Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških proizv

poruka: 45
|
čitano: 15.950
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških proizv".
16 godina
offline
Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških proizv

Odlican gramofon i vrlo popularan inace, cijena osnovnog modela mislim oko 2k€, ali sa Apple taxom dodje 50tak k eura! 

Da se obicni LP12 nabrije sa boljom zvucnicom i napajanjem i tko za cime, doci ce mozda 4-5k€. 

Ne kuzim za koga je ovo? 
Poklonici Jonya odnosno Applea bas briga za dobar gram i hifi, a 50k za Jonyjev podpis mozda mogu platiti Elon, Bezos i ekipa. 

Audiofili imaju 100x bolji gram za te pare i bas ih briga za Apple. 

 

~~ sound sommelier ~~
Moj PC  
2 0 hvala 0
15 godina
offline
Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških proizv

slažem se kako su (nekad barem) gramofoni linn bili izvrsni (s ortofonkama) no ovaj džoni djoka je (jedva) prosječan dizajner i ni u čemu (osim snobizmu i prodavanju magluštine) poseban. takvih posvuda ima za svinje hranit, barem u onome što nam se prezentira kao njegov "rad". no za koga je, dobro je.  

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
10 3 hvala 0
15 godina
offline
Re: Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških pr
Za one kojima je gramofon ukras i ne služi za reproduciranje glazbe.
 
3 0 hvala 0
14 godina
offline
Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških proizv

I inače su "audiofili" čudne biljke kojima se prodaju muda pod bubrege. Ne vidim po čemu taj gramofon može vrijediti 58000 €, osim po tome da koriste poznato ime. Njegova cijena bi bila realna 1-2k€, ali dobro, tko se želi praviti važan i ima para, taj će i kupiti i gledati da je onaj x/250 što bliži jedinici. Ja bih za te novce kompletno sredio kuću i stavio između ostalog dobar HiFi sustav i short trow projektor s ALR platnom i još bi mi ostala koja kinta.

dolazim odmah - Godot
Moj PC  
5 0 hvala 0
11 godina
offline
Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških proizv

Izgleda preljepo.

Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
offline
Re: Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških pr
učo kaže...

I inače su "audiofili" čudne biljke kojima se prodaju muda pod bubrege. Ne vidim po čemu taj gramofon može vrijediti 58000 €, osim po tome da koriste poznato ime. Njegova cijena bi bila realna 1-2k€, ali dobro, tko se želi praviti važan i ima para, taj će i kupiti i gledati da je onaj x/250 što bliži jedinici. Ja bih za te novce kompletno sredio kuću i stavio između ostalog dobar HiFi sustav i short trow projektor s ALR platnom i još bi mi ostala koja kinta.

Vrlo vjerovatno ciljani kupci imaju sredjenu kucu i koju kintu sa strane.

2 godine
online
Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških proizv

Tko uopće sluša ploče?! Mogao je dizajnirati audio kasete, magnetofon i toplu vodu.

Moj PC  
4 2 hvala 0
12 godina
offline
Re: Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških pr
notloB kaže...

Tko uopće sluša ploče?! Mogao je dizajnirati audio kasete, magnetofon i toplu vodu.

 Pod kojim kamenom živiš? Vinil je postao toliko popularan da čak i u Mulleru možeš kupiti ploče.

2 godine
online
Re: Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških pr
TibzzX kaže...

 Pod kojim kamenom živiš? Vinil je postao toliko popularan da čak i u Mulleru možeš kupiti ploče.

 Znači ljudi se preseravaju na najjače, što fali digitalnom zapisu, pucketanje? Ne može li se digitalno nasnimiti pucketanje nego se mora vaditi ogromna ploča, poslušati jedna pjesma pa vaditi druga itd. tko ima toliko volje, prostora, vremena... Čisto preseravanje za naslikavanje i sakupljanje prašine.

 

Ne znam tko mi se više gadi, apple, ex. Ive ili pomodarstvo s retro uređajima.

Poruka je uređivana zadnji put ned 9.7.2023 20:52 (notloB).
12 godina
offline
Re: Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških pr

O tome bi se dalo pričati. I meni je vinil čista glupost, uvijek ću radije uzeti kvalitetan digitalni file ali isto tako kužim ljude koji vole vinil, jer je riječ o puno više "prisutnom" iskustvu slušanja glazbe. Moraš baš kupiti album, staviti ploču na gramofon i slušati redom. Nije lako preskakivati među pjesmama a još manje izvođačima. Recimo ono što mrzim kod digitalne glazbe su playliste, osobito ove koje streaming servisi sami generiraju. Mnogi albumi su ciljano napravljeni da se u njima uživa kao u jednom, kontinuiranom djelu i shuffling skroz ubije kvalitetu pjesama s takvih albuma.

16 godina
offline
Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških proizv

Dok su još bile ploče, kasete, cd-i glazba mi je još i nekako imala smisla. Kupio si album i slušao, i tako cijeli album doživio kao jedno posebno glazbeno iskustvo. Možda si tu pronašao 2, 3 stvari koje ti se posebno sviđaju ali slušao si cijeli album. Danas su tu samo radijski hitovi koji kao da svi titraju na nekom istom valu, dosadno, sterilno. Fleš-skrol-skrol-fleš. Svijet se ubrzao i to mi je potpuno jasno...ali. Ovako ploča sve to nekako malo uspori pa i sa viśe pažnje poslušaš stvar ili još bolje i kompletan album.

 
2 0 hvala 0
13 mjeseci
protjeran
offline
Re: Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških pr
Ajar kaže...

slažem se kako su (nekad barem) gramofoni linn bili izvrsni (s ortofonkama) no ovaj džoni djoka je (jedva) prosječan dizajner i ni u čemu (osim snobizmu i prodavanju magluštine) poseban. takvih posvuda ima za svinje hranit, barem u onome što nam se prezentira kao njegov "rad". no za koga je, dobro je.  

 Super je kako takvi uvijek pronađu gutače magle. Uvijek i svugdje. Raja se pali na nevjerojatne stvari. Samo da se istaknu pred susjedom, kolegom s posla, bilo kime u kafiću...

7 godina
offline
Re: Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških pr
hudo kaže...
....

Audiofili imaju 100x bolji gram za te pare i bas ih briga za Apple. 

 

 nisu ni audiofili sta su nekad bili , odkad ste poceli gledat u desetak tisuca eura gori doli?!

 

zajebancju na stranu neznam ko je taj jony dalje od sta san procita upravo s wiki al ne izgleda mi da prićaju o dizajniranju elektronike nego mislin da je covik dizajner kucista, šta bi ovo dovelo u ekvivalent nekih modnih dizajnera i slicnih gluposti koje šeici kupuju damama tamo di ima puno crnog zlata.

u tom slucaju cinim #2 na ovakve dizajnere, firme, industriju, cijene, i novinare kojima je ovo bitna vijest.

 

 

16 godina
offline
Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških proizv

Pa evo ja cesto slusam ploce, sigurno mi je 50-50% digitalija i vinil. Stvar je sto je puno jeftinije dobiti dobar zvuk iz digitalije, nemozes ipak uzet par-sto eura gramofon i ocekivat ista (meni je vinil poceo zvucati ok tek kada sam presao cca 1k€ za gram/zvucnicu. S sruge strane, postoje solidni DACovi vec za 100€!). 

Ploce imaju poseban zvuk, iako nisu u svemu bolje, to nije pucketanje i slicno (jer toga nesmije biti), ali kad cujes dobar gramofon i plocu (jako ovisi produkcija i kvaliteta ploce, zato ljudi daju dosta novaca za rana izdanja i tiskanja, 1st pressing), odmah ti je jasno sto fali digitaliji:) 

Druga stvar, kad slusam digitaliju, cesto pocnem preskakati pjesme, sa plocom me tjera da dobro pazis koju plocu zelim slusati, i moram odslusati cijelu stranu, nema preskakanja, pa me natjera da ustvari i poslusam malo "kvalitetnije". 

~~ sound sommelier ~~
Moj PC  
4 0 hvala 0
14 godina
offline
Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških proizv

Onima kaj nemaju pojma kaj je vinil i koliko je divno slusati The Platerse, AC DC, Led Zeppelin. Azru i slicno jer digitalija to ne moze dobrom uhu nadoknadit, imam Nakamichi star 30-tak godina i radi savrseno te ono sto on da van se nemre usporediti, barem ne meni a sad nekome drugome je to mozda budalastina.

veni vidi didici
Poruka je uređivana zadnji put pon 10.7.2023 10:40 (dagoberhr).
Moj PC  
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških pr
MEGATAMA kaže...
učo kaže...

I inače su "audiofili" čudne biljke kojima se prodaju muda pod bubrege. Ne vidim po čemu taj gramofon može vrijediti 58000 €, osim po tome da koriste poznato ime. Njegova cijena bi bila realna 1-2k€, ali dobro, tko se želi praviti važan i ima para, taj će i kupiti i gledati da je onaj x/250 što bliži jedinici. Ja bih za te novce kompletno sredio kuću i stavio između ostalog dobar HiFi sustav i short trow projektor s ALR platnom i još bi mi ostala koja kinta.

Vrlo vjerovatno ciljani kupci imaju sredjenu kucu i koju kintu sa strane.

 Imam sređenu kuću i koju kintu sa strane i teoretski bih mogao kupiti taj gramofon, ali ipak nisam toliki "audiofil". Istina je da mi fali ALR + projektor, ali i to će uskoro doći na red.

dolazim odmah - Godot
14 godina
offline
Re: Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških pr
notloB kaže...
TibzzX kaže...

 Znači ljudi se preseravaju na najjače, što fali digitalnom zapisu, pucketanje? Ne može li se digitalno nasnimiti pucketanje nego se mora vaditi ogromna ploča, poslušati jedna pjesma pa vaditi druga itd. tko ima toliko volje, prostora, vremena... Čisto preseravanje za naslikavanje i sakupljanje prašine.

 

Ne znam tko mi se više gadi, apple, ex. Ive ili pomodarstvo s retro uređajima.

 Tu se apsolutno slažem s tobom. Otkako sam prešao sa vinila na digitalne izvore zuka, nema nikakve šanse da se vratim nazad. Jednostavno, koliko god analogni zvuk bio prirodniji, jednostavno ne volim  te nesavršenosti u obliku šumova i pucketanja, a još je lakše kreirati nekakvu play listu nego se zafrkavati sa skidanjem i stavljanjem ploča. Ipak, jasno mi je da je mnogim ljudima to gušt, pa neka im bude. Svaka roba ima svog kupca.

dolazim odmah - Godot
13 mjeseci
protjeran
offline
Re: Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških pr
učo kaže...
notloB kaže...
TibzzX kaže...

 Znači ljudi se preseravaju na najjače, što fali digitalnom zapisu, pucketanje? Ne može li se digitalno nasnimiti pucketanje nego se mora vaditi ogromna ploča, poslušati jedna pjesma pa vaditi druga itd. tko ima toliko volje, prostora, vremena... Čisto preseravanje za naslikavanje i sakupljanje prašine.

 

Ne znam tko mi se više gadi, apple, ex. Ive ili pomodarstvo s retro uređajima.

 Tu se apsolutno slažem s tobom. Otkako sam prešao sa vinila na digitalne izvore zuka, nema nikakve šanse da se vratim nazad. Jednostavno, koliko god analogni zvuk bio prirodniji, jednostavno ne volim  te nesavršenosti u obliku šumova i pucketanja, a još je lakše kreirati nekakvu play listu nego se zafrkavati sa skidanjem i stavljanjem ploča. Ipak, jasno mi je da je mnogim ljudima to gušt, pa neka im bude. Svaka roba ima svog kupca.

 Razlika nekada i danas je, između ostalog, da si nekada slušao barem jednu stranu ploče u komadu, ako ne i cijelu ploču uz jedno okretanje. Danas se u digitalnom svijetu preskače s pjesme na pjesmu, rade se playliste i sl. Drugi je to način slušanja glazbe.

15 godina
offline
Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških proizv

Detalji o proizvodu:

Kutija je od pomno biranih planjaka drva života najnedostupnijih obronaka Nigdjezemske koje ručno obrađuju prastari majstori prema drevnim običajima starih Asteka, poklopac od transparentnog aluminija, tanjur je mikroverzija vanzemaljskog letećeg tanjura iz supertajnih area51 labova - doslovno lebdi, nema mehanizma, a rotacija je precizna da ne kasni ni mikrosekunde u 10000godina. Ručka legura unobtaniuma i jerktoniuma. Nema igle niti fizičkog kontakta sa samim vinilom - nanoboti lebde iznad ploče na nanoudaljenosti i subatomskom preciznošću zrcalno titraju u odnosu na brazde, pružajući ultimativnu kvalitetu zvuka čak i sa šrot Jugotonovih vinila. Pucketanja, šum i preskakanja će biti dostupni uz dodatnu aktivaciju najnaprednijih značajki za prvih 20 korisnika koje će birati aukcijom u Monte Carlu. Cijena gramofona ne uključuje aranžman za prisustvovanje aukciji.

 

Mobitel + BT zvučnik/HiFi/slušalice/auto + Spotify (meni su predložene playliste zgodan način za otkrivanje neistražene glazbe i izvođača) = uštedio 50-tak k€ pa ne moram prestat s cigaretama  

And so you touch this limit, something happens and you suddenly can go a little bit further. With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high.
 
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških pr
Oni koji dulje pamte 😉 znaju da je u hi-fiu uvijek bilo svega, pa i precijenjene robe za naivce. Od gramofona, preko pojačala do kabela. Pomak s npr. 1000 novaca na 10.000 novaca nikad nije dao 10 puta bolji zvuk. Možda 10%, ako i toliko. Prema tome drobljenje silnih desetaka tisuća nečega nema smisla osim za jako bogate kojima novac nije problem/važan. Sve je to igra taštine - "a vidi kakvog ja imam".
Komu drago - neka mu!
Life is jazz. Play it cool.
Moj PC  
2 0 hvala 0
13 mjeseci
protjeran
offline
Re: Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških pr
redrum781 kaže...

Detalji o proizvodu:

Kutija je od pomno biranih planjaka drva života najnedostupnijih obronaka Nigdjezemske koje ručno obrađuju prastari majstori prema drevnim običajima starih Asteka, poklopac od transparentnog aluminija, tanjur je mikroverzija vanzemaljskog letećeg tanjura iz supertajnih area51 labova - doslovno lebdi, nema mehanizma, a rotacija je precizna da ne kasni ni mikrosekunde u 10000godina. Ručka legura unobtaniuma i jerktoniuma. Nema igle niti fizičkog kontakta sa samim vinilom - nanoboti lebde iznad ploče na nanoudaljenosti i subatomskom preciznošću zrcalno titraju u odnosu na brazde, pružajući ultimativnu kvalitetu zvuka čak i sa šrot Jugotonovih vinila. Pucketanja, šum i preskakanja će biti dostupni uz dodatnu aktivaciju najnaprednijih značajki za prvih 20 korisnika koje će birati aukcijom u Monte Carlu. Cijena gramofona ne uključuje aranžman za prisustvovanje aukciji.

 

Mobitel + BT zvučnik/HiFi/slušalice/auto + Spotify (meni su predložene playliste zgodan način za otkrivanje neistražene glazbe i izvođača) = uštedio 50-tak k€ pa ne moram prestat s cigaretama  

 Što je najbolje, ima dovoljno ljudi koji vole da se oko njih titra i da im se pričaju ovakve pričei koji su, na kraju, spremni odriješiti kesu i baciti novac uz uskliK "Šta košta da košta!".

13 mjeseci
protjeran
offline
Re: Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških pr
Macumba kaže...
Oni koji dulje pamte 😉 znaju da je u hi-fiu uvijek bilo svega, pa i precijenjene robe za naivce. Od gramofona, preko pojačala do kabela. Pomak s npr. 1000 novaca na 10.000 novaca nikad nije dao 10 puta bolji zvuk. Možda 10%, ako i toliko. Prema tome drobljenje silnih desetaka tisuća nečega nema smisla osim za jako bogate kojima novac nije problem/važan. Sve je to igra taštine - "a vidi kakvog ja imam".
Komu drago - neka mu!

 Daj, molim te, ponovi ovu poruku u rujnu kada izađe novi Iphone 15. ;-)

8 godina
offline
Re: Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških pr
Pa da, isto vrijedi i za iPhone 😀
Life is jazz. Play it cool.
14 mjeseci
offline
Re: Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških pr
hudo kaže...

Pa evo ja cesto slusam ploce, sigurno mi je 50-50% digitalija i vinil. Stvar je sto je puno jeftinije dobiti dobar zvuk iz digitalije, nemozes ipak uzet par-sto eura gramofon i ocekivat ista (meni je vinil poceo zvucati ok tek kada sam presao cca 1k€ za gram/zvucnicu. S sruge strane, postoje solidni DACovi vec za 100€!). 

Ploce imaju poseban zvuk, iako nisu u svemu bolje, to nije pucketanje i slicno (jer toga nesmije biti), ali kad cujes dobar gramofon i plocu (jako ovisi produkcija i kvaliteta ploce, zato ljudi daju dosta novaca za rana izdanja i tiskanja, 1st pressing), odmah ti je jasno sto fali digitaliji:) 

Druga stvar, kad slusam digitaliju, cesto pocnem preskakati pjesme, sa plocom me tjera da dobro pazis koju plocu zelim slusati, i moram odslusati cijelu stranu, nema preskakanja, pa me natjera da ustvari i poslusam malo "kvalitetnije". 

 Jedini "mali" problem sa modernim plocama je sto se originalni zvuk snima digitalno pa se isti prebacuje na moderni vinil. Dakle ni A od analognog zvuka.

Poruka je uređivana zadnji put pon 10.7.2023 18:48 (Bob Boss).
16 godina
offline
Re: Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških pr
Bob Boss kaže...
hudo kaže...

Pa evo ja cesto slusam ploce, sigurno mi je 50-50% digitalija i vinil. Stvar je sto je puno jeftinije dobiti dobar zvuk iz digitalije, nemozes ipak uzet par-sto eura gramofon i ocekivat ista (meni je vinil poceo zvucati ok tek kada sam presao cca 1k€ za gram/zvucnicu. S sruge strane, postoje solidni DACovi vec za 100€!). 

Ploce imaju poseban zvuk, iako nisu u svemu bolje, to nije pucketanje i slicno (jer toga nesmije biti), ali kad cujes dobar gramofon i plocu (jako ovisi produkcija i kvaliteta ploce, zato ljudi daju dosta novaca za rana izdanja i tiskanja, 1st pressing), odmah ti je jasno sto fali digitaliji:) 

Druga stvar, kad slusam digitaliju, cesto pocnem preskakati pjesme, sa plocom me tjera da dobro pazis koju plocu zelim slusati, i moram odslusati cijelu stranu, nema preskakanja, pa me natjera da ustvari i poslusam malo "kvalitetnije". 

 Jedini "mali" problem sa modernim plocama je sto se originalni zvuk snima digitalno pa se isti prebacuje na moderni vinil. Dakle ni A od analognog zvuka.

 

Istina, zato i stara prva izdanja na Discogsu mogu kostati tko osrednji hifi sistem. 

Mada to "mora sve biti analogno" ne mora znaciti ista sto se tice kvalitete zvuka. Dobar mixing bez velike kompresije i zadrzavanje dinamike, dobar mastering za vinil, makar sve odradjeno digitalno, na ploci ce zvucati izvrsno. 10 i vise godina Mobile Fidelity je prodavao (jako skupe) ploce pod izlikom direktnog analognog transfera sa traka, a nitko nije skuzio da je usred procesa koristen digitalni zapis (DSD).  

~~ sound sommelier ~~
7 godina
offline
Re: Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških pr
u tom slucaju ako je jedini problem mastering a ne medij, zašto ne prodaju uz klasican mix koji je nabijen/limitiran u dva dB i ovaj normalni ko sta bi ga snimili na plocu samo u digitalnom obliku i s jednom d-a konverzijom manje?

zašto mi je u glavi informacija da je ploca ta koja ima puno manji dynamic range i viši noise floor pa bi mi nekako bilo više logicno da se materijal koji ide na plocu zapravo više limitira od digitalnih formata? zašto industrija radi obrnuto?

ili se samo radi o još jednom mitu?

zar nije tvrdnja audiofila da ploce jednostavno moraju bit analogija u cijelom lancu da bi se sacuvalo sve to sta se ima sacuvat, visestruke a/d-d/a konverzije mi ne zvuce ni malo audiofilski ako cemo pravo. doduse sjecam se nekakvog testiranja low end zvucne kartice s 10 loopova kroz d/a-a/d i određenih audiofila koji nisu mogli nac veliku razliku između original snimke i ove 10 puta provucene kroz sve, sjecam se da su cak u vecini rekli da im bolje zvuci ova 10x konvertirana.

btw mislim da je vecina pro/live sounda koji se danas radi, proša kroz bar par konverzija i procesora. npr miksete su digitalne a s analognim ulazima i izlazima, procesori/efekti/kompresori isto, pa cak i pojacala bila integrirana u aktivni zvucnik ili klasicna rack budu s još jednim procesorom ili makar limiter digitalni a isto s analognim i ulazima i izlazima. znaci ni profesionalci se ne boje digitale ako išta izvlaci se bolja kvaliteta iz analognih djelova npr mikrofon zvucnik, jer su bolji digital filteri i procesiranje signala pa optimalnije mogu radit i zvucnici i pojacala i mikrofoni, dali je ista šema s plocom? al u tom slucaju zasto ne preskocit plocu ko sta se u pro preskoci analogni interkonekt s nekim standardom ko npr dante preko etherneta i slicno?

16 godina
offline
Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških proizv

Mjerno, vinil je sigurno u svemu losiji cak i od klasicnom CD red book formata, osim mozda u rezoluciji. Ali i tu se mozemo raspravljati ako je izvor za tisak ploce bio digitalni, nemoze biti veca rezolucija od originala. Medjutim uz sve to, dobra ploca ce zvucati drugacije i bolje od digitalije. 

Legedarni clanak na tu temu: https://parttimeaudiophile.com/2020/10/17/hi-fi-why-do-records-sound-better-the-ivory-tower/

 

Tokom snimanja i produkcije, signal prodje valjda kroz desetke ili stotine DSPova, EQova, efekata, barem kod vecine izdavackih kuca i studija. Mozda jedino Chesky, ili Sheffield Lab sa svojim direct to disk nacinom snimanja rade skoro bez ikakve obrade. Ali to nisu snimke koje ce zvucati dobro na mobitel zvucniku, autu ili slicno, to im niti nije ciljano trziste. Gotovo sve ostalo se optimizira za valjda najlosiji uredjaj. 

 

Na kraju dana, sve ovisi kako je izmixan i masteriziran album. Losa produkcija ce zvucati lose na bilo kome mediju, cak i na 60k dzonijevom gramofonu, a dobra ce zvucati dobro i na 300€ Rega P1. 

 

Taman smo se rijesili MQA, sad ce nam pocet gurat Atmos kao magicno rjesenje na kojemu cemo konacno cuti "sto je autor htio". Iako je CD vise nego dovoljan, samo marketing odjel ipak zna bolje.  

 

 

~~ sound sommelier ~~
Moj PC  
0 0 hvala 1
7 godina
offline
Re: Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških pr
hudo kaže...

Mjerno, vinil je sigurno u svemu losiji cak i od klasicnom CD red book formata, osim mozda u rezoluciji. Ali i tu se mozemo raspravljati ako je izvor za tisak ploce bio digitalni, nemoze biti veca rezolucija od originala. Medjutim uz sve to, dobra ploca ce zvucati drugacije i bolje od digitalije. 

Legedarni clanak na tu temu: https://parttimeaudiophile.com/2020/10/17/hi-fi-why-do-records-sound-better-the-ivory-tower/

 

.  

 

 

 cp s linka:
First off I want to dispel the notion that vinyl is somehow a higher resolution format, as alleged by some—especially in the early days of bad sounding CDs. It was sometimes stated (and still is) that a record contains more information from the source material than a digital release does. Nope. While I can’t scientifically prove it, the experiences from my job as a mastering engineer who also cuts lacquers for vinyl production, tells me this is not so. Not counting poorly done, hyped eq, overly peak limited remasters that frequently are done without the artist’s approval, the digital release is a stone-cold faithful version of what the artist and production team intended the listener to hear.

 

ne razumin šta su pisci tili rec, pogotovo sta prvi put cujen da analogija ima rezoluciju? misliš li na raspon frekvencija?

 

16 godina
offline
Re: Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških pr
dabar_solta_V2 kaže...

 

 cp s linka:
First off I want to dispel the notion that vinyl is somehow a higher resolution format, as alleged by some—especially in the early days of bad sounding CDs. It was sometimes stated (and still is) that a record contains more information from the source material than a digital release does. Nope. While I can’t scientifically prove it, the experiences from my job as a mastering engineer who also cuts lacquers for vinyl production, tells me this is not so. Not counting poorly done, hyped eq, overly peak limited remasters that frequently are done without the artist’s approval, the digital release is a stone-cold faithful version of what the artist and production team intended the listener to hear.

 

ne razumin šta su pisci tili rec, pogotovo sta prvi put cujen da analogija ima rezoluciju? misliš li na raspon frekvencija?

 

 

Puno puta citao kako ljudi kazu da vinil ima vecu rezoluciju, al eto, mozda je to samo neki sum...

Rezolucija su meni detalji, i kako jasno vidim zvucnu sliku. 

~~ sound sommelier ~~
10 godina
offline
Re: Jony Ive vratio se dizajniranju tehnoloških pr
dabar_solta_V2 kaže...
u tom slucaju ako je jedini problem mastering a ne medij, zašto ne prodaju uz klasican mix koji je nabijen/limitiran u dva dB i ovaj normalni ko sta bi ga snimili na plocu samo u digitalnom obliku i s jednom d-a konverzijom manje?

zašto mi je u glavi informacija da je ploca ta koja ima puno manji dynamic range i viši noise floor pa bi mi nekako bilo više logicno da se materijal koji ide na plocu zapravo više limitira od digitalnih formata? zašto industrija radi obrnuto?

ili se samo radi o još jednom mitu?

zar nije tvrdnja audiofila da ploce jednostavno moraju bit analogija u cijelom lancu da bi se sacuvalo sve to sta se ima sacuvat, visestruke a/d-d/a konverzije mi ne zvuce ni malo audiofilski ako cemo pravo. doduse sjecam se nekakvog testiranja low end zvucne kartice s 10 loopova kroz d/a-a/d i određenih audiofila koji nisu mogli nac veliku razliku između original snimke i ove 10 puta provucene kroz sve, sjecam se da su cak u vecini rekli da im bolje zvuci ova 10x konvertirana.

btw mislim da je vecina pro/live sounda koji se danas radi, proša kroz bar par konverzija i procesora. npr miksete su digitalne a s analognim ulazima i izlazima, procesori/efekti/kompresori isto, pa cak i pojacala bila integrirana u aktivni zvucnik ili klasicna rack budu s još jednim procesorom ili makar limiter digitalni a isto s analognim i ulazima i izlazima. znaci ni profesionalci se ne boje digitale ako išta izvlaci se bolja kvaliteta iz analognih djelova npr mikrofon zvucnik, jer su bolji digital filteri i procesiranje signala pa optimalnije mogu radit i zvucnici i pojacala i mikrofoni, dali je ista šema s plocom? al u tom slucaju zasto ne preskocit plocu ko sta se u pro preskoci analogni interkonekt s nekim standardom ko npr dante preko etherneta i slicno?

Pa i ne. Digitalno nikad neće biti bolje od analognog. Imam profesionalca za prijatelja, potrošio je hrpu novaca na opremanje studia, i sve je analogno. I da, oni čuju razliku digitalno-analogno, vjerovao ili ne. Pro mastering se i dalje radi na trakama, uređajima koji koštaju desetke tisuća eura.

Stvar je u tome da je skroz digitalna obrada danas dovoljno dobra za glazbu koja se radi i za publiku koju ju sluša, a i jeftinije je. Ljestvica se spustila, osim u jako malo slučajeva kojima je bitno tko i gdje radi mix i mastering. Svako vrijeme donosi svoje, tako da digitalno izguralo analogno.

 

p.s. Ovo mi je bila branša, diploma mi je bila digitalna obrada signala, točnije studijski uređaji (kompresori, expanderi itd).

Nadglednik dina
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice