Što najviše koristite za stvaranje vaših hobi-remek djela?
Zbrush je se pokazao kao odličan alat za organsko modeliranje.(davy jones,kasnije avatar)
Nuke je za kompoziciju i završne stadije danas neizostavan.
3dmax se najviše koristi u videogames industriji.
Blender je ok opensource alternativa a ima i par indie filmića iza sebe.Maya je tu od pamtivijeka(film Mumija u devedestima).
Isto tako Autodesk drži trenutno monopol u građevinskoj industriji i auto industriji kao i izradi reklama za auto industriju (audi,bmw,skoda).
Sketchbook sam imao prilike isprobati na intuosu ali nikad ostvariti neki profi rad.
Od rendera u zadnje vrijeme je vrlo popularan renderman(blizard jos 2008 prelazi na taj software).
Ima tu razno raznih simulatora od fumefxa domaće proizvodnje pa do razno raznih fluid i simulatora za fiziku.
Eto tema je zamišljena kao small talk iliti chit chat.Što vas veseli,što vam najviše diže tlak?
U čemu gradite karijeru već 20 godina?Koji savjet,koji link, koji zanimljivi topic koji vrije na stranim forumima.
Da probijem led čovjek koji je radio na 3d modelima za Avatar
http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?79195-Avatar