD Seal, nakon tax-a kosta 61000$
inace konkurent tesli model 3 koju trenutno u "Long range" izvedbi mozes naruciti za 49000€ (cca 53 000$)

da li ti se to cini kao europe EV killer?


" BYD is unlikely to take an aggressive pricing strategy in Europe, given the geo-political risks. This may result in a relatively lower premium-market focus for the time being,”

Ključna riječ "unlikely" and "may", u južnoj africi cijena BYD Seagull'u je $20000. U irskoj kroz godinu dana kad stigne će bit oko 20000 ojra.

 

https://www.rte.ie/lifestyle/motors/2024/0314/1437925-chinese-company-looks-set-to-win-20k-ev-price-race-in-europe/#:~:text=Now%2C%20it%20looks%20like%20the,many%20industry%20analysts%20by%20surprise.

 

Bumo vidli kaj bu od tog, al super vijest da dolaze.

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.3.2024 15:22 (OnTime).
12 godina
offline
Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 dobil

Od 2026. VW namjerava prodavati elektricni GTI u USA po cijeni od 25.000$ (cca 23.000€).

 

Tek da se vidi zasto su kod nas cijene takve kakve jesu

 

https://www.motor1.com/news/712604/vw-sell-electric-gti-us/

 

 

Baziran na eletricnoj zamjeni za polo.

Kod nas osnovna dacia Spring sa 44KS krece od nekih 23.500€

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.3.2024 15:40 (tutanjkamen).
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
Cryogenic kaže...

Zato bi građani trebali platiti 40 000 eura za električni umjesto 20 000, to želiš reć, ako eu građanin ima izbor 20 ili 40000, misliš da će imat empatije kao ti?  Boli autokompanije uvo i za tebe i mene i radnike sa tim cijenama koje drže, neka propadnu čim brže to bolje, naučit će cijenit eu građane i njihov novac. Pad neizbježan u idučih par godina.

 razmišljaš bez da razmisliš... poprilično kratkopametno

 

živiš u eu, zajednici država koja je iste te proizvođače automobila natjerala u trošak raznoraznim nametima i standardima

u zemljama gdje se proizvode eu automobili nema niskih plaća, zato jer se traži balans između standarda građana i korporacijske profitabilnosti

 

s jedne strane bi htio sve što ti eu pruža kao građaninu, a s druge strane ne bi htio to platiti

how yes no, upravo zbog kratkopametnih koji uvijek misle isprve samo na svoje dupe, takvi 'obični' građani poput tebe neće se pitat apsolutno ništa oko uvođenja carina

 

jer ako je eu natjerala poduzetnika na sve te troškove zbog kojih nemere konkurirat onome iz kine, koji na tim standardima štedi, onda ista ta eu mora zaštititi tog proizvođača od dampinške cijene kineza koji bi htio uvesti jeftino vozilo i preuzeti tržište - a za to služe carine i carine će se uvesti dok se god ne izjednače uvjeti eu i kineskog proizvođača

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.3.2024 17:09 (picajzla0707).
12 godina
online
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
picajzla0707 kaže...
Cryogenic kaže...

Zato bi građani trebali platiti 40 000 eura za električni umjesto 20 000, to želiš reć, ako eu građanin ima izbor 20 ili 40000, misliš da će imat empatije kao ti?  Boli autokompanije uvo i za tebe i mene i radnike sa tim cijenama koje drže, neka propadnu čim brže to bolje, naučit će cijenit eu građane i njihov novac. Pad neizbježan u idučih par godina.

 razmišljaš bez da razmisliš... poprilično kratkopametno

 

živiš u eu, zajednici država koja je iste te proizvođače automobila natjerala u trošak raznoraznim nametima i standardima

u zemljama gdje se proizvode eu automobili nema niskih plaća, zato jer se traži balans između standarda građana i korporacijske profitabilnosti

 

s jedne strane bi htio sve što ti eu pruža kao građaninu, a s druge strane ne bi htio to platiti

how yes no, upravo zbog kratkopametnih koji uvijek misle isprve samo na svoje dupe, takvi 'obični' građani poput tebe neće se pitat apsolutno ništa oko uvođenja carina

 

jer ako je eu natjerala poduzetnika na sve te troškove zbog kojih nemere konkurirat onome iz kine, koji na tim standardima štedi, onda ista ta eu mora zaštititi tog proizvođača od dampinške cijene kineza koji bi htio uvesti jeftino vozilo i preuzeti tržište - a za to služe carine i carine će se uvesti dok se god ne izjednače uvjeti eu i kineskog proizvođača

 Vidim po komentarima na jutjubu da nas ima dosta kratkopametnih onda , nemremo dočekat BYD u europi, mi kratkopametni jer neželim kao većina eu gradjana platiti 40000 eura za ev? Mi razmišljamo bez da razmislimo jer želimo teško zarađeni novac uložiti na pametniji odnosno zdraov razmuski način? Mislim da bi ti svi oni rekli da si ti kratkopametan. Sa jedne strane bi ja htio sve šta mi eu pruža? Ma odakle vadiš ove verbalne proljeve. Zamisli meni eu nešto pruža i sad bi ja trebao biti zahvalan na cijeni EV'a od 40 000 eura? 

 

Evo tebi eu pruža isto sve, daj mi račun gdje si ti platio to što ti eu pruža. Daj neki dokaz da si platio to što ti eu pruža. Sve šta imaš tražio si najefitnije ko i ostali, ne kakaj.

 

Samo mi objasni potez VW'a na jeftinom autu od cca 20000 eura koji izlazi 2027, znači ipak se može uz sva kako kažeš natjeravanja sa strane EU na trošak sa raznoraznim nametima i standardima .

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.3.2024 18:25 (Cryogenic).
11 godina
offline
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
Cryogenic kaže...

 Vidim po komentarima na jutjubu da nas ima dosta kratkopametnih onda , nemremo dočekat BYD u europi, mi kratkopametni jer neželim kao većina eu gradjana platiti 40000 eura za ev? 

 pa takvi i jesu većina uglavnom, ljudi su ovce koje ne znaju razmišljati vlastitom glavom

da eu pusti kompanijama da rade što žele, tanko bi kakao u europi - ili bi odselile proizvodnju u kinu kao američke ili bi radio bez ikakve zaštite i za mizeriju

a kad ih već prisiljavaju da poštuju standarde, onda ih moraju i zaštititi od kompanija koje u drugim zemljama proizvode jeftinije 

 

i osim toga tko kaže da ti moraš kupiti ev za 40k eura?

twingo je najavljen po cijeni od 20k eura, slično kao i taj byd, pa ti onda kupi po izboru - renault ili kineza

12 godina
online
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
picajzla0707 kaže...
Cryogenic kaže...

 Vidim po komentarima na jutjubu da nas ima dosta kratkopametnih onda , nemremo dočekat BYD u europi, mi kratkopametni jer neželim kao većina eu gradjana platiti 40000 eura za ev? 

 pa takvi i jesu većina uglavnom, ljudi su ovce koje ne znaju razmišljati vlastitom glavom

da eu pusti kompanijama da rade što žele, tanko bi kakao u europi - ili bi odselile proizvodnju u kinu kao američke ili bi radio bez ikakve zaštite i za mizeriju

a kad ih već prisiljavaju da poštuju standarde, onda ih moraju i zaštititi od kompanija koje u drugim zemljama proizvode jeftinije 

 

i osim toga tko kaže da ti moraš kupiti ev za 40k eura?

twingo je najavljen po cijeni od 20k eura, slično kao i taj byd, pa ti onda kupi po izboru - renault ili kineza

 Kakav sklop majko mila, ljudi su ovce jer žele uštedjeti za bolje dane, usmjeriti financije na bolje načine, ulagati u budučnost, u svoje potomke familiju? Ljudi su ovce zbog toga?  Kako sad odjednom imam izbor, a maloprije oču sve šta mi EU pruža a ne želim to platiti?  Mjenjaj terapiju picajzla.

Poruka je uređivana zadnji put pon 18.3.2024 19:08 (Cryogenic).
10 godina
offline
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
Meni to jos pari ka sprd, na kraju ce se zavrsit ka sa koreancima tj. ostat ce par najacih i cijenom bit lila ka konkurencija(btw recimo KIA pride je bila bitno jeftnija od ovoga). Tih azijskih autica niske cijene na egzoticnim trzistima bilo je i prije elektricnih kineza.
Mi smo u firmi jedno vrime imali nekakvi TATA pickup koji je rashodovan u par miseci, kad bi ga parkira na brigu sve lampe bi se popalile na instrument ploci. Danas ta auta ovde ne mogu proc homologaciju.

Koliko znam australci im ne lupaju carinu pa opet BYD ne prodaje po takvim cijenama nego puno blize ovim ocekivanim u Europi. A dok to auto dode ovde doc ce i ugl francuska konkurencija oko te cijene R5 i C3, a vjerojatno i kakvi krampvagen.

Ja se ne nadam da cu vidit ev ispod 20000 € ikad osim nesto ka AMi ili takve igracke. Kad smo kod AMIa, kod BYD Galeba mi se svida sta ga se da ka i AMI cilog servisirat s osnovnim alatom.
8 godina
offline
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
picajzla0707 kaže...

 

jer ako je eu natjerala poduzetnika na sve te troškove zbog kojih nemere konkurirat onome iz kine, koji na tim standardima štedi, onda ista ta eu mora zaštititi tog proizvođača od dampinške cijene kineza koji bi htio uvesti jeftino vozilo i preuzeti tržište - a za to služe carine i carine će se uvesti dok se god ne izjednače uvjeti eu i kineskog proizvođača

 Moglo bi tako bit. A moglo bi bit i da svi ti uvozni proizvodi moraju proći homologaciju i štošta da bi se mogli prodavati ovdje pa tako dođemo na isto.

 

Ali, sve je to površno laprdanje i plemensko navijanje koje se širi u svim sferama života danas. Ubi tovara, puštekurac purgeri nivo.

 

Kad se malo dublje prokopa, Kinezi više ne proizvode jeftino smeće uopće, a kod električnih automobila, oni su predvodnici. tehnologijom, kvalitetom i cijenom. Europa zaostaje iako im je prije ohoho godina rečeno da više neće biti dizelgatea i da se emisije moraju eleminirati. Oni su lagano ladili jajca  na dobrim profitima na staroj tehnologiji dok su se Kinezi primili posla i nekog kurca i izmislili i usavršili. Sad će plakati mamici Ursuli da kinezi nisu fer jer su u osnovi radili dok su oni ladili jajca i zavlačili promjenu na sve moguće načine. 

Ja rekoh
3 godine
offline
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
Feudalac kaže...

Treba iscijediti bedake koji su spremni platiti brend. Uzalud trud, i dalje gube na njima. 

 Ovaj brend barem lici i nudi nesto za razliku od ostalih, auto barem lici na auto bilo izvana ili iznutra, ima neku vw tradiciju i sve ostalo sto ide uz to!
Prosijecni doktor i sl zanimanja u Njemackoj si ovo priuste da niti ne trepnu koga boli k za nas vecina auto u eu kad dotaknu 200tkm ionako idu dalje ljudi si uzmu novoga!

8 godina
offline
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
Cryogenic kaže...
Feudalac kaže...
 Ne vjerujem u te cijene. Nemaju obični auto za te novce, di će električni. BYDu će opaliti 30-40% carine i problem riješen, a sve pod izlikom ilegalnih subvencija. Tesla je platio 100 kuna po kvadratu za zemljište gdje im je izgrađena Giga Berlin. Istu stvar prigovaraju kinezima kad općine za smiješnu sumu iznajme zemljište za tvornice. Kod nas Rimac plaća kunu po kvadratu ali nitko nije rekao da treba ocariniti Neveru ili pitao hrvatsku zašto se bave takvim rabotama

Thomas Schafer, CEO kaže da izlazi ID 1 izlazi 2027 i da će koštat ispod 20000 eura.  . Što znači da znaju da stiže BYD koji je najveći proizvođač električnih auta u svijetu koji je prestigao Teslu prije 6 mjeseci. Nisu bezveze dali izjavu da rade na jeftinijem električnom autu koji izlazi 2027.

 

https://www.motorauthority.com/news/1142585_vw-id-1-due-in-2027-with-starting-price-below-20-000-euros

 

 

 Rekli su oni i da će pojesti Teslu za doručak (po broju prodanih komada)  - pa nisu. 

Rekli su da će ID.3 biti profitabilan - pa nije

 

Rekli su da će uložiti 50 pa 200 milijardi u tranziciju - pa nisu.

 

Da se razumijemo, nitko sretiniji od mene s povoljnim i kvalitetnim električnim automobilom. Samo, nisam siguran da će se to dogoditi i ne bih se kladio na to. 

Ja rekoh
8 godina
offline
Re: Dvostruka premijera: Volkswageni ID.3 i ID.7 d
Boris grozni kaže...
Feudalac kaže...

Treba iscijediti bedake koji su spremni platiti brend. Uzalud trud, i dalje gube na njima. 

 Ovaj brend barem lici i nudi nesto za razliku od ostalih, auto barem lici na auto bilo izvana ili iznutra, ima neku vw tradiciju i sve ostalo sto ide uz to!
Prosijecni doktor i sl zanimanja u Njemackoj si ovo priuste da niti ne trepnu koga boli k za nas vecina auto u eu kad dotaknu 200tkm ionako idu dalje ljudi si uzmu novoga!

 Ja jesam pobornik nenametljivog dizajna i VW mi je ok. Međutim, kad imaš 50k za auto, ne moraš ih baciti na smeće. ima se što izabrati.

Ja rekoh
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice