Umjesto da pokažu na nove značajke i mogućnosti tih uređaja s TIM uređajima oni koriste umjetničke slike. Logika 0 bodova.
Reakcija Huaweia na prozivke oko "posuđenih" DSLR
- poruka: 21
- |
- čitano: 5.585
- |
- moderatori:
vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
tolko o tome da su fotografije sa mobitela skoro iste kvalitete kao i sa profi dslr ili mirrorless mašina.
za ne povjerovati koji su to komentari na temu
Umjesto da pokažu na nove značajke i mogućnosti tih uređaja s TIM uređajima oni koriste umjetničke slike. Logika 0 bodova.
Rade isto što rade i svi drugi, samo su više pod povećalom. Ako će za reklamu stavljati sampleove baš snimljene mobitelom to će im biti antireklama jer će fotografije na reklamama drugih proizvođača izgledati bolje, jer su lažirane. Jwdino žalosno u cijeloj priči je to što nisu angažirali nekoga da snimi fotografije baš za tu reklamnu kampanju već stavljaju stare fotografije koje svaka šuša može naći na internetu. To je već stvar mentaliteta.
Umjesto da pokažu na nove značajke i mogućnosti tih uređaja s TIM uređajima oni koriste umjetničke slike. Logika 0 bodova.
Vjerojatno je problem u tome da se Nove Značajke i Mogućnosti ne mogu prikazati na tim uređajima.
To je stvar marketinga.
Stvar je jednostavne matematike.
Za originalne slike će čuti 1 milijun ljudi.
Za lažirane “teasere” će čuti 10 milijuna ljudi.
I 10 milijuna ljudi će pričati o novom mobitelu i biti zaintrigirani kakve u stvari novi mobitel radi slike.
I zato će Huawei biti proizvođač mobitela No.1 u 2019 godini.
I zaslužuju to.
BTW, koristim Apple proizvode, JFTRecord.
Sto ne pisete o traileru za lol awaken i ostale game kompanije? Tu bi trebalu uzeti 1000 Tb prostora koliko bi vijesti napisali, iako to nije vijest i nista nije cudno.
Ali tako funkcionira ljudska psiha i marketing to iskorištava...
Onaj je prodavao teoriju o nadčovjeku, a ovi prodaju mobitele...
Ionako smo programirani od rođenja 😜
Sumnjam da će itko iskeširati 5-6 k kuna zato da bi vidio kakve slike radi mobitel čije slike se nisu usudili staviti u reklamu.
A vjerovao ili ne, postoje ljudi koji plate 2-3 puta višu cijenu za kameru goru od Huaweija.
Zašto bi kupio mobitel da bi ga isprobao pobogu??
Osnove marketinga.
Plus the benefit of the “bad” publicity.
Nema loše reklame. Svaka reklama je dobra, a ona lažna je najbolja jer se o njoj najviše priča.
Otprilike kao mi sad.
Photoshop radi čuda, izbor kadra itd. Ovo je samo istočnjački mentalitet, u trgovini je dopušteno sve...
A vjerovao ili ne, postoje ljudi koji plate 2-3 puta višu cijenu za kameru goru od Huaweija.
Dva ili tri puta za goru kameru plate, koji to uređaj košta duplo nego najskuplji Huawei?
A vjerovao ili ne, postoje ljudi koji plate 2-3 puta višu cijenu za kameru goru od Huaweija.
Dva ili tri puta za goru kameru plate, koji to uređaj košta duplo nego najskuplji Huawei?
Je li u tema najskuplji Huawei ili Huawei P serije za koji je ova reklama?
Rade isto što rade i svi drugi, samo su više pod povećalom. Ako će za reklamu stavljati sampleove baš snimljene mobitelom to će im biti antireklama jer će fotografije na reklamama drugih proizvođača izgledati bolje, jer su lažirane. Jwdino žalosno u cijeloj priči je to što nisu angažirali nekoga da snimi fotografije baš za tu reklamnu kampanju već stavljaju stare fotografije koje svaka šuša može naći na internetu. To je već stvar mentaliteta.
Ja se sjećam kataloga još iz bivše nam države, Iskrini televizori krajem 80-tih a iz njih iskače skijaš a skije van televizora. Ono čovjek bi pomislio da se vratio iz budućnosti.
Malo oftopica ali kada vidim reklame za detedžent za posuđe kako jednim potezom spužve obrišu masnoću staru iz Černobila i to se sjaji lim, vjerojatno bolje nego i kada je nov pa sa njega skinuta folija - meni se kosa na glavi digne. Ne znam kako netko se ne sjeti pa tuži ih i zaradi sebi novaca za mirovinu.
Ne opravdavam potez Huaweia ali su barem finu ispriku dali, za razliku od Samsunga koji (ono što se zna) baš krade, podmićuje ili šta već.
Vremena se mijenjaju, godine lete, nekome se smrklo a nekome svanulo, a kome - vidjet ćemo u narednoj epizodi.
Malo oftopica ali kada vidim reklame za detedžent za posuđe kako jednim potezom spužve obrišu masnoću staru iz Černobila i to se sjaji lim, vjerojatno bolje nego i kada je nov pa sa njega skinuta folija - meni se kosa na glavi digne. Ne znam kako netko se ne sjeti pa tuži ih i zaradi sebi novaca za mirovinu.
....
I onda za 3 mjeseca naprave duplo bolji ;)
Uskoro će se i to popraviti.
Već vidim usluge PR agencija: "namještamo vam EXIF metadata po želji, kao izvor slike pisat će uređaj koji poželite".
U stvari, te valjda i prijavljuju konkurenciju koja to još nije ubrala.
exif je lako editirati.