Manji broj Volkswagen ID.3 vozila moguće je rezerv

poruka: 11
|
čitano: 871
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug Onlinea. U nastavku se nalaze komentari na "Manji broj Volkswagen ID.3 vozila moguće je rezerv".
3 godine
offline
Manji broj Volkswagen ID.3 vozila moguće je rezerv

Samo da ne bude kao s eTronom - konačne narudžbe se, unatoč kašnjenju duljem od šest mjeseci ne mogu otkazati bez plaćanja penala od 7% vrijednosti automobila 

Ja rekoh
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Manji broj Volkswagen ID.3 vozila moguće je re
Napokon VW postaje zanimljiv jer će maknuti najgoru komponentu njihovih dosadašnjih vozila - uglavnom očajne motore i popratne djelove.
 
0 1 hvala 0
11 godina
offline
Re: Manji broj Volkswagen ID.3 vozila moguće je re
Mar kaže...
Napokon VW postaje zanimljiv jer će maknuti najgoru komponentu njihovih dosadašnjih vozila - uglavnom očajne motore i popratne djelove.

 Hm, nemam VW, ali da imaju očajne motore... prva vijest. Jedno je pričati o dieselgateu i popratnoj politici, ali drugo o konkretnoj mehanizaciji. 
Glede ID.3 1ST - užasno "ime"; nebi ga se posramio ni intel ili proizvođači matičnih. Ali polog od 1000€ je korektan, i ako cijena stvarno bude 20 000€, to je skroz konkurentno. No naravno, baš rezervirati 
bez da točno znaš što ćeš dobiti u najsitniji detalj uključujući izgled, dimenzije, domet i performanse - zvuči bedasto. 

Feudalac kaže...

Samo da ne bude kao s eTronom - konačne narudžbe se, unatoč kašnjenju duljem od šest mjeseci ne mogu otkazati bez plaćanja penala od 7% vrijednosti automobila 

Tvrde ovdje da će se moći otkazati: Mogu li stornirati svoju rezervaciju?

Da, naravno. Svoju rezervaciju možeš stornirati online u svakom trenutku, dok god Volkswagen trgovac ne primi obvezujući kupoprodajni ugovor. Jednostavno se ulogiraj na carLOG i izvrši storniranje ili stupi u kontakt sa službom za korisnike nakon čega će ti se iznos za rezervaciju u potpunosti vratiti.

https://www.volkswagen.hr/e-mobility/id-hub/id-obitelj/id-buducnost-je-pred-vratima/faq

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Poruka je uređivana zadnji put pet 10.5.2019 20:21 (overhaul).
3 godine
offline
Re: Manji broj Volkswagen ID.3 vozila moguće je re
Overhaul:

I ja bih EV za 20 tisuća, ali ništa od toga još neko vrijeme. Pa leaf je 32-33 za 40 kWh.

O ovom drugom i govorim. eTroni kasne, nema raskida, ali ako odabereš skuplju varijantu - možeš ga dobiti odmah.
Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put pet 10.5.2019 20:39 (Feudalac).
11 godina
offline
Re: Manji broj Volkswagen ID.3 vozila moguće je re
Feudalac kaže...
Overhaul:

I ja bih EV za 20 tisuća, ali ništa od toga još neko vrijeme. Pa leaf je 32-33 za 40 kWh.

O ovom drugom i govorim. eTroni kasne, nema raskida, ali ako odabereš skuplju varijantu - možeš ga dobiti odmah.

 Da, ali pravo sam linkao ovu vijest na drugoj temi, Volkswagen ide svjesno s gubicima u ovu kampanju.
https://www.autonet.hr/aktualno/vijesti/volkswagen-ce-elektricni-i-d-prodavati-uz-gubitak-od-oko-3-000e/?utm_source=bug&utm_medium=article
edit; za drugi dio, možda si u pravu, tj. u smislu da se uz predujam bude prodavala debelo skuplja verzija od oko 35 000 eura. No i opet, valjda, ako netko skuži da je "zavaran" ako ne sklopi kupoprodajni ugovor u kojem će biti vidljiva puna cijena, valjda će moći bezbolno raskinuti kaparu.

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
Poruka je uređivana zadnji put pet 10.5.2019 20:47 (overhaul).
3 godine
offline
Re: Manji broj Volkswagen ID.3 vozila moguće je re
Overhaul:

Ta vijest kaže da uz najavljene cijene već imaju gubitak. Da bi išli s 50% gubitka sumnjam. Doduše, trebalo bi vidjeti kolika je potencijalna kazna za prekoračenje flotnih emisija; nedavno je objavljeno da će Fiat-Chrysler Tesli platiti 2-3 milijarde u idućih par godina za udruživanje flota na području EU. Čak i da im se isplati pokloniti određeni broj komada, opet će oni pokušati zaraditi i naštimati cijenu da potražnja bude veća od njihove proizvodnje
Ja rekoh
11 godina
offline
Re: Manji broj Volkswagen ID.3 vozila moguće je re
Feudalac kaže...
Overhaul:

Ta vijest kaže da uz najavljene cijene već imaju gubitak. Da bi išli s 50% gubitka sumnjam. Doduše, trebalo bi vidjeti kolika je potencijalna kazna za prekoračenje flotnih emisija; nedavno je objavljeno da će Fiat-Chrysler Tesli platiti 2-3 milijarde u idućih par godina za udruživanje flota na području EU. Čak i da im se isplati pokloniti određeni broj komada, opet će oni pokušati zaraditi i naštimati cijenu da potražnja bude veća od njihove proizvodnje

 To da. Možda je i sve zbog tih zakona o emisijama. Gotovo su me zagrijali sa 20 000 eura u članku i najavom o isporuci slijedeće godine, ali kad se pronađu sve kvake 22, bolje da zadržim postojeći hibrid.

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
7 godina
offline
Re: Manji broj Volkswagen ID.3 vozila moguće je re

Prvo ide auto za 30 000 Eura. Kasnije dolaze jeftiniji koji ce imati manju bateriju i sto ja znam.

10 godina
online
Manji broj Volkswagen ID.3 vozila moguće je rezerv

ak skupim lovu za auto, na struju će svakako biti farovi, žmigavci, klima, brisači, radio, podizanje i spuštanje windowsa ... dosta mi je i to. ne valja biti pohlepan. treba nekaj ostavit i za dinosaurski ujušak (ajngemahtes). 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Manji broj Volkswagen ID.3 vozila moguće je re
Ajar kaže...

ak skupim lovu za auto, na struju će svakako biti farovi, žmigavci, klima, brisači, radio, podizanje i spuštanje windowsa ... dosta mi je i to. ne valja biti pohlepan. treba nekaj ostavit i za dinosaurski ujušak (ajngemahtes). 

 Jedino rabljeni. Sad mislim da nemožeš kupiti ni ladu ili daciu (koji su u biti isti jer su renault) bez da ima čak i fakin električnu ručnu i startstop i neznam ni sam što... nekoć je gazda u firmi iz principa naredio da se počupaju autoradiji na vozilima koje kupimo da ne želi plaćati reket zampu, sad je to nemoguće. Svi imaju to integrirano sa onim lcd ekranom. Ja uvijek, od neke 1988., kupujem obično novoizašli model auta iste "golf" klase(kakvu vidim glumi i ovaj ID.3), nekad su bili teški oko 800kg. Predzadnji je imao 1150 kg, najbazičniji benzinac, a sad ima 1350kg. Naravno onda mora i mašina biti sve jača ili nabrijanija turbom, da bih u stvari bio na istom. Pored svega, gabariti neprestano rastu, a prtljažnik je čak i manji. I to sve naravno sve skuplje i to prije ovih električnih. Nisam osobito sretan napretkom tog tipa. Ok autopilot, ali beš sve ako nebih sad kupio neki bazični s prozorima na kurblu bez serva i vratima bez daljinskog, samo da proizvode novi.

http://www.bug.hr/forum/post/lcd-plazma-televizori/stvarni-vlasnici-brandova/2909836.aspx
3 godine
offline
Re: Manji broj Volkswagen ID.3 vozila moguće je re
overhaul kaže...

 Ja uvijek, od neke 1988., kupujem obično novoizašli model auta iste "golf" klase(kakvu vidim glumi i ovaj ID.3), nekad su bili teški oko 800kg. Predzadnji je imao 1150 kg, najbazičniji benzinac, a sad ima 1350kg. Naravno onda mora i mašina biti sve jača ili nabrijanija turbom, da bih u stvari bio na istom. Pored svega, gabariti neprestano rastu, a prtljažnik je čak i manji. I to sve naravno sve skuplje i to prije ovih električnih. Nisam osobito sretan napretkom tog tipa. Ok autopilot, ali beš sve ako nebih sad kupio neki bazični s prozorima na kurblu bez serva i vratima bez daljinskog, samo da proizvode novi.

Istina sve što kažeš, današni golf je po gabaritima auto gornje srednje klase kada bi ga vratili u vrijeme dvojke. Zanimljivo je da cijene zapravo padaju. Jako dobro se sjećam četvorke kad je izašla, SDI je koštao 27 tisuća maraka, kurble, ništa na struju, danas ta marka vrijedi 19600 eura, a za te novce dobiješ veći, jači, sigurniji i daleko opremljeniji golf posljednje generacije.

Ja rekoh
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice