Pomoć oko kupovine DSLR ili SLR fotoaparata

poruka: 36
|
čitano: 18.821
|
moderatori: DrNasty, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus, pirat
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan
offline
Pomoć oko kupovine DSLR ili SLR fotoaparata

evo ovako...odlučio sam se početi baviti fotografiranjem, znači početnik sam i muče me sva moguća pitanja, pa da krenem.

dali kupiti DSLR ili SLR fotoaparat? Do koje cijene bi mogao ići s obzirom da sam početnik? Koje objektive za početak uzeti?

evo ne znam ni koja bih pitanja postavio, pa ću biti zahvalan na svakom savjetu...

također sve dobre tutoriale koje imate mi pošaljite.... hvala unaprijed

 

Moj PC  
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Pomoć oko kupovine DSLR ili SLR fotoaparata

SLR fotoaparati su već profesionalna klasa a sad ako si početnik neznam koliko ćeš iskoristiti njegove mogućnosti. Do koje cijene bi točno išao?

 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
Pomoć oko kupovine DSLR ili SLR fotoaparata

pa negdje od 2000-3000kn za tijelo, ne znam dali je u to moguće računati i koji objektiv, ako ne onda bi trebao i neku preporuku za objektive (osnovno naravno)

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Pomoć oko kupovine dSLR ili SLR fotoaparata

Najbolje ti je uzet jednog starog Zenita, i kad na njemu naučiš digitalSLR je prilično lak.

Why So Serious?
 
0 1 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Pomoć oko kupovine DSLR ili SLR fotoaparata
Pogledaj si Canon Eos 1100D SLR. Taj model ti dolazi ako se ne varam sa objektivom i nije niti preskup (od 4000-4500kn). Cijene su im pale u zadnje vrijeme pa se može svašta dobrog naći. A ako želiš nešto jače od toga imaš isto sa objektivom Canon Eos 550D SLR. Ovog sam si ja razmišljao kupiti ali ću pričekat da još malo cijene padnu. On ti je od 5000-5500kn. Prosurfaj malo po netu, imaš detaljno opisano za svaki model pa razmisli.
 
0 1 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Re: Pomoć oko kupovine DSLR ili SLR fotoaparata