Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.117
|
čitano: 13.277.135
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Duple cijevi su super, jer dvije osobe mogu zabit svaka po jednu trklju u svaku cijev, da ga lakse odguraju do vulkanizera.

 Bar je to pravi auto, a ne neka igračka na baterije.

10 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Pozdrav, posjedujem Mercedes C klase w202 c180 benzin '98 godiste i bezveze sam nedavno online provjeravao broj sasije i dobio sam pod brojem 471 da imam MECHANICAL LOCKING DIFFERENTIAL, sto bi znacilo da ja mogu vjerovatno zakljucat diferencijal na neki nacin?
Ali kako i na koji nacin? Ne postoji nikakva tipka niti ista, automatski nije jer kad je jedna guma na ledu a druga na suhom ova na ledu se vrti i auto ne ide

auto ne posjeduje ni ESP ni ASR, samo ABS
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Zavuci se ispod auta i pogledaj sta pise na kucistu diffa.

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Stvar je u tome što ima dosta lufta kod branika
originalna je bila 75mm promjera,a pogledaj kako izgleda.Ima oko 16cm prostora lijevo-desno,pa duple cijevi bolje popune prazninu.Da sam išao na jednu veću,morala bi biti barem jedno 120-140mm što bi izgledalo smiješno.Jer to je već poveća cijev,a pitanje kako i takvih dimenzija cijev pokrila rupu

Ne pokušavam stvoriti nikakav M.Izgleda mi auto odlično i ovako.Mislim je da M6 vanjski izgled je odličan,pogotovo taj zadnji branik ali ne planiram tako šta raditi.

U biti što se tiče vanjski modova neću ništa raditi.Još ću samo dodati usis hladnog zraka,i možda jednog dana neku mapu (ne toliko zbog dobitka konja kad su mizerni na trenutnu brojku,nego zato što je onda bolja optimiziranost gasa i ostaloga kad je neka poštena dobra mapa)

https://www.youtube.com/channel/UCOonno4oe7nEsXvrT2FNrrg
Poruka je uređivana zadnji put ned 2.12.2018 0:26 (sstrmi).
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

1. 4x60 je smjesno...76mm najmanje za cijev...

2. polo 1,0 tsi ide 165 u 3.

 

LP

Poruka je uređivana zadnji put ned 2.12.2018 15:31 (RuskeGTT).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

1. 4x60 je smjesno...76mm najmanje za cijev...

2. polo 1,0 tsi ide 165 u 3.

 

LP

 A toliko ide u 4 i u 5? kolko mu reba za 165 u 3 ?1 min?

xfact
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

1. 4x60 je smjesno...76mm najmanje za cijev...

2. polo 1,0 tsi ide 165 u 3.

 

LP

 gledam na youtubeu

 

1.0 TSI 115KS DSG

1 brzina = 43kmh

2 brzina = 69kmh

3 brzina = 105kmh

 

1.0 TSI 95KS

1 brzina = 51kmh

2 brzina = 105kmh

3 brzina = 159kmh

 

DSG je sranje 

 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ako vec usporedujes manualac s DSG-om, stavi bar onaj od 6 brzina u usporedbu.
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

moze on u petoj ic max 50 i imat 13 brzina jebe mi se kad dubre salta ko divlje a na meni je samo da poklopim gas

11 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Od skora vozim Audi A3 2002. automatik, pa me interesuje par stvari u vezi sa prebacivanjem iz jednog u drugi metod voznje. Da li u voznji smijem prebaciti iz D u "ručno" prebacivanje stepena prenosa i vraćati nazad u D, ili se mora isključivo pri potpunom mirovanju auta, također da li smijem mijenjati iz D u 4-3-2 i nazad u toku vožnje.

Slika

 

Hvala unaprijed.

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Zanima me što biste vi napravili u ovoj prelijepoj situaciji koja mi se desila. 
Prije par dana sma se vozio i bacio me u safe mode, počela bljeskati lampica grijača. 
Skeniram grešku - P0407 EGR Sensor B Circuit Low.
Obrišem vozim dalje, sve super. Opet nakon par dana ispadne greška, baca u safe mode...cudesa.
Ugl to je taj neki senzor položaja klapne ako sam dobro skužio, riješenje je zamjena EGR-a..u ovlaštenom nekih 5-6kkn. 
E sad imam više mogučnosti i ne znam koju da odaberem. 

Moj motor je zahvaćen onom aferom i dostupna je servisna mjera. Dosta ekipe nakon servisne mjere veli da im krepava EGR dizne itd. 
Ja bi otišao odraditi servisnu mjeru, sa kojom automatski dobivam 24mjeseca garancije na 11 dijelova ispušnog sistema i dovoga goriva (tzv mjera povjerenja -www.seat.hr/servis-dodatna-oprema/inform...zelskim-motorima/faq). Čim mi se upali greška EGR-a odmah kod njih i nek mijenjaju. Preduvjet za to je da je vozilo servisirano po planu i sa originalnim dijelovima, vele da može i neovlašteno (imam žigove u servisnoj od radione di sam radio izmjene ulja), bitno je kao da je uredna servisna povijest. 

Druga opcija je da mi to sve propadne i da me odj. iz ne znam kojeg njima valjanog razloga i šta sad, mogu za 3kkn u TAS da mi mijenjaju EGR ali mi nitko ne garantira da će se time riješiti stvar za stalno. 
Dobio sam ponude za EGR, DPF off i vraćanje mape koju sam imao za 1800kn kod jendog, a kod drugog lika 2500kn. 
Jedina stvar koja me muči kod svega toga je što sa 1.1.2019. dolazi provjera svih tih "ekoloških" sustava preko OBD porta.
Jedan me uvjerava da ništa ne bude bilo od toga, drugi veli da isprogramira da nema grešaka.

E sad pojma nemam ni sam šta bi bilo pametno napraviti. Ne da mi se iskrcavati toliko para za prokleti ventil, a opet tak se nemrem voziti. Možda kad bi bio neki električar da to sve raskopa pa vidi dal se može samo senzor zamijeniti, iako ne znam koliko bi to bilo dugoročno.

Edit: mašina 1.6 TDI 77kw 2012.

http://www.youtube.com/radiopulsfm
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Smijes ubaciti u mod koji god hoces.

 

Odvedi na servisnu akciju ako prode pod garanciju super ako ne onda ides na druge opcije. Amerikanci su izmislili OBD radi tehnickog pregleda, oni samo gledaji da li auto ima obrisane greske prije teh. ako ima auto ne prolazi tehnicki, nisam nikada procitao da js itko tamo pao zbog remapa i sl.. Naravno taj remap mora biti dobar da ne baca greske. 

Poruka je uređivana zadnji put ned 2.12.2018 19:35 (ivanzu).
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ma nije stvar u remapu, nego u EGR i DPF off. Išao bih kod Citiusa ili Muhe da mi to odrade, al opet ne znam kolko je pametno da si relativno mlad auto počnem raskopavati. 

http://www.youtube.com/radiopulsfm
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Dpf i EGR off valjda mogu ocitati preko OBD-a ako je lose napravljeno. Ako auto dimi, a ima dpf vjerojatno ce biti pad. 

12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ma možeš slobodno prebacivati

A ovaj s EGR-om

Vadi to i programiraj s mapom.Nećeš imati problema na tehničkom,koliko njih nema ni dpf,katalizator,egr itd pa prolaze bez problema.SAmo dobra mapa da pogasi to

https://www.youtube.com/channel/UCOonno4oe7nEsXvrT2FNrrg
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Prolaze, a je li ce uskoro prolaziti to cemo vidjeti, nadam se da ne pogotovo ovi bez DPF-a. 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Prolaze, a je li ce uskoro prolaziti to cemo vidjeti, nadam se da ne pogotovo ovi bez DPF-a. 

 Zasto?

Meni je veci problem sto na trzistu imamo kineske gume i ljudi to kupuju, COMLINE diskove i plocice i to ljudi kupuju.... Vise me brine moja sigurnosti ( a i drugih ) nego to sto smrde sa DPF-om.

 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pa tko ce lud dati tisuce kuna za novi dpf ili egr i takva sranja

Kad nema smisla da jebu ljude za to na autima

A 20 najvećih brodova zagadi više nego svi auti svijeta,toliko o tome

https://www.youtube.com/channel/UCOonno4oe7nEsXvrT2FNrrg
12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Za smrad me zaboli, govorim o trovanju. Nemam problema da se na starom autu skine dpf jer covjek nema para za novi, jbg ipak zivimo u hrvatistanu ali sada je novi trend uvesti novije auto sa razjebanim dpf-om iz svabije jer bude dosta jeftinije pa mu ovdje uklone dpf i uzmu sebi auto ili preprodaju dalje za dosta velik profit, a ti ne znas je li imas dpf kada ostane kuciste, a unutra prazan. 

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Serem im se na tu auto ekologiju...

 

Copy paste od jednog članka s portala: " Nova istraživanja su pokazala da samo dva kruzera zagađuju okoliš više nego svi auti zajedno u cijeloj Hrvatskoj"

 

dakle mene je*u s Euro 6 normama, FAP/EGR sranjima, dotakanjem AdBlue i plaćanjem ovlaštenog da mi resetiraju obavijest...

dok šleperi, autobusi, tankeri, dizel lokomotive, kruzeri nemilice zagađuju

 

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Pa to je zato sto dosta ljudi koristi dizel za vozikanje po gradu, VW je fino napisao da dizel nije namjenjen za vozikanje po gradu te da se tada ne kupuje, to im pise na stranici samo se vise ne mogu tocno sjetiti gdje. Dizel je mogao za grad tamo 80-ih kada nije imao EGR, jedino sto im se tada moglo nakupiti cade u ispusnoj grani od gradske voznje ali se to lako rijesavalo jacom voznjom par minuta.

Poruka je uređivana zadnji put pon 3.12.2018 0:05 (ivanzu).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ziga kaže...

Serem im se na tu auto ekologiju...

 

Copy paste od jednog članka s portala: " Nova istraživanja su pokazala da samo dva kruzera zagađuju okoliš više nego svi auti zajedno u cijeloj Hrvatskoj"

 

dakle mene je*u s Euro 6 normama, FAP/EGR sranjima, dotakanjem AdBlue i plaćanjem ovlaštenog da mi resetiraju obavijest...

dok šleperi, autobusi, tankeri, dizel lokomotive, kruzeri nemilice zagađuju

 

A mene boli kita kolko kruzer zagaduje jer ne smrdi meni pod nosom, a auti mi smrde pred kucom.

Znam da ukupno na ekologiju utjece puno vise, ali ne tolko direktno na mene.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
energyman kaže...

Ma nije stvar u remapu, nego u EGR i DPF off. Išao bih kod Citiusa ili Muhe da mi to odrade, al opet ne znam kolko je pametno da si relativno mlad auto počnem raskopavati. 

 Nije bilo pametno kupovati relativno mlad auto sa dizelskim agregatom, tako da raskopavanje može samo pomoć, a ne odmoć, možda nađeš još tako neke stvari koje vise o tankoj niti da počnu bacati grešku na obd-u...

Nemoj dozvolit da te greške i kvarovi iznenade...iznenadi ti njih

Fake_Alert kaže...
ivanzu kaže...

Prolaze, a je li ce uskoro prolaziti to cemo vidjeti, nadam se da ne pogotovo ovi bez DPF-a. 

 Zasto?

Meni je veci problem sto na trzistu imamo kineske gume i ljudi to kupuju, COMLINE diskove i plocice i to ljudi kupuju.... Vise me brine moja sigurnosti ( a i drugih ) nego to sto smrde sa DPF-om.

 

 Jeftini dijelovi nisu opće problem...
Problem je što ljudi žive izvan svojih mogućnosti, kad sam pitao nekoga tu na forumu zašto kupuje karavana za po gradu, odgovor je bio zato jer je cijena ista za karavana i hatchbacka, pa kao sa karavanom više dobije za istu lovu... znači da je za tu lovu mogao kupit autobus, kupio bi autobus jer se više isplati za istu lovu, nebitno šta opće nije predviđen i praktičan za grad...

Na žalost danas ljudi ne kupuju sukladno svojim potrebama i mogućnostima, rađe će kupit stariji auto više klase, nego mlađi auto niže klase za istu lovu... jer eto može se, a održavanje se zanemaruje, onaj ko danas kupi i ugradi comline dijelove je odlično...bolje i to nego jeftino polovno sa otpada za siću, a ima i takvih...

Evo primjer:
BMW 745i 2002g - 48 000Kn

Mazda 3 2009g - 44 000Kn

Nebitni su gore navedeni auti (mogu biti i drugi modeli), bitan je primjer, kod nas će ljudi rađe kupit ovog bmw-a, vozit na kineskim gumama, kočit comline kočnicama, mijenjati ulje na 20 000Km jer se voze lagano da im ne skoči potrošnja, te im se poštopaju filteri, injektori, krenu greške na OBD-u i onda traže savjete kod lokalnih automehaničara, prijatelja, poznanika, forumima...kako da najjeftinije riješe kvar da se nastave vozit u vozilu koje nisu u stanju održavati niti financirati...
Mi smo narod koji da imamo izbor pri kupnji između novog motocikla i aviona starijeg godišta od nas samih, kupili bi avion, jer hej prodavao se za istu cijenu i bolje živjet sa statusom vlasnika aviona, nego sa statusom vlasnika motocikla, jer to je ono šta društvo vidi, ne vidi jeftine dijelove na avionu i dugove vlasnika koji se preračunao pri kupnji, pa štedi na dijelovima...

 

Meni je žao što nisam otvorio sevis samo za dizelske motore, kad skužiš koliko ih je na cestama i koliko bi mogao izmusti narod, pa to je ozbiljan biznis postao danas, laka dobro plaćena zarada, na našim cestama skoro svako vozilo sa dizelskim motorom ima uklonjen dpf filter, blindirani egr ventil i dignutu mapu koja sitno povisi snagu i moment, još se napravi swirl off, počiste injektori, zamijeni filter goriva, prekontrolira rad bosch pumpe da se može dodatno naplatit vlasniku, i vlasnik i servis oduševljeni, vlasniku vozilo ide bolje nego prije, a servis pun ko brod...

Naš narod će rađe kupiti dizela sa poznatom problematikom egr ventila, dpf filtera i ostalih sitnica na svim dizelskim agregatima raznih proizvođaća u koje odma u startu moraju ulagati da bi to riješili kako bi se mogli normalno vozit, nego nekog benzinca sa kojim niti brige niti ulaganja koje zahtjeva dizel...kad je netko na forumu tražio savjet oko servisa jer mu se na benzincu poštopao egr ventil? nitko nikad, a još manje ih je blindiralo egr ventil na benzincu...

Uglavnom... bolje kupit vw polo i ugrađivati premium dijelove u njega, nego vw passata/ phaetona i ugrađivat dijelove treće klase...

9 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Svaka iole inteligentna osoba, s prosječnim IQom bi kupila Mazdu.

 

EDIT: @1BIT u jednom dijelu si napisao "eto može se.." problem je da se ne može, a kupuje se (krivo si se tu izrazio, znam što si htio reći i dobro si mislio..)

Poruka je uređivana zadnji put pon 3.12.2018 6:59 (Karlek_19).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ziga kaže...
RuskeGTT kaže...

1. 4x60 je smjesno...76mm najmanje za cijev...

2. polo 1,0 tsi ide 165 u 3.

 

LP

 gledam na youtubeu

 

1.0 TSI 115KS DSG

1 brzina = 43kmh

2 brzina = 69kmh

3 brzina = 105kmh

 

1.0 TSI 95KS

1 brzina = 51kmh

2 brzina = 105kmh

3 brzina = 159kmh

 

DSG je sranje 

 

 dsg je odlican...samo sta 10tkn nadoplate za fabiu je too much, a vjerujem da u polu je nadoplata jos veca...

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

 

 dsg je odlican...samo sta 10tkn nadoplate za fabiu je too much, a vjerujem da u polu je nadoplata jos veca...

 

10tkn nadoplate za DSG u bilom kojem auto je jeftino. Ne znam dal ga se u bilo kojem drugom modelu VAG grupacije moze dobit za manje.

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Da se nadovežem još malo na remap. Koga bi odabrali: Citius, Muha, Sedox ili Revo? Rangirani su prema cijeni od manje prema većoj. 

http://www.youtube.com/radiopulsfm
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
gamer34 kaže...
RuskeGTT kaže...

 

 dsg je odlican...samo sta 10tkn nadoplate za fabiu je too much, a vjerujem da u polu je nadoplata jos veca...

 

10tkn nadoplate za DSG u bilom kojem auto je jeftino. Ne znam dal ga se u bilo kojem drugom modelu VAG grupacije moze dobit za manje.

 evo meni npr 10tkn je malo, za te pare dobijem led svjetla + tempomat + 17ke i jos ostane nesto...

da mogu dat 20tkn, e onda ne bi razmisljao

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
energyman kaže...

Da se nadovežem još malo na remap. Koga bi odabrali: Citius, Muha, Sedox ili Revo? Rangirani su prema cijeni od manje prema većoj. 

 revo i revlimit

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

sstrmi evo nam kolege hehee  

#fsb
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice