Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje 1.0

poruka: 62
|
čitano: 11.635
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje 1.0".
11 godina
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje
Za "najteze prekrsaje" ce se oduzimati vozacka na 6 mjeseci ako je drugi put ponovljen prekrsaj, a na 12 ako je po treci puta. Koliko puta jedna te ista osoba mora napraviti najtezi prekrsaj da mu se oduzme vozacka za stalno?
Zato i imamo slucajeve gdje policiji otprije poznati prekrsitelji na kraju nekog usmrte.
Poruka je uređivana zadnji put sri 31.7.2019 9:49 (Great Scott!).
 
21 0 hvala 1
8 godina
offline
Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje 1.0

Nekoristenje sigurnosnog pojasa nije uzrok niti jedne prometne nesrece, prema tome....

 

 

Children Shouldnt Play with Dead Things
Moj PC  
8 0 hvala 1
15 godina
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje

.. ali je lijep izvor prihoda (čak i kad imaš vezan pojas, možeš za 'nevezanje' platiti kaznu ako tako želi-kaže policajac ili moraš imati dokaze koje ugl nemaš.. dovoljno da to kaže policajac a kome će sud povjerovati + razlika ako platiš odmah/bez spora).

 

važnije, kroz kampanju se uvjek dodavalo korištenje, sms-aplikacije i sl. kad se tipka-bulji u ekran umjesto koncentracija na vožnju i volan.. no naslov je telefoniranje u vožnji (i korištenje mobitela i sl.)

a što s ovim?

navigacija, handfree i sl? tj zašto bi navigacija uređajem npr garmin ili mobitelom bila različita? Ako će policija tumačiti korištenje mobitela kao korištenje.. tad je to kazna. Pola godine se to spominjalo ali nikad se nije ništa konkretnog reklo (mada i da je rečeno, pitanje što bi na kraju pisalo u zakonu-pravilniku i naputku za postupanje policije..).

- zašto su zakoni-pravila tako dubiozni?

- po meni, vozač može i mora moći osim same vožnje koristiti i pratiti ostale stvari u prometu. Početnik to ne može dok mu 'hipofiza' ne preuzme motoriku vožnje. Koristio bi 'telefoniranje' kao otegodnu okolnost u slučjau nesreće recimo kao do 0,5 alkohola.. ne kažnjivo ali u slučaju nesreće kazna (jer je tad očiglendno/možda utjecalo na ishod vožnje, tj možda bi se preveniralo mada to nikad nećemo znati..). Ne podnosnim vozače koji stalno vise na mobaču, previše ih je.. stalno, no protiv apsolutne zabrane koja je besmislena + handfree + navigacija .. i zapravo svaki vozač to mora moći, ako ne može, tad nije osposobljen za vožnju i treba mu oduzeti vozačku ili ograničiti, kao početnik ili starija ograničeno sposobna osoba, tj ako se pogleda statistika to su dvije gupe koje iskaču kao uzrok, ne pojas koji s tim veze nema osim što mora biti vezan.. :)

 

edit:

-nakon recimo provjere, telefoniranje-mobitel, nema izmjena zakona, samo iznos kazne s 500 na 1000kn.

 

Povećanje novčanih kazni predviđeno je i za:
- nekorištenje sigurnosnog pojasa za vrijeme vožnje,
- nepropisan prijevoz djece u vozilu i
- nepropisno korištenje mobitela za vrijeme vožnje.
Za navedene prekršaje s dosadašnjih 500 kuna kazna je povećana na tisuću kuna. 

 

tj taj dio ostaje kao i do sad (osim iznos + vjerojatno stogoća-kažnjavanje).

 

- što je propisno vs neporspisno korištenje mobitela za vrijeme vožnje?

- Korištenjem uređaja handsfree.. ta može, bez uređaja-kazna. Problem, što kad imamo radio-BT i handsfree opciju kao soft, tad će biti problem tumačenja policije što je uređaj/naprava i spada li i sam mobitel (njegove mogućnosti) ili radio u uređaj za handsfree (stalak ili slušalice).

- porpisno korištenje je i dalje ok, to znači razgovor, navigacija itd. ali ne držanje u ruci.

- ništa nisu promijenili osim iznosa.

 

+ ostaje formulacija 'mladi vozač' koja označava osobu do 24 god starosti.. a to je 'pogrešno', jer ista osoba može položiti s 18 godina i biti iskusan vozač, kao i osoba koja ima recimo 25g i položi danas, dok ne stekne rutinu, ta osoba je početnik-loš vozač.. no to zakon ne razlikuje. To je trebalo promijeniti u vrijeme posjedovanja vozačke + vidjeti ima li osoba u recimo 3 godine prekršaj-nesreću i o tome ovisi podizanje statusa na 'pravi vozač'.. umejsto o pukom godištu rođenja koje s iskustvom vožnje nije povezano.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sri 31.7.2019 11:13 (ihush).
15 godina
offline
Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje 1.0

+ 20 mjesečno, ako ste na a1. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
23 0 hvala 0
8 godina
offline
Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje 1.0

Ihush tocno tako.

 

Pojas se ovdje zgodno i prigodno nasao kao nesto sto mozes "uvijek" naplatiti, ne zelim insinuirati kako policajci idu okolo i bez razloga naplacuju takve kazne, vec jednostavno - masa ljudi ne veze taj pojas.

 

Iako nema nikakve veze kao faktor u sigurnosti u prometu, posebice ne s postivanjem prometnih propisa, tu je, i dobar dio tih kazni ide upravo na racun pojasa.

 

Nikada zakon ne moze djelovati i utjecati na stanje svijesti ili razuma pojedinca, no, problemi tih "problematicnih" ponasanja u prometu leze u nekim drugim stvarima.

 

Auto skole, kao onaj temeljni kamen koji bi trebao pojedinca nauciti barem neke osnove, zakazuje upravo u tom dijelu. Puno kandidata, visoki troskovi, nedostatak instruktora, nemogucnost da se svakom kandidatu posveti jednaka-kvalitetna paznja.... samo su neki od "razloga" koji cujes od instruktora/vlasnika auto skola. Primarno biznis, no ipak, biznis bez ikakve odgovornosti.....

 

Instruktori se brinu samo za 2 stvari - svoju satnicu i svoj auto. Kandidat, i koliko ce on nauciti - ne neke opskurne propise i zackoljice u prometu, koje ce mu ikad ili nikad zatrebati - vec one osnovne svakodnevne situacije u prometu - to im je daleko manja briga. Bitno je da se odvoze neki sati, tek toliko da se zadovolji forma, dobiva se vozacka, i onda su tek ti ljudi prepusteni sami sebi. I svom, ne nepoznavanju, nego nesnalazenju u prometu.

 

Dodaj tome mladost, ludost, bahatost i imas poprilicno dobar recept za moguce probleme. Ne kazem da po defaultu svaki mladi vozac uzrokuje probleme opcenito u prometu, no velikoj vecini su jako upitne reakcije na svakodnevne situacije u prometu.

 

Policija.... koliko puta ta ista policija, koja se treba brinuti o sigurnosti prometa, jednako tako bahato krsi taj zakon. Policajac koji prica na mobitel dok vozi, bez pojasa, pretjece na punoj crti, vozi bez svjetala....da ne nabrajam. Prizor koji vjerujem svako od nas cesto vidi.

 

Ali sto je najgore, ni nema ih po cestama-ulicama. Na svaku naplacenu kaznu, njih 10 se provuce, jer ih nitko ne vidi u tom momentu, policije nema, radi se sto kome padne na pamet.

 

Uostalom, kao i za vecinu stvari u ovoj zemlji, jedino efikasno sto imamo u ovim situacijama je cudjenje....kako se to moglo desiti....

Children Shouldnt Play with Dead Things
Moj PC  
4 0 hvala 0
4 godine
protjeran
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje
U novom bmweu 3 displeja, nemos vozit koliko moras drkat po njima sve na tač, to se ne broji?
 
6 0 hvala 0
12 godina
odjavljen
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje
Taman sam to htio reć.
S nenošenjem pojasa ugrožavaš samo sebe, tako da bi tu obvezu ukinuo. Kolko je dobar, tolko je i loš
14 godina
offline
Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje 1.0

Koja je točno razlika u telefoniranju na mobitel u autu s automatskim mjenjačem naspram recimo telefoniranja u autu s ručnim mjenjačem preko bluetooth slušalice/ugrađenog sustava u autu koji preuzima poziv?

Ili koja je razlika između telefoniranja i imanja ruke na goloj nozi suvozačice? U nijednom slučaju drugu ruku nemam na volanu.

Ili koja je točno razlika između telefoniranja i razgovora u autu? Ako je činjenica da razgovor dovodi do smanjenja koncentracije i pažnje na stanje na cesti, onda jednako utječe razgovor na mobitel kao i razgovor s nekim ko sjedi metar od mene. 

Na stranu tipkanje poruka po fejsu i twitteru, gdje se uglavnom onda pogled miče s ceste, ali kod telefoniranja pogled i dalje ostaje usmjeren na cestu.

Što s svim ovim novim tehničkim p*zdarijama i 24" ekranima ispred i pokraj vozača? To ne smeta? 3 tisuće opcija u menijima i 564 koraka da odaberem dal da mi hladi jaja ili č*ar. I sve te opcije su jednako dostupne tijekom vožnje kao i tijekom stajanja. To ne smeta?

O masovnom d*kanju na brzinu nema ni smisla pričati. To što nijedna j*bena fiksna kamera nije na mjestu gdje ima ikakvog smisla po pitanju prevencije prometne nesreće, to što 99% kontrole brzine mobilnih jedinica se vrše na mjestu gdje je zadnja prometna nesreća bila prije 27 godina, odnosno na mjestu gdje je najlaške dić lovu to je sve uredu. Al huligan vozi po kompletno novoj cesti(je čudo da takvo što postoji u RH) 10 više od ograničenja, taj će pobit 3 autobusa djece. A fiksne kamere za brzinu su u kategoriji najgluplje ideje, iako je konkurencija vrlo žestoka u RH.

Uglavnom, jako puno pričaju kako im je stalo do sigurnosti, ali jedino što je vidljivo iz svih dosadašnjih postupka je da im je stalo do punjenja proračuna.

 

EDIT: Mogli bi malo istražiti i provjeriti studiju o naplatama cestarine na AC i pripremu za još jednu pljačku proračuna, te s tehničke strane razmotriti priču i što bi se točno promjenilo naspram trenutne situacije.

Poruka je uređivana zadnji put sri 31.7.2019 12:12 (mystik).
Moj PC  
2 0 hvala 0
8 godina
offline
Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje 1.0

Stvar s kaznama je u stvari pitanje proracunatog rizika.

 

I omjera ulozeno/dobiveno.... 

 

Znaci, kazna za neplacanje parkiranja je kod mene 60kn. Parkiram negdje - dati 3kn ili ne dati.... imas 50-50 sanse da te uhvate/ne uhvate.

 

Ako te uhvate, ostavit ce ti kaznu od 60kn, koju, ukoliko se pojavis isti dan, malo kukas, mozes reducirati na pdv - 25% od tog iznosa moras platiti, ostalo ti "oproste". 

 

15kn si platio parkiranje, ili dnevnu kartu kako oni zovu, za prvu zonu, sto znaci, 1,25kn po satu (ako racunamo da naplacuju od 08-20)....

 

Proracunat rizik, koji se isplati, ili neces platiti nista, ili si za 15kn osigurao cijeli dan parking u prvoj zoni.

 

Ok, ovo je malo karikirano, tragikomican primjer, no ono sto zelim reci je slijedece....

 

Vozim se, cackam po mobitelu. Cak i kad ostavis sastrane to sto ugrozavas nekoga, jer nije direktno vezano za temu, tema je koliku kaznu ce ti naplatiti ako pricas na mobitel....

 

Cak niti to, tema je koliko kaznu ce ti naplatiti AKO te uhvate...... sto je u postotcima jako mala sansa i vjerovatnoca.

 

Dakle, i dalje vozim i cackam mobitel, racunam da me nece uhvatiti. No ako me uhvate, 1000kn mi ne predstavlja prevelik problem, platim odmah na licu mjesta, znaci 500kn.... Ako me uhvate, a vjerovatno nece.... Ali, sve i da uhvate, nije problem, sto je meni 500kn.... yebes 500kn, moj gust je vrijedniji....

 

Iako karikiran, ovo je nacin razmisljanja tih ljudi. Vecine. Oni kojima 500 ili 1000kn predstavlja znacajniji dio prihoda, oni se ionako nece kockati, i ne nalaze se u ovom "proracunatom riziku".

 

E sad, zamislis da se probudimo u nekom paralelnom svemiru..... i vozis, cackas.... zaustavi te policajac, a njih ima na svakom koraku....

 

Kazna oduzimanje vozacke automatski...ne oduzimanje, zapljena recimo. 7 dana rok da uplatis 3000-5000-7000-1000kn (izaberi cifru), i dodjes s uplaticom po svoju vozacku.

Nisi uplatio? Nema problema, automatski trajno oduzimanje vozacke, ovrha na racun i imovinu za navedeni iznos x 5 (recimo).... 

 

Ponovljeni prekrsaj, uhvatio te vec drugi-treci put? Oduzimanje vozacke, oduzimanje vozila. 10 dana rok da platis 10000-15000-20000kn kazne, i dodjes po svoje vozilo. Vozacku ionako vise nikad neces dobiti nazad. Nisi platio? Nema problema, vozilo se prodaje na javnom natjecaju, drzava se od toga naplati.... 

 

Drakonski da, nazi paralelni svemir da, ali..... bez drakonskih kazni, nema ni pomaka u ovom nasem svijetu, jer ce uvijek vrijediti gornje pravilo -  tko moze platiti, taj ce biti iznad zakona, i kalkulantski ce birati cega ce se pridrzavati,a cega nece.

 

Ako je kazna takva da je jako malo njih moze platiti.....ili ce posljedice neplacanja biti oduzimanje vozila, imovine i slicno.... drasticno smanjujes populaciju kalkulanata. Posljedicno, s time i broj problema koje takvo ponasanje izaziva u prometu....

 

Isti princip vrijedi i za krsenje bilo kojeg bitnog pravila u prometu - prednost, brzina, alkohol, uzrokovanje nesrece.....

 

Mystik cak ni nije problem dali razgovor per se moze smetati/utjecati na ista, stvar je dokazivanja. Ukoliko prodjes pokraj policajca pricajuci na bt, hands free ili bilo koji oblik.... Ili si lud, ili pricas sa zamisljenim prijateljem, ili pricas na telefon, no.... nedokazivo. Ako ti je mobitel u ruci, na uhu - vidljivo, dokazivo, osnova za djelovanje.

 

Razlike nema, nije gov... nego se neko pokakao, ali s ove strane uocavanja i dokazivanja....bitna.

Children Shouldnt Play with Dead Things
Poruka je uređivana zadnji put sri 31.7.2019 12:21 (Damir22).
Moj PC  
3 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje
Damir22 kaže...
 

Auto skole, kao onaj temeljni kamen koji bi trebao pojedinca nauciti barem neke osnove, zakazuje upravo u tom dijelu. Puno kandidata, visoki troskovi, nedostatak instruktora, nemogucnost da se svakom kandidatu posveti jednaka-kvalitetna paznja.... samo su neki od "razloga" koji cujes od instruktora/vlasnika auto skola. Primarno biznis, no ipak, biznis bez ikakve odgovornosti.....

 

Instruktori se brinu samo za 2 stvari - svoju satnicu i svoj auto. Kandidat, i koliko ce on nauciti - ne neke opskurne propise i zackoljice u prometu, koje ce mu ikad ili nikad zatrebati - vec one osnovne svakodnevne situacije u prometu - to im je daleko manja briga. Bitno je da se odvoze neki sati, tek toliko da se zadovolji forma, dobiva se vozacka, i onda su tek ti ljudi prepusteni sami sebi. I svom, ne nepoznavanju, nego nesnalazenju u prometu.

 

Rekao bih da autoškole rade dobar posao u uvjetima kada im trube i psuju jer voze 40 ako znak tako kaže, staju pred zebrom ili ispred znaka "stop". Kada bismo svi vozili strogo školski, nesreće bi se svele tek na višu silu. Problem smo upravo mi "iskusnjare" jer nam je takva prometna kultura i jer po teoriji neke naše relativnosti vrijeme za volanom i ispred lifta dulje traje tako da ćemo bez problema pričekati konobaricu ako joj se kuhanje kave odulji na dvije minute više ali će nam krenuti pjena na usta ako ispred nas netko vozi 40, premda znak tako kaže, staje na "stop", a nikog nema, ne nagazi na treptajuće zeleno do daske sa 50 metara pa da još prođe pod debelim žutim, laganim crvenim i mi iza njega, sigurnosni razmak nam je bespotrebno pravljenje propuha. Pogledaj temu o romobilima, lik piše da s "posebnim guštom" ruši djecu s bicikala ako nemaju kacigu, smeta mu sve što je sporije od njega. Bahati tatini sinovi i mi smo najčešći uzrok nezgoda ali su nam uvijek krivi djedice i klinci koji su tek položili.

 

 

 

 

8 godina
offline
Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje 1.0

Da, ima i toga, svaka prica ima dvije strane.

 

No, imajuci gore na umu, u zadnje vrijeme vise vidim vozila auto skole koja na mjestima gdje je znak 50 voze 20, staju na imaginarne stop znakove, ukopavaju se u mjestu sa zmigavcem kad trebaju obici neku rupicu na cesti, iako komotno mogu proci, bez prelaska u suprotnu traku, bez ikakvog ugrozavanja sebe ili drugoga. Stoje na ulazu u kruzni tok iako nigdje nema nikoga, koristenje zmigavaca (kad se treba dati) u kruznim tokovima je naucna fantastika za vecinu auto skola, kao i prednost.

 

Mozda cupam samo lose primjere, siguran sam da ima i odlicnih, no, to je ono sto sam zapazio.

Children Shouldnt Play with Dead Things
Moj PC  
1 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje
Damir22 kaže...

Da, ima i toga, svaka prica ima dvije strane.

 

No, imajuci gore na umu, u zadnje vrijeme vise vidim vozila auto skole koja na mjestima gdje je znak 50 voze 20, staju na imaginarne stop znakove, ukopavaju se u mjestu sa zmigavcem kad trebaju obici neku rupicu na cesti, iako komotno mogu proci, bez prelaska u suprotnu traku, bez ikakvog ugrozavanja sebe ili drugoga. Stoje na ulazu u kruzni tok iako nigdje nema nikoga, koristenje zmigavaca (kad se treba dati) u kruznim tokovima je naucna fantastika za vecinu auto skola, kao i prednost.

 

Mozda cupam samo lose primjere, siguran sam da ima i odlicnih, no, to je ono sto sam zapazio.

 

Ja bih rekao da je to naša percepcija. Tamo gdje svi Turci tuku 60-75, i ja, Mujo onda tako za njima, to što na znaku piše 40 nikoga ne zanima i onda kada se netko drži pravila ispada da zadržava cijeli promet. Kod nas ispred mjesta su stavili onaj semafor i skoro svima blica "usporite", malo tko dobije "hvala" osim onih koji staju da istovare suputnika. Drugo je pitanje ima li to ograničenje smisla ali školarci ga se moraju pridržavati. Zna se dogoditi da uzbuđenom kanditatu crkne auto kad se upali zeleno, a instruktor nije reagirao s duplim komandama, nekad i meni to digne tlak, onda si pomislim "što se pjeniš zbog 10 sekundi ionako ideš punici gdje ćeš dva sata mučati". Kada mladi vozači vide da oko njih sve luduje i pjeni se zbog dvije, tri sekunde preuzimaju taj obrazac ponašanja i to postaje normalno. Da ne generaliziram, načelno je prometna kultura ipak bolja nego prije i ne isključujem da ima primjera koje si i ti naveo.

14 godina
offline
Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje 1.0

Pa zapravo je problem dal razgovor smeta ili ne. Jer se povećanja kazni konstantno povlači uz povećanje sigurnosti u prometu. 

Dakle ako razgovor na mobitel povećava broj prometnih nesreća/stradalih u prometnim nesrećama, onda uvodimo kazne za korištenje mobitela u vožnji. Sve 5. 

Ali kako onda utječe razgovor s suvozačem ili razgovor preko integriranog uređaja u autu? Jel taj razgovor automatski više nije isti razgovor kao i kad držim mobitel?

Jedno smeta, drugo ne, radnja je ista samo je uređaj različit. 

Dakle, opet, pričam samo i čisto o razgovoru, ne o tipkanju poruka.

Da li je uređaj taj koji uzrokuje smanjenje koncentracije(mobitel, onda je i ugrađeni sustav u autu u istoj kategoriji) ili je razgovor taj koji utječe na smanjenje koncentracije?

Što ako je držim mobitel na uhu, ne pričam, samo eto držim mobitel, čak može biti ugašen. Ne pričam, ne koristim, vidi me, padne kazna. Dal je taj uređaj pokraj mog uha utjecao bilo kako na moju sposobnost vožnje?

Uopće nije bitno dokazivanje. Tj. je bitno je, jer eto vidi mobitel pa te može globiti, za dokazivanje razgovora/korištenja ipak treba zatražiti od operatora ispis poziva u datom trenutku.

 

Dakle, ako se nešto prodaje da je to zbog povećanja sigurnosti, onda idemo eliminirati sve zajedničke faktore, ne samo one na kojima možemo najlakše zaraditi.

Moj PC  
4 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje
ante_etna kaže...
Kod nas ispred mjesta su stavili onaj semafor i skoro svima blica "usporite", malo tko dobije "hvala" osim onih koji staju da istovare suputnika.

 Ja dobijem hvala na takvim mjestima cak i kad obilazim auto skolu.... 

 

Salu na stranu, kako je moj instruktor davne godine govorio - dali si naucio koje je ogranicenje u naseljenom mjestu, ako nema prometnog znaka? 50. Tako je. Zasto ti onda vozis 30....?

Zasto si dao zmigavac? Pa obilazim biciklistu. Super. A dali pri tome prelazis u suprotni trak? Ne. Pa sta ce ti onda zmigavac....

 

I tako dalje i tako dalje...... i puno lakse je nauciti voziti i snalaziti se u prometu s ovakvim pristupom, nego s onim kad je instruktor paranoican...

 

Neiscrpna tema, svakako nije lako doci do nekog univerzalnog odgovora i "krivca".....

Children Shouldnt Play with Dead Things
6 godina
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje
Ceste su pune ovih renta car.ova....mislio sam da naši vozači su nepismeni.... Ali ima i gorih...većina ovih stranaca koji rentaju auto....koriste gps...A ne znaju da gps ima odstupanja....zabulji se u gps i onda uspori promet

Naši političari jednim potezom pera...ceste koje nisu nizašto ... pretvorene u staze za bicikle...i onda se hvale ciklo-turizmom.....i onda strankinja koja je zadnji put sila na biciklu u pubertetu se vuče po cesti....A ja i ostale budale u autu iza nje

Kod nas dvostruki kružni....80% ne daje desni kad izlazi...i još mobitel na ušima... ovi na skuterima...ono metar uđu na moju stranu(voze iz suprotnog)
mnogo mudrosti,mnogo jada...što više znanja, to više boli.
Moj PC  
1 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje
mystik kaže...

..

Što ako je držim mobitel na uhu, ne pričam, samo eto držim mobitel, čak može biti ugašen. Ne pričam, ne koristim, vidi me, padne kazna. Dal je taj uređaj pokraj mog uha utjecao bilo kako na moju sposobnost vožnje?

Uopće nije bitno dokazivanje. Tj. je bitno je, jer eto vidi mobitel pa te može globiti, za dokazivanje razgovora/korištenja ipak treba zatražiti od operatora ispis poziva u datom trenutku.

 ....

 

Dakle, ako se nešto prodaje da je to zbog povećanja sigurnosti, onda idemo eliminirati sve zajedničke faktore, ne samo one na kojima možemo najlakše zaraditi.

- može biti i ispis, što ako.. što ako mobitel koristi druga osoba u vozilu, ne vozač..suvozač, tad ispis potvrđuje razgovor ali ne i osobu ili ako vozač koristi tuđi mobitel, tad njegov mobitel nema ispis mada ga koristi. + ne mijenja se zakon, ostaje isti, i formulacija 'nedozvoljeno' korištenje koje znači što?..

 

- da je cilj sigurnost, tad bi se tako posložile stvari, u ovom slučaju je cilj samo veća kazna-novac (kao A1..) itd. Policajac na cesti (prometnici) će više nesreća spriječiti nego 38 novih zakona, uređen promet, signalizacija-regulacija ili DU-taxi.. idiotizmi.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
11 godina
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje
Damir22 kaže...

Nekoristenje sigurnosnog pojasa nije uzrok niti jedne prometne nesrece, prema tome....

 

 

Ali povećava troškove lijećenja, a slično je i s kacigom kod motora, prema tome ...

 

 

42
Poruka je uređivana zadnji put sri 31.7.2019 14:17 (markoBT).
6 godina
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje
ihush kaže...

.. ali je lijep izvor prihoda (čak i kad imaš vezan pojas, možeš za 'nevezanje' platiti kaznu ako tako želi-kaže policajac ili moraš imati dokaze koje ugl nemaš.. dovoljno da to kaže policajac a kome će sud povjerovati + razlika ako platiš odmah/bez spora).

 

 Ja sam čuo od prijatelja kako ga je zaustavila policija i tvrdila da je telefonirao. Na kraju je ispalo da on nije tad ni imao mobitel kod sebe u autu.

 

Inače, mobiteli se naravno ne bi trebali koristiti u vožnji, ali onda bi trebalo zabraniti i handsfree uređaje jer sam davno gledao dokumentarac da sam razgovor toliko ometa vozača da on ne vidi 50% stvari na cesti.

12 godina
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje
markoBT kaže...
Damir22 kaže...

Nekoristenje sigurnosnog pojasa nije uzrok niti jedne prometne nesrece, prema tome....

 

 

Ali povećava troškove lijećenja, a slično je i s kacigom kod motora, prema tome ...

 

 

Tako je, treba to shvatiti kao kaznu iz predostroznosti sto bi tvoje nekoristenje pojasa u slucaju nesrece drzavu nepotrebno kostalo da te pokrpaju. I to je u redu.

12 godina
odjavljen
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje
Evo recimo mene instruktor uči da se uvijek prelazi u drugu traku ako se nešto zaobilazi
15 godina
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje
markoBT kaže...

 

 

Ali povećava troškove lijećenja, a slično je i s kacigom kod motora, prema tome ...

 

 

 a bogami nije. ni blizu. pojas je žešći idiotizam i sam sebi svrha. kaciga je najmanje zaštita pri padu/sudaru. probaj ujesen kesten s drveta po ludari dok juriš bez kacige ili pčelu kad ti se zabije u surlu. ima još no i ovo je dosta svakom neiskusnom motoristu. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
11 godina
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje
Ajar kaže...
markoBT kaže...

 

 

Ali povećava troškove lijećenja, a slično je i s kacigom kod motora, prema tome ...

 

 

 a bogami nije. ni blizu. pojas je žešći idiotizam i sam sebi svrha. kaciga je najmanje zaštita pri padu/sudaru. probaj ujesen kesten s drveta po ludari dok juriš bez kacige ili pčelu kad ti se zabije u surlu. ima još no i ovo je dosta svakom neiskusnom motoristu. 

Zato je slično, ne isto. 

42
12 godina
odjavljen
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje

Pojas je loš koliko i dobar.

Ima ljudi koji su izgorili zato što je on zapeo, a opet ima ljudi koji su izletili van jel ga nisu koristili. Upravo zbog te činjenice sam za to da se ukine kazna zbog pojasa. Nikog nisam ugrozio ako se nisam zavezao s njime. 

Kaciga nema mana, bar ja ne znam nikog tko je poginio jel ju je nosio.

8 godina
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje
Pa i nije baš. Svi znaju za jednu osobu koja je izgorila zbog pojasa, dok svakodnevno vezani preživljavaju, a nevezani ispadaju i umiru (primjer prije par mjeseci kod V. Mlake) . Ne treba zaboraviti ni to da je nevezana osoba izuzetno velika opasnost za ostale putnike, gdje usred sudara bez problema može teško ozlijediti drugu osobu, pa i ubiti ju. Zbog nevezane osobe sam završio bez zuba i sa slomljenom rukom u sudaru gdje bi, da je ta osoba bila vezana, prošao samo sa ogrebotinama i modricama.
Nitko ne kaže da je pojas savršen, ali da spašava živote i debelo umanjuje štetu, da.
12 godina
odjavljen
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje

Šlažem se, ali opet treba dati ljudima mogućnost da li će se vezati ili ne. Bez ikakvih kazni.

Ako nešto bude(kao u tvome slučaju) zbog nevezanja pojasa, tužiš tu osobu, utvrdi se da li je osnovana i ta osoba koja nije koristila pojas plaća odštetu.

 

8 godina
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje
Ako su sami u autu, da. Ako je netko s tobom, nema šanse. U tom slučaju pojas ima istu ulogu kao i znak stop. Mogućnost ugroze druge osobe je uvijek iznad izboraNema tu svoje volje i izbora kad je više od jedne osobe u autu dok se nekome može nanijeti šteta. Ja sam još i dobro prošao s obzirom na to što sam čuo da je znalo biti, pogotovo s djecom, koja su znala ostati trajni invalidi pa i poginuti u praktički bezazlenom sudaru, bilo da su sama nevezana ili da je bio nevezan netko uz njih. Nema tu te tužbe koja to može nadoknaditi.
16 godina
neaktivan
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje
Dex.pwn kaže...

Šlažem se, ali opet treba dati ljudima mogućnost da li će se vezati ili ne. Bez ikakvih kazni.

Ako nešto bude(kao u tvome slučaju) zbog nevezanja pojasa, tužiš tu osobu, utvrdi se da li je osnovana i ta osoba koja nije koristila pojas plaća odštetu.

 

 Apsolutno točno kad ti ne bi svi ostali plaćali troškove liječenja. U slučaju da si doživio nesreću bez pojasa sam plati liječenje pa me baš briga da li ćeš se vezat ili nećeš.

11 godina
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje
Dead kaže...

 Trebalo bi. Inače to su tipovi kojih se treba čuvat. Ovdje u Splitu su nevjerojatni. Ima ih ka mrava, sa svih strana Hrvatske, veze nemaju o gradu i voze ka kamikaze. Trube, flešavaju, non stop prčkaju po mobitelu, incidentni su, pogotovo ako im konkurent uđe u njihovo područje... Sramota za državu, županiju i grad.

Ali bar ne igraju šah ka oni od prije. Zamisli voze, neznaju kud voze i igraju šah. Lude ga li grada, šta bi reka Vaša svitlost. 

42
 
1 0 hvala 0
16 godina
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje
Dex.pwn kaže...

Šlažem se, ali opet treba dati ljudima mogućnost da li će se vezati ili ne. Bez ikakvih kazni.

Ako nešto bude(kao u tvome slučaju) zbog nevezanja pojasa, tužiš tu osobu, utvrdi se da li je osnovana i ta osoba koja nije koristila pojas plaća odštetu.

 

Dex, bez uvrede, ali samo luđak ne veže pojas u autu i nemoj promovirati ono o čemu izuzetno malo znaš.

 

Dao Bog da nikad ne moraš stvarno saznati čemu služi taj, mrski ti, pojas. 

 

U svakom slučaju kaznu za pojas bih stavio i na 2000kn, samo zbog takvih kao ti koji smatraju da su pametniji od čitavog niza stručnjaka za sigurnost, stručnjaka iz automobilske industrije, policajaca/vatrogasaca/liječnika koji su se nagledali što se dešava kad netko ne veže pojas, forenzičara i znanstvenika diljem kugle zemaljske. I da, nevezanjem pojasa ne štitiš samo sebe, već i druge osobe u automobilu koje tvoje tijelo može ozlijediti...

 

Što se tiče gorenja/utapanja u automobilu zbog pojasa... Izuzetno rijetko se desi da je to zbog zaglavljenog pojasa, većinom te u autu zaglavi nešto drugo, a ne pojas. A ako te strah zaglavljenog pojasa, staviš škare negdje u pretinac automobila na dohvat ruke i u slučaju da te baš pojas zaglavi jednostavno ga odrežeš.

 

btw. ja se bez problema iz pojasa izvučem ,bez da ga otkopčam, u roku 10tak sekundi :)

Poruka je uređivana zadnji put čet 1.8.2019 12:11 (lllnuclearlll).
6 godina
offline
Re: Od sutra strože kazne u prometu, telefoniranje
Samo jedno nisi računao, ti se izvučeš iz nezategnutog pojasa. U slučaju pucanja pirokapsule u sudaru, nema mrdanja iz sjedala, pritegne te za sjedalo i možeš van jedino rezanjem pojasa ili ako još radi crveni gumb za otkapčanje. Pojas je poslije sudara neupotrebljiv i mijenja se cijeli sklop sa airbagovima, pirozatezačima i jedinica se reprogramira, da ne sadrži crash data. Ako može, ako ne, ide nova.
Poruka je uređivana zadnji put čet 1.8.2019 6:22 (najdix).
 
3 0 hvala 1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice