Ma uzeo bih ja jednog, samo ga nemam gdje puniti.
Svakih 10 minuta u Europi se proda jedan novi Niss
- poruka: 98
- |
- čitano: 25.491
- |
- moderatori:
vincimus
Ma uzeo bih ja jednog, samo ga nemam gdje puniti.
Tocno to - u AT ajde jos nekako - imat cu punjac u garazi, i gdje god idem se nadje punionica.
A sta u HR? U Sk je jedna jedina kod Bazena "na placu", i tamo su cigici konstantno,
pa da mi izgrebu auto, ili razbiju sajbu da bi pogledali jel ima "eurica" - ne hvala.
Punionica koja nije na pumpi, na javnoj povrsini gdje je pregledno, ili pod video nadzorom.
u HR me ne zanima.
A i punjenje jos nije usavrseno. Kad rijese da se za pol sata napuni baterija do 90%, onda su vec napravili posao.
Ides za HR i trebas 2-3x puniti. Prvo moras isplanirati gdje ces otprilike puniti, i onda se znojiti ako zapnes
negdje u prometu, dali ces uspjeti do punionice.
Hybrid je i dalje elegantnije rijesenje. A i gorive celije bi bile za mene super - punis vodik,
izbacujes vodu - imas elektricno vozilo koje samo sebi generira el. en.
No isto tako nemas punioce svuda.
https://www.netinform.de/H2/H2Stations/H2Stations.aspx?Continent=EU&StationID=-1
Kod mene je jedna u Innsbrucku, slijedeca mi je u Münchenu, nakon toga imam u Linzu.
Kod Graza ima jedna, ali nije javno dostupna, nego se telefonski moze dogovoriti punjenje.
U SLO i HR niti jedna, po obicaju. Dakle i dalje takav automobil ne mogu koristiti van AT.
Mirai je cudo od vozila, nisam ga vozio ali sam sjedio u njemu,
i u zivo je prekrasan:
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Mirai
Uzgred, mirai je hibrid kojem je glavni motor pogonjen naftom
Uzgred, mirai je hibrid kojem je glavni motor pogonjen naftom
Vidim da slabo citas, ali evo jos jednom samo za tebe:
A sta u HR? U Sk je jedna jedina kod Bazena "na placu", i tamo su cigici konstantno,
pa da mi izgrebu auto, ili razbiju sajbu da bi pogledali jel ima "eurica" - ne hvala.
Punionica koja nije na pumpi, na javnoj povrsini gdje je pregledno, ili pod video nadzorom,
u HR me ne zanima.
Mirai je cudo od vozila, nisam ga vozio ali sam sjedio u njemu,
i u zivo je prekrasan:
auh, jasno da je riječ o subjektivnom dojmu, no taj auto izgleda ružnije od fiat multiple
ovaj zadnji kraj pogotovo s tim svjetlima koja izgledaju kao da se karoserija rastopila na suncu pa su spuznuli dolje gdje im nije mjesto
iznutra također blagi užas, ta ručkica koja strši iz srednje konzole izgleda mi nakaradno, kao da ju je netko naknadno zapiknuo
toyota je meni osobno top firma, vozim jednu i vozit ću je opet, no s dizajnom oduvijek imaju problema
u zg pokraj trešnjevačkpg parka (općina) imate brzi punjač s tri različita štekera i dva rezervirana mjestaispred njega. svako malo netko uljeti (mahom uberove taksijanerske ubojice na cesti), puni pet minuta i juriš dalje. moguće ih ima još ali znam samo za ovaj.
a propos leafa, ima lim bogu za plakat (prstom ga lagano utisneš i tak ostane) no to je radost svakog autolimara (svi samo govore o mehaničarima, a oni su najmanje bitni).
i Kona nema mjesta na zadnjoj klupi...
taj auto mi je jedno od većih razočaranja...
Pitas u Fordu planiraju li hibrida - zadnji put pitao ove godine u 1. mjesecu - odgovor je bio "ne, Ford smatra da je to los pogon i neisplativ".
https://www.express.co.uk/life-style/cars/1026191/Ford-Mondeo-Hybrid-Estate-2019-Paris-Motor-Show
Al mozda ipak nije.
Ma uzeo bih ja jednog, samo ga nemam gdje puniti.
Tocno to - u AT ajde jos nekako - imat cu punjac u garazi, i gdje god idem se nadje punionica.
A sta u HR? U Sk je jedna jedina kod Bazena "na placu", i tamo su cigici konstantno,
pa da mi izgrebu auto, ili razbiju sajbu da bi pogledali jel ima "eurica" - ne hvala.
Punionica koja nije na pumpi, na javnoj povrsini gdje je pregledno, ili pod video nadzorom.
u HR me ne zanima.
A i punjenje jos nije usavrseno. Kad rijese da se za pol sata napuni baterija do 90%, onda su vec napravili posao.
Ides za HR i trebas 2-3x puniti. Prvo moras isplanirati gdje ces otprilike puniti, i onda se znojiti ako zapnes
negdje u prometu, dali ces uspjeti do punionice.
Hybrid je i dalje elegantnije rijesenje. A i gorive celije bi bile za mene super - punis vodik,
izbacujes vodu - imas elektricno vozilo koje samo sebi generira el. en.
No isto tako nemas punioce svuda.
https://www.netinform.de/H2/H2Stations/H2Stations.aspx?Continent=EU&StationID=-1
Kod mene je jedna u Innsbrucku, slijedeca mi je u Münchenu, nakon toga imam u Linzu.
Kod Graza ima jedna, ali nije javno dostupna, nego se telefonski moze dogovoriti punjenje.
U SLO i HR niti jedna, po obicaju. Dakle i dalje takav automobil ne mogu koristiti van AT.
Mirai je cudo od vozila, nisam ga vozio ali sam sjedio u njemu,
i u zivo je prekrasan:
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Mirai
Ne znam da li mislimo na isto, mozda je greska u razumijevanju ali EV punionice postoje i u HR i u SLO. I to nisu malobrojne.
Znam da ima u Rijeci nekoliko kao i u Zagrebu
Takodjer postoje i Teslini superchargeri u HR
https://www.tesla.com/findus/list/superchargers/croatia
Istraima duz svoje obale punionice, a o Ljubljani da ne pricam. Centar Ljubljane je zatvoren za sav promet a jedina dostupna vozila su autobusi na elektricni pogon. A gdje se oni pune? Ocito da postoje punionice.
Tako da, eto ima toga i kod nas i tko zeli moze se snaci nekako s elektricnim vozilom. Nije najbolje rjesenje ali moze se.
Mirai je cudo od vozila, nisam ga vozio ali sam sjedio u njemu,
i u zivo je prekrasan:
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Mirai
Hydrogen nema smisla, jer proizvodnja nije efikasna. Ako ne vjerujes meni, to kaze Glavni Inzinjer koji je odgovoran za Mirai koji se tebi svidja.
https://insideevs.com/toyota-mirai-chief-musks-right-evs/
No isto tako nemas punioce svuda.
https://www.netinform.de/H2/H2Stations/H2Stations.aspx?Continent=EU&StationID=-1
Kod mene je jedna u Innsbrucku, slijedeca mi je u Münchenu, nakon toga imam u Linzu.
Kod Graza ima jedna, ali nije javno dostupna, nego se telefonski moze dogovoriti punjenje.
U SLO i HR niti jedna, po obicaju. Dakle i dalje takav automobil ne mogu koristiti van AT.
Mirai je cudo od vozila, nisam ga vozio ali sam sjedio u njemu,
i u zivo je prekrasan:
https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Mirai
Mirai je meni osobno odvratan, očito nam se ukusi razlikuju.
Punjenje stvarno jest problem, ali punionica ima koliko te volja. U HR ih ima preko 100, u Sloveniji bar 50, u samom Innsbrucku više od 10, a kad izađeš iz grada svakih 5-10km imaš bar jednu punionicu (iako neke možda nisu javne jer su na parkinzima hotela).
Ne znam da li mislimo na isto, mozda je greska u razumijevanju ali EV punionice postoje i u HR i u SLO. I to nisu malobrojne.
Znam da ima u Rijeci nekoliko kao i u Zagrebu
Takodjer postoje i Teslini superchargeri u HR
https://www.tesla.com/findus/list/superchargers/croatia
Istraima duz svoje obale punionice, a o Ljubljani da ne pricam. Centar Ljubljane je zatvoren za sav promet a jedina dostupna vozila su autobusi na elektricni pogon. A gdje se oni pune? Ocito da postoje punionice.
Tako da, eto ima toga i kod nas i tko zeli moze se snaci nekako s elektricnim vozilom. Nije najbolje rjesenje ali moze se.
Gdje su te sve silne punionice od Siska do Osjeka?
Sve status "nepoznat", dakle mogu radit, a mozda je "kurcina", pa guraj auto 65km.
Mirai je meni osobno odvratan, očito nam se ukusi razlikuju.
Punjenje stvarno jest problem, ali punionica ima koliko te volja. U HR ih ima preko 100, u Sloveniji bar 50, u samom Innsbrucku više od 10, a kad izađeš iz grada svakih 5-10km imaš bar jednu punionicu (iako neke možda nisu javne jer su na parkinzima hotela).
A cuj, zato kazem da je meni taj automobil svemirski brod, iznutra i izvana, bas mi sve svidja.
Al punionice imas u HR, ako si u ZG-u, ili Istri, ostatak zali boze. Pogledaj koliko ih imas od SK do OS,
tj. koliko ih je provjereno da "radi", a ne samo na papiru.
Nebi se pouzdao u to, jednostavno je tako.
U AT provjerim gdje je punionica i dali je slobodna, ako mi treba (a ne treba mi srecom).
Bez osobne punionice u garazi nema smisla ni imati elektricni u HR.
auh, jasno da je riječ o subjektivnom dojmu, no taj auto izgleda ružnije od fiat multiple
ovaj zadnji kraj pogotovo s tim svjetlima koja izgledaju kao da se karoserija rastopila na suncu pa su spuznuli dolje gdje im nije mjesto
iznutra također blagi užas, ta ručkica koja strši iz srednje konzole izgleda mi nakaradno, kao da ju je netko naknadno zapiknuo
Nemoj biti tako kritičan. Meni mirai izgledao kao najsigurniji auto - ništa ne može pogoditi ;-)
Po meni su elektricna vozila za obitelj totalna glupost. Niti su te baterije eko, niti se energija s kojima se pune eko. Norvezanima su vjerovatno toliko zanimljivi jer se gorivo ne moze smrznuti. Hibrid s druge strane ima smisla, no hipsterima to nije dovoljno in.
Baterije se 100% recikliraju, a dali je struja "Eko" ovisi o drzavi. AT svoju El. En. 75% dobija iz obnovljivih izvora,
voda, vjetar, sunce. Dakle 75% je to Eko struja.
Po meni su elektricna vozila za obitelj totalna glupost. Niti su te baterije eko, niti se energija s kojima se pune eko. Norvezanima su vjerovatno toliko zanimljivi jer se gorivo ne moze smrznuti. Hibrid s druge strane ima smisla, no hipsterima to nije dovoljno in.
Koliko znam u Norveskoj se najbolje prodaje jer drzava daje ogromne subvencije na elektricna vozila, mada vjerovatno i ovo s gorivom ima utjecaja na odluku...
imam doma hibridno grijanje: alternativno plin/struja. susjedi su još bolji: lož ulje/drva.
Norvezanima su vjerovatno toliko zanimljivi jer se gorivo ne moze smrznuti.
Da, Li-ion baterije baš briljiraju na temperaturama na kojima se gorivo smrzava...
imam doma hibridno grijanje: alternativno plin/struja. susjedi su još bolji: lož ulje/drva.
Penzići bolje prate trendove. Osim prijevoza rješavaju i grijanje pomoću EV-a.
Kružnom vožnjom el. tramvajima.
Uf, ima vas vamo koji bi po jednakoj cijeni radije kupili ljepši auto nauštrb onoga koji je bolji.
Reći da su ovi auti eco friendly je marketinški trik i ništa drugo. Trenutno oni uglavnom jesu eco friendly (ali tipa 50-60-70 %) jer te razvijenije zemlje koriste dosta obnovljivih. Kad bi npr. u Hrvatskoj došlo do nenadanog booma električnih vozila, nama bi falilo izvora struje i što bi onda? Gradili termoelektranu na Peruči? Jel to eco-friendly?
Reći da su ovi auti eco friendly je marketinški trik i ništa drugo. Trenutno oni uglavnom jesu eco friendly (ali tipa 50-60-70 %) jer te razvijenije zemlje koriste dosta obnovljivih. Kad bi npr. u Hrvatskoj došlo do nenadanog booma električnih vozila, nama bi falilo izvora struje i što bi onda? Gradili termoelektranu na Peruči? Jel to eco-friendly?
1. termoelektrane se neće graditi jer je RH ratificirala protokol iz Kyota.
2. termoelektrana je manji zagađivač po jedinici energije nego prosječna hrvatska krntija.
1. termoelektrane se neće graditi jer je RH ratificirala protokol iz Kyota.
2. termoelektrana je manji zagađivač po jedinici energije nego prosječna hrvatska krntija.
1. Znači da bi došlo do energetskog kolapsa i rasta cijene struje
2. Možda, ali da prosječni hrvat ima za nešto bolje od te krntije, ne bi vozio tu krntiju
Reći da su ovi auti eco friendly je marketinški trik i ništa drugo. Trenutno oni uglavnom jesu eco friendly (ali tipa 50-60-70 %) jer te razvijenije zemlje koriste dosta obnovljivih. Kad bi npr. u Hrvatskoj došlo do nenadanog booma električnih vozila, nama bi falilo izvora struje i što bi onda? Gradili termoelektranu na Peruči? Jel to eco-friendly?
Koje crne razvijene zemlje? Pa ta naša HRvatska spletom okolnosti ima 40-50% struje iz obnovljivih izvora, tj hidroelektrana. 20% je Krško i tek ostatak je iz fosilnih goriva i oko 10% iz uvoza kaj može biti bilo kaj. Kada bi svi naši automobili prešlli na struju od sutra, trebalo bi nam 20% dodatne struje.
1. termoelektrane se neće graditi jer je RH ratificirala protokol iz Kyota.
2. termoelektrana je manji zagađivač po jedinici energije nego prosječna hrvatska krntija.
1. Znači da bi došlo do energetskog kolapsa i rasta cijene struje
Rast ce cijena struje zasigurno. Svako malo nasi dragi politicari spomenu kako imamo prejeftinu el. energiju u odnosu na recimo Njemacku, koja ima gotovo 3 puta vecu cijenu po kWh. A znamo i zasto...
Najveca tragedija ce se desit uskoro kad ljudi shvate da je cijena el. energije po kilometru skuplja od dizela. Vec i danas u zemljama poput spomenute Njemacke je to slucaj u nekim uvjetima. A jos uvijek zemlje nisu uvele dodatne poreze i trosarine na el. energiju koju imamo na benzin i dizel, tako da ce u buducnosti biti samo jos gore.
Uzgred, mirai je hibrid kojem je glavni motor pogonjen naftom
Vodik nije nafta.
i Kona nema mjesta na zadnjoj klupi...
taj auto mi je jedno od većih razočaranja...
ima jedan taj hyundai kona u mojoj ulici. 1,6 tdi, 4wd, automatik. milina jedna, osim sive boje. napred ima mesta za mene i cucka (ganc genug), iza (ak netko naleti) bu se preživilo. glavno da možeš srušit ziceve i natrpat frižider, vreće cementa, zelje za susedu iz imockog da kiseljenjem pobije ukućane ili kajveć. kaj se struje tiče, može za radio, farove, žmigavce, brisače, sklapanje retrovizora, klimu, fajercajg, prozore i to. ak ja nisam na struju, ne bu ni moj tutač.
Uzgred, mirai je hibrid kojem je glavni motor pogonjen naftom
Vodik nije nafta.
Mislim da bi pretpostavka kako sugovornik nije glup, mogla bitno pomoći u kvaliteti rasprave. Dakle, vodik koji se danas može kupiti dobiva se iz fosilnih goriva, točnije reformacijom prirodnog plina. Kerefeke s punionicama koje imaju nekakav solarni panel gore su tek prenemaganje na kvadrat bez ikakvog ekonomskog ili ekološkog smisla.