DPF Filter

poruka: 14
|
čitano: 876
|
moderatori: DrNasty, Danny_HR, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
9 godina
offline
DPF Filter

Pozdrav svim forumašima, pitanje vezano za DPF Filter i njegovu regeneraciju.

Dakle imam Audi A3 2013./2014.godina Euro 6 1,6TDI motor.Pitanje je sljedeće,danas sam primjetio da mi je digao okretaje motora u leru i shvatio sam da se radi o regeneraciji dpf filtera pa sam nastavio voziti auto sve dok se regeneracija nije završila.

Zanima me da li se regeneracija može obaviti dok auto radi u leru bez da se mora voziti i da li se regeneracija svaki put obavi do kraja bez obzira na to da li se auto vozi ili motor radi u leru...Objavit ću dolje slike tako da vidite o kakvom autu se radi i sliku okretaja motora.

Na slikama se vidi gdje auto stoj i motor radi na 1000rpm/min.Dok na drugoj slici nakon voznje su okretaji normalni tj. ispod 1000rpm/min.

Softwer
4 godine
offline
Re: DPF Filter

Pa bezveze ti je držati auto upaljenim da bi se odradila regeneracija. Do problema s DPF-om dolazi kad se voze kratke rute i ulje se ne stigne zagrijati. DPF će se najbrže vratiti u normalu ako malo pustiš da ti radi turbina, znači kasnije mijenati brzine, pustiti da ode na 3, 4 tisuće, a ne mijenati na dvije jer se tad turbina jedva pali. Za čišćenje treba visoka temperatura pa je zato auto podigao ubrizgavanje, ali to je neefikasno.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
Poruka je uređivana zadnji put pon 25.3.2019 21:07 (JozoBozo121).
9 godina
offline
Re: DPF Filter
JozoBozo121 kaže...

Pa bezveze ti je držati auto upaljenim da bi se odradila regeneracija. Do problema s DPF-om dolazi kad se voze kratke rute i ulje se ne stigne zagrijati. DPF će se najbrže vratiti u normalu ako malo pustiš da ti radi turbina, znači kasnije mijenati brzine, pustiti da ode na 3, 4 tisuće, a ne mijenati na dvije jer se tad turbina jedva pali. Za čišćenje treba visoka temperatura pa je zato auto podigao ubrizgavanje, ali to je neefikasno.

 Ok recimo da je tako.Ali na osnovu čega je bio pokrenuo regeneraciju kad sam vozio auto možda 3km i stao,praktički gledajući nije uspio ni radnu temperaturu postići ali je podigao okretaje i počeo ubrizgavati više goriva.Može li na tom principu obaviti regeneraciju ili se mora voziti....Jednom mi se dogodilo da sam prekinuo regeneraciju tj.ugasio auto ali je par minuta nastavio raditi ventilator.

Softwer
4 godine
offline
Re: DPF Filter
Softwer kaže...

 Ok recimo da je tako.Ali na osnovu čega je bio pokrenuo regeneraciju kad sam vozio auto možda 3km i stao,praktički gledajući nije uspio ni radnu temperaturu postići ali je podigao okretaje i počeo ubrizgavati više goriva.Može li na tom principu obaviti regeneraciju ili se mora voziti....Jednom mi se dogodilo da sam prekinuo regeneraciju tj.ugasio auto ali je par minuta nastavio raditi ventilator.

 Regeneracija je pokrenuta jer je u saću kroz koje prolaze plinovi previše tih kanalića postalo začepljeno i to je detektiralo računalo. Nama se nikad nije direktno pokrenula regeneracija jer uvijek netko vozi auto po obilaznici ili kad vozi vozi tako da motor radi da prodiše, ali ako je došlo do toga da ti je auto morao započeti sam regeneraciju onda ne bi to trebao prekidati. Kad se to dogodi najbolje ti je otići negdje na cestu i malo opteretiti motor i ispuhati ga, a ne stajati na mjestu jer će auto tako teže postići visoke temperature. Loše je jer taj sustav obično nema nekakvu lampicu, za Mazdu recimo znam da svi noviji modeli imaju.

 

Ali aktivna regenracija je zadnja mjera, do toga obično dođe jer se auto vozi previše štedljivo i čađa se ne sagorijeva automatski ili se voze kratke relacije bez toga da se tu i tamo negdje propuše auto malo.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
Poruka je uređivana zadnji put pon 25.3.2019 21:49 (JozoBozo121).
3 godine
offline
DPF Filter

u kratko ..stisni gas ponekad ne štedi ga . Frendu na golfu 6 se to rijesava tako da ga u 4 brzini vozi oko 90kmh nekoliko minuta i tak se procisti dpf..a desava mu se takodjer jer se vozi ko penzic...meni se to nikad ni na jednom autu nije desilo

Bolje dvaput tri odjednom nego ni jednom jednu dvaput
7 tjedana
offline
Re: DPF Filter

meni na a4 2.0 tdi se upalila lampica i u audijevom servisu mi rekli da vozim par kilometara u 3. brzini na 3000 rpm....I ugasila se....

9 godina
offline
Re: DPF Filter
sseennoonn kaže...

u kratko ..stisni gas ponekad ne štedi ga . Frendu na golfu 6 se to rijesava tako da ga u 4 brzini vozi oko 90kmh nekoliko minuta i tak se procisti dpf..a desava mu se takodjer jer se vozi ko penzic...meni se to nikad ni na jednom autu nije desilo

 Ne štedim ga,naprotiv prije koji dan sam  na autoputu  vozio preko 200km/h,stanujem u Njemačkoj pa postoje dionice autoputa gdje je dozvoljena takva brzina.Možda čak da automatski pokrene regeneraciju nakon nekoliko stotina kilometara tko zna...U svakom slučaju vozit ću ga još malo oštrije pa ćemo vidjeti kako će biti.

Softwer
Poruka je uređivana zadnji put uto 26.3.2019 7:39 (Softwer).
10 godina
online
DPF Filter

Imam Chevrolet Orlando 2.0D.

Dugo vremena sam reklamirao kod auto kuće kod kojeg sam ga kupio da mi vrlo često nakon gašenja auta ventilatori hlađenja motora

nastavljaju raditi preko minute punom brzinom (kao da polijeće mlažnjak).

Tek nakon, tko zna kojeg servisa, se našao jedan pametan mehaničar koji mi je objasnio zbog čega se to dešava.

Elektronika kad primijeti da se DPF filter „zapunio“ čađom, pokreće regeneraciju „u pozadini“ (ne pali se lampica kao signal da radi regeneraciju,

ali primijetim povećanu potrošnju goriva – kad pustim gas u vožnji potrošnja ne padne na 0,00 nego ostaje na nekih 4,5-5l/100km).

Kako se auto koristi najčešće u gradskoj vožnji i kraćim relacijama, dolazi do toga da parkiram auto i izgasim motor prije dovršavanja regeneracije

(jer nisam ni znao da ju je elektronika pokrenula).

A kako je zbog regeneracije povećano ubrizgavanje goriva, a time i povišena temperatura ispušnih cijevi i lonaca, elektronika nakon gašenja motora

pali/ostavlja raditi ventilatore na najvećoj brzini kako bi ohladio motor, turbinu, ispušne cijevi i lonce.

U slučaju da se u 3-4 pokušaja te „pozadinske“ regeneracije ne uspije očistiti DPF filter, tada se kod sljedeće regeneracije pali signalna lampica

kao obavijest da prijašnji pokušaji nisu uspjeli tj. nisu dovršeni do kraja i da se motor ne gasi dok se regeneracija ne obavi do kraja.

Samo meni ta regeneracija (neovisno „pozadinska“ ili „redovna“) dosta dugo traje bez obzira što obrtaje motora držim preko 2.000 o/m,

traje mi oko 15 minuta i nekih 15-20tak kilometara (krenem od Hrgovića Zagrebačkom/Ljubljanskom avenijom i vozim autoputom prema Samoboru

(u nižoj brzini i većim obrtajima) i onda negdje na pola puta između Sv. Nedjelje i izlaza za Bobovicu (Samobor) se smanji potrošnja/završi regeneracija.

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
Poruka je uređivana zadnji put uto 26.3.2019 12:26 (Matozan).
5 godina
offline
Re: DPF Filter
Softwer kaže...
sseennoonn kaže...

u kratko ..stisni gas ponekad ne štedi ga . Frendu na golfu 6 se to rijesava tako da ga u 4 brzini vozi oko 90kmh nekoliko minuta i tak se procisti dpf..a desava mu se takodjer jer se vozi ko penzic...meni se to nikad ni na jednom autu nije desilo

 Ne štedim ga,naprotiv prije koji dan sam  na autoputu  vozio preko 200km/h,stanujem u Njemačkoj pa postoje dionice autoputa gdje je dozvoljena takva brzina.Možda čak da automatski pokrene regeneraciju nakon nekoliko stotina kilometara tko zna...U svakom slučaju vozit ću ga još malo oštrije pa ćemo vidjeti kako će biti.

 odi jos jednom na autocestu, drzi ga u 4 na 2.5-3k obrtaja bar pola sata (naravno ne zaboravi ga ostavit u leru bar 2-3min prije nego sto ugasis auto, da se turbina ohladi)... nedavno sam ima slican problem sa cmaxom i problem je rijesen bas sa visokim okretajima na cirka 30min, auto je nakon regeneracije prodisao i smanjila se sama potrosnja goriva...

9 godina
offline
Re: DPF Filter
hahhaajaads kaže...
Softwer kaže...
sseennoonn kaže...

u kratko ..stisni gas ponekad ne štedi ga . Frendu na golfu 6 se to rijesava tako da ga u 4 brzini vozi oko 90kmh nekoliko minuta i tak se procisti dpf..a desava mu se takodjer jer se vozi ko penzic...meni se to nikad ni na jednom autu nije desilo

 Ne štedim ga,naprotiv prije koji dan sam  na autoputu  vozio preko 200km/h,stanujem u Njemačkoj pa postoje dionice autoputa gdje je dozvoljena takva brzina.Možda čak da automatski pokrene regeneraciju nakon nekoliko stotina kilometara tko zna...U svakom slučaju vozit ću ga još malo oštrije pa ćemo vidjeti kako će biti.

 odi jos jednom na autocestu, drzi ga u 4 na 2.5-3k obrtaja bar pola sata (naravno ne zaboravi ga ostavit u leru bar 2-3min prije nego sto ugasis auto, da se turbina ohladi)... nedavno sam ima slican problem sa cmaxom i problem je rijesen bas sa visokim okretajima na cirka 30min, auto je nakon regeneracije prodisao i smanjila se sama potrosnja goriva...

 Budem napravio tako.I taj dpf je tolika glupost da je to ne vjerovatno....Sreća kad idem na godišnji odmor do kuće imam 1500km pa vjerujem da mu je to sasvim dovoljno da ga očisti jer sve je otvorena cesta tj. autoput.

Softwer
8 godina
offline
DPF Filter

Ja vozim audi a3 i na njemu se regeneracija radi da pod broj jedan imas preko pola rezeravara goriva, zagrija auto na leru da dode na normalnu temperaturu i odi negdje na autoput ili brzu cesti i drži ga u 4. Brzini na 2100 okretaja i tak jedno 10-15 minuta, i sam ceš osjetiti kad krene u regeneraciju.

lp

6 godina
offline
DPF Filter

I mene zanima jedna stvar.

Imam passata 2013. 2.0 TDI BlueMotion. Vozio po autoputu sad neki dan cakovec-zagreb i poslije nazad zagreb-cakovec (znaci preko 100km)

Dosao sam doma, imao ventilaciju bez klime na 21°C sto je onako ugodno hladno. Stao sam na cesti i morao si otvoriti ogradu da parkiram auto u dvoriste i kako sam sjeo nazad u auto osjetio da je poprilicno toplo puhalo unutra.

Parkirao sam auto i ugasio ga, a nakon sto sam izvadio kljuc se culo kao da auto radi i dalje na visoj turazi. Da li je tu rijec o toj regeneraciji posto se meni nije nikakva lampica palila? Auto ima tel nepunih 56000km. Hvala!

Kovačić
8 godina
offline
Re: DPF Filter
Kako ocistiti dpf filer ako mi upali lampicu na automatiku.. Auto je BMW 120d 2008g
3 godine
offline
Re: DPF Filter
Regeneracija DPF filtera odvija se po potrebi (načinu vožnje i uvjetima, grad, otvorena cesta) češće ili rjeđe, većinom bez upozorenja za vozača.Svaki proizvađač ima navedeno u uputstvima koje parametre automobil treba postići da bi se regeneracija uspješno provela. Obično je to određen broj okretaja sa konstantnom brzinom oko 80km/h nekih 10-15 minuta. Ako se upali lampica DPF filtera i konstantno gori znači da je regeneracija nekoliko puta prekinuta i jedini način tada je odrađivanje prisilne regeneracije ako filter nije previše zapušen. Naj bolji sistem regeneracije imaju Mercedes, Renault i još neki proizvođači koji imaju 5-u diznu u filteru pa mogu regeneraciju obaviti i u gradskoj vožnji.
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice