Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model X

poruka: 25
|
čitano: 3.492
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model X".
16 godina
offline
Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model X

Iznimno cijenim ovog lika, jedan je od onih rijetkih osoba zbog kojih imam vjere u budućnost, nevezano samo uz električne aute. 

 
17 0 hvala 0
12 godina
offline
Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model X
Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model
kerum kaže...

Pa da, naravno da nema kada je očito da Mercedes, Peugeot, Renault itd. rade električne verzije standardnih modela koje su, izgleda, poput Windowsa 8. Niti jedno niti drugo. Očito mnogi još ne shvaćaju da "ni-vrit-ni-mimo" proizvodi nisu dobra strategija.

16 godina
offline
Re: Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model
Malto kaže...

Iznimno cijenim ovog lika, jedan je od onih rijetkih osoba zbog kojih imam vjere u budućnost, nevezano samo uz električne aute. 

jedan od rijetkih koji stvarno ulaze u ono pravo. "ono pravo" je subjektivan dojam posto sam space freak no SpaceX bi mogao imati jako dobru buducnost, zasada im dobro ide (ugovori sa NASAom).. samo nek u buducnosti ne pomislja na prodavanje firme u vecinsko vlasnistvo jer ce razno razni izvrsni odbori zagusit svaku iole interesantnu ideju..

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
15 godina
neaktivan
offline
Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model X

Po meni to dalje nije kako treba. Mozda ce me sada netko napasti. Ali kad se vec ide na elektricni auto njegova najveca mana je baterija. Trebali bi izmislit neki power cell veličine konzerve graha koji ide na plutonij(naravno mala količina) ili na deuterij odnosno tricij. I ona kad kupis auto vozis se dok se ne rapadne ili dok ti ne dosadi. A baterija da traje desetljećima.

 
0 8 hvala 0
12 godina
offline
Re: Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model
zeroname kaže...

Po meni to dalje nije kako treba. Mozda ce me sada netko napasti. Ali kad se vec ide na elektricni auto njegova najveca mana je baterija. Trebali bi izmislit neki power cell veličine konzerve graha koji ide na plutonij(naravno mala količina) ili na deuterij odnosno tricij. I ona kad kupis auto vozis se dok se ne rapadne ili dok ti ne dosadi. A baterija da traje desetljećima.

Ma nije baterija nikakva mana. Kao da kazes da je na laptopu mana baterija. Nije. Naucis se koristiti onako kako je moguce, i to je to. Punim svaku noc, imam uvijek parsto km svaki dan. Onih 3 puta u 5 godina kad moram ici na neke puteve gdje mi je bas nuzno bitno doc negdje 1000 km daleko u najkracem vremenu uzmem rent a car dizel i gotovo. Kao sto ne kupujem kombi zato sto 3 puta u 5 godina moram prevest tri ormara, nego ga iznajmim, tako mogu zivjet i s elektricnim autom.

11 godina
protjeran
offline
Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model X

"Musk ovu odluku pravda težnjom za provjerenim i ispravnim proizvodom te činjenicom da odgoda može kratkoročno narušiti ugled tvrtke, a neispitan proizvod opterećen poteškoćama to može učiniti na duži rok."

 

Kada bi bar svi ovako razmisljali,imali bi daleko kvalitetnije proizvode...

Moj PC  
3 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model
zeroname kaže...

Po meni to dalje nije kako treba. Mozda ce me sada netko napasti. Ali kad se vec ide na elektricni auto njegova najveca mana je baterija. Trebali bi izmislit neki power cell veličine konzerve graha koji ide na plutonij(naravno mala količina) ili na deuterij odnosno tricij. I ona kad kupis auto vozis se dok se ne rapadne ili dok ti ne dosadi. A baterija da traje desetljećima.

"Srednji" model S ima autonomiju baterije 295 milja (470 km). Razumio bih te da pričaš o bilo kojem drugom električnom autu (drugi najbolji ima 100 km -.-), ali ovako..

Naravno da nije u rangu klasičnog automobila, ali i to će doći u sljedećih par godina. Musk je rekao da bi ovog trena mogli staviti bateriju s 1000 km autonomije, ali auto više ne bi bio toliko dobar.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model
zeroname kaže...

Po meni to dalje nije kako treba. Mozda ce me sada netko napasti. Ali kad se vec ide na elektricni auto njegova najveca mana je baterija. Trebali bi izmislit neki power cell veličine konzerve graha koji ide na plutonij(naravno mala količina) ili na deuterij odnosno tricij. I ona kad kupis auto vozis se dok se ne rapadne ili dok ti ne dosadi. A baterija da traje desetljećima.

Tek onda bi se dogodio ekološki problem kada neki pojedinci krenu jednostavno odbace auto.

 

Model s ima oko 470km domet, a to bi ti trajalo sigurno 3 dana gradske vožnje. A auto napuniš preko noči u potpunosti. Dođeš doma uključiš auto i na kraju nemaš nikakvih problema, te baterije se mogu puniti djelomično, a ne kao kod mobitela.

U autu možeš imati uvijek dovoljno struje. Jedini problemi se javljaju kod putovanja kada u jednom danu prelaziš preko 470km. A ne vjerujem da ljudi putuju svaki dan toliko.

http://informacijsketehnologije.blogspot.com/
Poruka je uređivana zadnji put pet 7.11.2014 20:23 (77ari).
9 godina
protjeran
offline
Re: Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model
77ari kaže...
 Dođeš doma uključiš auto i na kraju nemaš nikakvih problema, te baterije se mogu puniti djelomično, a ne kao kod mobitela.

 

Objasni...

12 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model

Kada dođeš doma staviš ga na punjač, te baterije ne moraš napuniti do kraja kao na mobu. Jedna baterija od tog auta napravljena je od 7000 manjih baterija, tako da se pune samo one koje su potpuno prazne.

Ako redovito puniš auto navečer kada dođeš doma nema nikakvih problema.

http://informacijsketehnologije.blogspot.com/
9 godina
protjeran
offline
Re: Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model
Ne moras niti mobitel puniti do kraja.
Davno bila ta vremena.
16 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model
77ari kaže...

Kada dođeš doma staviš ga na punjač, te baterije ne moraš napuniti do kraja kao na mobu. Jedna baterija od tog auta napravljena je od 7000 manjih baterija, tako da se pune samo one koje su potpuno prazne.

Ako redovito puniš auto navečer kada dođeš doma nema nikakvih problema.

 

Nisi upucen u tematiku. Baterije, odnosno tocnije receno akumulatori, spajaju se u seriju radi povecanja napona koji na kraju rezultira manjim strujama. No to nije bitno. Litij celija ima radni napon cca 3.3V (toliko je radi Litija dok recimo olovo ima reda 2V) sto znaci da za 300V trebas 100 celija. Dimenzija celije definira njezin kapacitet. Recimo, celija dimenzija 20 x 15 x 7cm i tezine 3kg ima kapacitet reda 100Ah. Da bi se povecao kapacitet celije se spajaju u paralelu. Iz gornjeg podatka mozes izracunati koliko celija mora imati Tesla S.

Problemi nastaju radi nesavrsenoti proizvodnog procesa pa neke celije imaju vece kapacitete od drugih, imaju razlicite unutarnje otpore, itd. To rezultira razlicitim praznjenjem (iako su spojene i u seriju). Rezultat je da ce se celije sa najmanjim kapacitetom isprazniti i uci u zabranjeno podrucje koje ih trenutno unistava. Identicno kod punjenja, prve ce se napuniti i uci ce u prepunjavanje koje rezultira unistavanjem ili eksplozijom. Da bi se to sprijecilo na svaku celiju stavlja se BMS (battery monitoring system). Primitivni BMS ce jednostavno kada se celija isprazni javiti sustavu da je celija prazna i da hitno sve gasi. Prilikom punjenja jednostavno ce pomalo prazniti celiju kako ne bi dozvolio prepunjavanje.

Dal postoje BMS sustavi koji iskopcavaju ispraznjenje celije ne znam. Lako moguce ali kod auti su u pitanju vrlo velike struje sto zahtjeva poprilicno velike tranzistore.

Prilikom punjenja Li celije se pune u 3 faze. Prva faza je formiranje koja se vrsi malom konstantnom strujom. Druga faza je ona prava koja celije puni do nekih 90%. Punjenje se vrsi konstantnim naponom (cca 4.2 - 4.6V) i ogranicenom strujom. Treca faza najdulje traje i ona puni ceiju do 100%. Vecina punjaca signalizira da su celije napunjene po isteku druge faze. U drugoj fazi se i najvise energije predaje celijama, ali to NIJE 100%. Drugim rijecima, celija od 1Ah koja se puni strujom 1A nece biti napunjena u 1 sat jer bi to znacilo iskoristivost 100%.

 

Litij je vrlo reaktivan element i zato se akumulatori mobitela i laptopa cesto zapale ili eksplodiraju. Za auto se koriste modificirane celije koje su LiFePO4, LiFeYPO4 ili druge. Veliku ulogu ima i struktura celije. Kod mobitela ona je vrlo fina, tanka i lako se ostecuje sto rezultira pozarom.

 

Ono o cem se cesto prica je tzv memory efekt. Memory efekt otkriven je davno na satelitima koji su imali NiCd celije. Radi se o tome da ako se aku REDOVITO prazni i puni do istih nivoa celija jednostavno "zapamti" nivo praznjenja i izgubi kapacitet. Npr ako redovito praznis celiju do 80% i onda ju napunis tada ce nakon podosta vremena celija imati kapacitet 20% prvotnog. Uvijet za memory efekt je u trajnom ciklickom ponavljanju sto nije slucaj u standardnoj uporabi (zato i je otkriveno na satelitu koji vrlo tocno obilazi Zemlju). NiMH celije "nemaju" memory efekt, odnosto on je vrlo malo izrazen. Kod ostalih celja (olovo, Litij) on do sada nije pronadjen sto ne znaci da ne postoji.

Ako neka celija krepa to nije radi memory efekta vec radi lose izrade. Kineske su ucajne dok recimo zapadnjaci uredjaji imaju NiMH koji uredno radi godinama. Naravno, sve ovisi i o punjacu koji je za svaki tip celija drugaciji. Drugim rijecima, profi punjac se razvija za tocno odredjeni tip NiMH (Liti) celija. Najcesci uzrok krepavanja NiMH celija je kratki spoj unutar celije. Cestice nikla otpadaju sa mrezica i kratko ih spajaju cime aku "krepa". Popravak je vrlo jednostavan, napuniti kondenzator velikog kapaciteta sa recimo 12V i spojit ga na NiMH aku. Kratkotrajna velika struja jednostavno pregori kratke spojeve.

Navedeni popravak vrijedi za NiCd, NiMH i olovo. NE ZA litij !!!!!!

 

Ekologija. Elektricni auto je ekoloski ali proizvodnja celija nije, najcesce proizvodnja struje nije i na kraju reciklaza celija. Liti je iznimno opasan materijal i mora se zasebno zbrinjavat. U pocetku pljunes ogromnu lovu na aku i onda te jos oderu kada ih bacis :)

 

9 godina
protjeran
offline
Re: Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model

Svaka tebi stari cast. 

 

14 godina
odjavljen
offline
Re: Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model

Drazene oprosti ali tvoj post je prepun netočnih i nepotpunih informacija.

Samo ću ukratko napisati ispravke:

 

1. lifepo4 je 3.2 V nominalno, ali lifpeo4 se ne koristi u tvorničkim električnim autima skoro nikada, koristi ih rimac i koristio ih je fisker. Ostali auti na tržištu koriste limn i hibride, li-mnc a tesla koristi li-nca. Svima njima je nominalni napon 3.6 do 3.7 v.

 

2. olovo nema memory efekt, kao ni litij, nije nađen i neće biti zato jer ga nema! nimh ima, iako manje od nicd

 

3. litij se ne puni u tri faze kako si naveo. neki punjači imaju dodatnu prvu fazu jako male struje ako je ćelija ispod 2.7 volti, tj full prazna, ali do toga ne bi nikada trebalo doći. litijske ćelije se pune metodom CC-CV, tj prvo ide faza konstante struje, di napon polako raste, dok ne dođe do željenog krajnjeg napona (4.1 V kod tesle, ja također koristim taj napon je puni ćeliju na 90% ali poduplava životni vijek). To se zove CV faza, i tek tu je napon konstantan, a struja polako pada, i kada dođe do iznosa C/10 punjenje se prekida i gotovo je.

 

4. tesla ima 97 ćelija u seriji, i 98 u paraleli, tako da teško da će se razilaziti, jer iako ima mali nesavršenosti u proizvodnji, koje su kod panasonica skoro zanemarive, 98 ćelija u paraleli to znatno ublaži. nema bms koji može isključiti jednu ćeliju u seriji i to se ne radi!

 

5. ovo sa punjenjem 1 ah sa jednim amperom u sat vremena nema apsolutno nikakve veze sa iskoristivošću ćelije, jer kao prvo ćelije imaju iskoristivos blizu 100% pri punjenju ako se ne pune prebrzo, a ne pune se sat vremena zbog CC-CV karakteristike! Kad biš imao punjač koji zna unutarnji otpor ćelije, i puni samo CC fazom, mogao biš napuniti ćeliju brže, u ovom slučaju za sat vremena, ali to se ne radi jer je potencijalno opasno

 

6. prozivodnja baterija nije nešto strašno ne ekološka, puno je ekološkija nego izgaranje i prerada nafte, sve u svemu električni auti su puno ekološkiji od onih na UI. Zbrinjavanje baterija je riješeno, naknadu plaća prodavač, dakle kad kupiš bateriju si već platio reciklažu. I nije nešto stražno skupo, ne znam napamet ali vidio sam cijene i nije strašno.

 

 

I da dodam, netko je gore napisao da kad se djelomično puni da se pune samo neke ćelije. To tako ne funkcionira, sve ćelije se jednako pune i prazne, dakle nije da su neke prazne a neke se napune, dajte naučite neke najbanalnije stvari prije pisanja. Ako je auto 80% pun, svaka od 8000 ćelija je 80% puna, a ako je auto 10% pun, svaka do zadnje ćelije je 10% puna.

Svi smo mi Mentalist.
Poruka je uređivana zadnji put pet 7.11.2014 23:12 (Jakovp).
16 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model
Jakovp kaže...

Drazene oprosti ali tvoj post je prepun netočnih i nepotpunih informacija.

Samo ću ukratko napisati ispravke:

 

1. lifepo4 je 3.2 V nominalno, ali lifpeo4 se ne koristi u tvorničkim električnim autima skoro nikada, koristi ih rimac i koristio ih je fisker. Ostali auti na tržištu koriste limn i hibride, li-mnc a tesla koristi li-nca. Svima njima je nominalni napon 3.6 do 3.7 v.

 

Tocno. Ja sam samo kao primjer naveo LiFePo4. Naponi celija ovise o tipu, a kod litija je reda 3.xV. LiFePo4 je naveden kao primjer radi toga jer ih imam i znadem njihove dimenzije i kapacitete. Navedeno samo zato da ljudi steknu dojam koja dimenzija ima kakav kapacitet. Normalno da proizvodjac nece koristiti odvojene celije vec "gole" celije u raznim kombinacijama - kao sto si ti naveo.

 

 

2. olovo nema memory efekt, kao ni litij, nije nađen i neće biti zato jer ga nema! nimh ima, iako manje od nicd

 

To nisam niti rekao vec da do danas nije otkriven. No pogledaj ovaj link: http://phys.org/news/2013-04-memory-effect-lithium-ion-batteries.html

 

3. litij se ne puni u tri faze kako si naveo. neki punjači imaju dodatnu prvu fazu jako male struje ako je ćelija ispod 2.7 volti, tj full prazna, ali do toga ne bi nikada trebalo doći. litijske ćelije se pune metodom CC-CV, tj prvo ide faza konstante struje, di napon polako raste, dok ne dođe do željenog krajnjeg napona (4.1 V kod tesle, ja također koristim taj napon je puni ćeliju na 90% ali poduplava životni vijek). To se zove CV faza, i tek tu je napon konstantan, a struja polako pada, i kada dođe do iznosa C/10 punjenje se prekida i gotovo je.

 

U pravu si, samo sam pobrkal faze.

 

4. tesla ima 97 ćelija u seriji, i 98 u paraleli, tako da teško da će se razilaziti, jer iako ima mali nesavršenosti u proizvodnji, koje su kod panasonica skoro zanemarive, 98 ćelija u paraleli to znatno ublaži. nema bms koji može isključiti jednu ćeliju u seriji i to se ne radi!

 

5. ovo sa punjenjem 1 ah sa jednim amperom u sat vremena nema apsolutno nikakve veze sa iskoristivošću ćelije, jer kao prvo ćelije imaju iskoristivos blizu 100% pri punjenju ako se ne pune prebrzo, a ne pune se sat vremena zbog CC-CV karakteristike! Kad biš imao punjač koji zna unutarnji otpor ćelije, i puni samo CC fazom, mogao biš napuniti ćeliju brže, u ovom slučaju za sat vremena, ali to se ne radi jer je potencijalno opasno

 

Nisam mislio sto si ti pomislio (napisao). Iskoristivost punjenja nije 100%, tj 1Ah ne moze se napuniti strujom 1A u 1h. Iskoristivost celije nisam ni spominjao vec iskoristivost punjenja.

 

6. prozivodnja baterija nije nešto strašno ne ekološka, puno je ekološkija nego izgaranje i prerada nafte, sve u svemu električni auti su puno ekološkiji od onih na UI. Zbrinjavanje baterija je riješeno, naknadu plaća prodavač, dakle kad kupiš bateriju si već platio reciklažu. I nije nešto stražno skupo, ne znam napamet ali vidio sam cijene i nije strašno.

 

E tu bi se dalo diskutirati. Jako puno zemalja se danas opet okrece ugljenu!? Npr uzmimo LED. Je on "ekoloski" po pitanju iskoristivosti ali proizvodnja nije nimalo ekoloska. Proizvodnja zarulja sa zarnim nitima je ekoloskija. Uzimati sliku u globalu je drugo pitanje. Recimo dal su fluice ekoloske zato jer imaju puno vecu iskoristivost nego zarna nit? Je, a sto cemo sa zivom i drugim otrovom u njima?

Ne znam dal se litij moze reciklirati tj ponovo iskoristiti za nesto drugo ili ne. Ako ne i samo ga skupljas onda tesko da mozemo govorit o ekologiji.

 

I da dodam, netko je gore napisao da kad se djelomično puni da se pune samo neke ćelije. To tako ne funkcionira, sve ćelije se jednako pune i prazne, dakle nije da su neke prazne a neke se napune, dajte naučite neke najbanalnije stvari prije pisanja. Ako je auto 80% pun, svaka od 8000 ćelija je 80% puna, a ako je auto 10% pun, svaka do zadnje ćelije je 10% puna.

 

Elektricni auti su ok, ali najveci problem je sto moras kupiti novi auto. Vec i sama konverzija obicnog auta na elektricni je neisplativa. Puno bolje rijesenje je druga vrsta goriva, npr alge. No, utjecaj naftne industrije na elektricne aute je zanemariv naspram kocenja drugih vrsta goriva.

Bio je jedan interview sa nekim teskim naftasom koji je kao razloge ne financiranja razvoja elektricnih auti naveo milijone ljudi koji rade za naftnu industriju. Naravno da se je odmah umjesao i politicar koji je to potvrdio i izrazio jako veliku zabrinutost za te ljudi i proracune drzave radi pada poreza od prodaje nafte. Pitanje da bi ti milijoni ljudi onda mogli biti zaposleni u drugoj bransi koja proizvodi akumulatore su samo preskocili. Drugim rijecima, medju top 10 najbogatijih firmi na svijetu njih 5 - 6 su naftne kompanije! Mislim da to sve govori.

 

 

14 godina
odjavljen
offline
Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model X

To stoji, ali ja smatram da će se stvari puno brže odvijati nego što ljudi misle, kad ljudi skuže koje su prednosti električnih auta i da nisu tako skupi kao što misle, prodaja će se povećati eksponencijanlo. Također smatram da se prerada isplati, pogotovo ako ju sam obaviš. Ima i kod nas primjera di su ljudi već otplatili investiciju. Također, pogledaj koliko ima na svijetu prerađenih auta na struju, a koliko na alge?

Svi smo mi Mentalist.
 
0 1 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model
Jakovp kaže...

To stoji, ali ja smatram da će se stvari puno brže odvijati nego što ljudi misle, kad ljudi skuže koje su prednosti električnih auta i da nisu tako skupi kao što misle, prodaja će se povećati eksponencijanlo. Također smatram da se prerada isplati, pogotovo ako ju sam obaviš. Ima i kod nas primjera di su ljudi već otplatili investiciju. Također, pogledaj koliko ima na svijetu prerađenih auta na struju, a koliko na alge?

 

Mislim da je upitna jos isplativost konverzije radi cijene Li akua. Ak idemo na nekaj slabije dodjemo na reda 10 000Eur pa sada izracunaj koliko je to km. Da bi napravio sam konverziju moras imati nekoga tko ce ti zdreati zelezo i napraviti prilagodbu na getribu. Za tak nekaj moras imati pametnog mestra sto bas nije cesti slucaj. Iz vlastita iskustva (pomagao pri konverzijama) i iskustva poznatih znam da stvari krpavaju ko blesave. Ipak je to kineska roba.

 

E alge.... One su iznimno opasne po naftnu industriju i zato se ne spominju. Naftna industrija sama ulaze u razvoj i samo ceka kada ce nafta postati preskupa da se prebace na alge. Prema onome sto sam vidio iz algi mozes cisto ekoloski dobijati benzin (ne diesel) i sve sto treba je voda i toplina. Velika prednost je sto se ne ugrozava prehrana stanovnistva (sto je slucaj sa kuruzom za alkohol). Na strani benzinskih auti gotovo da i nema preinaka - slicno plinu.

Druga prednost je sto vec postoji kompletna infrastruktura - benzinske. Za elektricne aute toga nema i investicija je poprilicna.

 

Kod nas drzava jos suti u vezi elektricnih auti. Prije jedno 3 - 4 godine bilo je prica o zasebnim strujnim prikljucima za elektricne aute i kaznama za one tko ih nece imati. Siguran sam da ce se drzava pobrinut da i ta struja kosta ko i benzin - kao sto je sa plinom.

Mislim da ce se sa strujom dogodit isto sto i sa plinom - bit ce hrpa "mestri" koji ce strahovito fusat, a ljudi placat. Na kraju dolazi drzava koja ce jos dodatno sve ozenit.

15 godina
offline
Re: Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model
zeroname kaže...

Po meni to dalje nije kako treba. Mozda ce me sada netko napasti. Ali kad se vec ide na elektricni auto njegova najveca mana je baterija. Trebali bi izmislit neki power cell veličine konzerve graha koji ide na plutonij(naravno mala količina) ili na deuterij odnosno tricij. I ona kad kupis auto vozis se dok se ne rapadne ili dok ti ne dosadi. A baterija da traje desetljećima.

Mislis kao nesto ovako?

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Nucleon

 

Ipak, projekt  nije otisao dalje od koncepta

Gods are fragile things; they may be killed by a whiff of science or a dose of common sense. – Chapman Cohen
14 godina
odjavljen
offline
Re: Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model
Drazen kaže...

 

Mislim da je upitna jos isplativost konverzije radi cijene Li akua. Ak idemo na nekaj slabije dodjemo na reda 10 000Eur pa sada izracunaj koliko je to km. Da bi napravio sam konverziju moras imati nekoga tko ce ti zdreati zelezo i napraviti prilagodbu na getribu. Za tak nekaj moras imati pametnog mestra sto bas nije cesti slucaj. Iz vlastita iskustva (pomagao pri konverzijama) i iskustva poznatih znam da stvari krpavaju ko blesave. Ipak je to kineska roba.

 

E alge.... One su iznimno opasne po naftnu industriju i zato se ne spominju. Naftna industrija sama ulaze u razvoj i samo ceka kada ce nafta postati preskupa da se prebace na alge. Prema onome sto sam vidio iz algi mozes cisto ekoloski dobijati benzin (ne diesel) i sve sto treba je voda i toplina. Velika prednost je sto se ne ugrozava prehrana stanovnistva (sto je slucaj sa kuruzom za alkohol). Na strani benzinskih auti gotovo da i nema preinaka - slicno plinu.

Druga prednost je sto vec postoji kompletna infrastruktura - benzinske. Za elektricne aute toga nema i investicija je poprilicna.

 

Kod nas drzava jos suti u vezi elektricnih auti. Prije jedno 3 - 4 godine bilo je prica o zasebnim strujnim prikljucima za elektricne aute i kaznama za one tko ih nece imati. Siguran sam da ce se drzava pobrinut da i ta struja kosta ko i benzin - kao sto je sa plinom.

Mislim da ce se sa strujom dogodit isto sto i sa plinom - bit ce hrpa "mestri" koji ce strahovito fusat, a ljudi placat. Na kraju dolazi drzava koja ce jos dodatno sve ozenit.

 

Nemoj se ti ništa brinuti, danas se da napraviti prerada tako da bude isplativa, za manji auto je dovoljno uložiti 5000 do 8000 eura. Naravno da dođe na više ako ne znaš sam, ali svejedno se isplati s obzirom na cijenu benzina i na to koliko koštaju novi električni auti.

 

O algama možemo teoretizirati, ali činjenica je - na struju je prerađeno masu vozila, a na alge - nula.

Svi smo mi Mentalist.
15 godina
neaktivan
offline
Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model X

Ako i zazivi koncept električnog auta nezz kako ce se ljudi onda hvalit sa svojim skupim sportskim autima. Nemogu zamislit da se neki amerikanac odrekne svojeg V8 motora u korist električnog.

 
0 1 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model X

Proizvodnja tih baterija u tolikim količinama je veliki ekološki problem o kojem nitko ne priča. I tih materijala trenutno nije otkriveno dovoljno da se proizvodi dovoljno za sve neko duže vrijeme. Kratkovječna tehnologija, ali podržavam Muska, kao i Rimca.

Slušaj svoje srce! o_O ..... Eem. Who am I kidding? Samo budi logičan! :-)
Moj PC  
0 1 hvala 0
14 godina
odjavljen
offline
Re: Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model
zeroname kaže...

Ako i zazivi koncept električnog auta nezz kako ce se ljudi onda hvalit sa svojim skupim sportskim autima. Nemogu zamislit da se neki amerikanac odrekne svojeg V8 motora u korist električnog.

 

Ne brini, električni auti imaju ogroman potencijal za sportske aute, a samo je pitanje vremena kada to ljudi shvatiti, dosta ih već je.

 

logik kaže...

Proizvodnja tih baterija u tolikim količinama je veliki ekološki problem o kojem nitko ne priča. I tih materijala trenutno nije otkriveno dovoljno da se proizvodi dovoljno za sve neko duže vrijeme. Kratkovječna tehnologija, ali podržavam Muska, kao i Rimca.

 

Pa litija ima na bacanje... Možda je jedino problem što ga najviše ima u Kini i Afganistanu, ali na sreću baterije se mogu raditi od svačega iako su trenutno litijske najbolje.

Svi smo mi Mentalist.
12 godina
neaktivan
offline
Re: Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model
Jakovp kaže...

 

Pa litija ima na bacanje... Možda je jedino problem što ga najviše ima u Kini i Afganistanu, ali na sreću baterije se mogu raditi od svačega iako su trenutno litijske najbolje.

Ne sjećam se više o kojoj se komponenti baterijskog paketa radi, ali u dokumentarcu je rečeno kako ga nema još previše u recikliranom stanju tj. upotrebljivom. I opet to je štetno za okoliš... ništa nije "besplatno".

Slušaj svoje srce! o_O ..... Eem. Who am I kidding? Samo budi logičan! :-)
14 godina
odjavljen
offline
Tesla bilježi rekordnu prodaju i odgađa model X

Naravno da nije, kao ni vađenje, prerada i izgaranje nafte ispod naših noseva.

Svi smo mi Mentalist.
 
3 0 hvala 1
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice